Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
- Sport Driver
- Prispevkov: 740
- Pridružen: 28 Dec 2011, 10:28
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Tvoj zimski komplet v zvezde plešejo?
Poslano z mojega Nexus 5X z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega Nexus 5X z uporabo Tapatalk
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Meh, voljo... Sej veš, kako je Po toliko vloženih € in dejstvu, da avto poznam, je dobro ohranjen, servisiran in predvsem dobro služi svojemu namenu, se mi zdi brez veze prodajat, ker bi dejansko težko dobil več kot 1500€, kar pa ni dovolj niti za en polog za spet neko rabljeno zadevo vprašljive zgodovine... Bo ostala še malo pri meni, potem pa Talisman-ček Sem drgač v LJ vsak dan razen sobote, ampak mi služba vzame preveč časa - je pa čez 2 tedna konec projekta, ko se vrnem nazaj v življenje in druženje. Z veseljem!urbn napisal/-a:Prov z veseljem sem po dolgem času prebral en post na forumu lepo da imaš še vedno voljo in vlagaš v avto Pr men se kilometri tud ze kr pridno nabirajo z cmokom v grlu haha dej sporoč k boš kej v LJ-KR regiji, da gremo na kavo. Lp
Res je Hehe, dobre oči!Sport Driver napisal/-a:Tvoj zimski komplet v zvezde plešejo?
Poslano z mojega Nexus 5X z uporabo Tapatalk
Drugače pa sem zmontiral letne gume in neke űber hude ledike v pozicije. Svetijo precej močno in so dokaj blizu dnevnim lučem. Bom poslikal, sicer pa za 6€ po komadu iz Kitajske nekaj mora dati od sebe Gume so super, mi je všeč, kako stojijo na feltni, so tihe in udobne. Ne morem komentirat, kako se obnašajo pri priganjanju, ker so videle samo avtocesto, glede na to pa, da so izboljšane naslednice Ultrac Cento s katerimi sem (bil) izredno zadovoljen, mislim, da nekih razočaranj ne bo... V soboto sem naredil še mali servis - olje in komplet filtri, zdaj pa veselo naprej.
Tukaj so šle zimske dol:
Kot sem napisal, odbijača še ne bom popravljal, ker jih ni nekaj na zalogi in zdej res nimam časa, da bi se ubadal še s tem, zato sem naročil to
Pa še dve za na vsako stran, baje doda konje, sem na Honda forumu bral...
Se pa načudim vsako leto, ko dam letne gume gor, kako je to še vedno lep avto, ne glede na 11let in 365.000km po števcu...
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
še dobro da imaš na obeh straneh res je zoprno ko je na levi več konjev kot na desniPa še dve za na vsako stran, baje doda konje, sem na Honda forumu bral...
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Se smejiš, sam je res, veš? Npr. Honda Prelude ima samo desno zadaj "VTEC" nalepko, pa jo že po default-u vleče v desno in je pol piz*arija...Shusuglao napisal/-a:še dobro da imaš na obeh straneh res je zoprno ko je na levi več konjev kot na desniPa še dve za na vsako stran, baje doda konje, sem na Honda forumu bral...
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Da se spet malo oglasim... Opažam, da je Laguna 2 vedno bolj redek avto na cesti in tudi tukaj na forumu - vse teme med "okvare in pomoč" so že o Lagunah 3
Kaj je novega in kaj bo:_ vsak čas bo 390k km in v roku kakšnega tedna ali dveh gremo na operacijo. Avto pije precej olja oz. ga meče ven pri dušilni loputi. Diagnoza so batni obročki, gre na menjavo. Zraven še tefloni pa tesnilo glave in karterja. Istočasno se bo preverilo še stanje ojničnih ležajev, če je že mašina odprta. Menjalo se bo še termostat, se pri minusu in vožnji brez gasa avto težko segreva oz. izgublja temperaturo. Preveriti je treba še stanje grelnih svečk, imajo ene 220k km za sabo in pri minusu avto predolgo vžiga. Nove kličejo tudi sprednji diski in ploščice (zgleda, da so zviti, trese pri zaviranju), oglaša se en sprednji ležaj in istočasno nekaj dramatizira ABS obroček (na ležaju). Za konec pa še menjava puš zadaj na mostu in nosilca izpušnega lonca, da ne bo vse delano samo. Ok, mali servis. Potem bo mir glih dva meseca pa bo že tehnični in bo treba kakšen končnik menjati, nekaj slišim na trenutke.
Drugače je baba ok, pije kot vedno malo čez 6L, čemur doda še cca 8dcl olja na 1000km. Prej je pila daleč čez liter pa je Liqui Moly aditiv za batne obročke zadevo precej izboljšal, ampak mi menjava vseeno ne uide. Delno mi nagaja turbina, ki tako lepo po TDI-jevsko zavija, je pa popolnoma brez lufta. Mi gre na živce, se počutim kot, da imam volka pod haubo. Obnova zaenkrat ni v planu, podtlak je ok, lufta ni, očitno je "samo" glasen ležaj. Že 40k km
V osnovi toliko
Kaj je novega in kaj bo:_ vsak čas bo 390k km in v roku kakšnega tedna ali dveh gremo na operacijo. Avto pije precej olja oz. ga meče ven pri dušilni loputi. Diagnoza so batni obročki, gre na menjavo. Zraven še tefloni pa tesnilo glave in karterja. Istočasno se bo preverilo še stanje ojničnih ležajev, če je že mašina odprta. Menjalo se bo še termostat, se pri minusu in vožnji brez gasa avto težko segreva oz. izgublja temperaturo. Preveriti je treba še stanje grelnih svečk, imajo ene 220k km za sabo in pri minusu avto predolgo vžiga. Nove kličejo tudi sprednji diski in ploščice (zgleda, da so zviti, trese pri zaviranju), oglaša se en sprednji ležaj in istočasno nekaj dramatizira ABS obroček (na ležaju). Za konec pa še menjava puš zadaj na mostu in nosilca izpušnega lonca, da ne bo vse delano samo. Ok, mali servis. Potem bo mir glih dva meseca pa bo že tehnični in bo treba kakšen končnik menjati, nekaj slišim na trenutke.
Drugače je baba ok, pije kot vedno malo čez 6L, čemur doda še cca 8dcl olja na 1000km. Prej je pila daleč čez liter pa je Liqui Moly aditiv za batne obročke zadevo precej izboljšal, ampak mi menjava vseeno ne uide. Delno mi nagaja turbina, ki tako lepo po TDI-jevsko zavija, je pa popolnoma brez lufta. Mi gre na živce, se počutim kot, da imam volka pod haubo. Obnova zaenkrat ni v planu, podtlak je ok, lufta ni, očitno je "samo" glasen ležaj. Že 40k km
V osnovi toliko
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Kajje blo že takrat drug motor al obnovljen iz Krškega?
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Drug motor pripeljan preko posrednika iz IT.
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Če boš samo obročke potlej pohonat cilindre. Koliko si prevozil s tem motorjem? Kontrola šob?
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Tvojo temo spremljam redno, sicer zadnje čase se nič ne dogaja. Brez zamere, s tem "novim" motorjem so te pošteno nategnili, saj kot sam vidiš je navadno sranje. Škoda, da si vložil toliko denarja v vse, zdaj je res škoda vse pustiti, vreden pa itak ni nič če bi prodajal. Sam sem imel podobne težave z Laguno, sicer je bil 2.0 motor. Na koncu sem jo dal za drobiž, samo da sem se je rešil.
Poslano z mojega EVA-L09 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega EVA-L09 z uporabo Tapatalk
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Je v planu, kar sva se pogovarjala z mehanikom, šobe tudi še enkrat na pregled, takrat so bile čiščene. S tem motorjem sem naredil slabih 70k km.trinity napisal/-a:Če boš samo obročke potlej pohonat cilindre. Koliko si prevozil s tem motorjem? Kontrola šob?
