Clio pokal, Grobnik 6.9.-7.9. Dirka leta :D
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
Clio pokal, Grobnik 6.9.-7.9. Dirka leta :D
Na Grobniku bo ta vikend potekala tretja in cetrta dirka na tem dirkaliscu, ki nam je najblizji. Vozilo bo okoli 11 Clio CUP dirkalnikov zato bo dirka toliko bolj zacinjena.
Vabljeni vsi, ki ste zeljni bencinskih hlapov! Se vidimo ane
www.cliocup.si
Vabljeni vsi, ki ste zeljni bencinskih hlapov! Se vidimo ane
www.cliocup.si
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
Dirka uspela, dogajanja na stezi ogromno Bilo je pa spet naporno. Pogledat nas je prisel Pancho in mislim, da je bil samo se Aljazo. iz foruma srecal se Sokola, Dareta, Spelo, Pocketrocket-a, Skopusnika in Racingboy-a
Cestitke forumasema za dobre in atraktivne voznje. Sokol bo pa Izbral upam da nekaj izmed cca. 1000 fotk in jih pokazal tudi tukaj
Sva pa tudi z Sokolom prisla na svoj racun na poti domov mimo Ilirske
Jaz bom pa pokazal en zanimiv video, ko ga izrezem in obdelam
Cestitke forumasema za dobre in atraktivne voznje. Sokol bo pa Izbral upam da nekaj izmed cca. 1000 fotk in jih pokazal tudi tukaj
Sva pa tudi z Sokolom prisla na svoj racun na poti domov mimo Ilirske
Jaz bom pa pokazal en zanimiv video, ko ga izrezem in obdelam
-
- Prispevkov: 588
- Pridružen: 17 Jul 2007, 16:02
- Kraj: il.bistrica
- Pocket_Rocket
- Prispevkov: 315
- Pridružen: 29 Mar 2007, 20:45
- Kraj: GO-LJ
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
@ Pocket_Rocket Ja pa, ce me je tisti pisk turbine zbudil.
Pol sem pa res slabo spal, sem bil prevec razburjen.
Moram pa rect, da se r26 resnicno pelje za cisto desetko ( hvala Dare ).V tisti isti noci pa sem se se peljal z cliotom r27, ki pa me je tudi pozitivno presenetil.Ni sicer tistega brutalnega potiska kot pri meganu, vendar ko pogledas na stevec, je vse prej kot pocasen.O podvozju pa tako ali tako nimam kaj dodat ( hvala racing boy ) .
Croma pravilno predvidevas .Sva mogla z cebelco malo izkoristit prazno cesto.
Pol sem pa res slabo spal, sem bil prevec razburjen.
Moram pa rect, da se r26 resnicno pelje za cisto desetko ( hvala Dare ).V tisti isti noci pa sem se se peljal z cliotom r27, ki pa me je tudi pozitivno presenetil.Ni sicer tistega brutalnega potiska kot pri meganu, vendar ko pogledas na stevec, je vse prej kot pocasen.O podvozju pa tako ali tako nimam kaj dodat ( hvala racing boy ) .
Croma pravilno predvidevas .Sva mogla z cebelco malo izkoristit prazno cesto.
RenaultSport all the way!!!
Ojla banda.
Najprej pohvale celotni ekipi Cliocup-a, da mi ni bilo dolgcas - ce bi bil bolj pogost obiskovalec, bi se lahko dokaj hitro "udomacil" in marsicesa naucil. V boksih in na dirkaliscu sem prezivel celoten sobotni dan in del vecera; me je mikalo prit tudi v nedeljo, ampak obveznosti niso dovoljevale.
Moram priznat, da je Cliocup kljub zaenkrat "manjsemu" stevilu dirkacev (za nase razmere pa niti ne) izredno dobro organiziran, zelo prepoznaven in atraktiven, in da ima potencial. Mene je navdusil, zelo.
Za moje pojme bi ob nekoliko vecjem stevilu dirkacev (recimo vec kot 10) z lahkoto deloval popolnoma samostojno in bil prava pasa za obcinstvo, ki ob trenutnih razmerah, ko je na dirki po nepotrebnem se kaksen dirkalnik iz druge divizije, ne dobi pravega obcutka kaj se na dirkaliscu tocno dogaja, ko so nekateri dirkalniki (2,3 mogoce 4, kar je zame popoln nesmisel) dalec dalec spredaj ali zadaj in vozijo svojo dirko v dirki. To sranje se v nasem sportu dogaja ze predolgo in mislim, da je cas, da se stvari korenito spremenijo in zdruzijo v nekem pokalnem tekmovanju - pa naj bo to clio cup, seicento cup (sicer premalo zmogljivi dirkalniki), za katerega vemo kako je koncal, ali bilokateri cup, ki je stroskovno dostopen trenutni dirkaski druscini in je lahko primerljiv, atraktiven (z dovolj zmogljivimi dirkalniki), in predstavlja vsem dirkacem izziv in motivacijo za pravo dirkanje z rezultati, ki bi nekaj pomenili.
Mater me je potegnilo v vse skupaj. Hm, Salzburgring.
Hehehe, Ilirska.....sem v soboto ponoci tudi jaz zalutal na tisti konec in 2x stiskal zobe zaradi nepoznavanja ceste, sicer nic tako zelo kriticnega, saj nisem rabil resevat situacij se po nasprotnih pasovih, je pa bilo na limitu.
Najprej pohvale celotni ekipi Cliocup-a, da mi ni bilo dolgcas - ce bi bil bolj pogost obiskovalec, bi se lahko dokaj hitro "udomacil" in marsicesa naucil. V boksih in na dirkaliscu sem prezivel celoten sobotni dan in del vecera; me je mikalo prit tudi v nedeljo, ampak obveznosti niso dovoljevale.
Moram priznat, da je Cliocup kljub zaenkrat "manjsemu" stevilu dirkacev (za nase razmere pa niti ne) izredno dobro organiziran, zelo prepoznaven in atraktiven, in da ima potencial. Mene je navdusil, zelo.
Za moje pojme bi ob nekoliko vecjem stevilu dirkacev (recimo vec kot 10) z lahkoto deloval popolnoma samostojno in bil prava pasa za obcinstvo, ki ob trenutnih razmerah, ko je na dirki po nepotrebnem se kaksen dirkalnik iz druge divizije, ne dobi pravega obcutka kaj se na dirkaliscu tocno dogaja, ko so nekateri dirkalniki (2,3 mogoce 4, kar je zame popoln nesmisel) dalec dalec spredaj ali zadaj in vozijo svojo dirko v dirki. To sranje se v nasem sportu dogaja ze predolgo in mislim, da je cas, da se stvari korenito spremenijo in zdruzijo v nekem pokalnem tekmovanju - pa naj bo to clio cup, seicento cup (sicer premalo zmogljivi dirkalniki), za katerega vemo kako je koncal, ali bilokateri cup, ki je stroskovno dostopen trenutni dirkaski druscini in je lahko primerljiv, atraktiven (z dovolj zmogljivimi dirkalniki), in predstavlja vsem dirkacem izziv in motivacijo za pravo dirkanje z rezultati, ki bi nekaj pomenili.
Mater me je potegnilo v vse skupaj. Hm, Salzburgring.
Hehehe, Ilirska.....sem v soboto ponoci tudi jaz zalutal na tisti konec in 2x stiskal zobe zaradi nepoznavanja ceste, sicer nic tako zelo kriticnega, saj nisem rabil resevat situacij se po nasprotnih pasovih, je pa bilo na limitu.
Moram rect, da zelo dober.Stopalke so precej lazje dostopne.Sam naklon in vse ostalo je pa precej podobno kot pri meganu tako, da nisem porabil skoraj nobenega casa za privajanje.V bistvu deluje kot, da je vse tam kot mora biti.
Moram pa ti povedat, da zgleda da ima igor ze novo mapa od renaultsporta in nisem zasledil nobenih luken pri pospesevanju.Avto vlece zelo zvezno in ,ker ima mocnejsi srednji del (napram prvi seriji) niti tisti kick pri 5500 rpm ni tako zaznavem.V glavnem vse poteka zelo gladko.
Probaj ga peljat preprogramirat pa porocaj.
Moram pa ti povedat, da zgleda da ima igor ze novo mapa od renaultsporta in nisem zasledil nobenih luken pri pospesevanju.Avto vlece zelo zvezno in ,ker ima mocnejsi srednji del (napram prvi seriji) niti tisti kick pri 5500 rpm ni tako zaznavem.V glavnem vse poteka zelo gladko.
Probaj ga peljat preprogramirat pa porocaj.
Zadnjič spremenil Sokol, dne 08 Sep 2008, 18:17, skupaj popravljeno 1 krat.
RenaultSport all the way!!!
Kar se mape tice gre avto definitivno na servis, ker sem nasel informacije, ki sem jih iskal - kaj vsebuje popravek.
Zdaj pa se par slikc, boljse ne gre zaradi zmogljivosti oz. sibkosti fotoaparateka. Sem pa presenecen nad kvaliteto; ja, prvic fotografiral dirkalnike v akciji.
Zdaj pa se par slikc, boljse ne gre zaradi zmogljivosti oz. sibkosti fotoaparateka. Sem pa presenecen nad kvaliteto; ja, prvic fotografiral dirkalnike v akciji.
Zadnjič spremenil Pancho, dne 08 Sep 2008, 18:00, skupaj popravljeno 1 krat.
pa majo to novo mapo usi novi rs-i, al samo r27ke?Sokol napisal/-a:Moram rect, da zelo dober.Stopalke so precej lazje dostopne.Sam naklon in vse ostalo je pa precej podobno kot pri meganu tako, da nisem porabil skoraj nobenega casa za privajanje.V bistvu deluje kot, da je vse tam kot mora biti.
Moram pa ti povedat, da zgleda da ima igor ze novo mapa od renaultsporta in nisem zasledil nobenih luken pri pospesevanju.Avto vlece zelo zvezno in ,ker ima mocnejsi srednji del (napram prvi seriji) niti tisti kick pri 5500 rpm ni tako zaznavem.V glavnem vse poteka zelo glatko.
Probaj ga peljat preprogramirat pa porocaj.