Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Nekaj podobnih tem je že bilo pisanih glede vgradnja tempomatov, vendar sem našel rešitev še za vgradnjo tempomatov v megane 2, ki nimajo nobene vnaprej napeljane napeljave.
Skratka po brskanju razno in raznih forumov sem našel nekaj uporabnega. Prvi je bil en francoski forum na strani http://megane2.superforum.fr/t4290-mont ... re-cablage in pa en angleški na http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=107630 ,kjer se je potrebno registrirat.
Potrebuje se:
-2x2 žilni kabel npr. za zvočnike priporočam da je vsak drugačne barve
-3 uporčke 100, 270, 900 ohmov
-konektor od računalnika od megana, da se dobijo 4je pini, ki se jih nato vstavi v konektor v megana
-stikalo za vklop tempomata oz. limiterja
Potrebujemo 4 kable, ki jih je potrebno napeljati iz kabine v motorni prostor, kar je eden izmed večjih problemov, sam sicer jih nisem imel, ker sem že pred leti napeljal napajalni kabel za musko tako da sem kable potegnil vzporedno napajalnemu kablu.
Ko imamo napeljan kablovje sem se lotil razdiranja konektorja,da dobimo pine za v računalnik, ki sem ga kupil na avtoodpadu. Običajno je problem dobiti samo konektor, ker bi najraje videli da se kupi celoten kablovje,…
Konektor je potrebno pazljivo razdreti. Sam priporočam da se pine pazlivo izreže iz ohišja.
Konektor
Pri krogcih so narejeni zatiči, ki jih je potrebno odtakniti.
Ko dobimo cele pine ven, jih povežemo na konektor
konektorju predhodno razdremo sivo plastiko in črno plastiko, ki je kot pokrovček, ter vstavimo pine v A2 C3, ki sta za tempomat oziroma limiter, ter D2 in D3 ki sta za kontrolo oz. za nastavljanje hitrosti. Naj opozorim, da nič ne gre na silo. Ko se vstavlja konektorčke gredo skozi nekakšno spužvo, kjer lepo spolzijo skozi dokler se ne zataknejo v konektor. Preden se vstavlja konektorčke je potrebno izstaviti tako zeleno zaporo, ki se jo samo odpre, ter ko konektorčke vstavimo nazaj zapremo, da drži pine na mestu.Konektor lepo nazaj sestavimo.
Še vezje računalnika
Na voznikovi strani se je nato potrebno lotiti še sikala za limiter oziorma za tempomat. Sam sem ga kr kupil v eni električni trgovini, oziroma se lahko da tudi original.
Sedaj je potrebno še dobiti stalno napetost, ki se jo potegne iz varovalke.
Se pravi na enem imamo stalno napetost, s katero preklapljamo med tempomatom in limiterjem A2 C3.
Ker pač nimam na volanu komand za vodenje tempomata, niti nimam volanske ovojnice, ki bi imela napeljavo za tempomat, sem priredil kar obvolanske komande za radio, ki jih itak ne uporabljam. Signali se pošiljajo na D2 IN D3 na računalnik.
Potrebno je prirediti in dodati uporčke, kot je že opisano na forumu.
Vala in deluje
Sam sem imel probleme, ker sem preveč poškodoval pine, ki sem jih nato vstavljal v svoj konektorčk in mi najprej ni delovalo, ker ni bilo dobrih kontaktov. Zato še enkrat priporočam da se iz darovanega konektorčka, počasi in previdno izreže pine z olfa nožem.
Po pravem ni potrebno niti aktivirati tempomata in že dela, le lučka ne dela in na displejčku se ne izpisuje podatkov. Sam sem vseeno šel k mehaniki, da mi je aktiviral tempomat.
Vse slike niso moje lastne, nekaj je izposojenih iz francoskega oziroma romunskega foruma.
Poleg tega velja opozoriti, da delate na lasno odgovornost, in preden se lotite inštalacije, izklopite akumulator! Z malo električnega znanja in iznajdljivosti se da zadevo izpeljati tako kot treba.
Zadeva pa je preverjena in deluje na mojem megančiju
Skratka po brskanju razno in raznih forumov sem našel nekaj uporabnega. Prvi je bil en francoski forum na strani http://megane2.superforum.fr/t4290-mont ... re-cablage in pa en angleški na http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=107630 ,kjer se je potrebno registrirat.
Potrebuje se:
-2x2 žilni kabel npr. za zvočnike priporočam da je vsak drugačne barve
-3 uporčke 100, 270, 900 ohmov
-konektor od računalnika od megana, da se dobijo 4je pini, ki se jih nato vstavi v konektor v megana
-stikalo za vklop tempomata oz. limiterja
Potrebujemo 4 kable, ki jih je potrebno napeljati iz kabine v motorni prostor, kar je eden izmed večjih problemov, sam sicer jih nisem imel, ker sem že pred leti napeljal napajalni kabel za musko tako da sem kable potegnil vzporedno napajalnemu kablu.
Ko imamo napeljan kablovje sem se lotil razdiranja konektorja,da dobimo pine za v računalnik, ki sem ga kupil na avtoodpadu. Običajno je problem dobiti samo konektor, ker bi najraje videli da se kupi celoten kablovje,…
Konektor je potrebno pazljivo razdreti. Sam priporočam da se pine pazlivo izreže iz ohišja.
Konektor
Pri krogcih so narejeni zatiči, ki jih je potrebno odtakniti.
Ko dobimo cele pine ven, jih povežemo na konektor
konektorju predhodno razdremo sivo plastiko in črno plastiko, ki je kot pokrovček, ter vstavimo pine v A2 C3, ki sta za tempomat oziroma limiter, ter D2 in D3 ki sta za kontrolo oz. za nastavljanje hitrosti. Naj opozorim, da nič ne gre na silo. Ko se vstavlja konektorčke gredo skozi nekakšno spužvo, kjer lepo spolzijo skozi dokler se ne zataknejo v konektor. Preden se vstavlja konektorčke je potrebno izstaviti tako zeleno zaporo, ki se jo samo odpre, ter ko konektorčke vstavimo nazaj zapremo, da drži pine na mestu.Konektor lepo nazaj sestavimo.
Še vezje računalnika
Na voznikovi strani se je nato potrebno lotiti še sikala za limiter oziorma za tempomat. Sam sem ga kr kupil v eni električni trgovini, oziroma se lahko da tudi original.
Sedaj je potrebno še dobiti stalno napetost, ki se jo potegne iz varovalke.
Se pravi na enem imamo stalno napetost, s katero preklapljamo med tempomatom in limiterjem A2 C3.
Ker pač nimam na volanu komand za vodenje tempomata, niti nimam volanske ovojnice, ki bi imela napeljavo za tempomat, sem priredil kar obvolanske komande za radio, ki jih itak ne uporabljam. Signali se pošiljajo na D2 IN D3 na računalnik.
Potrebno je prirediti in dodati uporčke, kot je že opisano na forumu.
Vala in deluje
Sam sem imel probleme, ker sem preveč poškodoval pine, ki sem jih nato vstavljal v svoj konektorčk in mi najprej ni delovalo, ker ni bilo dobrih kontaktov. Zato še enkrat priporočam da se iz darovanega konektorčka, počasi in previdno izreže pine z olfa nožem.
Po pravem ni potrebno niti aktivirati tempomata in že dela, le lučka ne dela in na displejčku se ne izpisuje podatkov. Sam sem vseeno šel k mehaniki, da mi je aktiviral tempomat.
Vse slike niso moje lastne, nekaj je izposojenih iz francoskega oziroma romunskega foruma.
Poleg tega velja opozoriti, da delate na lasno odgovornost, in preden se lotite inštalacije, izklopite akumulator! Z malo električnega znanja in iznajdljivosti se da zadevo izpeljati tako kot treba.
Zadeva pa je preverjena in deluje na mojem megančiju
Citroen Saxo, 1.1, letnik 2002, celih 44kW, prodan 2009 v Moldavijo
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Pozdravljeni, bi se dalo dogovorit za vgraditev tempomata v scenica? večina napeljave je že narejene. potrebno je samo izdelat stikala.
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Tole je zelo uporaben vodič
Hvala za trud!
Hvala za trud!
Renault Megane II 1.5 dCi, ph. 1 (2004)
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Zivjo,
cestitke, odlicen vodic. Zanima me pa na kateri motor ste vgradili (1.9dci) ? Sam imam namrec megane 2 letnik 2006 1.9dci 96kw razlicico in ne vem ce je isti priklop ter postavitev pinov na mojem racunalniku.
Najlepsa hvala .
Lep dan se naprej,
Stefan
cestitke, odlicen vodic. Zanima me pa na kateri motor ste vgradili (1.9dci) ? Sam imam namrec megane 2 letnik 2006 1.9dci 96kw razlicico in ne vem ce je isti priklop ter postavitev pinov na mojem racunalniku.
Najlepsa hvala .
Lep dan se naprej,
Stefan
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
če ima napeljavo narejeno je potrebno pogledati še, če je volanska ovojnica prava, če je tako se splača poiskati airbag z tempomatom in se potem enostavno vse samo priklopi. Če ni volanska ovojnica prava pa jo je potreno kupit in zamenjat, oziroma se stikala prestavijo (predelajo) na obvolanske komande za avtoradijo, vendar potem komande za avtoradijo odpadejo. Lahko svetujem kako in kaj. več na pmvugi90 napisal/-a:Pozdravljeni, bi se dalo dogovorit za vgraditev tempomata v scenica? večina napeljave je že narejene. potrebno je samo izdelat stikala.
Citroen Saxo, 1.1, letnik 2002, celih 44kW, prodan 2009 v Moldavijo
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Ja js sm vgradil v enakega megana 2 1.9 dci 96 kw. Načeloma pa si upam trditi da imajo vsi megani 2 enak računalnik, oziroma enako razporeditev pinov, tempomata. Na računalniku so to pini D3 in D2, kamor pošiljamo signale preko uporov za kontrolo tempomata in pina A2 in C3, ki sta za limiter oziroma za tempomat. Je pa to prvi konektor iz vrha navzdol pri računalniku.grizi napisal/-a:Zivjo,
cestitke, odlicen vodic. Zanima me pa na kateri motor ste vgradili (1.9dci) ? Sam imam namrec megane 2 letnik 2006 1.9dci 96kw razlicico in ne vem ce je isti priklop ter postavitev pinov na mojem racunalniku.
Najlepsa hvala .
Lep dan se naprej,
Stefan
Citroen Saxo, 1.1, letnik 2002, celih 44kW, prodan 2009 v Moldavijo
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Super, potem pa kar zaviham rokave in javim kako je slo . Se enkrat hvala.
Lp
Stefan
Lp
Stefan
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Jaz imam not instalacijo in sem kupil šaltar, vendar mi lučka na števcu in napisi, ne delujejo. A jepotreben vklop preko računalnika?
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Lučka na armaturi in displej nebo delal, dokler se avtomobila ne priklopi na računalnik. Sam tempomat oziroma limiter pa mislim, da bi moral delat tudi brez, da bi se kaj priklapljal na računalnik. Na enem forumu sem to zasledil, sam pa nisem tega probaval. Se pravi, da vam manjkajo sam še tipke za komunikacijo z računalnikom, se pravi tipke z uporčki.plavko61 napisal/-a:Jaz imam not instalacijo in sem kupil šaltar, vendar mi lučka na števcu in napisi, ne delujejo. A jepotreben vklop preko računalnika?
Citroen Saxo, 1.1, letnik 2002, celih 44kW, prodan 2009 v Moldavijo
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Tempomat mi ne dela oz ni nobenga efekta.
Zaenkrat še nimam tipk z uporčki naretih.
Zdaj pa nevem a naj grem na tester ali jih naj najprej naredim.
Eni pravijo tudi da slišijo pisk, ko izklopijo stikalo za tempomat, to najbrž tudi pride iz števca?
Zaenkrat še nimam tipk z uporčki naretih.
Zdaj pa nevem a naj grem na tester ali jih naj najprej naredim.
Eni pravijo tudi da slišijo pisk, ko izklopijo stikalo za tempomat, to najbrž tudi pride iz števca?
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Dokler ni tipk narejenih za kontrolo tempomata tut ta delat nemore. Oziroma vklopiš ga, ampak ko ni tipk za kontrolo, mu ti nemoreš povedat kolk se naj pelje, zato ni nobenega efekta. Buh nedej, da bi se začel kr sam vozit, ti ga pa še izklopit nebi mogu.plavko61 napisal/-a:Tempomat mi ne dela oz ni nobenga efekta.
Zaenkrat še nimam tipk z uporčki naretih.
Zdaj pa nevem a naj grem na tester ali jih naj najprej naredim.
Eni pravijo tudi da slišijo pisk, ko izklopijo stikalo za tempomat, to najbrž tudi pride iz števca?
Js priporočam najprej tipke, potem se pa proba, oziroma še na računalnik priklopi.
Piska js nobenga neslišim,..možno pa da majo drugi avtomobili še to narejeno.
Citroen Saxo, 1.1, letnik 2002, celih 44kW, prodan 2009 v Moldavijo
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Vprašanje je tudi, če se bo dalo tempomat sploh vklopiti na testerju, ker nekateri modeli imajo to opcijo tovarniško zaklenjeno. No, priklopit pa pogledat, drugače ne gre.
HTWC Dual VVT-i inside
武士道
武士道
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Mislim, da se v večini primeri bo dal. Sej pravim, moj megan še napeljave ni imel, pa opcija na računalniku ni bila zaklenjena. Tako da, je prej odvisen z kakšnim programom se vklapljajo takšne stvari, kakor pa da imajo zaklenjeno funkcijo.oorosh napisal/-a:Vprašanje je tudi, če se bo dalo tempomat sploh vklopiti na testerju, ker nekateri modeli imajo to opcijo tovarniško zaklenjeno. No, priklopit pa pogledat, drugače ne gre.
Citroen Saxo, 1.1, letnik 2002, celih 44kW, prodan 2009 v Moldavijo
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Renault Megane 2, 1.9 dci, letnik 2006, Dynamik, 96kW
Renault Laguna Initiale Parise 2.0 173, 2014
Pri hiši še:
Renault scenic 1, 1.6 16V, letnik 2003, Expression, 79kW
Renault clio 3, 1.2 16V TCE, letnik 2008, 74kW
Tudi črna ovca daje toplo volno;)
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
grem danes na uradni servis, če tam nebo šlo bom pa šel še kakšnjemu domačemu majstru z polskim softwarom.
Re: Vgradnja tempomata v Megane 2 brez napeljave
Bil na uradnem servisu, so mi zagotovili da imam vse vklopljeno, naredim tipke, tempomat dela, na ekranu nič, lučka tudi ne dela. Kaj je to res tako komplicirano, oz je potreben kak poseben SW?