Camber, caster, stek
Re: Camber, caster, stek
Gumice na rokah se da take narediti, da ti zamaknejo kolo naprej.
use se da sam če se če
Re: Camber, caster, stek
Lahko se pomakne roko naprej z drugimi pušami samo vprašanje za koliko, ker mislim da pri sprednji puši ni prostora. No nekaj malega sigurno gre, samo mislim da ne dovolj.
Enigma motorsport
Re: Camber, caster, stek
Res je. Si kar omejen.
Naj še kdo napiše kaj o zadnjem koncu. Se da voziti z nekaj camberja tudi vsakodnevno, ali je potem rit že preveč živčna?
Naj še kdo napiše kaj o zadnjem koncu. Se da voziti z nekaj camberja tudi vsakodnevno, ali je potem rit že preveč živčna?
use se da sam če se če
Re: Camber, caster, stek
Dajte napisat še kaj več o casterju, kako se v praksi pozna, če ga spremeniš, mi še vedno ni najbl jasno, je pa verjetno bolje, da je zgornji del amortizerja mount-an nekoliko za kolesom.
Re: Camber, caster, stek
V kratkem bom menjal gumice (puše) na sprednjih rokah in me zanima sledeče.
Originalno sta bile sprednja in zadnja puša naprešani enako globoko (približno na sredini). Zanima me, če lahko nove puše naprešam tako, da bi obe roki pomaknil čimbolj naprej (kolikor se pač da) in s tem povečal caster. Torej da bi sprednjo pušo naprešal popolnoma do roba, zadnjo pa za toliko manj.
Sicer to ni veliko, slab centimeter, kar se pri casterju pozna za približno 1°, nekaj pa le je.
Kaj pravite?
Originalno sta bile sprednja in zadnja puša naprešani enako globoko (približno na sredini). Zanima me, če lahko nove puše naprešam tako, da bi obe roki pomaknil čimbolj naprej (kolikor se pač da) in s tem povečal caster. Torej da bi sprednjo pušo naprešal popolnoma do roba, zadnjo pa za toliko manj.
Sicer to ni veliko, slab centimeter, kar se pri casterju pozna za približno 1°, nekaj pa le je.
Kaj pravite?
use se da sam če se če
Re: Camber, caster, stek
A nima ena puša roba, da se ne more premikat? Edino če vzameš obe brez roba. Sicer pa je caster najbolje reševat na vrhu, z nastavljivim top mount-om.
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Camber, caster, stek
Ne, sem vzel obe brez roba in naj bi bile tudi trše od originalnih.
Na vrhu zaenkrat še ne bom spreminjal. Počasi, počasi Spodaj pa bi rad združil koristno s koristnim, če imam že možnost
Verjetno bodo na tistem robu kjer bodo puše naprešane malo bolj trpele, ampak mislim da ne bi smelo biti nič hudega. Nevem no?
Na vrhu zaenkrat še ne bom spreminjal. Počasi, počasi Spodaj pa bi rad združil koristno s koristnim, če imam že možnost
Verjetno bodo na tistem robu kjer bodo puše naprešane malo bolj trpele, ampak mislim da ne bi smelo biti nič hudega. Nevem no?
use se da sam če se če
Re: Camber, caster, stek
No tako opevane puše od tortilca so po dveh letih in pol in okoli 60kkm hin. Jih bo treba spet menjati. Možno da je bilo res malo krivo to, da sem jih naprešal do roba in ne na sredino, kar pa sem že predvideval.
use se da sam če se če
Re: Camber, caster, stek
To misliš te z dvojno pušo za neke smešne €? Moje so bile gotove po par k km. Sem vzel pol kar komplet nove original roke od 182 CUP, ker sem dal samo par € več kot če bi kupil samo puše (33€/kom), pa sem zraven dobil nove roke in končnika. Te so pa res trde in verjamem da zdržijo precej več.
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Camber, caster, stek
Jaz sem danes na tehničnem videl kaj dela z njimi. Verjetno so že en čas take, ker me pri zaviranju zanaša, ampak nisem bil siguren kaj bi bilo. Še dobro da imam tehnični pregled v takem času, da avto pripravim na letno sezono
33€ po komadu so bile puše za 182 CUP verjetno?
Moram malo raziskati cene, da bom videl kaj se mi splača, oz. kaj je sprejemljivo.
33€ po komadu so bile puše za 182 CUP verjetno?
Moram malo raziskati cene, da bom videl kaj se mi splača, oz. kaj je sprejemljivo.
use se da sam če se če
Re: Camber, caster, stek
Ce prestavis roko naprej se zna nardit, da ti bo blok motorja raztrgal srednjo manseto na desni polosovini. Tak lep koscek strli ven proti manseti takoj nad karterjem.
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
Re: Camber, caster, stek
Pri meni je tam ostalo še za en majhen prst prostora, tako da gre ravno še vezica mimo.
use se da sam če se če
Re: Camber, caster, stek
No, kako zdaj na Clio ll spremeniti caster brez nastavljivih topov? Camber je enostaven, porezkaš zgornjo luknjo pri vpetju amortizerja na pesto in ko si z nastavitvijo zadovoljen, za vsak slučaj rahlo zavaris podložke, da se ne premakne.
Zadaj pa samo podlozke pod spodnje vijake, ki držijo boben. Do 2mm je še čisto ok.
Zadaj pa samo podlozke pod spodnje vijake, ki držijo boben. Do 2mm je še čisto ok.
Re: Camber, caster, stek
http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-clio- ... 25a6e0a0f9" onclick="window.open(this.href);return false;
takale reč se da notr med pesto in premo...oz med boben in premo. lahko je kot distančnik...lahko pa je v kajlo in ti spremeni tudi naklon. za kj bol točnega bi moral pa vsak šrauf posebej podlagat s podložkami dokler ni dosežen željen camber in špur. samo zadi je baje kr delikatno kar se špura tiče...bo kdo povedal kaj več k je že probaval.
takale reč se da notr med pesto in premo...oz med boben in premo. lahko je kot distančnik...lahko pa je v kajlo in ti spremeni tudi naklon. za kj bol točnega bi moral pa vsak šrauf posebej podlagat s podložkami dokler ni dosežen željen camber in špur. samo zadi je baje kr delikatno kar se špura tiče...bo kdo povedal kaj več k je že probaval.
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
Re: Camber, caster, stek
Saj sem napisal da sem zadaj camber resil z podlozkami pod spodnjimi vijaki. Samo pazit je potrebno kako zategujes, da spure ne spremenis. Ce zelis pa na spuro vplivat, das pa razlicno debelo sprednjo in zadnjo podlozko.
Mene zanima kako spredaj caster spremeniti drugače kot z nastavljinim topom.
Mene zanima kako spredaj caster spremeniti drugače kot z nastavljinim topom.