Avantime 3.0 V6 Privilege
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
Je Jaka v šparu našel v akciji
v četrtek montiramo... me zanima kako se bo avto pol pelu, k “novo” bo skor vse kar se podvozja tiče. Amortizerji so sicer zdele že par let stari, se ne spomnim kdaj sem menjal... sam tut neki ful kilometrov nisem na njih naredu od menjave, tko da recmo da so “novi” [emoji56]
Ostalo pa je novo.
v četrtek montiramo... me zanima kako se bo avto pol pelu, k “novo” bo skor vse kar se podvozja tiče. Amortizerji so sicer zdele že par let stari, se ne spomnim kdaj sem menjal... sam tut neki ful kilometrov nisem na njih naredu od menjave, tko da recmo da so “novi” [emoji56]
Ostalo pa je novo.
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
Pozdravljen
Se slučajno prodaja avto. Sem potencijalni kupec.
lp, Andrej
Se slučajno prodaja avto. Sem potencijalni kupec.
lp, Andrej
U ovaj biznis bolji majmun od mene nema
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
Mislim da tale avto se ne bo nikol prodal glede na to kolk je blo vloženga v njega, tako ljubezni kot financ
Enigma motorsport
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
okej sem doumel narobe vprašanje.
U ovaj biznis bolji majmun od mene nema
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
Jaz sem menjal desno roko, avto ni več moj, kot nov. Je pa huda jeba to narazen dajat, delo za dva in dolge štange in hudi pajsarji. Ta zadnja luknja nagaja.
Je pa čudna cena, roka s silent bloki in končnikom TRW je 35€, ceneje kot sam končnik.
Je pa čudna cena, roka s silent bloki in končnikom TRW je 35€, ceneje kot sam končnik.
- TwingoLove
- Prispevkov: 311
- Pridružen: 08 Feb 2015, 14:11
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
@joztom Ne vem kaj ste vi delali s pajsarji in še enim parom rok za pomoč?! Jaz sem že na dveh menjal in nikoli problema. Izbiješ kuglo, odšraufaš sprednji in zadnji vijak, potem pa potegneš roko ven iz sedišča. Verjamem pa da če je bilo kaj zvito ali hudo rjavo, da gre problematično ven. Sicer sem sam vedno ubral pot obnove kot pa menjave cele roke.
Renault VelSatis Initiale Paris 2005, 2.2dCi
Avantime 3.0 V6 Privilege
Avantime 2.2dCi Privilege 3x
Avantime 3.0 V6 Privilege
Avantime 2.2dCi Privilege 3x
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
jest pa ne vem kje se dobi roka za 35€, ker te moje so bile konkretno dražje. So pa febi bilstein.
No, zdej je montirano in....
...mogoče sem pričakoval preveč ali pa so bile stare še čisto ok. Ni neke blazne razlike.
Moram še mal več kilometrov narediti pa na optiko it, k je volan že neki cajta mal postran. Pri vsem razfukavanju avta še dobr da je samo mal postran
No, zdej je montirano in....
...mogoče sem pričakoval preveč ali pa so bile stare še čisto ok. Ni neke blazne razlike.
Moram še mal več kilometrov narediti pa na optiko it, k je volan že neki cajta mal postran. Pri vsem razfukavanju avta še dobr da je samo mal postran
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
Sam imam iste težave, najdem neki kar bi rad menjal potem menjam in nobene hude razlike je pa občutek toliko boljši in vem da je še ena stvar manj za zamenjat
Samo pri tebi je bil zadnji gumi seleni sigurno že napokan pri starih rokah, no vsaj navajen sem na tele bumerange da je najprej selen zanič. No spet odvisno od šoferja al vse lukne pojaha al vsaj kšno obvije
Samo pri tebi je bil zadnji gumi seleni sigurno že napokan pri starih rokah, no vsaj navajen sem na tele bumerange da je najprej selen zanič. No spet odvisno od šoferja al vse lukne pojaha al vsaj kšno obvije
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
Ma zdele, k sem naredil mal več kilometrov, lahko napišem, da ja, razlika je. Je pa tko, da zdej je avto še čvrstejši in se še bolj porajta vrata oz. mehanizem za dvig šip. Ko zapeleš čez luknjo se sliši, da vse skup mal zavibrira v vratih.
Tega pa ne vem ali se da kaj narest. Vrata so ogromna in brez okvirja, šipa prav tako ogromna in težka. Sej zato so pa dal not škarje za dviganje in spuščanje.
Tega pa ne vem ali se da kaj narest. Vrata so ogromna in brez okvirja, šipa prav tako ogromna in težka. Sej zato so pa dal not škarje za dviganje in spuščanje.
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
Jaz sem to ropotanje šipe rešil tako, da sem gumo na zadnji šipi (vertikalni) podložil po celotni dolžini, tako da se šipa bolj prileže. Izginil tudi efekt zapiranja drvarnice.
Velocity and Satisfaction
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
To sem tudi jaz že dolgo nazaj naredil in ja, je bolš.
Pomoje bi moral jest sovoznikova vrata podret pa pogledat kaj se da narest, ker na voznikovih se ni sliši skoraj nič. Moraš res v črno luknjo past, da zaropota, sovoznikova stran pa prej podleže. Pomoje še od tistega dogodka pred ene pet let, k se mi je neko vodilo odlepilo in je šipa not v vratih ostala.
Bom gledal ekrat ko mi bo dolgčas in bo zunaj toplo
Pomoje bi moral jest sovoznikova vrata podret pa pogledat kaj se da narest, ker na voznikovih se ni sliši skoraj nič. Moraš res v črno luknjo past, da zaropota, sovoznikova stran pa prej podleže. Pomoje še od tistega dogodka pred ene pet let, k se mi je neko vodilo odlepilo in je šipa not v vratih ostala.
Bom gledal ekrat ko mi bo dolgčas in bo zunaj toplo
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
[youtube]https://youtu.be/kEaKsKYlHOY[/youtube]
Re: Avantime 3.0 V6 Privilege
Upam, da na velikem peščenem parkingu poleg železniške postaje v LJ ne stoji točno ta avto.... videl slike na Facebook-u, zelene barve, razbit in nekaj delov pokradenih z njega... žalostno. Se motim??
Moji renaulti:
Renault 21 GTS ph1 (1987)
Renault 21 TXI ph2 (1990)
Renault 21 Turbo ph1 (1987)
Renault 21 Turbo Quadra ph2 (1991)
Renault Clio II 1.2 RN (2000)
Renault 19 chamade 16V ph2 (1993)
Renault 21 GTS ph1 (1987)
Renault 21 TXI ph2 (1990)
Renault 21 Turbo ph1 (1987)
Renault 21 Turbo Quadra ph2 (1991)
Renault Clio II 1.2 RN (2000)
Renault 19 chamade 16V ph2 (1993)