odstranitev kaltizatorja na clio rs
odstranitev kaltizatorja na clio rs
mene zanima ce je ze kdo odstrano katilizator na clio rs al kaki drugi lonec?in ce je kaka finta v izpusnem sistemu ce kaj odstranim bo bolse slo ali bolse da pustim orginal ko je
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
Clio RS 172, 182, 197, 200, 200 EDC?
EDIT: Vidim, da imač Clia 3 RS. Če misliš odstraniti prvi katalizator ti bo malo trokiral pri nekje 2500-3000 obratih. Če daš dol drugi katalizator pa ni panike. Da bi bolj šlo ne vem, brez remapa verjetno ne bo neke blazne razlike. Imam pa drug kolektor, če želiš odstraniti prvi katalizator. Boš samo zamenjal kolektor, namesto, da fleksaš original kolektor, pa še ostane ti potem original cel.
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... 15995.html
EDIT: Vidim, da imač Clia 3 RS. Če misliš odstraniti prvi katalizator ti bo malo trokiral pri nekje 2500-3000 obratih. Če daš dol drugi katalizator pa ni panike. Da bi bolj šlo ne vem, brez remapa verjetno ne bo neke blazne razlike. Imam pa drug kolektor, če želiš odstraniti prvi katalizator. Boš samo zamenjal kolektor, namesto, da fleksaš original kolektor, pa še ostane ti potem original cel.
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... 15995.html
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
in kaka je razlika tega kolektorja in zakaj zatrokira.če vzem drugi katalizator ven je zvok bol glasen al ne
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
Na mojem 182 je odstranjen Kat... ampak je narejeno vse skupaj bol tko tko
Slikca:
Berem nekje da dajejo 63mm zunani premer cevi do zadnjih loncev in umes pretočni lonec ? spet drugje pa da je zaradi tega premalo povratnega pritiska...
Ima kdo izkušnje ali znanje okoli tega ?
LP.
Slikca:
Berem nekje da dajejo 63mm zunani premer cevi do zadnjih loncev in umes pretočni lonec ? spet drugje pa da je zaradi tega premalo povratnega pritiska...
Ima kdo izkušnje ali znanje okoli tega ?
LP.
- Golddevvil
- Prispevkov: 237
- Pridružen: 20 Dec 2012, 16:29
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
Clio 3 RSTomek napisal/-a:in kaka je razlika tega kolektorja in zakaj zatrokira.če vzem drugi katalizator ven je zvok bol glasen al ne
Če to delaš (izključno) zaradi zvoka, potem ti def priporočam menjavo air filtra (box-a), ker s kvalitetnim dobiš vun V6 zvok (mau pretiravam...
Jaz sem imel karbonskega in morm rečt da je biu sound kvalitetn (subjektivno mnenje), je pa res da ko sem sedaj pobral dol katalizatorje (in nabavil komplet nov auspuh s izpušnim kolektorjem vred), je bil avto zarad intaka praktično nevozen in sem moral dati nazaj original filter. Skor si upam trdit (po vseh postih in dejanski probi) da brez remapa na teh avtih ne dela nobena aftermarket roba kot je treba, zato tudi ob vsaki spremembi predlagam(o) nastavitev novih map.
- Golddevvil
- Prispevkov: 237
- Pridružen: 20 Dec 2012, 16:29
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
smukc napisal/-a:Na mojem 182 je odstranjen Kat... ampak je narejeno vse skupaj bol tko tko
Slikca:
Berem nekje da dajejo 63mm zunani premer cevi do zadnjih loncev in umes pretočni lonec ? spet drugje pa da je zaradi tega premalo povratnega pritiska...
Ima kdo izkušnje ali znanje okoli tega ?
LP.
Sokol
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
63mm + en lonec bo precej glasna zadeva in zna bit da boš imel kakšno resonanco pri določenih obratih. Meni ki imam rad bolj kulturen izpuh je to bedarija in zagovarjam 2 večja in pretočna lonca. Če ti paše da se dere in bobni v kabini pa je to to
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
zaenkrat je plan da bo decat 63mm z stopničko na 60mm (zunanji fi) ( da se nrdi malo pritiska) in potem en pretočni lonec do y pipa v dva lonca nakoncu
Bol kot za zvok se mi gre da nebom metall konjev brezveze stran
Bol kot za zvok se mi gre da nebom metall konjev brezveze stran
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
A, sem razumel da bi imel samo zadaj lonce...
Dost dobra opcija ti je srednji lonec od 197/200, 63mm, precej pretočen, pa še dost poceni se jih dobi rabljene. Pa tudi v tunel ti verjetno lepo paše, enka ima malo ozkega in ne toji tako lepo, je nekje 3cm nižji kot original. Ampak za tak dnar...
Dost dobra opcija ti je srednji lonec od 197/200, 63mm, precej pretočen, pa še dost poceni se jih dobi rabljene. Pa tudi v tunel ti verjetno lepo paše, enka ima malo ozkega in ne toji tako lepo, je nekje 3cm nižji kot original. Ampak za tak dnar...
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
razmislam al bi kar zadnji lonec bek vzel in samo cevi zraun nasfaso al pa kaltilizator zadnji bek vzel da malo zvoka dobim.
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
Back pressure (povratni pritisk) je en mit izpred 20-30 let, oziroma napačna interpretacija teorije razlike tlakov. Vse kar je za izpušnim kolektorjem je potencialni restrikcija in restrikcija je slaba za navor.smukc napisal/-a:zaenkrat je plan da bo decat 63mm z stopničko na 60mm (zunanji fi) ( da se nrdi malo pritiska) in potem en pretočni lonec do y pipa v dva lonca nakoncu
Bol kot za zvok se mi gre da nebom metall konjev brezveze stran
Zdej se bom spet ponovil, ker vem da sem to že vsaj enkrat napisal tukaj, pa vseeno: na enem motorju smo menjali samo zadnji lonec za manj pretočni, iz 70mm smo šli na serijskih 50mm. V srednjem območju smo izgubili 18Nm navora. Toliko se pozna ta "back pressure".
Enigma motorsport
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
kaj pa naj nardim da pridem do zvoka?
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
Odvisno kakšen zvok želiš in kako glasen. Samo menjava zadnjega lonca za bolj pretočni bo že spremenilo zvok. Malo si preberi po forumu in poglej na youtube kakšen je zvok z različnimi lonci.
Enigma motorsport
Re: odstranitev kaltizatorja na clio rs
zadnji lonec cem mislo bek vzet pa pa derekt cevi dat nazaj me drugega lonca.nvm kak bi blo ce sredinski lonec bek vzemem kolko bi bil bol glasen