Tuning 1.4 Energy Motorja

Modifikacije vozil
melonca'r
Prispevkov: 1801
Pridružen: 04 Nov 2004, 16:37
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a melonca'r »

killah bee napisal/-a:Kje ste vi te cene najdl. Sej se da tud kej rablenga dobit. Oz. stari lisjaki ze vedo kaj delajo. Ce je Jurchiju reku da mu vzame za okol 100k je to to :wink:
ce res samo tolk uzame, potem je pa to super cena. bi se lahko pozanimal kaj tocno naredi za ta denar oz kaj vse naredi, da pridobi 30KM. lahko tudi na PM.

aja za ceno odmicne, pa poglej tale link:

http://www.gozzoli.it/piu.php?id_auto=a0-17-4
drhouse napisal/-a:+ se kaksen konjcek od filtra... Mogoce :D
mogoce 1KM, kaj vec sigurno ne :D ce mene vprasas se bl splaca drugam vlozit denar, kot pa v sportni filter.
BeaM_X
Prispevkov: 870
Pridružen: 06 Dec 2005, 19:18
Kraj: Kransterdam

Odgovor Napisal/-a BeaM_X »

Ja en dan me ni blo pa ste tole temo kr zadovoljivo predebatiral.
aH zaenkrat bo su pocas sportn ispuh gor, k je se doma(sam se dere k svina neki od powerfula), kolektor bo pa kr isti ustov ali ni orginalen kr lepo spelan sej men se zdi.
Za ostale podvige pa mogoce, bomo vidl. Kakor koli obrnes te pride ceneje mocnej masina, ceprov je pa tuning najbrz en posebn uzitek :D
Kilah tebe bo pa treba se mal isprasat glede tegale mehanika,slis se interesantno :wink:

lp
modriDIRKAC
Prispevkov: 162
Pridružen: 21 Maj 2003, 15:20

Odgovor Napisal/-a modriDIRKAC »

Dr_S napisal/-a:Za 120k ne bos cez prisel

Ce je ze nova odmicna 300eur je to 70k. Obdelava glave cca 30k. Sportni izpusni iz Italije je tud cca 300eur. Pol pa se RSR optimizacija elektronike 60k. To je ze 230k.
Morda je treba dat se mocnejso benz pumpo ali pa "vecje" injektorje ....

Za 300k sigurno pridobis :
Odmicne - 8KM
Obdelava glave - 15KM
Izpuh 10 - KM
Optimizacija - 7KM

40KM vse skupaj. Ce se ti splaca pa studiraj ....
ja kva je pa s tabo a si normaln....

to se nikol ne sesteva tkole kokr si ti napisu....bom dal en primer....
npr avspuh komplet da recmo 10 konjev ampak v kombinaciji z dugimi odmicnimi
ali pa odmicna da 15 konjev apak v kombinaciji z vecjo loputo kanali in visjo kompresijo....

a ste dojel....pri NA tuningu posamezdne komponente ne dajo skoraj nic prirastka moci oz vcasih stvar se poslabsajo....obljubljen rezultat dajo sele v kompletu....

za 120 jurjev kar pozab na kake obcutne konje....za 300 k sit bi ze blo neki vendar se zmeri nebi mel nobene sanse proti eni 1.8 rsi masini al pa 1.7 turbo k bi obe lahk mel vgrajene za priblizno tak dnar
Uporabniški avatar
Dr_S
Prispevkov: 709
Pridružen: 31 Avg 2003, 17:54

Odgovor Napisal/-a Dr_S »

Jah modri to sem jst iz izkusenj ki sem jih dobil ko smo pripravljali od Hemy-a avto.

On je zamenjal odmicne pa nic drugega pa je pridobil 15KM izmerjenih na valarjih, sam on ma 16v ....

Avspuh je tud potem dodal pa je pridobil 12KM pa 25Nm

potem smo sli pa na kompresor .... 8)

Za glavo pa optimizacijo sem pa mal na blef napisal ampak mislim da nisem kej velik falil ....

Pa vecje lopute za 30KM vec ne potrebuje ....
Go HARD or Go HOME
melonca'r
Prispevkov: 1801
Pridružen: 04 Nov 2004, 16:37
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a melonca'r »

ze pred casom sem nekaj debatiral z mehanikom od Fridija (D.Lampe, ki vozi Yugota v rallyju) in mi je zatrdil, da z menjavo odmicne in obdelano glavo motorja pridobi 30% prirastaka moci (pri Yugotu).. ..res je, da pri teh Yugotih uporabljajo precej divje odmicne, ampak tudi pri energy masini (z malo manj agresivno odmicno) in obdelano glavo, bi prirastek moral biti podoben (kajti sama zasnova glave je pri energy masini boljsa kot pri Yugotu).
modriDIRKAC
Prispevkov: 162
Pridružen: 21 Maj 2003, 15:20

