Danes je 18 avg 2019, 18:37 | Natisni

Megane IV

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih

Moderator: Globalni moderatorji

OdgovorNapisal/-a mvnuk » 21 mar 2017, 11:23

Pozdravljeni

Ima še kdo težavo z motorjem pri meganu 1.2 tce 100. Namreč med hitrostjo 50 in 55kmh cuka. Pojavlja se v 3 4 in 5 prestavi.

Servis trdi na naj tankam 100okt benzin :). Ampak kolega ima enak motor pa tanka 100 in ima enak problem...

lp
mvnuk
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 21 mar 2017, 11:18



OdgovorNapisal/-a B1 16v » 21 mar 2017, 15:03

Prebrskaj na forumu, je že veliko o tem napisanega. Meni ne cuka (sicer M3 1.2 TCe 132 PS).
Uporabniški avatar
B1 16v
 
Prispevkov: 800
Pridružen: 14 jan 2004, 12:20

OdgovorNapisal/-a Janezek » 19 apr 2017, 11:16

Pozdravljen.

Tudi sam imam enake težave, sicer pri 130 KS modelu.

Žal pa pri Renaultu pravijo, da je to čisto normalno za tak motor. In po domače povedano, se lahko pišem v r....

Avto sem imel zaradi tega nekajkrat na servisu. Sprva so rekli, da je res nekaj narobe: menjali računalnik, svečke,... pa ne vem kaj še. Ko pa so ugotovili, da problema ne znajo rešiti, je prišel "prijazen" gospod - predstavnik Renaulta in mi pojasnil, da je to čisto normalno za tak avto, serviser pa mu je samo prijazno pritrdil. Tako da, kot sem že zapisal, se lahko,....

V kolikor boš rešil težavo bom zelo vesel, če javiš kako in kaj - lahko tudi na "zasebno".

Lep pozdrav.
Uporabniški avatar
Janezek
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 04 maj 2014, 19:34

OdgovorNapisal/-a mvnuk » 19 apr 2017, 11:24

Janezek
Zakaj nam pa to ne povejo pri prodaji ?? ah ja san če bi nam to povedali nebi nihče kupil :)

Glih včeraj sem bil na servisu in mi je rekel, da naj počakam na drugi teden ker "baje" dobi odgovor iz Francije.
mvnuk
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 21 mar 2017, 11:18

OdgovorNapisal/-a Janezek » 19 apr 2017, 12:37

Ja žal je tako. Meni so po vsem tem dali za "probo" testni avto z enakim motorjem, da sem se lahko prepričal, da sem zares kupil pravo kanto (ker je seveda tesni avto isto cukal).
Temo sem že "odprl" na tem furumu - malo poglej nazaj - a žal odgovorajajo večinoma serviserji ali dealerji REnaulta, ki se jim pač to vse skupaj zdi normalno (beri: jim MORA biti normalno).

Žalostno pa je, da so sprva napako priznali in menjali pol mašine, ko pa je gospod inženir prišel iz LJubljane in povedal, da je to za kanto od REnaulta normalno, so mu vsi prikimali. Jaz pa seveda izpadel kot totalen bebec. :(
Uporabniški avatar
Janezek
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 04 maj 2014, 19:34

OdgovorNapisal/-a mvnuk » 19 apr 2017, 12:42

Jaz bom jim kar odpeljal avto v salon pa ga naj imajo tam... Pol še te pa iz renault slovenija kličejo kako ste zadovoljni z obiskom servisa ....
mvnuk
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 21 mar 2017, 11:18

OdgovorNapisal/-a B1 16v » 19 apr 2017, 14:42

Pa so dele rednično menjali? Imaš kakšen dokaz?
Uporabniški avatar
B1 16v
 
Prispevkov: 800
Pridružen: 14 jan 2004, 12:20

OdgovorNapisal/-a Shusuglao » 19 apr 2017, 17:17

mvnuk napisal/-a:Pozdravljeni

Ima še kdo težavo z motorjem pri meganu 1.2 tce 100. Namreč med hitrostjo 50 in 55kmh cuka. Pojavlja se v 3 4 in 5 prestavi.


nadležna reč, koliko obratov pa ima pri tej hitrosti in prestavi? cuka bolj če pelješ po ravnini ali če greš v klanec?
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
Shusuglao
Nadzorni svet / odvisen od šusa v glavo
 
Prispevkov: 5578
Pridružen: 18 feb 2003, 18:27
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mvnuk » 19 apr 2017, 18:12

cuka kje koli ... če se peljem po ravnini in v klanec
mvnuk
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 21 mar 2017, 11:18

OdgovorNapisal/-a Janezek » 19 apr 2017, 19:36

B1 16v napisal/-a:Pa so dele rednično menjali? Imaš kakšen dokaz?


Prvič so mi menjali računalnik za gorivo. Papirja nisem dobil nobenega - sem pa vsaj videl ta modul-računalnik, ki bi naj bil zamenjan.
Drugič bi mi naj menjali cinšule in svečke, nobenega potrdila ali karkoli. Tretjič naj bi poskusno probali menjati lamda sondo,....
Skratka ko sem se se vsega navolil, in skušal se skušal pritožiti na stvarno napako, sem ugotovil da nimam nobene pravice ker je avto na lizing. Poleg tega stvarne napake ne morem uveljavljati, ker je uradni odgovor Renaulta, da avto čisto normalno deluje.
No, potem se je pojavilo še škripanje podvozja, ki ga tudi niso mogli odpraviti. Zato sem šel na drug pooblaščen servis, kjer so mi napako odpravili - so dobili že tovarniška navodila.
Ker vozi avto žena in imava dva majhna otroka avto uporabljamo minimalno - ker je tudi nevaren; parkrat se je že zgodilo, da avto "težko" spelje - kljub dodajanju plina avto nima moči; tusi elektronika večkrat podivja, skoraj vedno ga je potrebno 2x zagnati, da se res vžge,....
V glavnem . hvala bogu da imamo še starega REnaulta, s katerim se rajši in bolj sigurno vozimo.
Pri novem pa vztrajamo še zato, ker bi izgubila min. 4k, če ga greva menjat, poleg tega ga seveda nobena avtohiša ne vzame v račun, ker je avto še "nov".
Uporabniški avatar
Janezek
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 04 maj 2014, 19:34

OdgovorNapisal/-a joztom » 19 apr 2017, 20:20

Računalnik za gorivo, kaj naj bi pa to bilo?? To te lahko še leta drpajsajo, brezvezniki. Izgleda da je kriv podtlačni regulator, ki je len, ali ne tesni. So pa velike težave z downsizing motorji, ker relativno precej žrejo in so slabše odzivni.
Uporabniški avatar
joztom
 
Prispevkov: 1083
Pridružen: 07 feb 2010, 23:46
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a jereb007 » 19 apr 2017, 20:37

Nesrečnik...

Glej, posnami zadevo kaj se dogaja z avtom, naloži na Youtube pod privatno, pošlji link Renaultu Slovenija, če te ne vzamejo resno, objaviš vse z imeni vred na družabnih omrežjih. Se razširi kot požar.

Če je to res normalno, jih vprašaj zakaj KIA ne cuka pri 50km/h, pa VW tudi ne...

Sem imel isti problem z dokazovanjem na drugi korejski znamki. Tako kot praviš je cukal pri 2800 obratih. So dali na tester ni napake, turira avto na mestu in mi pravi saj je vse OK. Sem rekel serviserju pelji se... ... ne ne saj je vse OK, na testerju vidim.
Obrnem oči naokoli, si mislim, te bom po hrbtu s tistim testerjem... ... šel do šefa delavnice, mu rekel, če je že vsak smrkavec s testerjem tukaj strokovnjak...

Potem se je šel le peljat, pa je rekel, lejga pa res cuka... ... a bejž no...

