Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Modifikacije vozil
Odgovori
Uporabniški avatar
veso46
Prispevkov: 81
Pridružen: 04 Jun 2015, 22:23

Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a veso46 »

Zivjo, namen imam narest custom cold air intake od dusilne lopute naprej filter pa bi prisel montiran na koncu tam za levo meglenko..in imam vprasanje ce kaj pridobim s tem ce prestavim intake temperature senzor takoj za fiterom da ecu dobi informacijo o hladnesjem zraku?

Hvala in lp
Luka
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Ne
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

:lol: kok si krut, z dvemi črkami ubiješ človeku sanje o konjih
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
veso46
Prispevkov: 81
Pridružen: 04 Jun 2015, 22:23

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a veso46 »

Hahaha resnica boli :D
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Shusuglao napisal/-a::lol: kok si krut, z dvemi črkami ubiješ človeku sanje o konjih
Ja, imaš prav, ampak res se mi ni dalo zafilozofirat zakaj se ne splača igrat s tem. :lol:

Pa naj bo, ker je ravno četrtek :lol:

Že s samim CAI-jem vprašanje koliko boš pridobil. Jaz sem se z vsem tem igral pred leti ravno na 1.4 16v in ni bilo nekega efekta. V teoriji se zelo dobro sliši vse skupaj, na koncu pa ugotoviš, da je že sam motor po sebi restrikcija in ko po dolgih letih nazaj zmontiraš serijski airbox, ugotoviš da gre avto boljše, ni več nadležnega brenčanja tja v tri krasne (ker avto itak nikamor ne gre in si kvečjemu v posmeh vsem okoli) ter pacanja filtra. Sigurno bi se bolj poznalo vse skupaj, če bi naredil še remap, ampak tega nihče ne naredi, ker je "predrago".

Fora pri vsem tem je dolžina. Sama pozicija niti nima nekega velike vpliva dokler filter ni direktno na hladilniku vode. Pravo dolžino boš pa ugotovil edino na valjih z remapom. Kar ena dolžina tja dol do odbijača ni nujno da bo najboljša opcija. Tudi tukaj, tako kot v sesalnem kolektorju se dogajajo 2, 3, 4 itd. harmonične vrste pulziranja zraka v sesalnem traktu, ampak to je tako ali tako debata za kdaj drugič.

Sama pozicija senzorja, za katerega sprašuješ, nima veze oziroma je najboljše da je čim bližje loputi, in daje pravi podatek računalniku. Tudi če bi ga z nekim areosolom hladil, vse kar se bi zgodilo je da bi dajal računalniku napačen podatek o temperaturi vstopnega zraka v motor, kar pomeni da bo ecu mislil da je temepratura vstopnega zraka recimo 10 stopinj, v bistvu bi bila pa 30. Kar se bi zgodilo je to, da bi posledično ecu dovajal več goriva, ker pa več goriva ni potrebnega, bo pa vse samo še slabše. Poraba se dvigne, moč pade in imaš štrudl.

Če bi rad da avto dejansko boljše gre in nebi menjal motorja, ta prva stvar je treba menjat izpušni kolektor, ker ta štrudl serijski ni za nikamor, pa že to kar se da dobiti za ta motor je bolj kot ne za en drek. Dodaš še en vložni filter in narediš remap, pa bo že lepše zadihal motor. Tako bi jaz naredil, če bi si to res želel iz tega motorja. Stroškovno prideš verjetno na okoli 1000€, ampak hej ho, tako pač je če bi rad več konjev.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
veso46
Prispevkov: 81
Pridružen: 04 Jun 2015, 22:23

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a veso46 »

Hvala za izčrpno mnenje in ja bom pustil kar original airbox in vse skupaj ker tolko vložit v avto ki je vreden mogoče tam do max 1300€ je potrata. Se mogoče splača investirati vsaj v nakup boljšega vložnega filtra?
Bi te pa čisto iz firbca vprašal kolko pridobiš z menjavo izpušnega kolektorja, remapom in drugim filtrom
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Vložni filter se splača samo iz tega vidika da ga lahko opereš in večkrat uporabiš. Da bi se kaj poznalo na moči in navoru pri teh majhnih motorjih je bolj iluzija.