Odgovor Napisal/-a modriDIRKAC »

dr s moras pa neki vedt da ma od hemija masina ze v osnovi vec kubikov in moci....ja pa se 16 v je....torej kok bi pa procentualno blo to na energy motorju ?????
pa se to je pomembno...moc je produkt med navorom in obrati...torej ce za 1000 obratov dvignes blokado dobis kar neki konjev ceprav se navor skoraj nic ne poveca....tko da konji niso lih merilo
Uporabniški avatar
croma_man
Prispevkov: 2285
Pridružen: 02 Mar 2004, 13:22
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a croma_man »

ne sanjat o koruza ce svija v stali korito prazni :)

1.4e - predelane lopute na fergazerju, karbonska sklopka in pa predelan menjalnik - to je edino kar se ti splaca na energy motorju nardit...prides pa pod 60 jurjev skoz...

rabis pa 1.4 e fergazer E6j (weber 40/40) - za lopute na p.m. ka je treba nardit
rabis 1.4S menjalnik in pa peto prestavo iz R21 - koncna zmerjenih 200+ po ravnem
rabis dat obnovit sklopko da lepo speljujes na 4000, brez vbrizga torej s fergazerjem ti vlece avto do 6800, z vztrajnikom zlajsanim mogoc 7100...

to je vse kar se splaca...tople vode pr 80 konjih ne mors odkrivat se pa da posteno popravit serijske "napake" motorja.
Slika
Fiat Coupe 2.0 16V Turbo SOLD
Volvo 850 2.3 T5 20V Turbo SOLD
Renault Laguna 2.0 RXE '94 SOLD
VW Passat 1.8 20V Turbo Variant
Renault Express 1.4 RT '99
Uporabniški avatar
Dr_S
Prispevkov: 709
Pridružen: 31 Avg 2003, 17:54

Odgovor Napisal/-a Dr_S »

modri sej to jst vem, sej jst sem na svoji 1.6e tud studiral kako pa kaj bi blo za narest pa sem vidu da ni racunice oz za tistih 30km vec brez veze se matrat.

In sem se odlocil za engine swap pa pol ksn kompresor gor ....

Itak pa: torque wins the race!
Go HARD or Go HOME
Uporabniški avatar
VIA
Prispevkov: 483
Pridružen: 01 Sep 2003, 19:33
Kraj: Mariborsko podzemlje

Odgovor Napisal/-a VIA »

mloncar napisal/-a:na tem forumu je imal verjetno najmocnejso 1.4 energy masino VIA v svoji 19ki, saj je imel ostrejso odmicno (in pomoje dobrih 90KM).. ..takoj za njim pa verjetno croma man, ki je imel sicer serijsko masino, ampak predelan fergazer in je avto kr fajn letel.
Jaz sem imel na 19ki stunan motor ja.Je pa bila ena razlika-da je avto imel fergazer in je bil zato poseg nekaj cenejsi od teh z ECU-pa se bolj se ga da navit.
Drugace pa kako je 19ka sla... kdor je hodo na ilegal drag v tistih cajtih je vedel katera "srebrna strela"je to bila :)
Slika
Uporabniški avatar
FSP
Prispevkov: 148
Pridružen: 10 Jun 2006, 17:50

Odgovor Napisal/-a FSP »

Ok, jst bi pa sam uprasu v kerih avtih je ta 1. 4 energy motor... 5kah five, clio? :oops:
Uporabniški avatar
RoZleht
Prispevkov: 1071
Pridružen: 25 Okt 2004, 11:28
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a RoZleht »

jst vem da majo eni clioti, pa ene 19ke ...
Lp RoZleht
Uporabniški avatar
Bojci
Prispevkov: 2471
Pridružen: 05 Maj 2003, 08:58
Kraj: Maribor & skrajni severovzhod Prekmurja

Odgovor Napisal/-a Bojci »

clio, 19ke in megani ,do 98 letnika
Slika
Uporabniški avatar
Stupo
Prispevkov: 4119
Pridružen: 18 Dec 2004, 18:08
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Stupo »

Ko sem peljal zamenjati izpusno cev sem rekel ce mi lahko vzamejo tudi katilizator dol in so mi rekli da lahko, ampak nebo nobene razlike, tako da me zanima ce ga je kdo vzel dol in koliko se kaj pozna.
Slika
Uporabniški avatar
jernej
Prispevkov: 39
Pridružen: 28 Nov 2006, 18:20
Kraj: Šempeter

Odgovor Napisal/-a jernej »

kok bi pa zgledal ce bi hotu turbo gor zmontirat
Uporabniški avatar
Dr_S
Prispevkov: 709
Pridružen: 31 Avg 2003, 17:54

Odgovor Napisal/-a Dr_S »

T3 turbo 500$
Rabljen IC ~100eur
Kovinska dihtunga ~ 100eur
Menjava dihtunge na glavi z novimi sraufi ~ 150eur
Cevi do turbine in IC-ja ~ 200eur
Custom made izpusni kolektor ~ 300eur
Stand alone management ~ 600eur z montazo

Zdej ce se ti splaca pa sam ves
Go HARD or Go HOME
Odgovori