Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Modifikacije vozil
Uporabniški avatar
kmetek
Moderator
Prispevkov: 3738
Pridružen: 18 Okt 2008, 17:43
Kraj: Bloke

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a kmetek »

@Drmo: ni to za vzeti kot sveto, ampak ja, dejansko nisem našel (res pa da se nisem toliko poglobil) izpušnega sistem, ki DODA nekaj na grafu brez remapa :wink: Če so bili ostali mišljeni da se naredi remap, to ni slaba stvar in ne moreš rečt da so slabi, samo pač brez remapa ni nekega hudega efekta, samo to...tako so bili dizajnirani. Je pa res, da če Akrapo doda že brez remapa, da zna z remapom dodat več kot kakšen drug, če ni le-ta že na meji "dirkalne robe", kjer kot si sam rekel, je faktorjev in omejitev veliko manj.
Hotel sem samo namignit na to, da je lahko bil problem v serijskem izpuhu, da je zdaj taka razlika z "no-name" izpušnim sistemom :wink: In sem tudi napisal, da če je res da avto bolj leti, bo folk navalil in bodo šli za med! Bolj sem se "spotaknil" ob 2x večji premer, kateri vemo da to ravno ni ane. Že serijsko je koliko izhod na kolektorju, 63mm? Torej je tale kaj, 68-72? Ker 120mm zihr ni :mrgreen:
Ne narobe razumet, hvala bogu da je nekdo zadovoljen z izdelkom ki nima zvenečega imena in cene v višavah, ampak tile avti so pa vseeno malo bolj specifični in odzivni na drug izpuh, kot večina ostalih, zato tudi taka "burna" debata. Meni osebno ta motor itak ni neka revolucija v primerjavi s 172/182. Oz. ja, recimo da je boljši, samo teža avta mu preprečuje, da pokaže svoj potencial. Čeprav roko na srce, je potrebno kar nekaj € in truda, da prideš na realnih 200KM. Pri kakšni drugi znamki prideš za podoben vložek na kar konkretno višje cifre.
Ravno s K20 se tole ne more primerjat, ampak EW10 J4 ne zaostaja prav veliko po stock moči, verjetno pa je razlika za pridt na nekih 220-230KM kar velika pri teh dveh motorjih?
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku :D
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

Teh "realnih" 200KM je tudi lahko debata ja...nekaj let nazaj so večinoma kazali okrog 200 (pri Tunercu). Je pa res odvisno od razmer, moj je prvič pokazal 188 in naslednji dan 198. Potem pa vedi, kaj je realno :)
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Uporabniški avatar
UrbanD
Administrator
Prispevkov: 3702
Pridružen: 13 Mar 2008, 17:03
Kraj: Ljubljana

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a UrbanD »

Sej ce preracunas 145kw dobis 194.5 KM kar velja za 197 modele, medtem ko za facelift 2kw vec torej 197.1 KM kar nam pove da itak noben nima 200 konjov :) ce gremo pa racunat se konje / tono imajo pa vsi clioti rs priblizno iste cifre. 172 ma 160 na tono, 182 ma 161 na tono, 197 ma 159 na tono, facelift pa spet 161 na tono :)
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a Symon »

UrbanD napisal/-a:Sej ce preracunas 145kw dobis 194.5 KM kar velja za 197 modele, medtem ko za facelift 2kw vec torej 197.1 KM kar nam pove da itak noben nima 200 konjov :)
Ja s temi ciframi se radi igrajo proizvajalci. Konec koncev vsak pistonhead raje reče, da ima xy konjev kot (manj) kW. Celo proizvajalci še vedno povejo tudi konje (hp ali bhp), čeprav je uradna enota za moč v kW.
https://www.carwow.co.uk/blog/what-is-horsepower

Ampak "problem" teh zgornjih številk je tole http://www.differencebetween.net/techno ... hp-and-ps/ Zato je 197 "realnih" konjev 200 konjev za Renaulta. :lol: Kar je zelo podobno Skopušnikovim 198 hp. Je pa res, da sem tudi jaz imel včasih občutek, da gre ful bolje, včasih manj. Mogoče skakanje med mapami ali pa so res tako prekleto natančno zmapirani, da dela optimalno le v enem temperaturnem razponu? Ker tudi pri 182 je bil tak občutek, pa je imel bojda le eno mapo?

