Torej catch can je gor, zraven še filter od v6! Hvala angleži *sigh* No stvari so potekale takole:
Potrebuješ:
Torej V6 filter, cevi, aluminij za nosilec, vijake, matice, vzmetne podložke, objemke, seveda tudi orodje lol.
Veliko sem premišljeval glede nosilcev za catch can, pa se je veliko kompliciralo... Nato sem dojel! Ker je akumulator v prtljažniku, je nosilec menjalnika frej. V nosilcu maš dva takala utora (modri krogec), v katera paše (je blo treba mal popilt) 2cm širok kos aluminija ali kar pač uporabiš.
Ko je to pasalo, se je v nosilec menjalnika zvrtala luknja velikosti za m6 vijak. Prav tako se je luknja zvrtala v nosilec za catch-can. Nato se je moj nosilec zgoraj odrezal, da se je poravnal s tistim železjem od karoserije (zgoraj rdeč pravokotnik). V catch-can je bilo potrebno na levi strani naknadno zvrtat še dve luknji, na desni je ostala samo ena. Sledil je test fiting in zadeva je šla skup.
Zadeva je presenetljivo trdna in dobro sfabrikirana. Sem kar vesel s tem kar je nastalo. OEM fitment
Čez gumo sm dal še objemke, če druzga ne lepo zgleda.
Za filter pa tak ni znanosti. Gumjasto cev 70mm fi, 6cm dolgo pokneš gor, na vsako stran objemko in je stvar zaključena. Čakam samo še mikrofilterček za na cevko od ICV-ja. Pa seveda filter bi moral še podložit z neko 2mm peno, ker drza v karoserijo in je zoprno.
Na koncu zgleda zadeva takole:
Manjka samo še cev od filtra dalje (je v prihodu), ter mikro filterček... Ki je tudi v prihodu xD Drugače pa zadeva funkcionira, olje se že pridno nabira
Filter se mi zdi (povdarek SE MI ZDI), da naredi razliko nad 4k obratov, se vidi da gre več zraka noter kot prej + še malce zvoka da zraven
EDIT: V prihodnjih dneh, ko bom videl koliko tole deluje gre dol še intake ter loputa. Intake za očistit, loputa za zamenjat. Prav tako montaža sprednjih kolotekov (hvala angleži), kateri pridejo tekom tedna. Zdej so še nek u britaniji.