2013 Renault Zoe
150 000 je začetna številka, ki jo nameravajo še podvojiti
sam mislm, da se bo Zoe odlično prodajal po Evropi, cena naj bi bila enaka dizelskem Cliu (to je držalo pri Fluencu in upam, da bo tut pri Zoeju)
doseg je menda strogo varovana skrivnost. Naj bi bil še večji kot pri Fluencu (180km), nekateri viri omenajo 200+km. Za leto 2015 obljublajo 150 milj... Bomo videli
kar pa se tiče tehnologije baterij: Tesla ima baterije za 500km dosega, verjetno jih ima tudi Renault-Nissan, samo tu so arabci ki živijo od nafte...
sam mislm, da se bo Zoe odlično prodajal po Evropi, cena naj bi bila enaka dizelskem Cliu (to je držalo pri Fluencu in upam, da bo tut pri Zoeju)
doseg je menda strogo varovana skrivnost. Naj bi bil še večji kot pri Fluencu (180km), nekateri viri omenajo 200+km. Za leto 2015 obljublajo 150 milj... Bomo videli
kar pa se tiče tehnologije baterij: Tesla ima baterije za 500km dosega, verjetno jih ima tudi Renault-Nissan, samo tu so arabci ki živijo od nafte...
- Sport Driver
- Prispevkov: 740
- Pridružen: 28 Dec 2011, 10:28
Tesla ima ja ampak Tesla stane okoli 100k € (če se ne motim) medtem ko bo cena Zoeta od 15-20k € in ne moreš pričakovati istega dosega kot pri 5x dražjem avtomobilu.benfr1 napisal/-a: kar pa se tiče tehnologije baterij: Tesla ima baterije za 500km dosega, verjetno jih ima tudi Renault-Nissan, samo tu so arabci ki živijo od nafte...
U konkretne številke
Če bo res preko 200km se ga pa sploh ne bom branil. Tesla vem da majo naštudirane zadeve ja. Sam tesla ne sodi v isti cenovni razred, zato nima smisla primerjat
Nafta bo vsaj v evropi kmalu šla iz mode, ker želijo uvajati takšne norme, da nima smisla več se ubadati z motorji na notranje izgorevanje kar se mene tiče. Še posebej, če lahko električni avto dobiš za isti denar kakor konjičke gnane z naftnimi derivati.
Če bo res preko 200km se ga pa sploh ne bom branil. Tesla vem da majo naštudirane zadeve ja. Sam tesla ne sodi v isti cenovni razred, zato nima smisla primerjat
Nafta bo vsaj v evropi kmalu šla iz mode, ker želijo uvajati takšne norme, da nima smisla več se ubadati z motorji na notranje izgorevanje kar se mene tiče. Še posebej, če lahko električni avto dobiš za isti denar kakor konjičke gnane z naftnimi derivati.
mogoče sem se malo nerodno izrazil... mislil sem pač, da so baterije že precej razvite in da lahko imajo precej večji doseg.
doseg Zoeja
http://www.green.autoblog.com/2011/05/1 ... 125-miles/
20k€ stane Fluence, tako da bo Zoe najbrž res okoli 15k€ oziroma kvečjemu še malo manj (seveda po odbiti subvenciji).
Renault pričakuje, da bo Zoe predstavljal okoli 80% električnih Renaultov...
doseg Zoeja
http://www.green.autoblog.com/2011/05/1 ... 125-miles/
20k€ stane Fluence, tako da bo Zoe najbrž res okoli 15k€ oziroma kvečjemu še malo manj (seveda po odbiti subvenciji).
Renault pričakuje, da bo Zoe predstavljal okoli 80% električnih Renaultov...
- Sport Driver
- Prispevkov: 740
- Pridružen: 28 Dec 2011, 10:28
ena zelo vesela novica
http://green.autoblog.com/2012/01/12/en ... osts-betw/
http://www.whitehouse.gov/files/documen ... -FINAL.pdf
Baterija (doseg 160km) naj bi leta 2020 stala le še 5000$ (leta 2009 je bila cena 33000$)
Takrat se bodo lahko bencinarji in dizli začeli poslavljati
http://green.autoblog.com/2012/01/12/en ... osts-betw/
http://www.whitehouse.gov/files/documen ... -FINAL.pdf
Baterija (doseg 160km) naj bi leta 2020 stala le še 5000$ (leta 2009 je bila cena 33000$)
Takrat se bodo lahko bencinarji in dizli začeli poslavljati
to že, samo ravno praktično pa to ni
sploh glede na to, da bo ob bolj hitri vožnji domet konkretno manjši
za po mestu, za v trgovino in stanje v koloni je tak avto super, če nimaš prižgane klime.....pa radia....pa luči....mogoče pa vseeno ni tako super
baterije so zaenkrat fail kakorkoli pogledaš
ne vem zakaj se ne vržejo bolj na vodik
tam lahko izkoristiš vse prednosti električnega motorja (ki jih je mnogo), praktičen je pa prav enako kot avto na fosilna goriva
sploh glede na to, da bo ob bolj hitri vožnji domet konkretno manjši
za po mestu, za v trgovino in stanje v koloni je tak avto super, če nimaš prižgane klime.....pa radia....pa luči....mogoče pa vseeno ni tako super
baterije so zaenkrat fail kakorkoli pogledaš
ne vem zakaj se ne vržejo bolj na vodik
tam lahko izkoristiš vse prednosti električnega motorja (ki jih je mnogo), praktičen je pa prav enako kot avto na fosilna goriva
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Mislim da so problem pri vseh teh tehnologijah arabski strici pa naftne družbe z bazenčki nafte. Če si videl tist top gear, ko je bla predstavlena honda (mislim daj bla honda) v kaliforniji, ki že laufa na vodik je bla zadeva optimalna. Sicer se tut meni zdi da je tale vmesna stopnja z baterijami samo nabijanje dobička nekoga, ki bo služil na baterijah, potem, ko bo pa to finančno izčrpan pa gremo dalje. Na žalost. Je pa res vodik optimalna varjanta.
Do takrat pa....
Postavlja se pa tudi vprašanje EKO vidika celotne zadeve - kolk niklja, kadmija, itd., bo treba izkopat, koliko zemlje prekopat da bomo dobil vse te baterije. Koliko vode se porabi za eno baterijo, koliko energije. Na konc vidš da je vse ena dobra fasada za nove dobičke velikih koncernov. Ampak jebiga... svet se vrti dalje.
Do takrat pa....
Postavlja se pa tudi vprašanje EKO vidika celotne zadeve - kolk niklja, kadmija, itd., bo treba izkopat, koliko zemlje prekopat da bomo dobil vse te baterije. Koliko vode se porabi za eno baterijo, koliko energije. Na konc vidš da je vse ena dobra fasada za nove dobičke velikih koncernov. Ampak jebiga... svet se vrti dalje.
- Sport Driver
- Prispevkov: 740
- Pridružen: 28 Dec 2011, 10:28
Vodik bi znal biti boljša izbira.Ne vem pa če je elektrika vmesna stopnja,ker ko se bodo enkrat dovolj razvile bi znale biti vredu ampak bo trajalo dlje kot da dobro razvijejo tehnologijo z vodikom.Morda pa se bodo baterije sčasoma pocenile in bodo v uporabi za mestne avtomobile,vodik pa za večje,čeprav je brezveze ker vodik nadomešča oboje.Kaj pa vem no.Cefizelj napisal/-a:Mislim da so problem pri vseh teh tehnologijah arabski strici pa naftne družbe z bazenčki nafte. Če si videl tist top gear, ko je bla predstavlena honda (mislim daj bla honda) v kaliforniji, ki že laufa na vodik je bla zadeva optimalna. Sicer se tut meni zdi da je tale vmesna stopnja z baterijami samo nabijanje dobička nekoga, ki bo služil na baterijah, potem, ko bo pa to finančno izčrpan pa gremo dalje. Na žalost. Je pa res vodik optimalna varjanta.
Do takrat pa....
Postavlja se pa tudi vprašanje EKO vidika celotne zadeve - kolk niklja, kadmija, itd., bo treba izkopat, koliko zemlje prekopat da bomo dobil vse te baterije. Koliko vode se porabi za eno baterijo, koliko energije. Na konc vidš da je vse ena dobra fasada za nove dobičke velikih koncernov. Ampak jebiga... svet se vrti dalje.