So nekaj menjavali, brez učinka...
Pridem po avto, spet isto... arogantnost s strani servisa, kao, da sem jaz čuden...
Pišem na koreja. slovenija, me poizkušajo potolči, potegnejo s servisom...
Pišem na koreja.koreja mr. Mijagiju, če je tako poslovanje zgled njihove znamke...

Potem se je pa vse dalo...

Vztrajaj, pa takoj jih zabij nazaj... če ne, avto direkt v salon, čez zaprta vrata (je zbezljala elektronika):)
ah, ta moj clio
Uporabniški avatar
jereb007
 
Prispevkov: 132
Pridružen: 17 okt 2007, 08:22
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a Megane2005 » 19 apr 2017, 21:48

Meni tudi cuka pri 50km/h ravno pri Kii in serviserji niso nič bolši od Renaulta.
Uporabniški avatar
Megane2005
 
Prispevkov: 23
Pridružen: 02 jun 2012, 20:14

OdgovorNapisal/-a jereb007 » 20 apr 2017, 16:15

Saj ni nobeden rekel, da so. Tisti serviserji, ki so res dobri kmalu zapustijo tak servis. Če bi jih pošteno plačali bi še bili tam.
ah, ta moj clio
Uporabniški avatar
jereb007
 
Prispevkov: 132
Pridružen: 17 okt 2007, 08:22
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a vojcj » 28 maj 2019, 12:50

Pozdravljeni,
Po tem prebiranju težav in napak sem se odločil, da tudi sam napišem svojo zgodbo. Megane 4 2017, TCE 130, klasika-cukanje, poleg vseh šlamparij na avtu (ne vem ali Španci pijani sestavljajo oziroma nastavljajo blatnike in havbo). In v boj z mlini na veter. Prvo leto PSC Logatec, za cukanje seveda prvič slišijo. Redni servis, test, odgovor avto se ne more odločiti ali bi se peljal ali ne. OK si rečem, naj se vteče, mogoče bo bolje. April 2019, redni servis Malgaj Ljubljana, povem za cukanje, ogdovor bomo porihtal. Dobim avto nazaj, z besedami ima now software, sedaj je OK. Z mojo, ki vozi ta avto se odpeljeva s servisa, glej ga zlomka zukanje, isto sranje. Naslednji dan zjutraj klic iz Renault Nissan, kako ste zadovoljni? Kot bi mi nekdo spustil direkt potem pa rekel, a greva na pivo. Čisto sem popizdil. Klic na servis avto nazaj, testiranje avta s serviserjem in strokovno ugotovijo, da avto res CUKA!!!. Po cca 10 dneh, ko sem klical, dobim odgovor ja veste bomo zamenjali motor! Ventili so zabiti in sajasti. Odlično si mislim. Po 31 dneh sporočijo, avto je sedaj ok. Vmes sem se pozanimal pri nekaj mehanikih, dobil mnenja, da je motor zgolj posledica nečesa drugega in ne vzrok. Danes, po slabem mesecu od prevzema avta z novim motorjem, napaka ISTA!!! Cukanje in jutri gre avto spet nazaj. Omenil bi še sprenevedanje glede garancije, saj zakon jasno pravi, da se pri bistvenem delu garancija šteje znova, torej 5 let ali 100.000 km. Zadevo sem predal odvetniku, saj te ne jemljejo resno, žalostno kakšna nadutost, kot bi bil avto zastonj.
Skratka zaključek je ta, lahko povem avto je všečen, samo tako šlampasto sestavljen, da je FIAT pojem kvalitete. Vedno mi je bil Renault simpatična znamka, do tega nesrečnega Megana. Sam vozim Mazdo, kjer imajo popolnoma drugačen pristop, pa naj bodo to vpoklici, kjer dobiš res vljudno pismo in tudi glede ostalih stvari, dobiš občutek, da ti želijo pomagati, pri Renaultu pa v stilu pa kaj hočeš to je to in tiho bodi.
Lep pozdrav
vojcj
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 28 maj 2019, 12:31

Naslednja

Vrni se na Okvare in pomoč

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov