Megane cc 1.6 16v
Re: Megane cc 1.6 16v
Kaj pa če vzameš rabljeno, delujočo, prostoročno?
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Re: Megane cc 1.6 16v
predrage so, pa še interneti pravijo, da se jih ne da prekodirat na nov avto
bom kar navadno naročil, za rezervo bo ok
bom kar navadno naročil, za rezervo bo ok
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Megane cc 1.6 16v
žarnica v desnem žarometu se je odločila crkniti, pa me je bilo malo strah da bom moral pol avta razmontirati da pridem do nje. v resnici ni tak baubau, je pa poseg precej ginekološke narave, skozi loputo na kolotečni plastiki je treba slepo tipati in sproti ugibati kaj pravzaprav počneš, ampak mi je kar hitro uspelo. tako da očitno imam talent za ginekologa, ženske kar v vrsto se postavite, sem usposobljen tudi za delo ponoči brez luči
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Megane cc 1.6 16v
kaj je novega po enem letu lastništva:
menjal sem oba notranja volanska končnika ki sta imela astronomsli luft, naredil optiko, zdaj se pelje naravnost, ampak še vedno ima grozno lego na cesti, oversteer, understeer, fuckoffsteer, povsod ga je polno, avto ni za hitro vožnjo in ne mara ovinkov, ne mara mokre ceste, snega sploh ne, kljub novim zimskim gumam, ja nove gume sem kupil, sem na avtocesti v edinem snegu letos mislil da bom umrl. ugotovil sem kje mi teče voda v kabino, ni puščala streha ampak je bil zamašen odtok pod brisalci, ob vsakem dežju je bil bazen pod nogami. menjal sem še filter kabine, bil je še originalen in čisto zabasan, notri je bilo več listja kot v jesenskem gozdu.
3x sem kupil adapter za obvolanske gumbe radia, očitno je šel tudi ebay v maloro, ampak na srečo je v tretje uspelo, zadeva dela, in na displayu zraven ure zdaj piše "renault", tako da vem v katerem avtu sedim.
zli duhovi so mi prejšnji teden počili šipo, točno na istem mestu kot lani na turbaku, to ne more biti naključje, mogoče bi bilo pametno rezervirati termin pri eksorcistu.
povprečna poraba je še vedno 7.5l/100km kar mi je zelo všeč, sem pričakoval večjo
olja ni pokuril skoraj nič, tudi to mi je všeč
je pa nekaj kar mi ni prav nič všeč, včasih pri mrzlem zagonu, nekaj v motorju grozno zamelje, kot bi stresel matice v mikser, potem crkne in ko ga ponovno prižgem je spet vse ok. sem mislil da ga štarter kaj svira, ampak je zvok bolj grozen, upam da ne bom še enkrat motorja menjal
vožnja poleti brez strehe je kul, samo si moram kupiti klobuk, ker te sonce tako zapali da je groza, sem mislil da imajo vozniki kabrioletov vedno nekaj na glavi zato, ker so upokojenci ali pedri, ampak sem se motil.
poleg opeklin je problem še to da ko je streha zložena v prtljažnik, je občutek pri vožnji tak kot bi vlekel prikolico, zadnji del avta kar nekaj po svoje miga, pri počasnem kruzanju je fino, hitra vožnja, ovinki in luknje na cesti so pa smrtna past.
kar me najbolj moti, poleg škripanja strehe, so vrata, fucking 10 metrska vrata, da se normalno zložiš na sedež, rabiš okrog avta za eno letališče prostora, zdaj vem zakaj so vrata vsa potolčena po robu. nikoli več ne kupim avta z manj kot štirimi vrati, ne vem kateri idiot se je spomnil delati kupeje, ampak gotovo ima prav posebno mesto v peklu
menjal sem oba notranja volanska končnika ki sta imela astronomsli luft, naredil optiko, zdaj se pelje naravnost, ampak še vedno ima grozno lego na cesti, oversteer, understeer, fuckoffsteer, povsod ga je polno, avto ni za hitro vožnjo in ne mara ovinkov, ne mara mokre ceste, snega sploh ne, kljub novim zimskim gumam, ja nove gume sem kupil, sem na avtocesti v edinem snegu letos mislil da bom umrl. ugotovil sem kje mi teče voda v kabino, ni puščala streha ampak je bil zamašen odtok pod brisalci, ob vsakem dežju je bil bazen pod nogami. menjal sem še filter kabine, bil je še originalen in čisto zabasan, notri je bilo več listja kot v jesenskem gozdu.
3x sem kupil adapter za obvolanske gumbe radia, očitno je šel tudi ebay v maloro, ampak na srečo je v tretje uspelo, zadeva dela, in na displayu zraven ure zdaj piše "renault", tako da vem v katerem avtu sedim.
zli duhovi so mi prejšnji teden počili šipo, točno na istem mestu kot lani na turbaku, to ne more biti naključje, mogoče bi bilo pametno rezervirati termin pri eksorcistu.
povprečna poraba je še vedno 7.5l/100km kar mi je zelo všeč, sem pričakoval večjo
olja ni pokuril skoraj nič, tudi to mi je všeč
je pa nekaj kar mi ni prav nič všeč, včasih pri mrzlem zagonu, nekaj v motorju grozno zamelje, kot bi stresel matice v mikser, potem crkne in ko ga ponovno prižgem je spet vse ok. sem mislil da ga štarter kaj svira, ampak je zvok bolj grozen, upam da ne bom še enkrat motorja menjal
vožnja poleti brez strehe je kul, samo si moram kupiti klobuk, ker te sonce tako zapali da je groza, sem mislil da imajo vozniki kabrioletov vedno nekaj na glavi zato, ker so upokojenci ali pedri, ampak sem se motil.
poleg opeklin je problem še to da ko je streha zložena v prtljažnik, je občutek pri vožnji tak kot bi vlekel prikolico, zadnji del avta kar nekaj po svoje miga, pri počasnem kruzanju je fino, hitra vožnja, ovinki in luknje na cesti so pa smrtna past.
kar me najbolj moti, poleg škripanja strehe, so vrata, fucking 10 metrska vrata, da se normalno zložiš na sedež, rabiš okrog avta za eno letališče prostora, zdaj vem zakaj so vrata vsa potolčena po robu. nikoli več ne kupim avta z manj kot štirimi vrati, ne vem kateri idiot se je spomnil delati kupeje, ampak gotovo ima prav posebno mesto v peklu
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Megane cc 1.6 16v
lepo je blo prebrat tvoje komedije spet hehehehe
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Re: Megane cc 1.6 16v
Ne grdo govort o kupejih. Sej veš da če ma avto več k troje vrat je sam še za k maš dober.
Re: Megane cc 1.6 16v
Lih to zmer poudarjajo pri kabriu.. al se zvija, al pa ga ojačajo tolk da je pretežak. Kapico imaš že ogledano?
Poslano z mojega SM-G960F z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega SM-G960F z uporabo Tapatalk
Squealing tire is a happy tire
-
- Prispevkov: 5
- Pridružen: 20 Mar 2017, 09:12
Re: Megane cc 1.6 16v
Tudi meni se je tole že ene parkrat zgodilo ob vžigu. Avto čudno zamiksa, hoče crknit (obrati večkrat zanihajo med 800 in 400), ko pa dam gas v leru, se zvok takoj normalizira. Najprej sem sumil izpušni sistem, da pride do kakšne čudne vibracije ob vžigu. Sedaj ko sem zamenjal zadnji del izpuha-lonec, pa se je po par mesecih to spet enkrat ponovilo. Motor je drugače ok, ne žre olja, servisi delani redno na max. 30k, sedaj ima 140k.včasih pri mrzlem zagonu, nekaj v motorju grozno zamelje, kot bi stresel matice v mikser, potem crkne in ko ga ponovno prižgem je spet vse ok. sem mislil da ga štarter kaj svira, ampak je zvok bolj grozen, upam da ne bom še enkrat motorja menjal
Re: Megane cc 1.6 16v
Vžigalne tuljave? Sej ta 1.6 16v je znan po težavah z njimi, ne? Če je kaka že slaba, lahko da se zjutri ne zbudi z ostalini in avto zalaufa po treh cilindrih.
Druga opcija so dročniki. Ko se nafilajo je ok, zjutri je pa kriza.
Druga opcija so dročniki. Ko se nafilajo je ok, zjutri je pa kriza.
Re: Megane cc 1.6 16v
bl verjetno senzor temperature hladilne tekočine, pa ne potegne zuga pri mrzlemu motorju in je kot da bi qurbo žgal...
Re: Megane cc 1.6 16v
ja res zgleda elegantno, ko lezeš not v avto kot en invalid, 4 vrata so zakonNe grdo govort o kupejih. Sej veš da če ma avto več k troje vrat je sam še za k maš dober.
ne še, mogoče si bom kar plavalno kapo kupil, bo prav prišla če me kje dež ujameKapico imaš že ogledano?
ne, vžigalne niso, tisto je drugačen zvok, al so dročniki al pa jermenica, samo upam da mi enkrat ne zmelje ventilovVžigalne tuljave? Sej ta 1.6 16v je znan po težavah z njimi, ne?
nisem vedel da je treba kurbo tud ogret pred uporabo, sem mislil da so že ogrete ker so cel dan v pogonubl verjetno senzor temperature hladilne tekočine, pa ne potegne zuga pri mrzlemu motorju in je kot da bi qurbo žgal...
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Megane cc 1.6 16v
Nam tud čudno vžge, kdaj tudi crkne. Pa je bilo menjano marsikaj, tud jermenica, termostat.
Dobri motorji z nekaj trapastimi napakami
Dobri motorji z nekaj trapastimi napakami
Re: Megane cc 1.6 16v
Tudi moj Scenic s tem motorjem vsake toliko zamelje zjutraj pri vžigu pa se takoj umiri in utihne...in pravtako ne pije olja ali karkoli drugega...To naredi vsake toliko..mogoče 1x na 2 meseca...pojma nimam kaj bi bilo to
Re: Megane cc 1.6 16v
Variabilna jermenica
Re: Megane cc 1.6 16v
odkar je vreme toplo ni več ropotanja, je pa po vsem prebranem na netu najbrž res kriva jermenica
Sem pa spet žrtev briljantnega francoskega inženiringa. Sprednji levi žmigavec se je odločil, da se ne gre več in ker megane ni bmw in te pripomočke redno uporabljam, sem se odločil, da bo bilo fino zamenjati žarnico. v normalnem primeru 5 minut dela, vključno z iskanjem nove žarnice, med vso navlako v garaži, tu pa se je malo zakompliciralo. Najprej sem odprl haubo, odmrcvaril eno okrasno plastiko, za katero ne vem kaj tam počne, spodaj je vezna, rele box, zraven pod drugo sexy plastiko pa še akumulator. Žmigavca nikjer, se skriva nekje globoko v blatniku. Torej ni ostalo drugega kot da snamem plastični pokrov na kolotečni plastiki, ki naj bi omogočil dostop do luči. Že žarnico žarometa je poroblem zamenjati po tej poti, do žmigavca pa prideš samo če si hobotnica, ali pa imaš dva komolca. 20 minut sem tlačil roko tja not, si čisto spraskal zapestje, zdaj sem videti kot da bi si hotel žile prerezat in vse kar mi je uspelo je, da sem malo obrnil nosilec ki drži notri to prekleto žarnico. morda bi jo bolje dosegel če bi snel kolo, ampak kdo pri zdravi pameti bi si mislil da moraš odšraufat kolo da zamenjaš žarnico....tako da sem obupal in pustil vse skupaj. Danes zjutraj se peljem v službo in žmigavc dela.
fuck off
Sem pa spet žrtev briljantnega francoskega inženiringa. Sprednji levi žmigavec se je odločil, da se ne gre več in ker megane ni bmw in te pripomočke redno uporabljam, sem se odločil, da bo bilo fino zamenjati žarnico. v normalnem primeru 5 minut dela, vključno z iskanjem nove žarnice, med vso navlako v garaži, tu pa se je malo zakompliciralo. Najprej sem odprl haubo, odmrcvaril eno okrasno plastiko, za katero ne vem kaj tam počne, spodaj je vezna, rele box, zraven pod drugo sexy plastiko pa še akumulator. Žmigavca nikjer, se skriva nekje globoko v blatniku. Torej ni ostalo drugega kot da snamem plastični pokrov na kolotečni plastiki, ki naj bi omogočil dostop do luči. Že žarnico žarometa je poroblem zamenjati po tej poti, do žmigavca pa prideš samo če si hobotnica, ali pa imaš dva komolca. 20 minut sem tlačil roko tja not, si čisto spraskal zapestje, zdaj sem videti kot da bi si hotel žile prerezat in vse kar mi je uspelo je, da sem malo obrnil nosilec ki drži notri to prekleto žarnico. morda bi jo bolje dosegel če bi snel kolo, ampak kdo pri zdravi pameti bi si mislil da moraš odšraufat kolo da zamenjaš žarnico....tako da sem obupal in pustil vse skupaj. Danes zjutraj se peljem v službo in žmigavc dela.
fuck off
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC