Clio RS 172 PH1 by Houly

Predstavite Vašega Renault-a
Odgovori
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Drmo »

smukc napisal/-a:Oil catch can lahko kvečjem prinese kaj slabega kot dobrega... olni hlapi kvečjem pomagajo cilindrom-batom pri tesnenju plus dodatno mažejo nevem pa če imajo sploh kak negativn pliv :wink:
Ja....dobro je sigurno to da je zaradi oljnih hlapov v izgorevalni komori slabše izgorevanje, posledično lahko pride do klenkanja, kar privede do zmanjšanja predvžiga in s tem povezane manjše moči motorja...ja same dobre stvari. Poleg tega zgoreno olje v cilindru oziroma saje ki nastanejo pri procesu, povečujejo število "hot spots", ki ponovno pripomorejo k klenkanju.

Oljni hlapi nič ne pomagajo pri tesnenju, to nalogo skupaj z cilindri opravljajo obročki, ki tudi kontrolirajo oljni film na stenah cilindrov.

Povratek oljnih hlapov nazaj v motor ima samo eno in le eno funkcijo. Ekologija.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
smukc
Prispevkov: 99
Pridružen: 06 Dec 2015, 00:35

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a smukc »

Ja to vse drži v primeru nekih predelav na motorju... pri navadnem "cestnem" motorju pa...
Poznam primer kjer je dejansko padla kompresija po priklopitvi oil catch-a :)
To je pač sam moje mnenje in upažanje :wink:
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Drmo »

smukc napisal/-a:Ja to vse drži v primeru nekih predelav na motorju... pri navadnem "cestnem" motorju pa...
Poznam primer kjer je dejansko padla kompresija po priklopitvi oil catch-a :)
To je pač sam moje mnenje in upažanje :wink:
Kompresija padla pri priklučitvi catch can-a? Kompresija ne more pasti zaradi catch can-a, niti zaradi drugih stvari okoli motorja ne more pasti. Če govorimo o dinamični kompresiji, ki je odvisna od statične kompresije (razmerje med prostornino cilindra ko je bat v najnižji legi in prostornino cilindra ko je bat v najvišji legi) in dinamike odpiranja ventilov, potem tukaj zraven ni nobenega drugega faktorja ki bi vplival na kompresijo. To je tako kot bi rekel, da je pri menjavi sesalnega kolektorja, lopute, izpušnega kolektorja ali zračnega filtra kompresija nižja/višja. Ni in nikoli ne bo.

Da gremo iz druge strani. Catch can se priklopi na odduške motorja, se pravi tam kjer motor "diha". Ob delovanju motorja se v notranjosti motorja ustvarja pritisk. Ta pritisk nastane zaradi premikanja batov, temperaturnega raztezanja plinov in "blow by-a" mimo obročkov. Ta pritisk se izenačuje preko odduškov, nekateri motorja imajo ta sistem kar dobro izpopolnjen, nekateri ne. Kje je tukaj vmes "zrak, ki ga bat stisne"? Ni ga. Se pravi, catch can ne more vplivati na kompresijo.

Pa da še razložim zakaj sploh so odduški. Pri premikanju bata navzdol proti spodnji mrtvi legi, vsakršen pritisk ni dobrodošel, ker je to kontra sila ki kontrira sili mase bata in eksplozije pri vžigu mešanice. Ta pritisk zmanjšuje moč, zato so že od leta 19xx dirkalni (in tudi nekateri današji serijski) avtomobili opremljeni z dry sump (sistem s suhim karterjem) oljnim sistemom, ki kot svoj vzporedni produkt ustvarja vakum in s tem še povečuje moč motorja. Motorji ki uporabljajo dry sump ne morejo imeti odduškov, ker se v nasprotnem primeru nebi ustvarjal vakum.
Odduški poskrbijo zato, da se ta pritisk izniči (pri nekaterih motorjih je celo nižji kot atmosferski tlak), kar pripomore k lažjemu delovanju motorja in večji moči.

Sedaj, ali mešaš pojme ali pa te je nekdo napačno informiral ker ni našel glavnega problema, ki je bil v samem motorju. Če so cilindri ovalni in obročki ne morejo tesniti ter na takem motorju delaš test kompresije z verglanjem, potem je razlika med kompresijo na tistem cilindru, ki je zamaščen z oljem in tistim ki ni. Temu se reče napaka pri diagnozi in ne večja kompresija. To je tako kot da bi na slabem motorju vlil malo olja v cilindre in opravil test kompresije. Seveda bo višja, ampak le pri meritvi kompresije, ob delovanju bo enaka kot serijska oziroma nižja ker bo to olje izgorelo z usedlinami. Če bi bila to smiselna rešitev za slabe motorje, potem bi to delali vsi, ker pa ekscesivna poraba olja uničuje katalizator in še vse ostalo kar sem naštel v prejšnem postu, seveda tega nihče ne dela. In predvsem v teh primerih, kjer je motor že "slab","zdihan" se montira oil catch can, ravno zaradi tega da ne izgubiš še tistega dela moči, ki bi ga če bi ta olje prišel v izgorevalno komoro.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
smukc
Prispevkov: 99
Pridružen: 06 Dec 2015, 00:35

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a smukc »

Vem kako deluje motor tako da tukaj nerabim razlage...
Govorim za cestne motorje ki imajo po 200kkm in več za sabo kjer pač pride do ovalnosti itd in ja kompresija je padla ( izmerjena na verglanju ),ker odušek ni več mastil cilindrov.. merilo se je ker je avto tudi slabše šou :wink:
Vem pa da pri rebuildu in ko je motor vse tako kot treba oil catch can nič ne škoduje kvečjem koristi... pravim le da se lahko na zgonjenem ali pri motorju z večjo kilomertažo pokaže kot "slaba" naložba :wink:
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Fantje rabim pomoč oz. mnenje. Tale montaža se bo počasi začela,pa se je pojavil problem s cevko za ICV.

Slika

Namreč glede na novo postavitev filtra, jo je nemogoče priklopit na lokacijo kjer je bila prej (koleno na cevi). Zanima me, če bi na konec cevke dal tist mikro filter? Bi bilo to vredu? Ker nimam pojma, kako bi štukal gumjasto cev v gumjasto cev, katera bo prišla iz filtra na loputo. Pač da bi bilo kot prej??
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Drmo »

A nima zadaj airbox en nipl kjer lahk priklopiš cev od ICV?
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Drmo napisal/-a:A nima zadaj airbox en nipl kjer lahk priklopiš cev od ICV?
Nima ne. Zaprt sistem.
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

smukc napisal/-a:Vem kako deluje motor tako da tukaj nerabim razlage...
Govorim za cestne motorje ki imajo po 200kkm in več za sabo kjer pač pride do ovalnosti itd in ja kompresija je padla ( izmerjena na verglanju ),ker odušek ni več mastil cilindrov.. merilo se je ker je avto tudi slabše šou :wink:
mene malo bega ta tvoja teorija
pri verglanju se ne proizvede nič hlapov, kako naj bi potem ta nič podmazal cilinder?
če ste namerili manj kompresije je bilo to čisto naključje

montaža akumulatorja vznemirja moj čut za estetiko in to ne na lep način, vrjamem pa, da je bilo hitro narejeno, ker je tudi videti tako
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Shusuglao napisal/-a:montaža akumulatorja vznemirja moj čut za estetiko in to ne na lep način, vrjamem pa, da je bilo hitro narejeno, ker je tudi videti tako
Nič bat, se še pokrije :lol: Torej cev za icv sem fuknil dol in zadeva dela, tako, da sklepam, da bo filterček uredu. Cev za filter sem tudi dobil tako da če bo sreča bo tudi catch-can danes gor.
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Torej catch can je gor, zraven še filter od v6! Hvala angleži *sigh* No stvari so potekale takole:

Potrebuješ:

Slika

Torej V6 filter, cevi, aluminij za nosilec, vijake, matice, vzmetne podložke, objemke, seveda tudi orodje lol.

Veliko sem premišljeval glede nosilcev za catch can, pa se je veliko kompliciralo... Nato sem dojel! Ker je akumulator v prtljažniku, je nosilec menjalnika frej. V nosilcu maš dva takala utora (modri krogec), v katera paše (je blo treba mal popilt) 2cm širok kos aluminija ali kar pač uporabiš.

Slika

Ko je to pasalo, se je v nosilec menjalnika zvrtala luknja velikosti za m6 vijak. Prav tako se je luknja zvrtala v nosilec za catch-can. Nato se je moj nosilec zgoraj odrezal, da se je poravnal s tistim železjem od karoserije (zgoraj rdeč pravokotnik). V catch-can je bilo potrebno na levi strani naknadno zvrtat še dve luknji, na desni je ostala samo ena. Sledil je test fiting in zadeva je šla skup.

Slika

Slika

Slika

Slika

Zadeva je presenetljivo trdna in dobro sfabrikirana. Sem kar vesel s tem kar je nastalo. OEM fitment :D Čez gumo sm dal še objemke, če druzga ne lepo zgleda.

Za filter pa tak ni znanosti. Gumjasto cev 70mm fi, 6cm dolgo pokneš gor, na vsako stran objemko in je stvar zaključena. Čakam samo še mikrofilterček za na cevko od ICV-ja. Pa seveda filter bi moral še podložit z neko 2mm peno, ker drza v karoserijo in je zoprno.

Slika

Na koncu zgleda zadeva takole:

Slika

Slika

Manjka samo še cev od filtra dalje (je v prihodu), ter mikro filterček... Ki je tudi v prihodu xD Drugače pa zadeva funkcionira, olje se že pridno nabira :lol: Filter se mi zdi (povdarek SE MI ZDI), da naredi razliko nad 4k obratov, se vidi da gre več zraka noter kot prej + še malce zvoka da zraven 8)

EDIT: V prihodnjih dneh, ko bom videl koliko tole deluje gre dol še intake ter loputa. Intake za očistit, loputa za zamenjat. Prav tako montaža sprednjih kolotekov (hvala angleži), kateri pridejo tekom tedna. Zdej so še nek u britaniji.
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
grega_1416v
Prispevkov: 51
Pridružen: 30 Jul 2017, 22:37
Kraj: LJ

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a grega_1416v »

Dobro rihtaš ti tole 8) a v podvozje si kaj investiral? a maš notri od ph1 al od ph2 zice? Ker če od zadaj pogledaš avto sploh ne veš al je ph1 al ph2 :D sicer pa tole enko ima še en v okolici Slovenj Gradca, sem se z njim menil na bmw meetu na letališču letos...res unikatne zadeve :D če ni skrivnost koliko si dal za tole zadevico? :P
Clio 2.0 16v 182 Cup -Arctic blue

Yes, its riddled with faults, yes it is badly made and a bit menthal, but none of this matters... for one very good reason... It makes you feel.... HAPPY - Jeremy Clarkson
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

grega_1416v napisal/-a:Dobro rihtaš ti tole 8) a v podvozje si kaj investiral? a maš notri od ph1 al od ph2 zice? Ker če od zadaj pogledaš avto sploh ne veš al je ph1 al ph2 :D sicer pa tole enko ima še en v okolici Slovenj Gradca, sem se z njim menil na bmw meetu na letališču letos...res unikatne zadeve :D če ni skrivnost koliko si dal za tole zadevico? :P
Gewinde že od prej, ter delni powerlex. Jaz sem dal do konca powerflex+whiteline rarb gor. Pa zavore komplet, če to šteješ pod podvozje. Pride v bodoče Big brake kit, ampak za zdaj bo tole vredu. Od ph1 so zici, v planu so pa ˝sparco drifting lf˝ sedeži, ampak ni financ trenutno. Glede cena pa lahko samo rečem da preveč glede na stanje v katerem je bil :D
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

No danes je šla končno gor druga loputa, bom razložil :D

Kot prvo sem dol vzel komplet intake, ga prepucal znotraj z štrajfiksam (kolk ola je blo tam not težko vrjameš), prepucal tist oddušek, ki gre v ˝fabrški olni lovilec zraven kolesa˝, znotraj je bilo 1 cm olja, ni da ni res. Spucal podlago za novo tesnilo, novo tesnilo, novi vijaki (ker stari niso sodelovali z mano).. Zraven sem ugotovil, da bi rabil 2-3 nove konektorje yay. Ko sem intake vzel dol, sem videl šele realno stanje tiste temperaturne zaščite. Kot bi shus rekel, je vznemirila moj čut za estetiko še bolj kot prej. Treba zamenjat asap! Nato druga loputa gor, intake nazaj gor.. Prilagam slikice

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Tuki zahvala renaultu za najdražja tesnila zzz˝ Ko, da so zlata. Zadeva je šla skup bp (če odšteješ zlom vijakov), dela pa tudi tako. Zajlo sm še mal prestavil, da je pedal bolj odziven. !PROBLEM Z OBRATI JE REŠEN! Za ceno še enega avta :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking:

Me pa zanima če ima kdo slučajno dve stvari:

1: Tole gumo, katera pride nataknjena vrht tistega železa na loputi (krogec), skozi katerega gre zajla na loputo. Ta je strgana, se na sliki ne vidi.
Slika

2: Konektor potenciometra lopute. Ta je odlomljen in ne drži dobro, nočem pa vezat vezic okol.
Slika

Na koncu je izpadlo fajn, avto dela. Samo nazaj sem še spoliral zgornji konc intejka ter zaščito voda za bencin. Se opravičujem za shine.

Slika

More to come :drinking:
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

No danes so končno prišli še koloteki!! :D Britanci zažigajo :D Brez poškodb, samo umazani. Slike pred in po lepotičenju. Naj črno ostane črno. Oprano s pervolom. Lol. Samo še za zmontirat, pa smo pripravljeni na zimo :D

Slika

Slika
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
a_sist
Moderator
Prispevkov: 916
Pridružen: 24 Maj 2009, 20:21
Kraj: NM-Tolmin

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a a_sist »

Užitek je brat tvoje poste, zelo lepo rihtaš..
Squealing tire is a happy tire :)
Odgovori