Se opravičujem za offtopic ampak se mi zdi, da smo zašli vseeno v zanimive vode. :D
Uporabniški avatar
UrbanD
Administrator
Prispevkov: 3702
Pridružen: 13 Mar 2008, 17:03
Kraj: Ljubljana

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a UrbanD »

Kokr se spomnem mi je tunerc reku da tut 182 in 172 nimajo samo ene mape, da jih imajo več ampak spet ne toliko kot novejši modeli, kateri tudi med vožnjo preklaplajo med njimi.
In da imajo 197 in 200ke namenoma omejen navor pri nizkih obratih, baje da se je prav lepo vidlo. Men to ni blo jasno kaj gledat ko mi je tam kazal neke grafe in številke ter tabele :D ampak mu verjamem, ker po remapu se je avto na nizkih pelju res kot dan in noč napram serijskem.
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a Symon »

No Sokol je govoril, da tik je pod unim območjem, ko začne avto opazno bolj vleči (cca 5000 RPM) predvžig sumljivo nastavljen, skoraj kot bi želeli, da avto nekaj časa malo manj vleče "potem se mu pa fuuul strga". Tako kot VTEC, kjer je vsem všeč, da je preklop čimbolj opazen, po drugi strani pa saj si videl pri Oziju, se da vse skupaj zmapirati, da je lepši prehod in vleče bolj enakomerno.
Je pa res zanimivo, že pri 182 kako krivulja navora hecno skače, pri enih naturalcih naprimer je vseeno dosti lepo ravna ja.
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Kar se tiče različnih konjev na valjih, je vzrok ravno to, da ECU skače med različnimi mapami in dela korelacije med njimi. Zato tudi avto enkrat gre dobro, drugič slabše. Tako je pri vseh novejših avtomobilih (l.2000+). Ko se sesalni kolektor lepo segreje, ker ga ogrevaš na mestu 1 uro, rabi avto verjetno kar nekaj run-ov, da se postavi ecu v pravo mapo. Razlogi so vedno varnostni, in sicer zaradi višje temperature vstopnega zraka, ecu odvzame vžig, oziroma se postavi v mapo z manj vžiga, glede na temperaturo vstopnega zraka. To je predvsem zato, ker pri višjih temperaturah motor ne sprejme toliko predvžiga kot bi ga mi želeli imet, ker bi prišlo do večjega klenkanja.

@Kmetek: Jah, težko rečt da Akrapo da še več konjev z remapom, če jih da že brez več kot ostali. Bi rekel da je ravno obratno, lahko pa da ne. Fora je v tem da z bolj pretočnim izpuhom vplivaš na praznenje cilindrov, kar lahko prinese ravno te simptome kot jih ostali izpuhi (razne "luknje" in podobno). Tako je recimo zelo opazno cukanje ob odstranitvi sekundarnega katalizatorja - predvidevam da se izboljša flow in s tem praznenje cilindrov, ošvohni se mešanica in zato verjetno cuka. Zgleda se pri teh motorjih to še toliko bolj pozna kot pri ostalih znamkah.
Premer primarnih cevi mi ne zgleda konkretno večji kot stock, je pa sigurno večji, sodeč po slikah. Škoda da ni podatka o premeru, bi lahko podal svoje mnenje. Vsekakor pa serijski kolektor ni nek presežek, pri nobenem do sedaj videnem avtu.

K serija od Honde je razred zase, če ne drugega zato, ker je toliko tunabilen in vzdržljiv motor. Poleg tega se da že s serijskimi komponentami motorja izvlečt kar lepe številke, da ne omenjam koliko možnih kombinacij med motorji je (nekatere slabše, nekatere boljše), tudi z 2.4 motorjem.

EW od PSA je tudi lušten motor. Je dovolj vzdržljiv in tunabilen, ter nima problemov z zgornjim koncem motorja, tako kot ga ima F4R. Naredili smo enega malo bolj resnega, na serijskem sesalnem in izpušnem kolektorju, pa smo prilezli tja do 217 konjev. Tako kot sem rekel, s serijskim sesalnim in izpušnim kolektorjem. Po tem ko sem predelal sesalni kolektor (kolikor se je pač dalo) in smo naredili izpušni kolektor iz nule, smo prilezli na 236Hp. Krivulja navora se je izboljšala in motor vleče vse tja do 8000-8250 vrtljajev (prej se je pri 7500 že bolj kot ne končalo). Predvidevam pa, da bo z ITB-ji rezultat še dosti boljši.
Za primerjavo, sem dal podatke iz obeh grafov v excel:
https://drive.google.com/file/d/0ByPQPu ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
https://drive.google.com/file/d/0ByPQPu ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;

Smo pa testirali tudi različne premere in dolžine cevi, in ta graf je bil najboljši od 6000 obratov naprej.

Glede F4R težko rečem koliko je primerljiv motor z EW10J4S, ker še nisem naredil nobenega konkretnega. Ponavadi je vedno v glavah strank da se ne splača, ker je predrago. Vsekakor pa vidim velik omejitven faktor samo glavo motorja. No tja do 7800 še naj bi bilo varno, za kaj več pa rata zelo drago.

No, pa je oftopic :lol:
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Na cliu 197/200 skoraj karkoli delaš se zadeva "podre".Razlog zakaj se vse skupaj podre je, ker mapa bazira na map senzorju in ker je ECU torque based zahteva napačen timing,VVT in AFR.Ker ima ozko pasovno lambdo gre pri polnem plinu v open loop in afr-ja nima s čim kontrolirat.Zato pa, če zamenjaš izpuh, intake map senzor kaže drugače.

Čeprav akrapovič res edini doda nekaj konjev na stock mapi ni poplnoma brez napak.Na serijski mapi v določenih pozicija prav tako potrokira.Ampak tega vsi ne opazijo oz ni tako moteče.Z akrapovičem je problematično področje okrog 3800-4000 rpm in iz overruna na polni plin.

Generalno gledano je z akra v primerjavi z ostalimi izpuhi po mapiranju nekje 3 KM v + to je to.

Motor kot tak ni slab.Problem pri tuningu je ECU in izredno malo prostora med batom in ventilom.Zato si zelo omejen z odmičnimi.Če zamenjaš bate, odmične in ecu bi verjetno relativno hitro prilezel do cca 250 HP. Res pa je da pri hondi to narediš veliko preprosteje.Nimaš kaj V-tec je prava pogruntavščina.3 odmične v eni!

Aja pa pri F4R si tudi deloma omejen z obrati, ker je motor že v štartu stroker.
Evo še en posnetek F4R motorja na 279 KM pri nizkih 7500 rpm.
https://www.youtube.com/watch?v=I2B5Lkp0Au8" onclick="window.open(this.href);return false;
Slika
RenaultSport all the way!!!
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Tega sem že videl ja. Zelo lepo se sliši, samo malo dvomim v številke, še posebno navor je res izjemen - oziroma previsok. Ponavadi so številke tam okoli 250-260 konjev pri teh vrtljajih, pri navoru si pa tako ali tako omejen s prostornino. Tam okoli 255-260Nm za 2000cc motor je nekje max, pa že to je zelo zelo težko naredit.
Ampak saj je vseeno kakšne so številke, važno je itak to kako se obnese v praksi. Tole zgoraj naj bi imelo maksimalen navor ravno tam kjer ima tudi moč, se pravi na 7500rpm.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Golddevvil
Prispevkov: 237
Pridružen: 20 Dec 2012, 16:29

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a Golddevvil »

Malo spet obujam temo.....

V soboto nama je s Sokolom (končno) uspelo narediti "mapiranje". Nekdo je že na forumu govoril o "pravilni formuli" za 197-ko : portanje sesalnega-auspuh-Sokol....to je sedaj vse narejeno in čakam na kakšno aprilsko merjenje moči na valjih. Na zadnje mi je pokazal 185 HP (april 2015= Tunerc), menim da bi moral s temi "predelavami" priti blizu "realnih" 200HP, predvsem na račun odvzetih katalizatorjev oz. odprtega auspuha, bomo pa vidl na meritvah. Po občutku težko rečt, je pa res, da v spodnjih obr sedaj precej bolje vleče, red line je na slabih 7700 rpm in po mapiranju je odstranjeno prednabijanje, tako da se mi zdi celotna zadeva ok.

Bo letos organizirano kakšno merjenje/srečanje pri Tunercu-kdo ve?
Uporabniški avatar
Churchil
Prispevkov: 166
Pridružen: 10 Apr 2009, 14:00

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a Churchil »

Daj ti meni povej kako se tvoji mališani (saj imaš 2?) peljejo v Cliu?
Jih kaj moti hrup zaradi drugega izpuha?

Jih sploh prevažaš v Cliu ali imaš za družinske zadeve drug voz doma?

Jaz moram priznati, da me starši drugih otrok zelo čudno, da ne rečem grdo, gledajo zjutraj, ko otroka pred vrtec pripeljem..
Uporabniški avatar
Golddevvil
Prispevkov: 237
Pridružen: 20 Dec 2012, 16:29

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a Golddevvil »

Ne, moje 2 sta bolana na avte (sploh mali), tko da tamau se pr treh letih skoz dere: oči a daž gaz / oči a lahko dijkaš.....:)...u bistvo se z meganom karavanom (1.6 16v) sploh nočta vozt, ker pravta da je megan kočija, clio pa dirkalni avto....hehehehe.... otroci so iskreni, tko da me velikrat nasmejita s takšnimi izjavami....

Avto uporabljam za vsak dan in ja, pripeljem tamauga pred vrtec in tavečjiga pred šolo vsak dan.....kako me ljudje gledajo mi je vseen, je pa res da ga tam glih ne turiram na polno in ne izvajam kakšin trikov ker bi bla hitr pizdarija ja, ljudje so občutljivi še večkrat pa se mi zdi da gre pr ns za foušarijo.....vidm pa velikrat kakšnega očija k mu slinca prteče k leze u sharana (beri enoprostorca).....
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Golddevvil napisal/-a:Malo spet obujam temo.....

V soboto nama je s Sokolom (končno) uspelo narediti "mapiranje". Nekdo je že na forumu govoril o "pravilni formuli" za 197-ko : portanje sesalnega-auspuh-Sokol....to je sedaj vse narejeno in čakam na kakšno aprilsko merjenje moči na valjih. Na zadnje mi je pokazal 185 HP (april 2015= Tunerc), menim da bi moral s temi "predelavami" priti blizu "realnih" 200HP, predvsem na račun odvzetih katalizatorjev oz. odprtega auspuha, bomo pa vidl na meritvah. Po občutku težko rečt, je pa res, da v spodnjih obr sedaj precej bolje vleče, red line je na slabih 7700 rpm in po mapiranju je odstranjeno prednabijanje, tako da se mi zdi celotna zadeva ok.

Bo letos organizirano kakšno merjenje/srečanje pri Tunercu-kdo ve?
Zdravo. Lahko se zmeniš z njim direktno, če te matra razlika. Fino bi bilo da bi bili pogoji čimbolj podobni tistim iz aprila 2015, da boš lahko bolj realno primerjal. Cena mislim da je okoli 50€, za bolj točno pa najboljše da ga pokličeš.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
a_sist
Moderator
Prispevkov: 916
Pridružen: 24 Maj 2009, 20:21
Kraj: NM-Tolmin

Re: Auspuh 197 Ebay (Direnza)

Odgovor Napisal/-a a_sist »

Potrjujem da se super obnese za prevoz otrok - se raje vozita z rs-om kot karavanom.. Isto poslušam, naj dirkam in prehitim unga spredaj :-D. Če gremo kam dlje, jih pa ropot in rukanje bolj uspava kot tišina in guganje v karavanu. Če so otroci še v lupinci, je gotovo mal kriza spravit lupinco mimo recarov na zadnji zic..
Squealing tire is a happy tire :)
Odgovori