Danes je 18 nov 2018, 12:49 | Natisni

R Laguna II 2004 2.0T

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih

Moderator: Globalni moderatorji

OdgovorNapisal/-a konju » 28 jan 2013, 22:55

Zdravo,

danes se mi je pri ustavljanju na križišču pokazala naslednja napaka "Fuel injection fault" in nato še "ESP fault" in avto ni več reagiral na pedal za gas ampak šel pa je (safe mode?). Ko sem se ustavil, avto ugasnil in čez čas spet vžgal je napisalo OK in se je normalno peljal. Se je že komu to zgodilo? Na angleškem forumu je kar nekaj govora o tem vendar vedno o 2.0 IDE motorjih in ne 2.0T? Ima kdo kakšno idejo?

Lp
Uporabniški avatar
konju
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 19 jul 2007, 13:35



OdgovorNapisal/-a samof » 29 jan 2013, 07:01

poglej pod R 2.0t ECU napake... moje more :)
samof
 
Prispevkov: 29
Pridružen: 29 mar 2012, 07:54

OdgovorNapisal/-a konju » 29 jan 2013, 07:23

A si že ugotovil kaj je bilo narobe?
Uporabniški avatar
konju
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 19 jul 2007, 13:35

OdgovorNapisal/-a samof » 29 jan 2013, 10:26

ne.. je še kar narobe... zato tudi sam iščem predloge kaj bi lahko bilo
zasledil sem nekaj tem v zvezi z akumulatorjem, vendar mi ni jasno glede na to da na servisu pravijo, da so napetostni nivoji na komponetah ok.
Zdi se mi, da bi lahko bila težava tudi ob vklopu/vžigu glede na to da se je napaka dogajala sedaj samo ob vžigu avta.... torej nekaj v povezavi z aku, alternatorjem, oz napajanjem ECUja
samof
 
Prispevkov: 29
Pridružen: 29 mar 2012, 07:54

OdgovorNapisal/-a konju » 29 jan 2013, 12:24

Jaz sem sicer akumulator menju 1 teden nazaj, meni se je sicer to prvič pokzalo včeraj zjutraj ko sem hotel speljati na cesto iz črpalke-petrol in nato mi je cel dan lapo delal potem pa zvečer med vožnjo spet na križišču. Sem ga pa ko je akumulator crknil vžgal na porivanje, zna biti tu kak problem?

Grem pa danes na računalnik priklopit, da vidim kaj pokaže.
Uporabniški avatar
konju
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 19 jul 2007, 13:35

OdgovorNapisal/-a samof » 29 jan 2013, 12:33

ja tako se je začelo meni... po moje je napaka v električni povezavi/kablih/konektorjih...kje pa je pa bingo vprašanje
samof
 
Prispevkov: 29
Pridružen: 29 mar 2012, 07:54

OdgovorNapisal/-a konju » 29 jan 2013, 13:06

Kot sem zasledil v eni temi, mislim da pri 2.0 ide motorju, se je zamenjal konektor na ECU in očistili ostali konektorji in loputa in naj bi bilo vredu?
Uporabniški avatar
konju
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 19 jul 2007, 13:35

OdgovorNapisal/-a samof » 29 jan 2013, 14:39

meni so menjali konektor, sščistili pine na komponentah... menjali ECU pa ni uspeha...
včasih pomaga že samo če se ščisti loputa...ampak treba pač po vrsti
samof
 
Prispevkov: 29
Pridružen: 29 mar 2012, 07:54

OdgovorNapisal/-a samof » 30 jan 2013, 08:36

daj si pregledati vžigalne tuljave...to sem dobil zadnji namig

lp,s
samof
 
Prispevkov: 29
Pridružen: 29 mar 2012, 07:54

OdgovorNapisal/-a joztom » 30 jan 2013, 11:20

Ponavadi je to kontakt na potenciometru gasa pod nogami. Zamajaj konektor in bo mir. Vsaj pri mojem 2.0T (F4R794) je bilo tako
Uporabniški avatar
joztom
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: 07 feb 2010, 23:46
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a samof » 01 feb 2013, 11:40

si že kaj več zvedel?

