Tuning 1.4 Energy Motorja
- gagi'd hype
- Prispevkov: 2191
- Pridružen: 27 Feb 2007, 13:21
- Kraj: od sevnice do Ljubljane
Hm ja js mam isto energy motor, sam neki me zanima glede te kompresije, ker mi mehanik prav da ma motor mal kompresije in mi zato micken olje ven kaplja,, pa ce bi js pol devu kak sportn filter in izpuh gor, pa me zanima ce bi stvar lahko fejst poslabsu na avtu, ker vseen bi se rad se mal vozu z njem....
Sicer stvar sploh ni kriticna ker se na 2k km nivo olja sploh ni spustu, sam je pa vedno majhna pikica pod mano, pa me je vseen strah...
Ja se neki, sej vrjetn ze kdo pozna to foro, da samo v original filtru nrdis spodaj za pest veliko lukno, ka to se da? Pa kaj vse lahka motorju z tem nrdim...
Hvala za odgovor...!!
Sicer stvar sploh ni kriticna ker se na 2k km nivo olja sploh ni spustu, sam je pa vedno majhna pikica pod mano, pa me je vseen strah...
Ja se neki, sej vrjetn ze kdo pozna to foro, da samo v original filtru nrdis spodaj za pest veliko lukno, ka to se da? Pa kaj vse lahka motorju z tem nrdim...
Hvala za odgovor...!!
Za vas se trudimo urejati naslovno stran, zato nam bo v veselje, če malo pokukate
K bi mi ti znau povedat kolk si meu vztrajnik pobstruzen v kg, pa kolk je bilo st. zob za 5. prestavo od R21croma_man napisal/-a:ne sanjat o koruza ce svija v stali korito prazni
1.4e - predelane lopute na fergazerju, karbonska sklopka in pa predelan menjalnik - to je edino kar se ti splaca na energy motorju nardit...prides pa pod 60 jurjev skoz...
rabis pa 1.4 e fergazer E6j (weber 40/40) - za lopute na p.m. ka je treba nardit
rabis 1.4S menjalnik in pa peto prestavo iz R21 - koncna zmerjenih 200+ po ravnem
rabis dat obnovit sklopko da lepo speljujes na 4000, brez vbrizga torej s fergazerjem ti vlece avto do 6800, z vztrajnikom zlajsanim mogoc 7100...
to je vse kar se splaca...tople vode pr 80 konjih ne mors odkrivat se pa da posteno popravit serijske "napake" motorja.
Pa ce se kdo ve baje da pase na 1,4e motor loputa vbrizga od LAGUNE 2.0?
Je to res?
It's not only ENDURO, it`s LIFESTYLE!
- gagi'd hype
- Prispevkov: 2191
- Pridružen: 27 Feb 2007, 13:21
- Kraj: od sevnice do Ljubljane
Vos ga pod obrati neki cajta tko da na 3,5k saltas, al pa se prek, pa bo avtoo pocasa fajn sou, pa zru bo tud tko k kak ventilar, ali vec...
Za vas se trudimo urejati naslovno stran, zato nam bo v veselje, če malo pokukate
Sem kupu cliota 1,4 l96 in ga predelujem sem sam naredu prvi branik predelal od 16 ventilarja zadjega tu pa haubo sem zmontiral zdaj delam se prage znizal sem ga dal sportni izpuh ter odstranil katalizator dal od KN sportni filter kit in avto res neverjetno gre boljse
zdaj pa rabim kaksne naslove al pa ce kdo pozna cloveka ki bi mi zrihtal odmicno gred ter racunalnik ker men je zanimivo da majhna kubikaza trga gate o turbini pa ne razmisljam ker bi se rad vozu ne pa skos sraufal k mam tezko nogo tok da bi prosu ce kdo ve da je kdo v sloveniji ki bi mel kaksne dele za predelavo
zdaj pa rabim kaksne naslove al pa ce kdo pozna cloveka ki bi mi zrihtal odmicno gred ter racunalnik ker men je zanimivo da majhna kubikaza trga gate o turbini pa ne razmisljam ker bi se rad vozu ne pa skos sraufal k mam tezko nogo tok da bi prosu ce kdo ve da je kdo v sloveniji ki bi mel kaksne dele za predelavo
Od katere enaindvajsetke menjalnik?croma_man napisal/-a:ne sanjat o koruza ce svija v stali korito prazni
1.4e - predelane lopute na fergazerju, karbonska sklopka in pa predelan menjalnik - to je edino kar se ti splaca na energy motorju nardit...prides pa pod 60 jurjev skoz...
rabis pa 1.4 e fergazer E6j (weber 40/40) - za lopute na p.m. ka je treba nardit
rabis 1.4S menjalnik in pa peto prestavo iz R21 - koncna zmerjenih 200+ po ravnem
rabis dat obnovit sklopko da lepo speljujes na 4000, brez vbrizga torej s fergazerjem ti vlece avto do 6800, z vztrajnikom zlajsanim mogoc 7100...
to je vse kar se splaca...tople vode pr 80 konjih ne mors odkrivat se pa da posteno popravit serijske "napake" motorja.