1.5dCi Megane (2004, tip motorja: K9K D7, 60kW). So še tastare šobe ja. Je EGR ventil težko odstraniti-spucati?Spula napisal/-a:1.5dci kangoo, clio, megane, letnik, kilovati? So še tastare šobe deplhi sistem (predvidevam, da so) ali novejše piezo šobe? Bere se kot da bi bil egr odprt in ga bi "dušilo"... So kakšne druge napake na testerju? Šobe, če so nove so sprogramirane/vpisane najbrž.iRenault napisal/-a:Pozdravljeni,
Imam problem: Dci 1.5, 245k km. V zadnjih dveh mesecih menjane grelne svečke in vse šobe. Dovod goriva očiščen od tanka naprej.
Sedaj imam problem, ko se vozim zjutraj v službo in stojim v koloni (počasno premikanje) cca 20minut, avto "zabije".
Ob speljevanju moram nabiti gas do nekje 1600rpm in iz izpuha se vali črn dim. To se dogaja potem še kakšnih 10minut vožnje (ob močnem pospeševanju). Če ga grem "spucat" na AC je bolje mogoče za kakšen dan.
Kaj bi lahko bilo? Avto sem imel na servisu in je serviser rekel da računalnik ne javlja nobene napake EGR ventila. Mogoče katalizator, je možno?
Ali je mogoče možno da je kakšen problem z šobami in nastavitvami?
Sklopka je še prva notr, mogoče že bolj proti koncu, je lahko to razlog?
Prosim za pomoč, saj mi je trenutno zelo nelagodno peljati v koloni (zame in za tiste kateri vozijo za mano).
Hvala! (:
Pred menjavo šob nisem imel teh problemov, nevem pa ali sta te dve stvari povezani, saj motor drugače deluje OK (je odziven, poraba ni visoka, tek je miren). Se to pojavi res le ko stojim v (počasni) koloni kakšnih 20-30 minut.
Šobe so bile sprogramirane, testirane ob menjavi.
Katalizator bi lahko bil problem? Ali kakšen izpušni kolektor ali kaj takega?
Hvala!