Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
Pozdravljeni,
kupil se bo novi Clio 2017 model (Intens), vozila ga bo ženska na zelo kratke razdalje dnevno po 5-10km, letno okoli 5000km.
Avto bo pri hiši več kot 5let, cca 10 let če bo vse ok.
Odločamo se za motor, ali bolje vzeti preverjenega 1.2 16V ali turbo 0.9 TCe. Ne vem kako se obnesejo turbine na kratkih razdaljah in če so pri teh motorjih problem kratke razdalje (hladen motor+turbo). Večina razdalij je v krogu 1-4km (dnevni krogi), parkrat na leto malo dlje, skoraj nikoli več kot 50-60km v enem kosu. Torej ali vzeti atmosferca ali turbo?
0.9 TCe motor smo preizkusili in je še kar lepo poskočen vendar nas skrbi turbo. Motor 1.2 poznamo in je pač rahlo podhranjen, vendar bi tudi s tem šlo. Torej kaj je bolje za takšne razdalje. Avto pa bo po vsej verjetnosti takšen:
kupil se bo novi Clio 2017 model (Intens), vozila ga bo ženska na zelo kratke razdalje dnevno po 5-10km, letno okoli 5000km.
Avto bo pri hiši več kot 5let, cca 10 let če bo vse ok.
Odločamo se za motor, ali bolje vzeti preverjenega 1.2 16V ali turbo 0.9 TCe. Ne vem kako se obnesejo turbine na kratkih razdaljah in če so pri teh motorjih problem kratke razdalje (hladen motor+turbo). Večina razdalij je v krogu 1-4km (dnevni krogi), parkrat na leto malo dlje, skoraj nikoli več kot 50-60km v enem kosu. Torej ali vzeti atmosferca ali turbo?
0.9 TCe motor smo preizkusili in je še kar lepo poskočen vendar nas skrbi turbo. Motor 1.2 poznamo in je pač rahlo podhranjen, vendar bi tudi s tem šlo. Torej kaj je bolje za takšne razdalje. Avto pa bo po vsej verjetnosti takšen:
Zadnjič spremenil Bonzii, dne 03 Jun 2017, 17:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
Zivjo,
jaz sem se odlocil za nakup pri Malgaju v Ljubljani kjer sem se odlocil za preverjen 1,2 16v motor in ti lahko recem, da je top brez napak, stroskov tako receno nic!
Lp
jaz sem se odlocil za nakup pri Malgaju v Ljubljani kjer sem se odlocil za preverjen 1,2 16v motor in ti lahko recem, da je top brez napak, stroskov tako receno nic!
Lp
Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
Verjamem, da je ta motor ok, sicer je malo podhranjen, pa za takšne kilometre niti to ni važno (moči dovolj), bolj me zanima kako so turbine na kratke razdalje.
Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
Vsekakor 1.2 16v že zaradi samih vibracij, hrupa ipd...
RenaultSport
Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
vibracij?? hrupa??Sam sem v jeseni prodal modusa 12,tce,,v osmih letih se je nabralo 91000 km ,,v glavnem vsakodnevno 5km v eno stran v službo ,in občasno skok do prestolnice iz gorenjske,,,nobenih težav,,,,sedaj si lastim capturja 09 tce nobenih težav,,vibracij? hrupa??razdalje pa so ostale iste
Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
Tašča se je odločila za 1.2 16V preverjen motor, start-stop sistema itak ne rabi, za pospeške ji je pa vseeno in tudi tistih par deci več, itak ji avto kuri že zdaj 10,5 zaradi kratkih tur. Bo pa vzela paket look in pa nalepko za streho in ogledala za ceno v razlikimotorja ter notranje oblazinjenje.
Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
Vzemite 0,9Tce.
Poraba je manjša, avto je živahnejši.
Kar pa je zelo pomembno, TCE nima zobatega jermena, temveč, verigo. Kar pomeni, ni velikega servisa.
In nikar ne skrbi za turbino in kratke razdalje. To ni dizel.
Nekdo je omenil hrup in vibracije? Ta zraven Tce niti stal ni, kaj šele da bi ga vozil
Poraba je manjša, avto je živahnejši.
Kar pa je zelo pomembno, TCE nima zobatega jermena, temveč, verigo. Kar pomeni, ni velikega servisa.
In nikar ne skrbi za turbino in kratke razdalje. To ni dizel.
Nekdo je omenil hrup in vibracije? Ta zraven Tce niti stal ni, kaj šele da bi ga vozil
Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
Če je govora o 0.9 Tce H4B motor (nissanov) potem ja so vibracije 3 cilindraša, ki jih v cliotu, twingotu še posebej čutiš in slišiš. Jaz osebno vsekakor 1.2 16V, kar se tiče "tamalih" motorjev.QBR napisal/-a:Vzemite 0,9Tce.
Poraba je manjša, avto je živahnejši.
Kar pa je zelo pomembno, TCE nima zobatega jermena, temveč, verigo. Kar pomeni, ni velikega servisa.
In nikar ne skrbi za turbino in kratke razdalje. To ni dizel.
Nekdo je omenil hrup in vibracije? Ta zraven Tce niti stal ni, kaj šele da bi ga vozil
In ja ni dizel, turbo ima pa vseeno zaradi katerih pa zaenkrat ŠE ni nekih velikih težav.
Sem pa peljal več Tcejev kot pa si ti zraven njih stal ker se dnevno z njimi (avti nasploh) ukvarjam...
RenaultSport
Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
Kaj pa turbina ve, a fila bencinsk al dizelski motor...In nikar ne skrbi za turbino in kratke razdalje. To ni dizel.
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
Točno to je odločilo za nakupa navadnega atmosferca. Za razliko ga bomo malo popedenali.
Kratke razdalje in nova tehnologija. Turbina je turbina in fino je da ima neko delovno temparaturo, kar pa se na parih kilometrih dnevno ne zgodi, plus tega, da tašča vozi nežno, zelo nežno.
V torek ga naročimo.
Clio 1.2 16V Intens
Kratke razdalje in nova tehnologija. Turbina je turbina in fino je da ima neko delovno temparaturo, kar pa se na parih kilometrih dnevno ne zgodi, plus tega, da tašča vozi nežno, zelo nežno.
V torek ga naročimo.
Clio 1.2 16V Intens
Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
imam eno vprasanje od tistih,ki imate oz vozite taksna motorja in sicer koliko se giblje poraba 1.2 16v ter 0,9tce po avtocesti pri priblizno 130-140km/h in ali ti motorji imajo tudi eko nacin voznjo za po mestu
Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe
KSZ: Veriga je pri 0,9 tce lifetime. Ko je tega lifetime konec, je strošek menjave z delom vred 1000 EUR plus.
Na netu ni malo informacij o 1.4 tce motorjih, ki so med 80.000 in 150.000 potrebovali menjavo verige. Google it! 1.2 in 0.9 tce so še premladi, vendar zagotovo to še pride...
Dobra odločitev za 1.2 16v! Meni bi bil sicer za clia idealen motor 1.4 16v (1.2 je nepremičnina), škoda ker ga že leta ni več v ponudbi. V cliu 2 (še posebej pred FL, brez ETM) je bil prava raketa, 220 km/h po vrhniškem kancu navzdol, 200 kadarkoli po ravnini, ampak je bilo že od 140 naprej potrebno volan pošteno držat, da je šel avto naravnost. Nostalgija mode off.
Na netu ni malo informacij o 1.4 tce motorjih, ki so med 80.000 in 150.000 potrebovali menjavo verige. Google it! 1.2 in 0.9 tce so še premladi, vendar zagotovo to še pride...
Dobra odločitev za 1.2 16v! Meni bi bil sicer za clia idealen motor 1.4 16v (1.2 je nepremičnina), škoda ker ga že leta ni več v ponudbi. V cliu 2 (še posebej pred FL, brez ETM) je bil prava raketa, 220 km/h po vrhniškem kancu navzdol, 200 kadarkoli po ravnini, ampak je bilo že od 140 naprej potrebno volan pošteno držat, da je šel avto naravnost. Nostalgija mode off.