Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Hvala za inf.
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Hja, po prevoženih 80k KM so bremze prijele, kot na fotrovi 15 let stari Feliciji. Še dobro, da sem se nekako prijajcal skozi letošnjo zimo, sneg in poledico. Itak sem vedel, kaj me čaka. Menjava vseh 4 diskov, ploščic, zavornih vodil in zavorne tekočine. Diski vsi zažgani, debeline premalo za kakšno brušenje.
Ni humano, da bi tule javno napisal, koliko to stane.
Tole je bilo kak mesec nazaj. Sem namerno čakal z objavo, da se malo pomirim, da ne spluvam pregovorne Renault kvalitete,...
Prednji diski znotraj:
Zadnji diski znotraj:
Zadnji diski zunaj:
Od kakšne srebrne barve ne duha ne sluha.
Ni humano, da bi tule javno napisal, koliko to stane.
Tole je bilo kak mesec nazaj. Sem namerno čakal z objavo, da se malo pomirim, da ne spluvam pregovorne Renault kvalitete,...
Prednji diski znotraj:
Zadnji diski znotraj:
Zadnji diski zunaj:
Od kakšne srebrne barve ne duha ne sluha.
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Če si vzel original robo, potem je bila cifra verjetno zelo blizu 4 mestni?
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Ne blizu, ampak čezkmetek napisal/-a:Če si vzel original robo, potem je bila cifra verjetno zelo blizu 4 mestni?
Uradni servis, cena bi bila brez popustov, brez garancij in z delom preko 1.500 EUR.
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Prevec bremzas
Hja, kr drago... Ampak je velik muzke za ta dnar mislm, pojemkov...
Hja, kr drago... Ampak je velik muzke za ta dnar mislm, pojemkov...
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Lahko napišeš cene? Ker sem tako na uč predvidel nekaj takega:
zadnja diska + ležaja (če je potreba): 400€
sprednja diska: 300€
sprednje ploščice: 150€
zadnje ploščice: 100€
Plus menjava olja in kakšen potrošen materjal in si na 1k€. Nekaj je seveda tudi dela, kje pa je še vsaj 300-400€?
zadnja diska + ležaja (če je potreba): 400€
sprednja diska: 300€
sprednje ploščice: 150€
zadnje ploščice: 100€
Plus menjava olja in kakšen potrošen materjal in si na 1k€. Nekaj je seveda tudi dela, kje pa je še vsaj 300-400€?
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Zadnji diski: 408
Prednji diski: 366
Ploščice zadnje: 60
Ploščice prednje: 130
-------------
Skupaj: 964 + ddv = 1.160
Plus delo (ki ga ni malo) + zavorna vodila + zavorna tekočina. Pa računaj.
Prednji diski: 366
Ploščice zadnje: 60
Ploščice prednje: 130
-------------
Skupaj: 964 + ddv = 1.160
Plus delo (ki ga ni malo) + zavorna vodila + zavorna tekočina. Pa računaj.
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Zadnji diski pri Renaultih so res fail, ker so z ležajem in so dragi za znoret. Jaz sem raje avto prodal kot, da bi še enkrat jih menjal.
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Ja, zadnji diski so skupaj z ležaji.
Primer, da zjahaš oba zadnja diska in zamenjaš komplet je še OK. Imaš nova diska in ležaja zaradi dveh uničenih diskov.
A si predstavljaš, da ti začne en ležaj zadaj tulit kot nor, pa moraš iz tega razloga menjat komplet oba diska? Zaradi enega zadnjega ležaja si ob 408 EUR + ddv.
Kap. Za pred Renault salon zapeljat, A Kanal poklicat, polit z bencinom in zažgat
Primer, da zjahaš oba zadnja diska in zamenjaš komplet je še OK. Imaš nova diska in ležaja zaradi dveh uničenih diskov.
A si predstavljaš, da ti začne en ležaj zadaj tulit kot nor, pa moraš iz tega razloga menjat komplet oba diska? Zaradi enega zadnjega ležaja si ob 408 EUR + ddv.
Kap. Za pred Renault salon zapeljat, A Kanal poklicat, polit z bencinom in zažgat
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Tudi sam sem menjal zadaj... Prišel sem očitno izredno ugodno skozi - skupaj z oljem, filtrom in čiščenjem EGR ventila pod 300 €. Mi zadaj niso čeljusti čisto spustile in je vedno rahlo bremzal. Slika podobna tvoji Bosty.
Sem se pa nekako zadnjih 6 mesecev pripravljal na ta podvig. In bi se še, če mi ne bi obloge potegnilo dol s ploščice. Sem tudi sam razmišljal o tem, da je potrebno vse skupaj zadaj menjat, če ti začne ležaj tulit ne moreš met samo enega novega diska. Pa če že menjaš diske boš pa ja tudi ploščice.
Sem se pa nekako zadnjih 6 mesecev pripravljal na ta podvig. In bi se še, če mi ne bi obloge potegnilo dol s ploščice. Sem tudi sam razmišljal o tem, da je potrebno vse skupaj zadaj menjat, če ti začne ležaj tulit ne moreš met samo enega novega diska. Pa če že menjaš diske boš pa ja tudi ploščice.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Jaz sem imel letos enak problem na svojem CliotuR27. Sicer imam samo 25kilo prevoženih, vendar je avto star 4 leta...Ko sem montiral platišča, sem še očistil sprednje zavorne cilindre- ko sem izvlekel ploščice, se mi je ena razpadla v roki . Debelina diskov je še ok, zvil sem pa en pin, ki se je pripekel ko satan. Sledilo je žaganje in vrtanje pina. To sem rešil, potem pa....klic na Renault in cene . Štirje pini 60€, ploščice pa 150€...Očitno zlata roba, zato sem se odločil za te pine http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-CLIO- ... 35c5825c73" onclick="window.open(this.href);return false; ter za te ploščice in diske http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-CLIO- ... 4ceb7e1b1f" onclick="window.open(this.href);return false; ,poštnina je še tukaj 40 funtov ampak vseeno... Pine sem že dobil, čakam še diske, potem pa gasa
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Moj princip je: dokler je avto v garanciji, naj se pri pooblaščencu popravlja. Se da kar dober popust dobit in kaj pod garancijo zrihtat, če malo težiš, si redni kupec in redno servisiraš pri istem. Prvič sem prednje zavorne ploščice menjal pri 20k km, ena je popolnoma razpadla in ni variante, da bi jaz to plačal. So morali večkrat do reklamanta, da je bilo potem zame zastonj.
Kasneje, ko bo avto ven iz garancije pa seveda, nekaj drugega, bolj obstojnega, npr. kot si ti ubodel. Javi, kako se bo obneslo.
Kasneje, ko bo avto ven iz garancije pa seveda, nekaj drugega, bolj obstojnega, npr. kot si ti ubodel. Javi, kako se bo obneslo.
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Jaz sem za čist iste zavorne ploščice kot je orginal dal 85e.Clior27 napisal/-a:Jaz sem imel letos enak problem na svojem CliotuR27. Sicer imam samo 25kilo prevoženih, vendar je avto star 4 leta...Ko sem montiral platišča, sem še očistil sprednje zavorne cilindre- ko sem izvlekel ploščice, se mi je ena razpadla v roki . Debelina diskov je še ok, zvil sem pa en pin, ki se je pripekel ko satan. Sledilo je žaganje in vrtanje pina. To sem rešil, potem pa....klic na Renault in cene . Štirje pini 60€, ploščice pa 150€...Očitno zlata roba, zato sem se odločil za te pine http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-CLIO- ... 35c5825c73" onclick="window.open(this.href);return false; ter za te ploščice in diske http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-CLIO- ... 4ceb7e1b1f" onclick="window.open(this.href);return false; ,poštnina je še tukaj 40 funtov ampak vseeno... Pine sem že dobil, čakam še diske, potem pa gasa
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Prišel je čas za letne gume in za obdobno čiščenje zavor. No, tudi tukaj se presenečenja dogajajo ;D. Ko sem razdrl zavore in potegnil ven ploščico, se je razletela kot napolitanka če se vsedeš nanjo. In to po 25kilo prevoženih in po občutku, da je pedal za zavoro nekam mehkejša kot lani...Pa tudi diski so bili že malo pobrani.
Nič kaj lepo ne izgleda, še sreča da je ni zamlelo pri kakšni tapravi vožnji ???
Seveda sledi klic na Renault, kjer ti prijazno povedo, da so nove ploščice 150€,diski 250€, štirje pini ki držijo vso zadevo pri miru pa 60€
Zato sem raje pokoristil Ebay, kjer sem pine dobil za 17€, Brembo športne diske in ploščice pa za 230€ z poštnino vred ;D
No, pa razstavimo zadevo:
Odstranimo zavorni cilinder in disk
Pred montažo malo občudujemo novo robo ::)
Na očiščeno pesto namestimo občudovan disk
Nazaj namestimo očiščen zavorni cilinder
Privijemo ga z 150Nm
Vstavimo ploščice in pine-ploščice po sedlih malo namažemo z bakreno mastjo
Namestimo platišče in to je to
Zavorna pedal je sedaj čisto druga zgodba, pravilno trda in visoko prime. Sedaj še malo utečem ploščice, potem pa gasa ;D
Nič kaj lepo ne izgleda, še sreča da je ni zamlelo pri kakšni tapravi vožnji ???
Seveda sledi klic na Renault, kjer ti prijazno povedo, da so nove ploščice 150€,diski 250€, štirje pini ki držijo vso zadevo pri miru pa 60€
Zato sem raje pokoristil Ebay, kjer sem pine dobil za 17€, Brembo športne diske in ploščice pa za 230€ z poštnino vred ;D
No, pa razstavimo zadevo:
Odstranimo zavorni cilinder in disk
Pred montažo malo občudujemo novo robo ::)
Na očiščeno pesto namestimo občudovan disk
Nazaj namestimo očiščen zavorni cilinder
Privijemo ga z 150Nm
Vstavimo ploščice in pine-ploščice po sedlih malo namažemo z bakreno mastjo
Namestimo platišče in to je to
Zavorna pedal je sedaj čisto druga zgodba, pravilno trda in visoko prime. Sedaj še malo utečem ploščice, potem pa gasa ;D
Re: Clio 3 RS okvare/tezave/napake
Spet jst! Nekej tale tema sameva, kot da se RSi ne kvarijo več? Ha,ha....
Današnja frišna, ravno ko je avto v nedeljo praznoval 4 leta.
Odklenem avto, dam nekaj v prtljažnik, se vsedem v avto, čista tema, nobene lučke, ničesar, gumb Start kot da ga ni. Prtljažnik za večno zaklenjen. Če bi se mi uspelo v avto zaklenit, garant brez elektrike ne bi mogel ven. Odprem havbo, desno od akumulatorja nekaj tik-taka, ne morem zraven. Odstranim klemo iz minusa na akumulatorju, da neha tik-takat. Pregledam varovalke v motornem prostoru - OK. Čez 10 minut minus klemo nazaj, avto dobi lučke, proba kresnt, pa mu ne rata, potem pa spet čista tema. Avto vžgem na kable s pomočjo BMW. OK, sedaj sem 100%, da je akumulator fuč. Gremo po novega na Petrol (ker je danes praznik, kam češ drugam). Edina pravih mer (širina, globina) je bila Topla 60Ah za 80EUR, prej je bil oriđinale notri neki nikad-čuo Tudor 55Ah.
Zamenjam in vse OK, kresne, ESP/ASR lučka ugasne čez čas, ko zavrtiš volan do obeh skrajnih mer (eni ravijo, da je treba). Le višina te Tople je za pol cm previsoka in se plastični pokrov akumulatorja ne prilega več 100% - en od štirih zatičev ne prime. Zalimal zatič z duck-tape, šraufov na klemah ne bom rezal.
PS: Pravijo, da akumulatorji zdržijo od 4 do 6 let. Moj je zdržal natanko 4 leta in 4 dni, ravno da je avto ven iz podaljšane garancije. Renaultu čestitamo za natačnost.
Današnja frišna, ravno ko je avto v nedeljo praznoval 4 leta.
Odklenem avto, dam nekaj v prtljažnik, se vsedem v avto, čista tema, nobene lučke, ničesar, gumb Start kot da ga ni. Prtljažnik za večno zaklenjen. Če bi se mi uspelo v avto zaklenit, garant brez elektrike ne bi mogel ven. Odprem havbo, desno od akumulatorja nekaj tik-taka, ne morem zraven. Odstranim klemo iz minusa na akumulatorju, da neha tik-takat. Pregledam varovalke v motornem prostoru - OK. Čez 10 minut minus klemo nazaj, avto dobi lučke, proba kresnt, pa mu ne rata, potem pa spet čista tema. Avto vžgem na kable s pomočjo BMW. OK, sedaj sem 100%, da je akumulator fuč. Gremo po novega na Petrol (ker je danes praznik, kam češ drugam). Edina pravih mer (širina, globina) je bila Topla 60Ah za 80EUR, prej je bil oriđinale notri neki nikad-čuo Tudor 55Ah.
Zamenjam in vse OK, kresne, ESP/ASR lučka ugasne čez čas, ko zavrtiš volan do obeh skrajnih mer (eni ravijo, da je treba). Le višina te Tople je za pol cm previsoka in se plastični pokrov akumulatorja ne prilega več 100% - en od štirih zatičev ne prime. Zalimal zatič z duck-tape, šraufov na klemah ne bom rezal.
PS: Pravijo, da akumulatorji zdržijo od 4 do 6 let. Moj je zdržal natanko 4 leta in 4 dni, ravno da je avto ven iz podaljšane garancije. Renaultu čestitamo za natačnost.