Danes je 22 okt 2019, 22:58 | Natisni

Renault ESPACE 130 ali 160

Nasveti in triki - kako kupiti dober avto; pohvale in kritike

Moderatorji: Aleen, Globalni moderatorji

OdgovorNapisal/-a canca » 09 sep 2019, 09:50

Zanimam se za nakup rabljenega ESPACE. Letnik 2015 do 2017, ročni ali avtomatski menjalik, 5 ali 7 sedežev.
Zanimajo me vaša mnenja, slabosti, prednosti.
Kupujem predvsem zaradi velikosti vozila, višine prtljažnega prostora.
Sedaj vozim Peugeot 508sw, 2.0, 140KM
Hvala za vaš čas
Zadnjič spremenil canca, dne 09 sep 2019, 15:05, skupaj popravljeno 1 krat.
canca
 
Prispevkov: 7
Pridružen: 09 sep 2019, 09:36



OdgovorNapisal/-a Hauba » 09 sep 2019, 13:45

PSA motor 2.0 s 130 konji ne obstaja
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Uporabniški avatar
Hauba
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: 16 nov 2012, 20:20

OdgovorNapisal/-a canca » 09 sep 2019, 15:03

Se opravičujem, napaka pri tipkanju 140KM.
canca
 
Prispevkov: 7
Pridružen: 09 sep 2019, 09:36

OdgovorNapisal/-a B1 16v » 10 sep 2019, 08:07

Vsekakor NE 160 in avtomatik. Kombinacija motor-menjalnik je žal neuglajena, motor 160 ima resne težave z zanesljivostjo, čeprav je v osnovi enak kot šibkejši 130 z dodano turbino. Ogromno motorjev se menja pred 100.000 kilometri, če imaš srečo na garancijo, če pa je slednja že potekla, pa se močno primeš za denarnico, saj rabljenih motorjev tako rekoč ni. 130 je sicer relativno šibek, a zanesljivejši.

Tu imaš 3 primere, kjer so se motorji poslovili med 11.000 in 37.000 kilometri: http://www.espace-freunde.net/forum/index.php/t/53749/

Upam sicer da veš, kaj kupuješ, če potrebuješ veliko prostora, novi espace ni ravno avto, ki bi ga imel na pretek. Pišem kot lastnik espace 4 2012... sicer bom tudi sam enkrat menjal na 5 (in se sprijaznil s tem, da bosta kolesi na kljuki, ne več v avtu), a čez kakšne 2 leti, ko bodo od lani naprej spet aktualni 2.0 dci 160 oz. 200 cenovno dostopnejši (pod 20.000 EUR). 2.0 dci motor je edini pravi za tak avto, pogojno seveda tudi 1.8 bencin, če se ne dela preveč kilometrov.

Pri mojem je pri 170.000 bil kar se izrednih zadev tiče menjan edino AGR ventil, ostalo še vse prvo (šobe, turbina, HP črpalka etc.). 2.0 dci motorji delajo brez težav 300-400.00 kilometrov, veriga se preventivno menja pri 300.000, injektorji enkrat na letno preventivno aditiv, itd. Upam da novih 2.0 dci niso pokvarili v smislu zanesljivosti, SCR je bil sicer dodan, ostalega upam da niso bistveno spreminjali.
Uporabniški avatar
B1 16v
 
Prispevkov: 830
Pridružen: 14 jan 2004, 12:20

OdgovorNapisal/-a Hauba » 10 sep 2019, 09:33

Izkušnje imam z Espace V 160 automatik in Talisman 160 automatik ter 130 ročni menjalnik. Če že sprašuješ za motor in menjalnik, se boš moral odločiti med dvema slabima izbirama.

130 konjski ne gre nikamor, ampak saj drugega ni pričakovati, tako da ni neko razočaranje. Problem je ročni menjalnik, ki je daleč najslabši od vseh, ki sem jih do zdaj vozil. Imam pa izkušnje z 41-imi avti z ročnim menjalnikom.

160 konjski pa tudi ne gre nikamor. Občutek sem imel, da ima vsaj 20 konjev manj, glede na primerjavo, da imam C5 s praktično isto konji (165). Tako da tukaj je bilo razočaranje večje, kot pri 130 konjskem, saj od 160 pričakuješ veliko več. Avtomatski menjalnik pa ni slab, ni pa tudi nič posebnega. V spodnji polovici do sedaj voženih (vozil sem jih 16).
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Uporabniški avatar
Hauba
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: 16 nov 2012, 20:20

OdgovorNapisal/-a canca » 10 sep 2019, 11:42

Hvala obema za izčrpne odgovore.
Kot berem se mi zaenkrat ne splača iti v menjavo, saj mi Peugeot res služi. Ali pa nakup kakšne druge znamke.
Sem sedel v Espacu in se mi je prtljažni prostor res zdel večji kot v Peugeotu
canca
 
Prispevkov: 7
Pridružen: 09 sep 2019, 09:36

OdgovorNapisal/-a B1 16v » 10 sep 2019, 12:23

Odvisno seveda koliko prtljažnika dejansko potrebuješ in če ti nakladalna višina pri 5 ni previsoka. Višina prtljažnika je pri Espace 5 samo 80 cm vs. 105 cm (espace 4), tvoj peugeot ima verjetno tudi nekje okrog 80 cm. Espace 5 je nek SUV/karavan in ne več enoprostorec...
Uporabniški avatar
B1 16v
 
Prispevkov: 830
Pridružen: 14 jan 2004, 12:20

OdgovorNapisal/-a canca » 10 sep 2019, 12:41

Ja je nekaj majn kot 80cm na najvišji točki. Ko sem bil na ogledu Espace se mi je zdelo mnogo več..mogoče optično prevara, ker je višji
canca
 
Prispevkov: 7
Pridružen: 09 sep 2019, 09:36

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 10 sep 2019, 13:01

Eno vprašanje, kaj je razlog da odpovedujejo teli dci 1.6 160hp dizli? Slab sem v nemščini, ali lahko kdo razloži? Verjetno to velja samo za začetne letnike ne? 15, 16?
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 949
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a Hauba » 10 sep 2019, 21:09

Kaj pa (samo vprašam) Grand Picasso? 2.0HDi 150 pa je to to...
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Uporabniški avatar
Hauba
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: 16 nov 2012, 20:20

OdgovorNapisal/-a canca » 11 sep 2019, 05:30

Saj pravim bom moral pogledati po drugih znamkah. Nisem še sedel v njega zato nemorem komentirati in postavljati vprašanj.
Lahko te pa vprašam za mnenje in izkušnje
canca
 
Prispevkov: 7
Pridružen: 09 sep 2019, 09:36

OdgovorNapisal/-a Hauba » 11 sep 2019, 07:20

Vozil sem tako 1.6HDi 120, kot tudi 2.0HDi 150. Po pravici povedano je že 1.6 čisto dovolj, saj avto tehta komaj 1347kg. Sem pa oba vozil z ročnim menjalnikom. Avtomatik, ki je drugače priklopljen, je verjetno neka srednja žalost. Je še oldschool 6-stopenjski. Čakam da začnejo not dajat EAT8, ki je vrhunski (sproban na 508 2.0HDi 180 in C5 Aircross 1.5HDi 130).

Drugače pa ja... 1.6HDi 120 je dovolj. Raje daš malo več za Shine opremo.
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Uporabniški avatar
Hauba
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: 16 nov 2012, 20:20

OdgovorNapisal/-a canca » 11 sep 2019, 13:59

Toliko kilometrov kot delam, okoli 2000 na mesec, mi je vseeno kako je odziven menjalnik, gre se mi predvsem za prostor in dober motor. Peugeot ima super motor, ampak nas sedaj malo baše prostor( dojenček in velik kuža, ki zasede 3/4 prostora v peugeotu).
canca
 
Prispevkov: 7
Pridružen: 09 sep 2019, 09:36

OdgovorNapisal/-a Sport Driver » 15 sep 2019, 15:59

Kaj pa recimo Koleos? 2.0 dci prostora pa tudi ogromno. Ne izgleda tako hudo kot Espace samo ni pa navaden enoprostorec kot C4 Picasso.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Uporabniški avatar
Sport Driver
Član kluba
 
Prispevkov: 738
Pridružen: 28 dec 2011, 09:28

OdgovorNapisal/-a Mirgon » 15 sep 2019, 16:37

Ce si malo sposodim temo. Imam tezave pri meg. 3 1.6dci.
Sicer, ko je avto na delovni temp ali po vrocini zelo slabo pospesuje.
Ko je mrzel deluje normalno. Na testu ne pokaze nic!
Ima kdo kaksen nasvet?

Lp
Mirgon
 
Prispevkov: 1
Pridružen: 13 sep 2019, 23:02

Naslednja

Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov