2013 Renault Zoe

Novice iz sveta Renault
Odgovori
Uporabniški avatar
Kyrius
Prispevkov: 472
Pridružen: 14 Avg 2010, 14:00
Kraj: Wolfsberg

Odgovor Napisal/-a Kyrius »

Če bo res temu tako, si verjetno lahko obetajo konkretno prodajo. Na nek način bojo prvi na trgu s takšnim avtom. Kar zaenkrat obstaja je totalna bedarija v primerjavi s tem. Kakšen bo kaj doseg glede na trenutno tehnologijo baterij ...
Uporabniški avatar
benfr1
Prispevkov: 490
Pridružen: 20 Nov 2008, 22:06
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a benfr1 »

150 000 je začetna številka, ki jo nameravajo še podvojiti :!:
sam mislm, da se bo Zoe odlično prodajal po Evropi, cena naj bi bila enaka dizelskem Cliu (to je držalo pri Fluencu in upam, da bo tut pri Zoeju)
doseg je menda strogo varovana skrivnost. Naj bi bil še večji kot pri Fluencu (180km), nekateri viri omenajo 200+km. Za leto 2015 obljublajo 150 milj... Bomo videli :)
kar pa se tiče tehnologije baterij: Tesla ima baterije za 500km dosega, verjetno jih ima tudi Renault-Nissan, samo tu so arabci ki živijo od nafte...
Uporabniški avatar
Sport Driver
Prispevkov: 740
Pridružen: 28 Dec 2011, 10:28

Odgovor Napisal/-a Sport Driver »

benfr1 napisal/-a: kar pa se tiče tehnologije baterij: Tesla ima baterije za 500km dosega, verjetno jih ima tudi Renault-Nissan, samo tu so arabci ki živijo od nafte...
Tesla ima ja ampak Tesla stane okoli 100k € (če se ne motim) medtem ko bo cena Zoeta od 15-20k € in ne moreš pričakovati istega dosega kot pri 5x dražjem avtomobilu.
Uporabniški avatar
Kyrius
Prispevkov: 472
Pridružen: 14 Avg 2010, 14:00
Kraj: Wolfsberg

Odgovor Napisal/-a Kyrius »

U konkretne številke 8)

Če bo res preko 200km se ga pa sploh ne bom branil. Tesla vem da majo naštudirane zadeve ja. Sam tesla ne sodi v isti cenovni razred, zato nima smisla primerjat :)
Nafta bo vsaj v evropi kmalu šla iz mode, ker želijo uvajati takšne norme, da nima smisla več se ubadati z motorji na notranje izgorevanje kar se mene tiče. Še posebej, če lahko električni avto dobiš za isti denar kakor konjičke gnane z naftnimi derivati.
Uporabniški avatar
benfr1
Prispevkov: 490
Pridružen: 20 Nov 2008, 22:06
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a benfr1 »

mogoče sem se malo nerodno izrazil... mislil sem pač, da so baterije že precej razvite in da lahko imajo precej večji doseg.
doseg Zoeja
http://www.green.autoblog.com/2011/05/1 ... 125-miles/

20k€ stane Fluence, tako da bo Zoe najbrž res okoli 15k€ oziroma kvečjemu še malo manj (seveda po odbiti subvenciji).
Renault pričakuje, da bo Zoe predstavljal okoli 80% električnih Renaultov...
Uporabniški avatar
Sport Driver
Prispevkov: 740
Pridružen: 28 Dec 2011, 10:28

Odgovor Napisal/-a Sport Driver »

Mene sicer bolj kot doseg moti polnjenje baterij ,ker traja kar dolgo,bo pa dobro če se jih bo dalo menjati ampak bo vrjetno trajalo da bodo take "črpalke" postale pogoste.Pa tudi tisti kabel ni ravno najbolj prijeten,tako da bi bilo dobro kakšno brezžično polnjenje.
Uporabniški avatar
Kyrius
Prispevkov: 472
Pridružen: 14 Avg 2010, 14:00
Kraj: Wolfsberg

Odgovor Napisal/-a Kyrius »

Za brezžično polnjenje obstaja že ogromno konceptov. Princip je več ali manj zelo enostaven. Mogoče se celo prodaja že kaj. Za mobitele je že kar aktualno na primer.
Uporabniški avatar
benfr1
Prispevkov: 490
Pridružen: 20 Nov 2008, 22:06
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a benfr1 »

ena zelo vesela novica :)

http://green.autoblog.com/2012/01/12/en ... osts-betw/

http://www.whitehouse.gov/files/documen ... -FINAL.pdf

Baterija (doseg 160km) naj bi leta 2020 stala le še 5000$ (leta 2009 je bila cena 33000$)
Takrat se bodo lahko bencinarji in dizli začeli poslavljati :D
Uporabniški avatar
iRenault
Prispevkov: 817
Pridružen: 15 Jul 2011, 12:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a iRenault »

Lepi so :)
Tut električnega RSa se nebi branu :))
Renault Megane II 1.5 dCi, ph. 1 (2004)
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

benfr1 napisal/-a: Takrat se bodo lahko bencinarji in dizli zaèeli poslavljati :D
lahko, če se bodo spomnili kako priti do Portoroža in nazaj v LJ, brez da prespim v Postojni in čakam da se baterija napolne :lol:
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
Cefizelj
Prispevkov: 1156
Pridružen: 08 Mar 2010, 11:47

Odgovor Napisal/-a Cefizelj »

V Portorožu (no lahko tut v Postojni) boš enostavno zamenjal baterijo za napolnjeno (na pumpi). :wink: And of you go...... :wink:
Slika
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

to že, samo ravno praktično pa to ni
sploh glede na to, da bo ob bolj hitri vožnji domet konkretno manjši

za po mestu, za v trgovino in stanje v koloni je tak avto super, če nimaš prižgane klime.....pa radia....pa luči....mogoče pa vseeno ni tako super

baterije so zaenkrat fail kakorkoli pogledaš
ne vem zakaj se ne vržejo bolj na vodik
tam lahko izkoristiš vse prednosti električnega motorja (ki jih je mnogo), praktičen je pa prav enako kot avto na fosilna goriva
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
Cefizelj
Prispevkov: 1156
Pridružen: 08 Mar 2010, 11:47

Odgovor Napisal/-a Cefizelj »

Mislim da so problem pri vseh teh tehnologijah arabski strici pa naftne družbe z bazenčki nafte. Če si videl tist top gear, ko je bla predstavlena honda (mislim daj bla honda) v kaliforniji, ki že laufa na vodik je bla zadeva optimalna. Sicer se tut meni zdi da je tale vmesna stopnja z baterijami samo nabijanje dobička nekoga, ki bo služil na baterijah, potem, ko bo pa to finančno izčrpan pa gremo dalje. Na žalost. Je pa res vodik optimalna varjanta.

Do takrat pa....

Postavlja se pa tudi vprašanje EKO vidika celotne zadeve - kolk niklja, kadmija, itd., bo treba izkopat, koliko zemlje prekopat da bomo dobil vse te baterije. Koliko vode se porabi za eno baterijo, koliko energije. Na konc vidš da je vse ena dobra fasada za nove dobičke velikih koncernov. Ampak jebiga... svet se vrti dalje. :?
Slika
Uporabniški avatar
Sport Driver
Prispevkov: 740
Pridružen: 28 Dec 2011, 10:28

Odgovor Napisal/-a Sport Driver »

Cefizelj napisal/-a:Mislim da so problem pri vseh teh tehnologijah arabski strici pa naftne družbe z bazenčki nafte. Če si videl tist top gear, ko je bla predstavlena honda (mislim daj bla honda) v kaliforniji, ki že laufa na vodik je bla zadeva optimalna. Sicer se tut meni zdi da je tale vmesna stopnja z baterijami samo nabijanje dobička nekoga, ki bo služil na baterijah, potem, ko bo pa to finančno izčrpan pa gremo dalje. Na žalost. Je pa res vodik optimalna varjanta.

Do takrat pa....

Postavlja se pa tudi vprašanje EKO vidika celotne zadeve - kolk niklja, kadmija, itd., bo treba izkopat, koliko zemlje prekopat da bomo dobil vse te baterije. Koliko vode se porabi za eno baterijo, koliko energije. Na konc vidš da je vse ena dobra fasada za nove dobičke velikih koncernov. Ampak jebiga... svet se vrti dalje. :?
Vodik bi znal biti boljša izbira.Ne vem pa če je elektrika vmesna stopnja,ker ko se bodo enkrat dovolj razvile bi znale biti vredu ampak bo trajalo dlje kot da dobro razvijejo tehnologijo z vodikom.Morda pa se bodo baterije sčasoma pocenile in bodo v uporabi za mestne avtomobile,vodik pa za večje,čeprav je brezveze ker vodik nadomešča oboje.Kaj pa vem no.
Uporabniški avatar
Kyrius
Prispevkov: 472
Pridružen: 14 Avg 2010, 14:00
Kraj: Wolfsberg

Odgovor Napisal/-a Kyrius »

Baterije se bodo pocenile. Par postov nazaj nekdo prilepil povezave. Do 2015 za 70%.
Odgovori