Imam safrana 2.5 let.98 in imam nekaj vprasanj
1. Zelo slabo mi greje in nekako smo prisli do zakljucka, da je verjetno zabasana notranja pecka. Glede ne to da je treba za to podreti skoraj celo armaturo(tako so rekli na servisu) me zanima ali res obstaja tekocina za ciscenje notranjosti peck. Menda samo vlijes v sistem.
Ce ta varijanta ne bo izvedljiva me zanima ali je kdo kda menjal to pecko in koliksen je v resnici strosek?
2.Malo sem brskal po internetu in odkril da obstaja na kilerju klime susilni filter, ki ga prodajajo posebej in se nikoli nisem zasledil, da bi kdo to menjal. Imam pa namen malo peljat avto na dozo plina ce ga ze kaj manjka, pa me zanima kaj je s tem in kaj bi bilo treba se narediti, ce bi menjal plin?
Zena ima megana 1.6 16v let.99 limuzino
Na strehi sta dva plasticna trakova po dolzini strehe (verjetno za prtrditev prtlaznika) sicer ne vem cemu bi sluzila. Problem je v tem, da so malo vzdignjeni od strehe in pri malo vecji hitrosti zvizgajo. Ka j naj naredim s tem?
Hvala in lep pozdrav Matevz
Par vprasanj za mojstre
problem s pecko je kr pogost pri avtomobilih Renault; zdej nekej trajne resitve s tem, da notr kej vlivas ni; jest sm probou z vsem zivim, pa se je stanje malenkostno izboljsalo
ce jo hoces zamenjat je pa res, da mores celo armaturo podrt; ce si kej "umatnika", pa da mas cajt, te bo verjetno najcenej prslo, ce to storis sam in pecko zamenjas doma
kok pride nova pa ne vem
isto sranje pa je tud pri novejsih Renaultih, samo z drugimi stvarmi; kolega ima Coupeja in ma popolnoma isti problem, tiste gume so vse nekej zvite in vsaka po svoje strli; spet drugi jih je celo zamenjo, samo baje so kr drage
kontaktirej enega od uporabnikov Samuraj ali Peso, ti bosta kej vec povedalo kako je s temi gumami
ce jo hoces zamenjat je pa res, da mores celo armaturo podrt; ce si kej "umatnika", pa da mas cajt, te bo verjetno najcenej prslo, ce to storis sam in pecko zamenjas doma
kok pride nova pa ne vem
isto sranje pa je tud pri novejsih Renaultih, samo z drugimi stvarmi; kolega ima Coupeja in ma popolnoma isti problem, tiste gume so vse nekej zvite in vsaka po svoje strli; spet drugi jih je celo zamenjo, samo baje so kr drage
kontaktirej enega od uporabnikov Samuraj ali Peso, ti bosta kej vec povedalo kako je s temi gumami
neko sredstvo za izpiranje grelnega sistema obstaja, gre pa tudi s Cillit Bangom. Se vedno je pa najboljse vzet pecko ven in jo tak spucati.
Za susilni filter prvic slisim. Pri klimi je potrebno preveriti tlak plina, zamenjati olje v kompresorju in ocistiti kiler klime. Ta je pred kilerjem motorja in je ponavadi zelo umazan in slabo odvaja toploto.
kaksna sta to trakova? Pri grandtour sta dve liniji ven potegnjeni, pri limuzini tega ni, ker je cez nosilec tale prastika...Se jo ne da potisniti nazaj, oziroma zakaj strli?
Za susilni filter prvic slisim. Pri klimi je potrebno preveriti tlak plina, zamenjati olje v kompresorju in ocistiti kiler klime. Ta je pred kilerjem motorja in je ponavadi zelo umazan in slabo odvaja toploto.
kaksna sta to trakova? Pri grandtour sta dve liniji ven potegnjeni, pri limuzini tega ni, ker je cez nosilec tale prastika...Se jo ne da potisniti nazaj, oziroma zakaj strli?