meni je blo sledeče...
ni bla vžigalna tuljava... ne akumulator... ne pedalo gasa

so far... menjano: ECU, loputa, pedalo, aku, svečke, nova napeljava (vendar ne konektorji na računalnik)

razdrl sem vse do računalnika in v konektorjih računalnika našel polno kot silikonskemu gelu podobne mase in to v konektorjih ko potem pridejo na pine. zdaj pa ne vem ali ta silikon dela sranje al kaj... v bistvu ko sem to sčistil, kolko se je dalo, sem dal nazaj in avto spet dela...kak dolgo bom pa videl

a bi lahko bila to težava; silikon očitno vbrizgajo kot zaščito proti vlagi, ko se pa enkrat začne to snemat dol in gor se pa nabere v pinih konektorja in posledično je lahko slab kontakt.

na UK forumu sem še zasledil, da je pri Cliotu bila težava, da se je ena od žic ECU obrabila zaradi premikanja po kovinskem ohišju, ki ščiti računalnik in v določenih primerih povzroči kratek stik na maso... in itak vse lepo zasveti...

ma kdo podobne izkušnje al pa da vsaj ve za probleme s silikonu podobno maso v konektorjih

lp,s
samof
 
Prispevkov: 29
Pridružen: 29 mar 2012, 07:54

OdgovorNapisal/-a ridder » 01 feb 2013, 12:00

samof napisal/-a:si že kaj več zvedel?

meni je blo sledeče...
ni bla vžigalna tuljava... ne akumulator... ne pedalo gasa

so far... menjano: ECU, loputa, pedalo, aku, svečke, nova napeljava (vendar ne konektorji na računalnik)

razdrl sem vse do računalnika in v konektorjih računalnika našel polno kot silikonskemu gelu podobne mase in to v konektorjih ko potem pridejo na pine. zdaj pa ne vem ali ta silikon dela sranje al kaj... v bistvu ko sem to sčistil, kolko se je dalo, sem dal nazaj in avto spet dela...kak dolgo bom pa videl

a bi lahko bila to težava; silikon očitno vbrizgajo kot zaščito proti vlagi, ko se pa enkrat začne to snemat dol in gor se pa nabere v pinih konektorja in posledično je lahko slab kontakt.

na UK forumu sem še zasledil, da je pri Cliotu bila težava, da se je ena od žic ECU obrabila zaradi premikanja po kovinskem ohišju, ki ščiti računalnik in v določenih primerih povzroči kratek stik na maso... in itak vse lepo zasveti...

ma kdo podobne izkušnje al pa da vsaj ve za probleme s silikonu podobno maso v konektorjih

lp,s


ta silikon je bolj kot ne protipiratska zaščita. v renaultovih ecu jih je to stalnica ;)
(razn siriusa in še parih drugih).

l.p.
Polnjenje klime že od 30€!!!!!!!!!
Če se ti težava zdi nerešljiva pokliči nas = ASTILBA d.o.o. priporočena delavnica za vzdrževanje vozil s strani renault kluba.
pomoč, informacije na 040-171-052
Uporabniški avatar
ridder
 
Prispevkov: 574
Pridružen: 12 dec 2010, 12:22

OdgovorNapisal/-a samof » 01 feb 2013, 12:30

ne na vezju/tiskani ploščici in elementih...ampak konektor, ki pride na zunanje pine računalnika ... baje je proti vlagi
samof
 
Prispevkov: 29
Pridružen: 29 mar 2012, 07:54

OdgovorNapisal/-a konju » 01 feb 2013, 16:56

Na testerju je pokazalo napako pedala za gas, se pri tem zamenja konektor ali se zamenja celoten pedal ali samo očisti konektor kot je naredil joztom? Bom poskusil in poročal.
Uporabniški avatar
konju
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 19 jul 2007, 13:35

OdgovorNapisal/-a joztom » 01 feb 2013, 17:39

Ker je treba na trebuh in je zajebano za zraven, sem samo segel s prsti in pomajal priključek na potenciometru. Sem ga pa potem za par evrov kar kupil na Ebay in ga imam na zalogi, če bo še kaj.
Uporabniški avatar
joztom
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: 07 feb 2010, 23:46
Kraj: Ljubljana

Naslednja

Vrni se na Okvare in pomoč

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost