Stran 1 od 3

Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 27 maj 2012, 21:24
Napisal/-a m3000
Oj,

torej informativno se zanimam za nakup Megana (tistega z ritko :). Malce bi rad izvedel o tem avtu..

Letno naredim malo kilometrov med 10 - 15 tisoč. Večinoma po ljubljani. Od 5 do 10 km relacije. Možno da bom v prihodnosti previzol več...
Peljem čisto normalno - ne rabim športnika
Zanima me samo vzdržljivost, varnost, poraba in cena

Torej katerega kupiti?? :)

Kaj menite o 1.6 16V ? Kateri bencinar je najbolj varčen ?

Kaj pa dizli - so primerni za mesto ali se bo vse zapacalo (filter trdih delcov..)
Kateri dizl je najbolj varčen ?

Kateri letniki so dobri, kateri motorji, na kaj je potrebno paziti?

Vesel bom vsake informacije.
LP

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 28 maj 2012, 07:29
Napisal/-a GHost14
Za 10-15k km letno se ti dizel definitivno ne splača. Glede na pretežno mestno in normalno vožnjo, bi zadostoval že 1.4 16V. Sam imam 1.6 16V in lahko rečem da je za normalno vožnjo čisto dovolj. Sicer so te mašine nekoliko bolj požrešne in ravno zato bi bolj priporočal 1.4 16V. Res je, da je avto precej podhranjen, ampak za mestno vožnjo zadostuje. Imeli smo ga doma in poraba se je pri mešani (kratke fure/relacije) vožnji gibala okrog 6,5 litra.

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 28 maj 2012, 08:41
Napisal/-a robertp
GHost14 napisal/-a:Za 10-15k km letno se ti dizel definitivno ne splača. Glede na pretežno mestno in normalno vožnjo, bi zadostoval že 1.4 16V. Sam imam 1.6 16V in lahko rečem da je za normalno vožnjo čisto dovolj. Sicer so te mašine nekoliko bolj požrešne in ravno zato bi bolj priporočal 1.4 16V. Res je, da je avto precej podhranjen, ampak za mestno vožnjo zadostuje. Imeli smo ga doma in poraba se je pri mešani (kratke fure/relacije) vožnji gibala okrog 6,5 litra.


Ah ja, tole je mal mim glede porabe...
V mestu imata motorja bolj kot ne identično porabo. Še največ razlike je v korist 1.4 motorja pri 90km/h. Potem pa ta razlika zopet izginja.

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 28 maj 2012, 09:09
Napisal/-a GHost14
Za mestno vožnjo ne vem, ker se to pri nas zgodi eno popoldne na mesec, medtem ko je na krajše razdalje kar velika razlika. Kot sm reku, fotr je s svojim 1.4 imel porabo okrog 6,5, jst s svojim 1.6 pa ne pridem pod 7,8. Vse to ob normalni vožnji. Še takrat ko je fotr kupvou megana, so mu v eni od avtohiš rekli, da so pri 1.6 neki falil z mašino in da so precej požrešni. In moje izkušnje to zaenkrat potrjujejo...

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 28 maj 2012, 10:44
Napisal/-a vran22
Sam imam megana II 2004 letnik, 1.9dci .. poraba 5.9L - 6.3L. Dalše relacije tut prideš na 5.4L.

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 04 jun 2012, 20:36
Napisal/-a m3000
torej 1.6 16v pije 7-8 l - normalna mestna vožnja ?
kateri tip opreme ima ESP ??

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 05 jun 2012, 05:54
Napisal/-a robertp
m3000 napisal/-a:torej 1.6 16v pije 7-8 l - normalna mestna vožnja ?
kateri tip opreme ima ESP ??


Serijsko ga je imel samo z Privilege opremo od poletja 2007 naprej. Pa z 2.0 dCi motrojem. Pa potem Dynamique plus oprema (konec 2007 in do konca). To velja za civilne različice. RSke so ga imele vedno.
Zgoraj navedeno velja za slovensko tržišče.
Na nemškem in italijanskem tržišču se je serijsko pojavljal že preje.

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 05 jun 2012, 09:10
Napisal/-a m3000
hvala robertp.

Še vedno se nagibam k dizlu (zaradi manjše porabe), sicer ga nikoli nisem imel tako da ne vem če bi bil prava izbira zaradi vzdrževanja. Kako je z vzdrževanjem? Kateri tip dizel motorja je OK?
Kateri tip bencinskega motorja je OK?

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 05 jun 2012, 12:48
Napisal/-a robertp
m3000 napisal/-a:hvala robertp.

Še vedno se nagibam k dizlu (zaradi manjše porabe), sicer ga nikoli nisem imel tako da ne vem če bi bil prava izbira zaradi vzdrževanja. Kako je z vzdrževanjem? Kateri tip dizel motorja je OK?
Kateri tip bencinskega motorja je OK?


Dizel 1.5 dCi vzemi različico s 77kW (105 KM), ti imajo serijsko 6 prestav. Serijsko imajo 6 prestav še 1.9 dCi in 2.0 16V ter 2.0T (2003-2008).

1.6 16V je v izvedbi z 110KM (81 kW) precej zaspan, malček boljši je bil z 83 kW, vendar je bil samo EURO3! Oba sta bila glasna in v višjih vrtljajih žejna.

Dober motorj je F4R 2.0 16V ali F4RTurbo :P , samo teh pri nas skoraj ni (če sploh je še kakšen živ v izvedbi 3/5/grandtour). Tako da edini, ki se je masovno prodajal je bil K4M 782 (83kW) in v fazi II K4M 812/813/858 (81kW)
Dizel pa raje 1.9 dCi, tako 88 kot 96kW.

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 05 jun 2012, 13:42
Napisal/-a UrosJ
1.6 16V je v izvedbi z 110KM (81 kW) precej zaspan : ne pa ni.

malček boljši je bil z 83 kW ...... v praksi med njima sploh ni razlike. vozil oba enega še zdaj (110) .

Ko se ga naučiš vozit je čist komot in nikakor ni zaspan. res je da do 3k ne vleče najbolj kot vsak drug motor brez turbine in to je to. ko veš kje ga šaltat in kako ga vozit je vredu.
Sem imel 2,3 mesce težave ker sem šel z dizla na tega zdaj pa več ni panike.
Nevem samo kaj eni pričakujete od 1600ccm in 81kw da bo pri 2000 obratih motor dol vtrgalo z nosilcov?
bom mojega mogoče v prihodnosti ko mi nebo škoda denarja, dal čipat na 122 konjev pa bom takrat poročal kaj se je spremenilo. zaenkrat sem pa zadovoljen ker se zavedam da je 110 konjev in mi za potrebe več kot odlično služi, sprehitel sem do zdaj še vse kar sem nameraval brez kakšnih škarjic ali kaj podobnega.


Če pa meniš da je res zaspan pa je mogoče od mestne vožnje. to pa vsekakor motor ubija. zato ga jaz tam na teden ko grem na avtocesto ene 10 minut redno tiščim in potem spet leti in bolj vleče kot prej. IN to se dejansko pozna.
lp

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 09 jun 2012, 16:15
Napisal/-a LuMa
Torej, če sem prav razumel:

če imam krajše razdalje (5km so službe, 5x na teden), malo mestne vožnje + izvenmestna, s tem da je 2x mesečno pribl. 100 km izlet po regionalnih cestah, boljša izbira 1.4 16v motor. Nisem nikakršen dirkač, trenuten avto je 60km Cordoba :)
Kakšna je pa poraba pri avtocestnih hitrostih (+hrup)?


Zanimivo, da za megana 1.4 s skoraj 100km vsi opišejo kot podhranjene, medtem ko na primer Peugeot 207 1.4 16v, ki razvije dobrih 89km, velja za živahen majhen avto, čeprav tehta le nekaj kg manj od megana.


Hvala!
lp!

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 09 jun 2012, 16:26
Napisal/-a Cefizelj
Moje mnenje je da z nobenim od teh motorjev ne boš zgrešil. Imel sem megana II 1.6 16v (83kw varjanta) in je bila poraba med 7 in 8, če sem ga teral po avtocesti 160+ je zrasla nad 8 drugače pa vedno pod. Če praviš da nisi dirkač, ti bo ustrezal katerikoli motor, bi se pa sam odločil za 1.6 16v, ki imajo ponavadi več opreme (1.4 16v je bila le čisto osnovna motorizacija).

Zanimivo pa je, kot praviš glede PSA motorja. Pogosto v službi vozim Citroena C4 z 1.4 16v motorjem in je zadeva navkljub slabim 90 konjem kar poskočna.

Koliko stare avtomobile pa gledaš? In kakšen budget imaš? :)

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 09 jun 2012, 16:36
Napisal/-a LuMa
Totalno nebi zgrešil, sicer imam rad da avto "potegne" ko to potrebuješ, vendar zaradi tega nebi plačeval bistveno večje porabe za tistih 5km do službe dnevno glede na 1.4 16v.

Več opreme 1.6 ima, to pritrdim, gledam pa avto, ki ima 6x airbag, okrog l. 2004. Budget je okrog 4000€, več skoraj nebi dal, raje vse poservisiram takoj po nakupu, da imam mirno vest nekaj let kolikor bom imel vozilo.

p.s., gledal sem tudi P207 vmes...

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 09 jun 2012, 16:59
Napisal/-a Cefizelj
Spritmonitor (tko kot naša poraba.com) kaže:

1.6 16v - 67 avtomobilov - povprečna poraba 7.83 l/100km.
(http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2)

1.4 16v - 25 avtomobilov - povprečna poraba 7,65 l/100km.
(http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2)

Tako da sta porabi kar tam tam. Razlika je v registraciji za 1 razred. Bi se pa sam odloču za 1.6 16v, kot sem že reku zaradi opreme, pa tut ker bolje pristoji takemu avtu. Ubistvu če bi trenutno kupoval bi se odloču za 2.0 16v (135km), ker paše v isti zavarovalni razred kot 1.6 16v, skoč pa bistveno bolje. Samo so pa redki.

Maš kakšen primerek že ogledan drugače? Men je tale v oči padel če vse drži:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6157234&show=1 (EDIT: oprema je Dynamique lux, ne Privilege).

Gledaš Coupe, Berline al Grandtour?

Re: Renault megane II

OdgovorObjavljeno: 09 jun 2012, 17:17
Napisal/-a robertp
UrosJ napisal/-a:1.6 16V je v izvedbi z 110KM (81 kW) precej zaspan : ne pa ni.

malček boljši je bil z 83 kW ...... v praksi med njima sploh ni razlike. vozil oba enega še zdaj (110) .

Ko se ga naučiš vozit je čist komot in nikakor ni zaspan. res je da do 3k ne vleče najbolj kot vsak drug motor brez turbine in to je to. ko veš kje ga šaltat in kako ga vozit je vredu.
Sem imel 2,3 mesce težave ker sem šel z dizla na tega zdaj pa več ni panike.
Nevem samo kaj eni pričakujete od 1600ccm in 81kw da bo pri 2000 obratih motor dol vtrgalo z nosilcov?
bom mojega mogoče v prihodnosti ko mi nebo škoda denarja, dal čipat na 122 konjev pa bom takrat poročal kaj se je spremenilo. zaenkrat sem pa zadovoljen ker se zavedam da je 110 konjev in mi za potrebe več kot odlično služi, sprehitel sem do zdaj še vse kar sem nameraval brez kakšnih škarjic ali kaj podobnega.


Če pa meniš da je res zaspan pa je mogoče od mestne vožnje. to pa vsekakor motor ubija. zato ga jaz tam na teden ko grem na avtocesto ene 10 minut redno tiščim in potem spet leti in bolj vleče kot prej. IN to se dejansko pozna.
lp


Heh, sem imel med prvimi če ne celo prvi Scenic II (kot končni kupec) v Sloveniji z 1.6 16V motorjem... In z njim prebolel marsikatero otroško bolezen. In motor je bil dokaj anemičen. V prejšnjem Scenicu je navaden 1.6e motor z 66kW imel precej boljše parametre vožnje...