Malo pozabil na tole temo (in na avto)
Daleč od tega da sem vseveden, ampak da so za moj avto 40kg/cm fedri pretrdi se mi zdi pa malo smešno. Za Gr.N so bile na voljo 45 in 55, s tem da je bil avto lažji, zato ne vem zakaj bi bilo to preveč? Recimo na 32kg/cm se je peljal prou super, če odštejem da amortizerji niso več delali kot bi mogli ob večjih luknjah.
S francozi se ne da nič zmenit, še kar gonijo svoje. Priznam da sem tudi sam kriv, ker nisem ustrajal da uporabijo moje podatke (katere sem jim vseeno poslal), ker bi verjetno bilo narejeno tako kot je treba, ampak kar je je. Amortizerje in meritve bom zaupal firmi Amortizer d.o.o., glede na to da imajo dyno in je več znancev zadovoljnih s predelavo (ne govorim o obnovi starih amortizerjev), mislim da bo OK.
Ker mi daily E30 vsak dan riše nasmeh na obraz, vedno bolj razmišljam, da se večje predelave na Cliu končajo...torej zrihtam te amortizerje, naredim top mounte in zrihtam zadnjo premo. To je to od podvozja, mislim da bo še vedno več kot spodobno vse skupaj in mogoče želja po komplet nastavljivem podvozju uplahne. Vsaj pri tem avtu, ker ko se enkrat malo več prevoziš z RWD avtom, se malo zamisliš v kakšne vrste avta bi vlagal nadalnje €€€
Pa ne da FWD ni zabaven ali hiter, enostavno je to čist drug svet in ko bo na E30 porihtano podvozje (upam da do konca sezone) na podobnem nivoju kot pri Cliu, bom resno razmislil v kateri avto oz. layout (FWD/RWD) bom vlagal malo več volje, časa in nenazadnje €€€.
Ker je tema čisto splošna in ni omejena na Renault-e, lahko naredim hiter spisek kaj čaka E30:
GT Cupline gewinde (nimam pojma kakšne trdote so fedri, niti ni važno, jih lahko menjam za 2.5" ID)
Bilstein B8 amortizerji
Predelana zadnja prema z nastavljivo optiko (naklon in stek)
Dodan naklon spredaj
Zadnji 16mm stabilizator (serijsko 13.5mm)
25% LSD
Naklon spredaj bo fiksen, najprej serijski (na spuščenem avtu) in kasneje po potrebi povečan do 0.75°. Stek 0 ali malo odprt, zadaj še ne vem kakšno optiko bom vozil, se bo videlo sproti. Sprednji stabilizator bo zaenkrat serijski, po potrebi debelejši M technic, zadnji od Compact-a M technic. Pri amortizerjih ne bom oddkrival tople vode, B8 in ma da dela kot se zagre. Bistvo teh Cupline gewind je to, da so nove, imajo TÜV in so bile smešno poceni (100€ vzmeti in nastavljive šalce). Če bo potreba, kupim nove 2.5" ID vzmeti poljubne dolžine in trdote in zamenjam. Sam LSD (obnovljen) verjetno ne bo toliko prišel do izraza pri tem motorju (1.8, 113KM) in na dobrih gumah, to je bolj upgrade za bodoče.
S tem kompletom upam stavit, da bo avto na cesti enako hiter, če ne hitrejši kot je Clio, če odštejem razliko v pospeških in zavorah. Verjetno ga rešuje 200kg več in daljša medosna razdalja, da se bolje pelje, čeprav je zarad same zasnove zadnje preme skoraj toliko živčen kot Clio. To se bo deloma rešilo z optiko.
Če me zima ne prehiti, pridem enkrat sprobat oba avta na RL, na istih gumah, zna bit zanimiva primerjava