Koliko pridobiš z izpušnim kolektorjem, filtrom in optimizacijo je odvisno od motorja do motorja. Pri tej kubaturi bolj malo, sploh s tem kar je na trgu (le Supersprint dela za ta motor). Konkretno na tem motorju ne poznam nikogar da bi šel v take stroške. Pred leti mislim da je bil en, sicer Opel 1.4, ampak mislim da je iz 90 konjev prišel na okoli 105 konjev. Sliši se malo, se pa definitivno pozna.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
veso46
Prispevkov: 81
Pridružen: 04 Jun 2015, 22:23

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a veso46 »

Samo optimizacija brez dodatnih predelav pa je verjetno nesmiselna kajne?
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Bolj se bo poznalo na odzivnosti v nizkih in verjetno malenkost na porabi, kakšnih večjih prirastkov na maksimalni moči pa jaz nebi pričakoval. Bistvo je tako ali tako v prožnosti motorja in ne v maksimalni moči, katero se ponavadi navaja. Če te res zanima optimizacija lahko vprašaš uporabnika Sokol na tem forumu, ali pa Tunerc-a, če je že kdaj delal kak tak motor. Glede na njegovo zasedenost, bi ti mogoče raje svetoval Sokol-a, ki sodeluje z angležem Paul-om.

Če hočeš se da tudi iz 1.4 motorja kar nekaj konjičev dobit, samo to na koncu pripelje do tega, da avto ni več za na cesto. Matej Grudnik je pred kakšnimi 10 leti imel Clio II 1.4 16v za paralelni rallycross. Baje je avto takrat imel okoli 145 konjev in po njegovih besedah, bil na tisti progi enako hiter kot njegov drugi RS za iste dirke. Res pa da je v obeh avtih imel krajši menjalnik z ravnimi zobniki. Kolikor se spomnim, ko sem se peljal z njim je bil to res drug avto kar se odzivnosti tiče. Se pa da naredit še dosti več, samo to stane tja do 10k€ ali pa še kaj zraven. Drugi bati in ojnice po naročilu, druge odmične gredi, obdelana glava, izpušni po naročilu, posamične lopute itd. Če nisi ravno omejen z prostornino je potem že 1.6 16v boljša izbira, ali pa kar 2.0 16v. Stroškovno se ponavadi 2.0 16v bolj izplača, ker že obstajajo stvari na trgu in v dosti primerih ni potrebe po izdelkih narejenih po naročilu.

Ponavadi ko se pogovarjamo o predelavah, najprej vprašam koliko je kdo pripravljem vložit za to, ker tja do 1000€ je bolj kot ne brezveze sploh kaj tikat. Mogoče kot osnova za naprej, recimo izpušni kolektor in pa dober cai. Naslednja stvar bi bile boljše odmične gredi, s katerimi si takoj ob 800€, pa jih je treba še vgradit in nastavit. Če je želja še večja, je zaradi same narave odmičnih gredi treba menjat še bate za take z višjo statično kompresijo. Lista gre še naprej in naprej dokler je denar in želja. Vsaka stvar katere ne prilagodiš modifikaciji je "bremza" za tisto kar si naredil.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
veso46
Prispevkov: 81
Pridružen: 04 Jun 2015, 22:23

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a veso46 »

Sem tudi jaz na GHD Ilirska bistrica letos govoril s Tavčarjem ki ima isti motor in proizvede 141hp..sem kar debelo gledal haha :-D brez zamere ce vprašam kakšno neumnost ampak rad se učim karkoli se avtomobilov tiče in nikoli neveš kdaj ti takšne ali drugačne stvari lahko prav pridejo :-)
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Ja res ima, je pa to relativno malo za to kubaturo in 16V motor. Poznam angleža, ki ima, sicer Peugeot motor, 1.4 16V okoli 192 konjev, 1.6 16V čez 230, 2.0 16v..te res zanima? :) Drugače so pa Američani na 2.7 16V motorjih že preko 500 konjev, brez prisilnega polnjenja, da ne bo pomote. Seveda ne gre za navadni bencin ampak mešanice metanola, kjer šele res rata zanimivo :)
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
kmetek
Moderator
Prispevkov: 3738
Pridružen: 18 Okt 2008, 17:43
Kraj: Bloke

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a kmetek »

2.7 od česa? K24 stroker? Dej kakšen link :D
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku :D
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Clio 1.4 16V prestavitev intake air temperature senzorja

Odgovor Napisal/-a Drmo »

kmetek napisal/-a:2.7 od česa? K24 stroker? Dej kakšen link :D
K24 stroker ja. 90x106mm. Polno posnetkov na Youtube je, tem pa ni ravno o teh, bolj kot ne le "simpl build-i" z 300+.

Tale je bil pred enim letom na 450, sedaj je že blizu 500. Na začetku 422:
https://youtu.be/M4OOgbeCeTM" onclick="window.open(this.href);return false;
potem 450:
https://youtu.be/JvCUC2hjsW4" onclick="window.open(this.href);return false;
Enigma motorsport
Odgovori