Camber, caster, stek
Re: Camber, caster, stek
Aja pardon. Neki bi pridobil ce kolo premaknes naprej...vpetje vilice na most ali druga vilica. Mogoce celo kaj z excentricnimi pusami ki jih zdej dobis. Bolj naprej spravis kolo, bol se bo nagnil pri zavijanju. Omejitve so pa ze v samem koloteku, pa na polosovini da ne drgne po karterju, najbrs tudi pol vpetje serijskega stabilizatorja.... Pri svojem vidm da guma negre tok naprej ali bol ven da bi se splacalo prestavit motor in vpetje za par centi in minimalno castorja. Top mounti se najcenejsa resitev konc koncev.
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
Re: Camber, caster, stek
He he, v teoriji mi je jasno kaj je treba nardit. Sem na kakem avtu ze tudi zrihtal par stopinj. Na cliotu pa ne vidim kake enostavne rešitve (vrtanje, podlozke, puse, roke od tega in tega avta...), zato sprašujem ce ima kdo kako konkretno resitev, ne da pol avta predelas.
Re: Camber, caster, stek
http://www.cliosport.net/threads/defini ... 135/page-2" onclick="window.open(this.href);return false;
Na teli strani mal poglej...pokaze kako je lukno od jabolcnega prestavil na vilci.
Na teli strani mal poglej...pokaze kako je lukno od jabolcnega prestavil na vilci.
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
Re: Camber, caster, stek
Hvala, to me je zanimalo. Bom dvignil avto in pogledal še za to opcijo in preden grem spet na optiko verjetno še to prestavil...