Če komu ne dela vedno zaklep vrat, naj prebere
Če komu ne dela vedno zaklep vrat, naj prebere
Začelo se mi je dogajat, da se mi na laguni mk3 niso vedno zaklenila desna sovoznikova vrata. ali so ostala skozi zaklenjena ali pa odklenjena, kak je prišlo. odklenil sem jih lahko samo od znotraj. ker mi ni dalo miru in ker je servis drag, da ne omenjam ključavnice, sem si vzel prejšnjo nedeljo čas in podrl vrata. na spletu nisem nikjer zasledil kako se to dela na laguni 3, pa sem dodobra vse prebrskal, zato sem delal dokaj na slepo (posledica je 1 dan dela). najprej tapeta, drži jo nekaj vijakov, treba pa je seveda vse odstranit. ne pozabit na vijak pod ročajem, vijak v trikotniku pri ogledalu in desno ter spodaj tapete. potem pa samo z malo moči tapeto odstranit, držijo jo samo plastične zagozde.
nato je treba previdno strgat bel stiropor, ki služi da ne pride voda od šipe v elektronski del vrat. na desni, kjer držijo ključavnico 3 zvezda vijaki, je nad njimi še en vijak, ki ga je treba toliko časa šraufat, da se mehanizem zunanje ključavnice ne poravna z zobci in se lahko sname. odklopit je potrebno dva konektorja na samem mehanizmu in ga z veliko mero previdnosti izvlect iz vrat. mehanizem gre ven, treba je le pazit da se obe zajli, ki greta v njega snameta. ena gre iz notranje kljuke, druga pa iz zunanje. iz zunanje kljuke je potrebno z izvijačem iz notranjosti vrat odpet zajlo in mehanizma, malo je nerodno ampak gre.
ko je mehanizem zunaj, ga je potrebno z izvijačem odpret narazen. skupaj ga držijo na obeh straneh zaliti plastični vijaki, te je treba porezat in mehanizem odpret.
na tej sliki je en del
na tej pa drugi del, v katerem je mali krtačni motorček, ki zaklene ali odklene vrata.
v mojem primeru so bile krtačke v motorju napol skurjene, vse je bilo črno in umazano, zato se motorček ni vedno zavrtel in odklenil vrat.
motorček sem razstavil, očistil krtačke in kontaktno cono z brusnim papirjem in čistilnim sprejem ter ga sprobal, vrti se kot nov.
nato sem vse sestavil, zatesnil mehanizem z megajver trakom, vse sestavil nazaj v vrata, namestil nazaj peno in jo zatesnil z trakom, dal tapeto nazaj in voila, dela kot novo.
pa še namig, ko se sestavlja, je potrebno zajlo, ki gre do zunanje kljuke, potisnit čisto v kot, drugače se zatakne ob šipo ki gre gor in dol.
potrebno je nekaj malega orodja, obvezno baterijo za svetit in pa nekaj ur časa.
upam da bo komu v pomoč
nato je treba previdno strgat bel stiropor, ki služi da ne pride voda od šipe v elektronski del vrat. na desni, kjer držijo ključavnico 3 zvezda vijaki, je nad njimi še en vijak, ki ga je treba toliko časa šraufat, da se mehanizem zunanje ključavnice ne poravna z zobci in se lahko sname. odklopit je potrebno dva konektorja na samem mehanizmu in ga z veliko mero previdnosti izvlect iz vrat. mehanizem gre ven, treba je le pazit da se obe zajli, ki greta v njega snameta. ena gre iz notranje kljuke, druga pa iz zunanje. iz zunanje kljuke je potrebno z izvijačem iz notranjosti vrat odpet zajlo in mehanizma, malo je nerodno ampak gre.
ko je mehanizem zunaj, ga je potrebno z izvijačem odpret narazen. skupaj ga držijo na obeh straneh zaliti plastični vijaki, te je treba porezat in mehanizem odpret.
na tej sliki je en del
na tej pa drugi del, v katerem je mali krtačni motorček, ki zaklene ali odklene vrata.
v mojem primeru so bile krtačke v motorju napol skurjene, vse je bilo črno in umazano, zato se motorček ni vedno zavrtel in odklenil vrat.
motorček sem razstavil, očistil krtačke in kontaktno cono z brusnim papirjem in čistilnim sprejem ter ga sprobal, vrti se kot nov.
nato sem vse sestavil, zatesnil mehanizem z megajver trakom, vse sestavil nazaj v vrata, namestil nazaj peno in jo zatesnil z trakom, dal tapeto nazaj in voila, dela kot novo.
pa še namig, ko se sestavlja, je potrebno zajlo, ki gre do zunanje kljuke, potisnit čisto v kot, drugače se zatakne ob šipo ki gre gor in dol.
potrebno je nekaj malega orodja, obvezno baterijo za svetit in pa nekaj ur časa.
upam da bo komu v pomoč
Re: Če komu ne dela vedno zaklep vrat, naj prebere
Odličen prispevek.
Laguna coupe 2.0dci GT 2013 (29000km)
Citroen C2 1.6 16v VTS 2008 (88000km)
Twingo 1.2 2001 (121000km)
Citroen C2 1.6 16v VTS 2008 (88000km)
Twingo 1.2 2001 (121000km)
Re: Če komu ne dela vedno zaklep vrat, naj prebere
hvala. glede lagun 3 je zelo zelo malo takšnih podatkov, kako se kaj naredi. zato so taki vodiči vsaj po moje zelo priporočljivi. ker avtov je malo, pa še danes mi je na servisu rekel, da se zelo malo kvarijo, skoraj nič.MSrougeZX napisal/-a:Odličen prispevek.
Re: Če komu ne dela vedno zaklep vrat, naj prebere
hvala za prispevek odlično.. me ravno to heca
Re: Če komu ne dela vedno zaklep vrat, naj prebere
Pozdrav! Jaz sem sedaj pred enako nalogo. Spr. sovoznikova vrata, enak problem. Vse sem že razdrl, ustavilo me je
nedostopnost pri zunanji kljuki, oz. kako je zajla (od te ključavnice) pritrjena nanjo. Pri prejšnjem opisu je "slišati" enostavno, v praksi je pa bistveno, bistveno težje. Je potrebno zunanjo kljuko odstranit? Za danes sem obupal...
Aja, kupil novo preko e-baya za 52 evrov+poštnina...
nedostopnost pri zunanji kljuki, oz. kako je zajla (od te ključavnice) pritrjena nanjo. Pri prejšnjem opisu je "slišati" enostavno, v praksi je pa bistveno, bistveno težje. Je potrebno zunanjo kljuko odstranit? Za danes sem obupal...
Aja, kupil novo preko e-baya za 52 evrov+poštnina...
tom2
Re: Če komu ne dela vedno zaklep vrat, naj prebere
Zajla je zapeta na notranji del kjuke (plastičen nosilec, na katerem je tudi leča-prosta roka), da se odpeti tako ampak je težko. Za odstranitev notranjega dela je pa treba zunanjo kljuko ven, ker je z zunanje strani "zanetana".tom2 napisal/-a:Pozdrav! Jaz sem sedaj pred enako nalogo. Spr. sovoznikova vrata, enak problem. Vse sem že razdrl, ustavilo me je
nedostopnost pri zunanji kljuki, oz. kako je zajla (od te ključavnice) pritrjena nanjo. Pri prejšnjem opisu je "slišati" enostavno, v praksi je pa bistveno, bistveno težje. Je potrebno zunanjo kljuko odstranit? Za danes sem obupal...
Aja, kupil novo preko e-baya za 52 evrov+poštnina...
Zunanja kljuka gre pa ven tako, da pri odprtih vratih odstraniš čep (višina kljuke) pod katerem je vijak (torx mislim da 30 pri nekaterih pa reža za "posebno" orodje) le tega odviješ in gre clinder za ročno odklepanje ven. Nato kljuko (zunanjo) odpreš in z izvijačem "odhaklaš" vzvod na notranji strani potem jo potegneš proti koncu vrat (stebriček B) in kljuka je zunaj (če je gumb na kljuki je treba z notranje strani odklopit konektor).
Potem se vidi "net" katerega se povrta in notranji del gre ven (pazi na tesnilo-gumico na zunanji strani, da se ne izgubi).
RenaultSport
Re: Če komu ne dela vedno zaklep vrat, naj prebere
Super opis in vzorno zrihtano. Vsa čast!
Re: Če komu ne dela vedno zaklep vrat, naj prebere
Evo, danes mi je uspelo to reč zrihtat. Sem komplet del z ključavnico zamenjal, star del bom pa "seciral" en drug dan. Brez demontaže zunanje kljuke, oz ločitev z notranjim delom (ročne kljuke), ne gre. Komur to uspe uredit brez tega, je David Coperfield
tom2