Ja, bolj malo pišem, ni tudi nekaj komentarjev oz. se debata ne razvija več - se vidi, da ni več veliko Lagun 2 v pogonu - pa se mi ne da redno monologov pisat, napišem pač vsake toliko časa, kaj je kaj novega. Nobene zamere, opozorjen sem bil, da nobena rabljena zadeva pač ni ziher, ker jo je nemogoče preveriti razen, če bi odprl mašino. To pač zaradi omejenega budgeta ni prišlo v poštev. Kar se samega dela tiče, pač nimam pripomb, tehnika je pa svoje rabljeno poglavje.legenda napisal/-a:Tvojo temo spremljam redno, sicer zadnje čase se nič ne dogaja. Brez zamere, s tem "novim" motorjem so te pošteno nategnili, saj kot sam vidiš je navadno sranje. Škoda, da si vložil toliko denarja v vse, zdaj je res škoda vse pustiti, vreden pa itak ni nič če bi prodajal. Sam sem imel podobne težave z Laguno, sicer je bil 2.0 motor. Na koncu sem jo dal za drobiž, samo da sem se je rešil.
Takrat sem imel na voljo kakšno malenkost čez 2k€. Prodat za drobiž in imet za polog za neko rabljeno zadevo, potencialno rizično, kot večina rabljenih avtov + reden mesečni obrok za leasing, kredit + vseeno servisiranje, okvare ipd... ali pa zrihtat to, kjer je bilo vse razen motorja v zglednem stanju in vzet v zakup, da gre lahko čez čas kaj delno narobe, ker ne bo moglo biti vse obnovljeno. Sem se odločil za to opcijo in raje kot za obrok pol dajem na stran, pol pa za hišo. Na strani se je nabralo toliko, da me ne menjava obročkov ne boli preveč, diski, ležaji, to pa je tako ali tako potrošni material. Bi se v taki situaciji odločil enako... Avto želim še nekaj časa voziti in potem vzet nekaj novejšega. Ne samo po letniku, pač pa tudi tehnološko. Megane 4, Talisman... Amopak morajo cene še malo pasti. Do takrat bo Laguna v igri, potem pa parkirat za hišo in projekt na 2.0T in 300KM
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Saj to je tisto, ko se bo odprlo in premerilo se bo videlo če so samo obročki.
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Tako, ja. Kar pa berem po tujih forumih, je bilo z batnimi kar nekaj problemov s končnimi 2004 in začetnimi 2005 letniki. Pa govorimo o relativno nizkih kilometrih, med 150 in 200k km.trinity napisal/-a:Saj to je tisto, ko se bo odprlo in premerilo se bo videlo če so samo obročki.
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Glej da bodo pohonali cilindre ker drugače bo spet isto.
Re: Laguna II ph2 Grandtour dCi, l.05
Moj klasični uvodni stavek zadnjih mesecev: "Po dolgem času...."
Po seriji problemov o katerih ne bom razpravljal (očitno me avtomobilski bogovi radi na suho jeb*jo nekam), je nekaj tednov avto končno doma. In Niko je spet srečen. Dogajalo se je veliko. Med drugim je v familijo prišel prvi ne-Renault po letu 1988 O tem kasneje, najprej Lagunčica.
Na servis je šla z namenom menjave batnih obročkov in teflonov zaradi porabe olja (cca 1L / 1000km), menjave prednih diskov (tresenje), ugotovitve problema z ABS (lučka včasih), menjave puš na zadnjem mostu (ropot), menjave termostata (ni držala temperature pozimi pod -5°C in gretju na polno) in malega servisa.
Ko se je avto odpiralo, se je našlo še par težav, ki so zadevo zavlekle in jo tudi spremenile v ekonomsko totalko Ampak, ker imam Laguno preveč rad, sem v strošek (spet) šel.
Torej, pred 2 leti, ko je šel noter drugi motor, mi je bilo rečeno, da je obnovljen. Bil je iz uvoza, dokumenti so štimali, garancija 1 leto. Očitno je bilo na motorju res nekaj delano, je bil pa spodaj zatesnjen tudi s tesnilno pasto, ki jo je bilo ali preveč, ali je bila nepotrebna, nima veze, in jo je precej navleklo na oljno pumpo, ki potem ni več zagotavljala pravega mazanja. Čiščenje in servis pumpe. Očitno premalo mazanja, drsanje ojničnih, tik pred katastrofo, menjava pod nujno. Vsaj gred je bila OK! Drsanje osi turbine - spet obnova. Poleg menjave teflonov še popolna obnova glave, da se je naredilo "za prav", če se že dela in tudi varjenje glave, ker je bila na enem delu počena. Seveda še menjava jermenov španarjev in jermenice ter vsega naštetega zgoraj (namen odhoda na servis) in smo bili samo z deli globoko globoko preko 1k€. Izredno sem srečen za AutoDoc in veze ter poznanstva
Avto je miren, tih, res deluje kot nekaj s 50k km, nikakor pa se nisem uspel znebiti občutka, da ne vleče 100% ok. Nekje okoli 2k se je vse začelo, pa spet malo padlo, potem pa vleklo od 2200 ali 2300 naprej. 5ta ali 6ta sta na trenutke v klance pospeševali res mizerno, občutek pomanjkanja moči je bil pogosto prisoten. 3 ali 4 sekunde zamika stopalke za gas... Pa črn dim - sicer sem ga pripisoval servisu, ker je motor še vedno poln olja, masti ipd... Sem sčistil ERG, ni pomagalo. Računalnik ni kazal nič. Pa se je "glede na izkušnje" menjalo MAF in senzor podtlaka turbine in avto leti
Ostaja en problemček, če zna kdo pomagat s praktičnim nasvetom: že 230 let ne dela senzor odprtih vrat zadaj levo, kar me ni toliko motilo, zdaj pa ne dela še pri vozniku, kar je pa velik problem. Kako to zrihtat? Kje je zdaj to stikalo v kljuki in kako najbolj elegantno sanirati problem?
Gor sem dal še nekaj novih nalepk, če je že spraskana zadaj, slabše ne more biti. Zamenjal sem 300000+ nalepko s 400000+, ki jih bomo obrnili vsak čas (396k km, torej nekje do začetka oktobra bo). Aja, že v februarju sem dal noter LED H7 "žarnice" in sem 100% presrečen
Nekaj fotk:
Zdaj pa o novem družinskem članu... Maja je že nekaj časa sanjala o karavanu zaradi lažjega prevoza psov in ker "bi ji karavan bolj pasal kot Clio". Vse ok, če se ne bi fiksno odločila za Audi A4
In ga je iskala od januarja do konca maja, ko je končno vzela sodelavčega, ki ji ga je dejansko prvič ponudil že januarja (ampak "je imel preveč kilometrov, tisti v CE jih ima samo 220k, pa nima 19tk, pa ni S-line pa .. . ... " ).
V glavnem, 2.0TDi e, 2010, opreme res veliko. In, kar je glavno, res res vrhunsko ohranjen in redno ter pedantno servisiran. V kratkem mali servis in menjava olja menjalnika in to je to. Res težko priznam, ampak totalno sem zaljubljen v ta avto... Toliko, da resno razmišljam, da Talisman mogoče pa le ne bo moj naslednji. Ker se mi ne da pisat o vsem, samo kopiram svoj zapis na FB. Vsi, ki me poznajo vedo, da sem verjetno največji fan Renaulta na zemlji in mi je bil to vse skupaj res "šok" Potem pa še en, ker mi je avto dejansko izredno všeč:
No, ker se že po Popu govori, sem se odločil, da uradno objavim in razložim kaj in kako, preden pridejo o meni ven neresnične in prirejene informacije.
Dolga leta sem se na vse muke upiral in mogoče celo preziral vozila VAG grupe. Sem pač Renault-ovec po duši in srcu (od leta 1988 naprej), Dieselgate afera je vse samo še spotencirala. TDi smrdljivci, prepotentneži za S-line masko, folk, ki vozi na riti, nima pojma, da je ročka na levi volana v bistvu za smerokaze s katerimi nakažeš smer vožnje. "Honey, talk dirty to me!" "Volkswagen diesel..." pa to...
In potem se je nekje v januarju 2018 Maja odločila, da zapusti našo številčno in prijazno Renault družino ter se odločila za nabavo Audi-ja. A4. TDi.... Srce mi je počilo.
Iskanje je bilo mukotrpno zaradi enormnega števila dilerjev, ki so ti prodajali hudo našminkane rakete, "nikoli razbite, voznica starejša gospa, delala minus 4000 kilometrov na leto, Slovenski avto". Voda na moj mlin je bila že skoraj pregovorna nezanesljivost prvih 2.0TDi motorjev in pokanja glav, okvarjenih vztrajnikov... Vmes je celo pohvalila eno Laguno. Kar na smeh mi je šlo, mogoče pa jo je le srečala pamet.
Pa pred kakšnimi tremi tedni pride mimo Denis. Stari, kako te nisem maral tisti dan, ko si ji dal ponudbo, ki je nihče pri zdravi pameti ne bi zavrnil. A bo res menjala znamko z diamantom v logotipu (eni sicer pravijo, da gre za dvigalko za avto, ampak ni to - to!) za nekega Švaba s štirimi krogi? Halo, štiri znamke so se morale združiti, da znajo narediti en ubogi avto? Mislim.... No, si ga pa res zgledno čuval in vzdrževal. Ima res to toliko km ali si jih vrtel naprej? Hm, kot nov. OK......
In potem ga je Maja prvič pripeljala pokazat. S tihim in otožnim glasom se priznal, da je avto res cool in se ful lepo pelje, je naloadaaaan z opremo in je na splošno - fajn. Hitro sem utišal samega sebe z argumentom, da je 15min vožnje, od tega 10min na sovoznikovem sedežu pač premalo za objektivno oceno.
Čas za personalizacijo avta je prišel relativno hitro in priznam, iskanje S-line mask in felten sploh ni bilo naporno, ker je na voljo milijone v 3p.m. hudih zadev, o katerih za Lagunco lahko samo sanjam.
Včeraj pa se je zgodilo nepredstavljivo. Po dovozu se do hiše pripelje nizka, jezna, tiha (niso TDi še pred kratkim veljali za traktorje???) zadeva z Majo za volanom. Pi*da, kaj izgleda hudo! Ok, bom jaz peljal do Izole, greva po feltne. 19ke. Zmontirava z majstrom kar pred njegovo hišo. Faaaaaak. Ne, Niko, nič "faaaaak", Renaultovec si. Ampak, res BOLANO dobro izgleda. Potem pa tisti klik: "Jaaaaaaa, z veseljem greva skupaj v shoping v Palmanovo, ker boš 3 ure gledala cunje, jih 470 oblekla in potem mogoče kupila 2, jaz ti bom nosil večje/manjše številke, bil osebni nosač, modni kritik in odvodni ventil za stvari, ki ti ne pašejo.... Ampak, a lahko, plosiiiim, plosiiiim, jaz peljem tvoj avto?" Vožnja tja --> , vožnja nazaj --> . Glava govori Renault, srce pa Audi. Šit, okužen sem, al neki, ne morem več trezno razmišljat... Ne, ne, Renault je moj. Ampak, jebenti, ta A4......
Potem pa še neverjetni MTL Car Garage in šefe Igor. Kot, da avto še ni dovolj inteligenten, verjetno je vsaj na stopnji povprečnega slovenskega najstnika, pa mu je vseeno naredil še par "pik na i". Izbira voznih profilov, R.S. števci, ambientalna razsvetljava, ledike zadaj, cornering luči, pametni start-stop, grafika za senzorje. Nisem niti hotel peljati domov, verjetno ne bi spal... Pa še poraba goriva, ki je bizarno nizka.
Torej. Moram nekaj priznati. Ugotovil sem, da dejansko obstaja še druga znamka avtov kot moj predragi Renault. In ja: sem Niko in gledam Audije na avto.net.... Maja, zaljubljen sem v tvojega A4, resnično ti želim srečno vožnjo in nič problemov pa šraufarije. Aja, to je Nemec, se ne kvari! Če pa si za menjavo, menjam za Laguno, Clio-ta pa Katrco!
Ja. Po 30 letih na sončen sobotni dan naletiš na spoznanje. Mogoče pa le obstaja nekaj izven Renault sveta. Mogoče gre celo z roko v roki. Če predpostavimo, da je logo Renaulta res dvigalka, logo Audija pa predstavimo kot štiri kolesa, dvigalka dvigne avto, da kolesa zamenjamo. Vzajemnost, skupnost...
Dobrodošel v naši Renault družini!
Lepo, ne? Še nekaj slikic... Prašič, res je hud
Pa še ena družinska
Clio ostaja pri nas in bo avto za projekt - montaža avtoakustike, mini styling zunanjosti in mogoče kaj na motorju. Se pa zaenkrat drži super. Pri 270 k km je končno crknila neka stvar - zamenjati morem izpušni lonec
Po seriji problemov o katerih ne bom razpravljal (očitno me avtomobilski bogovi radi na suho jeb*jo nekam), je nekaj tednov avto končno doma. In Niko je spet srečen. Dogajalo se je veliko. Med drugim je v familijo prišel prvi ne-Renault po letu 1988 O tem kasneje, najprej Lagunčica.
Na servis je šla z namenom menjave batnih obročkov in teflonov zaradi porabe olja (cca 1L / 1000km), menjave prednih diskov (tresenje), ugotovitve problema z ABS (lučka včasih), menjave puš na zadnjem mostu (ropot), menjave termostata (ni držala temperature pozimi pod -5°C in gretju na polno) in malega servisa.
Ko se je avto odpiralo, se je našlo še par težav, ki so zadevo zavlekle in jo tudi spremenile v ekonomsko totalko Ampak, ker imam Laguno preveč rad, sem v strošek (spet) šel.
Torej, pred 2 leti, ko je šel noter drugi motor, mi je bilo rečeno, da je obnovljen. Bil je iz uvoza, dokumenti so štimali, garancija 1 leto. Očitno je bilo na motorju res nekaj delano, je bil pa spodaj zatesnjen tudi s tesnilno pasto, ki jo je bilo ali preveč, ali je bila nepotrebna, nima veze, in jo je precej navleklo na oljno pumpo, ki potem ni več zagotavljala pravega mazanja. Čiščenje in servis pumpe. Očitno premalo mazanja, drsanje ojničnih, tik pred katastrofo, menjava pod nujno. Vsaj gred je bila OK! Drsanje osi turbine - spet obnova. Poleg menjave teflonov še popolna obnova glave, da se je naredilo "za prav", če se že dela in tudi varjenje glave, ker je bila na enem delu počena. Seveda še menjava jermenov španarjev in jermenice ter vsega naštetega zgoraj (namen odhoda na servis) in smo bili samo z deli globoko globoko preko 1k€. Izredno sem srečen za AutoDoc in veze ter poznanstva
Avto je miren, tih, res deluje kot nekaj s 50k km, nikakor pa se nisem uspel znebiti občutka, da ne vleče 100% ok. Nekje okoli 2k se je vse začelo, pa spet malo padlo, potem pa vleklo od 2200 ali 2300 naprej. 5ta ali 6ta sta na trenutke v klance pospeševali res mizerno, občutek pomanjkanja moči je bil pogosto prisoten. 3 ali 4 sekunde zamika stopalke za gas... Pa črn dim - sicer sem ga pripisoval servisu, ker je motor še vedno poln olja, masti ipd... Sem sčistil ERG, ni pomagalo. Računalnik ni kazal nič. Pa se je "glede na izkušnje" menjalo MAF in senzor podtlaka turbine in avto leti
Ostaja en problemček, če zna kdo pomagat s praktičnim nasvetom: že 230 let ne dela senzor odprtih vrat zadaj levo, kar me ni toliko motilo, zdaj pa ne dela še pri vozniku, kar je pa velik problem. Kako to zrihtat? Kje je zdaj to stikalo v kljuki in kako najbolj elegantno sanirati problem?
Gor sem dal še nekaj novih nalepk, če je že spraskana zadaj, slabše ne more biti. Zamenjal sem 300000+ nalepko s 400000+, ki jih bomo obrnili vsak čas (396k km, torej nekje do začetka oktobra bo). Aja, že v februarju sem dal noter LED H7 "žarnice" in sem 100% presrečen
Nekaj fotk:
Zdaj pa o novem družinskem članu... Maja je že nekaj časa sanjala o karavanu zaradi lažjega prevoza psov in ker "bi ji karavan bolj pasal kot Clio". Vse ok, če se ne bi fiksno odločila za Audi A4
In ga je iskala od januarja do konca maja, ko je končno vzela sodelavčega, ki ji ga je dejansko prvič ponudil že januarja (ampak "je imel preveč kilometrov, tisti v CE jih ima samo 220k, pa nima 19tk, pa ni S-line pa .. . ... " ).
V glavnem, 2.0TDi e, 2010, opreme res veliko. In, kar je glavno, res res vrhunsko ohranjen in redno ter pedantno servisiran. V kratkem mali servis in menjava olja menjalnika in to je to. Res težko priznam, ampak totalno sem zaljubljen v ta avto... Toliko, da resno razmišljam, da Talisman mogoče pa le ne bo moj naslednji. Ker se mi ne da pisat o vsem, samo kopiram svoj zapis na FB. Vsi, ki me poznajo vedo, da sem verjetno največji fan Renaulta na zemlji in mi je bil to vse skupaj res "šok" Potem pa še en, ker mi je avto dejansko izredno všeč:
No, ker se že po Popu govori, sem se odločil, da uradno objavim in razložim kaj in kako, preden pridejo o meni ven neresnične in prirejene informacije.
Dolga leta sem se na vse muke upiral in mogoče celo preziral vozila VAG grupe. Sem pač Renault-ovec po duši in srcu (od leta 1988 naprej), Dieselgate afera je vse samo še spotencirala. TDi smrdljivci, prepotentneži za S-line masko, folk, ki vozi na riti, nima pojma, da je ročka na levi volana v bistvu za smerokaze s katerimi nakažeš smer vožnje. "Honey, talk dirty to me!" "Volkswagen diesel..." pa to...
In potem se je nekje v januarju 2018 Maja odločila, da zapusti našo številčno in prijazno Renault družino ter se odločila za nabavo Audi-ja. A4. TDi.... Srce mi je počilo.
Iskanje je bilo mukotrpno zaradi enormnega števila dilerjev, ki so ti prodajali hudo našminkane rakete, "nikoli razbite, voznica starejša gospa, delala minus 4000 kilometrov na leto, Slovenski avto". Voda na moj mlin je bila že skoraj pregovorna nezanesljivost prvih 2.0TDi motorjev in pokanja glav, okvarjenih vztrajnikov... Vmes je celo pohvalila eno Laguno. Kar na smeh mi je šlo, mogoče pa jo je le srečala pamet.
Pa pred kakšnimi tremi tedni pride mimo Denis. Stari, kako te nisem maral tisti dan, ko si ji dal ponudbo, ki je nihče pri zdravi pameti ne bi zavrnil. A bo res menjala znamko z diamantom v logotipu (eni sicer pravijo, da gre za dvigalko za avto, ampak ni to - to!) za nekega Švaba s štirimi krogi? Halo, štiri znamke so se morale združiti, da znajo narediti en ubogi avto? Mislim.... No, si ga pa res zgledno čuval in vzdrževal. Ima res to toliko km ali si jih vrtel naprej? Hm, kot nov. OK......
In potem ga je Maja prvič pripeljala pokazat. S tihim in otožnim glasom se priznal, da je avto res cool in se ful lepo pelje, je naloadaaaan z opremo in je na splošno - fajn. Hitro sem utišal samega sebe z argumentom, da je 15min vožnje, od tega 10min na sovoznikovem sedežu pač premalo za objektivno oceno.
Čas za personalizacijo avta je prišel relativno hitro in priznam, iskanje S-line mask in felten sploh ni bilo naporno, ker je na voljo milijone v 3p.m. hudih zadev, o katerih za Lagunco lahko samo sanjam.
Včeraj pa se je zgodilo nepredstavljivo. Po dovozu se do hiše pripelje nizka, jezna, tiha (niso TDi še pred kratkim veljali za traktorje???) zadeva z Majo za volanom. Pi*da, kaj izgleda hudo! Ok, bom jaz peljal do Izole, greva po feltne. 19ke. Zmontirava z majstrom kar pred njegovo hišo. Faaaaaak. Ne, Niko, nič "faaaaak", Renaultovec si. Ampak, res BOLANO dobro izgleda. Potem pa tisti klik: "Jaaaaaaa, z veseljem greva skupaj v shoping v Palmanovo, ker boš 3 ure gledala cunje, jih 470 oblekla in potem mogoče kupila 2, jaz ti bom nosil večje/manjše številke, bil osebni nosač, modni kritik in odvodni ventil za stvari, ki ti ne pašejo.... Ampak, a lahko, plosiiiim, plosiiiim, jaz peljem tvoj avto?" Vožnja tja --> , vožnja nazaj --> . Glava govori Renault, srce pa Audi. Šit, okužen sem, al neki, ne morem več trezno razmišljat... Ne, ne, Renault je moj. Ampak, jebenti, ta A4......
Potem pa še neverjetni MTL Car Garage in šefe Igor. Kot, da avto še ni dovolj inteligenten, verjetno je vsaj na stopnji povprečnega slovenskega najstnika, pa mu je vseeno naredil še par "pik na i". Izbira voznih profilov, R.S. števci, ambientalna razsvetljava, ledike zadaj, cornering luči, pametni start-stop, grafika za senzorje. Nisem niti hotel peljati domov, verjetno ne bi spal... Pa še poraba goriva, ki je bizarno nizka.
Torej. Moram nekaj priznati. Ugotovil sem, da dejansko obstaja še druga znamka avtov kot moj predragi Renault. In ja: sem Niko in gledam Audije na avto.net.... Maja, zaljubljen sem v tvojega A4, resnično ti želim srečno vožnjo in nič problemov pa šraufarije. Aja, to je Nemec, se ne kvari! Če pa si za menjavo, menjam za Laguno, Clio-ta pa Katrco!
Ja. Po 30 letih na sončen sobotni dan naletiš na spoznanje. Mogoče pa le obstaja nekaj izven Renault sveta. Mogoče gre celo z roko v roki. Če predpostavimo, da je logo Renaulta res dvigalka, logo Audija pa predstavimo kot štiri kolesa, dvigalka dvigne avto, da kolesa zamenjamo. Vzajemnost, skupnost...
Dobrodošel v naši Renault družini!
Lepo, ne? Še nekaj slikic... Prašič, res je hud
Pa še ena družinska
Clio ostaja pri nas in bo avto za projekt - montaža avtoakustike, mini styling zunanjosti in mogoče kaj na motorju. Se pa zaenkrat drži super. Pri 270 k km je končno crknila neka stvar - zamenjati morem izpušni lonec
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!