Ziiga napisal/-a:EGR ventil... lahko se zabije in mehanizem zasteka. Lahko je pa tudi elektronika notr fuc. Namrec CLIP bo napisal to kot napako pod DEF in ce je razlog "blokirana komponenta" se s tem EGRjem nima vec kej praskat, je samo se za v smeti.
Pravis da ti ornk kadi... hmmm za to mas lahko miljon razlogov... bi bilo pa dobro vse cevi do turbine in ICja spucat
Stupo, da pa z odklopljenim EGrjem poraba pade je pa tezko verjetno
Ce je EGR v zaprtem polozaju ko ga izklopis, potem naj racunalnik nebi javljal napake in tudi lucka ne gori, ce je v odprtem, pa naj bi gorela lucka.
Poraba je bila prej v 5. prestavi s polnim gasom okoli 10,8L sedaj je pa 10,1L.
Zaprl ga je najbrs tako, da je konektor izklopil. Potem izgleda da je poraba res manjsa, jaz sem imel prej okoli 4,4 sedaj pa 4,1L. Kako hitro se ti pa sedaj ogreje na delovno temperaturo?
Ziiga napisal/-a:
Pravis da ti ornk kadi... hmmm za to mas lahko miljon razlogov... bi bilo pa dobro vse cevi do turbine in ICja spucat
Ja ko sem menjal EGR ventl, sem narocil na servisu, naj se vse cevi prepucajo, pa so mi rekli, da sploh ni bilo zapacano. Pokadi se pa, ko zadevo pohodis, po mojem, dokler ne dela turbina oz. ko jo priklopi. Ce avto stalno vozis na obratih, potem tudi ce za en cas spustis in pohodis na ful, se ne pokadi. Ce pa startas z mesta (recimo s krizisca), da bi enega malo izsilil, se pa dedec kar v atomsko gobo zaleti. Je se en cajt tema tam.
Stupo napisal/-a:
Zaprl ga je najbrs tako, da je konektor izklopil.
Takole - EGR ventil ima dva konektorja - eden je za ventil, eden je za senzor. Mogoce ves, katerega moras sneti in kdaj (mrzel ali vroc avto)?
Mozno da je pri laguni drugace, pri cliotu je bil samo en siv konektor in sem ga odklopil, ko avto ni bil segret, ceprav to nima nobene veze, ker se EGR odpira in zapira glede na stevilo obratov.
Stupo napisal/-a:Mozno da je pri laguni drugace, pri cliotu je bil samo en siv konektor ...
Jaz mam Espace 3.0. Ce pogledas spodnjo sliko, se tocno vidi, da ima EGR 2 konektorja (en crn in en rumen). Ne upam se pa prav igrati in pretikati, ker sem ravno dal 500 EUR za novega. Noben (tudi na servisu) pa prej ni omenil, da je mozno zadevo odstekati.
Zakaj bi jo pa odklopil? Ce so jo dal na masino pol ze mora bit gor, a se ti ne zdi?
Ker drgac lahko tudi z drugo speljujes namesto s prvo, pa filter goriva lahko ven vzames, po treh valjih se sicer avto tudi lahko premika zakaj rabimo stiri,... izpusni lonec. zakaj?
Nocem biti nesramen, samo ce je zadeva na motorju, potem mora bit gor. Ne odkrivajte tople vode. Ce je tezava, se da popravit. In tisti ki so avto skup sestavil, so verjetno vecji strokovnjaki, kot mi, ki vemo kako EGR zgleda.
Egr je zato, da naj bi manj onesnezeval okolje. Ce ga odklopis ima svoje prednosti in slabosti. Z odklopljenim pa se zmeram manj onesnezujes okolje kot kaksen golfII D.
Ce EGR ne dela ali je zapacan in ne more odpirati se dogaja da se avto res hitreje segreje, pripomore pa tudi k pregrevanju motorja.
Me pa nekaj zanima, sam sem ocistil EGR ventil in loputo za zrak. Od takrat ko sem to storil, mi avto res malo lepse in bolje vlece, me pa motita dve stvari, ki so se pojavile:
1. dim pri speljevanju ali mocnejsem pospesevanju, gost crn, prej ga je bilo bistveno manj
2. Poraba goriva se je povecala skoraj za 1 l/100km
Ma kdo kako pametno razlago za to? Bila pa sta pred ciscenjem ventil in loputa tako zapacana, da se loputa sploh ni mogla odpirati in je bila na pol odprta stalno, ventil pa je bil zaprt in zabit tako da je blo caa. 70-80% luknje za pretok zraka-plinov zamasene.
Avto espace 2.2 dci.
R-gorazd napisal/-a:Ce EGR ne dela ali je zapacan in ne more odpirati se dogaja da se avto res hitreje segreje, pripomore pa tudi k pregrevanju motorja.
Me pa nekaj zanima, sam sem ocistil EGR ventil in loputo za zrak. Od takrat ko sem to storil, mi avto res malo lepse in bolje vlece, me pa motita dve stvari, ki so se pojavile:
1. dim pri speljevanju ali mocnejsem pospesevanju, gost crn, prej ga je bilo bistveno manj
2. Poraba goriva se je povecala skoraj za 1 l/100km
Ma kdo kako pametno razlago za to? Bila pa sta pred ciscenjem ventil in loputa tako zapacana, da se loputa sploh ni mogla odpirati in je bila na pol odprta stalno, ventil pa je bil zaprt in zabit tako da je blo caa. 70-80% luknje za pretok zraka-plinov zamasene.
Avto espace 2.2 dci.
[quote="R-gorazd"]1. dim pri speljevanju ali mocnejsem pospesevanju, gost crn, prej ga je bilo bistveno manj
2. Poraba goriva se je povecala skoraj za 1 l/100km
quote]
Verjetno ga nisi unicil, kot meni FBR. Meni so ga zamenjali (je cisto nov), prepucane cevi in vse kot cisto, pa mi sedaj kadi, kot ena stara lokomotiva. Res tudi kuri malo vec. Prej je vsaj pol manj.
Espace 3.0 dCi
Ja, samo s casom bi se to naceloma moglo nehat. Mogoce se saje pobira z neociscenih delov... ampak ne more pa v nedogled cel liter vec pit in fajn kadit... ne vem no...
Mozno da pobira saje, ampak mislim, da bi se po cca. 3000 km ze moral spucat. Malo sumim na tisto vakumsko pumpico, mam obcutek, da ona zamuja z odpiranjem loputice.
R-gorazd napisal/-a:1. dim pri speljevanju ali mocnejsem pospesevanju, gost crn, prej ga je bilo bistveno manj
2. Poraba goriva se je povecala skoraj za 1 l/100km
quote]
Verjetno ga nisi unicil, kot meni FBR. Meni so ga zamenjali (je cisto nov), prepucane cevi in vse kot cisto, pa mi sedaj kadi, kot ena stara lokomotiva. Res tudi kuri malo vec. Prej je vsaj pol manj.
Espace 3.0 dCi
Evo sem nov EGR nabavil in montiral pa je isti k... , samo ob 170eur sem.
Pri dci-jih je zelo pomembno, da vsakih 10K kilometrov menjate filter zraka. Namrec ti motorji porabijo veliko vec zraka kot bencinski. Moznost saj in porabe olja je zapacan zracni filter na kar zaradi vakomske luknje v osisnem sistemu privede do sesanja motornega olja iz podmazovalne puse turbine. To je lahko odkriti in sicer, odklopimo cev ki gre na vhod interkulerja, ce je ta mastna je to-to. Obstaja pa tudi moznost, da turbina ni vec balansirana in pri normalnem obratovanju zaradi vibracij ne tesni podmazovalnega motornega olja.
Skratka svetujem, da se pri ciscenju EGR-ja spuca in preveri cel osisni sistem (filter, turbina, interkuler, EGR).
Opazam, da si mnogi delajo probleme o odklupu EGR-ja. V enem od zacetnih postov sem napisal, da se zadeva enostavno blankira. To pomeni, da vse pregledamo in precistimo EGR pa mora brezhibno delovati le tedaj ga lahko blankiramo. Blankiramo tako, da zapremo s pregradno ploscico (INOX) vod, ki prihaja iz glave motorja oz. izpusnega sistema. pri meni konkretno prihaja iz glave motorja, saj je v glavi kanal, ki vodi iz izpusnega kolektorja. EGR-ja ne odklaplajamo iz konektorjev, saj bomo v tem primeru imeli napako. Ce zadevo obnovim bo EGR-opravljal svojo funkcijo naprej, racunalnik bo mislil, da je z njim vse OK le, da nimamo vec recirkulacije.
Manjsa recirkulacija pomeni vecji odstotek kisika v gorivni zmesi in privede do vecje temperatire pri samemu izgorevanju. Od tu tudi opazen malo vecji dim, ko pohodimo na gas.
Ugotovil sam, da na gretje samega motorja upliva le tedaj, ko imate kot jaz povratni vod izpusnih plinov mimo glave motorja, saj prav ta povratni vod ogreva glavo in hladilno tekocino posledicno motor.