Kaj pa turbina?
Krmiljenje in mehanski del. Lahko je tudi kakšna cev počena.
Ali pa dajte točno napako.
Zadeva je takšna, da tester velikokrat javi napako air mass, kar ubistvu pomeni količina zraka. Tukaj pa je potem prisilno polnjenje (tokokrog turbine), kar zajema senzorje, cevi, turbina... in pa sam motor (sesalni, izpušni ventili, glava), velikokrat pa zajema tudi ekologijo (egr, dpf). Se pa je zgodilo, da je bil problem tudi računalnik za vbrizg.
l.p.
Vel Satis
Re: Vel Satis
Polnjenje klime že od 30€!!!!!!!!!
Če se ti težava zdi nerešljiva pokliči nas = ASTILBA d.o.o. priporočena delavnica za vzdrževanje vozil s strani renault kluba.
pomoč, informacije na 040-171-052
Če se ti težava zdi nerešljiva pokliči nas = ASTILBA d.o.o. priporočena delavnica za vzdrževanje vozil s strani renault kluba.
pomoč, informacije na 040-171-052
Re: Vel Satis
Pa se je zapeljalo vozilo s priklopljenim testerjem ali OBD čitalcem in posnelo parametre podtlakov? Osebno menim, da se napaka išče na napačni strani, nekje je problem v tesnosti cevi - od tu tudi takšni podatki s testerja.
Ker imam prepoved zasebnih sporočil, mi lahko vaša vprašanje pošljete na: [email protected]
https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vel Satis
Danes nekako padla odločitev,sicer s teškim srcem ampak zadeva gre v prodajo.
Nekako mi je muka da nihče ne ve kaj mu je ali pa se ga na široko izogibajo.
Prilimam pa še eno slikco kaj se zgodi če mojo ladjo pohodim.
Sled na asfaltu oziroma podpis.
Nekako mi je muka da nihče ne ve kaj mu je ali pa se ga na široko izogibajo.
Prilimam pa še eno slikco kaj se zgodi če mojo ladjo pohodim.
Sled na asfaltu oziroma podpis.