Akumulator start stop
Akumulator start stop
Pozdravljeni
Zanima me ali je možno da po petih letih odpove akumulator na mojem avtu.Gre namreč za 1,5 dci z funkcijo start stop.Na akumulatorju piše 70 Ah EFB. Klical sem original servis in so rekli da tak stane cca 240 evrov. Kako kaj imate izkušnje z akumulatorji in kakšnega mi kaj svetujete.
Hvala in lp
Zanima me ali je možno da po petih letih odpove akumulator na mojem avtu.Gre namreč za 1,5 dci z funkcijo start stop.Na akumulatorju piše 70 Ah EFB. Klical sem original servis in so rekli da tak stane cca 240 evrov. Kako kaj imate izkušnje z akumulatorji in kakšnega mi kaj svetujete.
Hvala in lp
Re: Akumulator start stop
Seveda je možno. Akumulatorji za sistem start/stop so dražji od "navadnih" akumulatorjev.Roby napisal/-a:Pozdravljeni
Zanima me ali je možno da po petih letih odpove akumulator na mojem avtu.Gre namreč za 1,5 dci z funkcijo start stop.Na akumulatorju piše 70 Ah EFB. Klical sem original servis in so rekli da tak stane cca 240 evrov. Kako kaj imate izkušnje z akumulatorji in kakšnega mi kaj svetujete.
Hvala in lp
RenaultSport
Re: Akumulator start stop
In so bol obremenjeni kot navadni ravno zaradi sistema start stop. Več vžigov motorja, če so krajše poti se tudi polni ne kot bi moral...
Re: Akumulator start stop
Teoretično koliko se prispara akumulator če se to redno izključuje?
Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Re: Akumulator start stop
Hvala za info.Danes sem malo pregledoval in sem našel avto Markovič ima Bosch 70 Ah start stop za cca 125 evrov. Fiamm 80Ah za cca 150 evrov ter Toplo.Danes sem pa nekje zasledil da eni dajajo navaden akumulator not ter star stop funkcijo odklopijo preko centralnega računalnika.Jaz mislim da bom se kar odločo in naročil Boch akumulator start stop.Mislim da je to kar ugodna cena in soliden akumulator
Lp
Lp
Re: Akumulator start stop
Pravilna odločitev, funkcijo start stop lahko izklopiš, tu ni problema. Je pa problem, da ima avto tudi regeneracijo zavorne energije. Tu pa napetost naraste bolj kot pri normalnem polnjenju altenatorja, posledično to uniči navaden akumulator.
V vsaki avtotrgovini se lahko zmeniš za taprav popust. Potem zadeva ni več zako draga.
Lp
V vsaki avtotrgovini se lahko zmeniš za taprav popust. Potem zadeva ni več zako draga.
Lp
Re: Akumulator start stop
Bosch za cca 130 evrov Avto Markovic.Mislim da bom kar tukaj naročil
Re: Akumulator start stop
Start/stop se pri večini ne da izklopit kar tako ("legalno"). Avto nima regeneracijo zavorne energije. Res pa je da ob spustih po klancih polnijo z večjo napetostjo oz. le to regulira in to je tudi pri vozilih brez start/stop sistema.lukke napisal/-a:Pravilna odločitev, funkcijo start stop lahko izklopiš, tu ni problema. Je pa problem, da ima avto tudi regeneracijo zavorne energije. Tu pa napetost naraste bolj kot pri normalnem polnjenju altenatorja, posledično to uniči navaden akumulator.
V vsaki avtotrgovini se lahko zmeniš za taprav popust. Potem zadeva ni več zako draga.
Lp
RenaultSport
Re: Akumulator start stop
Saj ni Prius, kaj pa to klobasate o rekuperaciji. Nekateri avto s S&S sistemi se lahko drugače polnijo, bolj intenzivno, kar navadni akumulator ne bi zmogel.
Re: Akumulator start stop
Ti klobasaš. Seveda ima rekuperacijo preko alternatorja, saj ta med zaviranjem pomaga zavirat tako da polne akumulator z večjo močjo. Vsega na svetu tudi ne veš...
Re: Akumulator start stop
Na dizeljnu je jermenica alternatorja vrtljiva le v eno smer, edino moj bencinar bi zaviral, ker ima klasiko. Sicer pa vulkanizirana kompenzacijska jermenica na glavni gredi ni narejena za zaviranje. Ne vem pa, koliko si ti avtov imel narazen. Na hibridu rekuperacijo izvajajo pogonski motorji, ker se preklopijo iz funkcije motorja v generator. To ti recimo na Rav4 lepo kaže na displaju, v katero smer teče tok. Iz Jošta do tal se napolnijo akumulatorji do polnega in 2,5l bencinar se sploh ne vklopi.
Re: Akumulator start stop
Serijski sistem start-stop po zaustavitvi vozila avtomatsko izključi motor. To pomeni, da motor deluje le, ko je to dejansko potrebno. Motor se izključi, ko spustite pedal sklopke. Ko ponovno pritisnete na pedal sklopke, se motor znova zažene. Med vožnjo poteka regeneracija zavorne energije. Energijo, ki se sprosti pri zaviranju z zavornim pedalom ali pri zaviranju z motorjem, alternator s postopkom rekuperacije pretvarja v električno energijo. Ta se shranjuje v akumulator in porablja za pospeševanje. Sistem start-stop in regeneracija zavorne energije sta tako dve tehnologiji, ki vam pomagata prihraniti energijo, gorivo in denar - da lahko uresničite še bolj napredne cilje.
Upam da ti je sedaj jasno....
Upam da ti je sedaj jasno....
Re: Akumulator start stop
Pozdravljeni,
Da ne odpiram nove teme bom kar tukaj zastavil moje vprašanje.
Tudi meni je na mojem Scenicu 2015 1.5 Dci Start&stop odpovedal akumulator. Kupil sem novega 70Ah AGM in zmontiral v avto.
Po priklopu te v meniju lepo vpraša če je nov akumulator daš da in to je to.
Zdaj pa po cca. 1 mesecu se mi zdi da avto težko vžiga. Dam akumulator na tester in tester napiše napolnite akumulator in da alternator preslabo polni. Akumulator je bil preden je bil montiran poln. ( preverjeno z testerjem)
Pomerim še alternator in enkrat polni 12.6 drugič pa do 13.3v.
Zdaj ne vem ali alternator sam uravnava koliko bo filal ali bi moral konstantno polniti med 13-14v?
Ali je potrebno da ti na servisu v računalnik vpišejo da si menjal akumulator?
Hvala za odgovor
LP
Da ne odpiram nove teme bom kar tukaj zastavil moje vprašanje.
Tudi meni je na mojem Scenicu 2015 1.5 Dci Start&stop odpovedal akumulator. Kupil sem novega 70Ah AGM in zmontiral v avto.
Po priklopu te v meniju lepo vpraša če je nov akumulator daš da in to je to.
Zdaj pa po cca. 1 mesecu se mi zdi da avto težko vžiga. Dam akumulator na tester in tester napiše napolnite akumulator in da alternator preslabo polni. Akumulator je bil preden je bil montiran poln. ( preverjeno z testerjem)
Pomerim še alternator in enkrat polni 12.6 drugič pa do 13.3v.
Zdaj ne vem ali alternator sam uravnava koliko bo filal ali bi moral konstantno polniti med 13-14v?
Ali je potrebno da ti na servisu v računalnik vpišejo da si menjal akumulator?
Hvala za odgovor
LP
Re: Akumulator start stop
@lukke, meni ni nič jasno, kako ti rekuperacija preko akumulatorja pomaga pospeševati?? In to na dizeljnu.
Polnilna napetost je običajna pri hladnem alternatorju cca 14,2V, nato po segrevanju pade na cca 13,7V. Če tega ne dosega, je lahko ena celica fuč, pa akumulator ne dovoli višje napetosti kot npr.Zener dioda. Lahko je tudi alternator švoh, pa si brez veze menjal akumulator. To ni normalno stanje, celo izjemno je škodljivo, ker zaradi prenizke napetosti v tokokrogu, alternator samodejno nabija vzbujanje in postane za motor svinčeno težek. Posledica je običajno, da se zavrti jermenica na glavni gredi, kar je drago. Označi jermenico, lahko, da zaradi prejšnjega slabega akumulatorja že spodletava in se ne vrti kot motor. Malo krede, pa takoj vidiš, če je zamaknjeno. Drugače pa k resnemu mojstru, ki ve kaj dela ali na servis in naj preverijo stanje. Namreč, še ena težava je, nekateri dizeljni nimajo kajlane jermenice zobatega jermena, pa gre vse skupaj iz faze, kar povzroči ob nedolžni menjave jermenice lom motorja, pazi!
Polnilna napetost je običajna pri hladnem alternatorju cca 14,2V, nato po segrevanju pade na cca 13,7V. Če tega ne dosega, je lahko ena celica fuč, pa akumulator ne dovoli višje napetosti kot npr.Zener dioda. Lahko je tudi alternator švoh, pa si brez veze menjal akumulator. To ni normalno stanje, celo izjemno je škodljivo, ker zaradi prenizke napetosti v tokokrogu, alternator samodejno nabija vzbujanje in postane za motor svinčeno težek. Posledica je običajno, da se zavrti jermenica na glavni gredi, kar je drago. Označi jermenico, lahko, da zaradi prejšnjega slabega akumulatorja že spodletava in se ne vrti kot motor. Malo krede, pa takoj vidiš, če je zamaknjeno. Drugače pa k resnemu mojstru, ki ve kaj dela ali na servis in naj preverijo stanje. Namreč, še ena težava je, nekateri dizeljni nimajo kajlane jermenice zobatega jermena, pa gre vse skupaj iz faze, kar povzroči ob nedolžni menjave jermenice lom motorja, pazi!
Re: Akumulator start stop
Ne poteka nobena regeneracija zavorne energije. Polni bolj edino med zaviranjem z motorjem (po klancu navzdol) le to rač. sam regulira, same zavore pa z elektriko nimajo nič- ni KERS sistema. In ko pospešuješ ti alternator nič energije ne dodaja (pogona) ampak ne polni z veliko napetostjo, da ne obremenjuje motorja. V večini dizlov pa je tudi jermenica alternatorja s "sklopko" in se vrti samo v eno smer v drugo je prazen hod.lukke napisal/-a:Serijski sistem start-stop po zaustavitvi vozila avtomatsko izključi motor. To pomeni, da motor deluje le, ko je to dejansko potrebno. Motor se izključi, ko spustite pedal sklopke. Ko ponovno pritisnete na pedal sklopke, se motor znova zažene. Med vožnjo poteka regeneracija zavorne energije. Energijo, ki se sprosti pri zaviranju z zavornim pedalom ali pri zaviranju z motorjem, alternator s postopkom rekuperacije pretvarja v električno energijo. Ta se shranjuje v akumulator in porablja za pospeševanje. Sistem start-stop in regeneracija zavorne energije sta tako dve tehnologiji, ki vam pomagata prihraniti energijo, gorivo in denar - da lahko uresničite še bolj napredne cilje.
Upam da ti je sedaj jasno....
RenaultSport