Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Vse ostale teme
Odgovori
Uporabniški avatar
Bonzii
Prispevkov: 8
Pridružen: 23 Nov 2015, 11:56

Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a Bonzii »

Pozdravljeni,

kupil se bo novi Clio 2017 model (Intens), vozila ga bo ženska na zelo kratke razdalje dnevno po 5-10km, letno okoli 5000km.
Avto bo pri hiši več kot 5let, cca 10 let če bo vse ok.

Odločamo se za motor, ali bolje vzeti preverjenega 1.2 16V ali turbo 0.9 TCe. Ne vem kako se obnesejo turbine na kratkih razdaljah in če so pri teh motorjih problem kratke razdalje (hladen motor+turbo). Večina razdalij je v krogu 1-4km (dnevni krogi), parkrat na leto malo dlje, skoraj nikoli več kot 50-60km v enem kosu. Torej ali vzeti atmosferca ali turbo?
0.9 TCe motor smo preizkusili in je še kar lepo poskočen vendar nas skrbi turbo. Motor 1.2 poznamo in je pač rahlo podhranjen, vendar bi tudi s tem šlo. Torej kaj je bolje za takšne razdalje. Avto pa bo po vsej verjetnosti takšen:

Slika
Zadnjič spremenil Bonzii, dne 03 Jun 2017, 17:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
R1916V
Prispevkov: 8
Pridružen: 04 Nov 2016, 13:43

Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a R1916V »

Zivjo,

jaz sem se odlocil za nakup pri Malgaju v Ljubljani kjer sem se odlocil za preverjen 1,2 16v motor in ti lahko recem, da je top brez napak, stroskov tako receno nic!

Lp
Uporabniški avatar
Bonzii
Prispevkov: 8
Pridružen: 23 Nov 2015, 11:56

Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a Bonzii »

Verjamem, da je ta motor ok, sicer je malo podhranjen, pa za takšne kilometre niti to ni važno (moči dovolj), bolj me zanima kako so turbine na kratke razdalje. :D
Uporabniški avatar
Spula
Prispevkov: 1389
Pridružen: 07 Nov 2012, 17:54
Kraj: LJ okolica

Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a Spula »

Vsekakor 1.2 16v že zaradi samih vibracij, hrupa ipd...
RenaultSport
Uporabniški avatar
toni-k
Prispevkov: 15
Pridružen: 07 Okt 2016, 11:08

Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a toni-k »

vibracij?? hrupa??Sam sem v jeseni prodal modusa 12,tce,,v osmih letih se je nabralo 91000 km ,,v glavnem vsakodnevno 5km v eno stran v službo ,in občasno skok do prestolnice iz gorenjske,,,nobenih težav,,,,sedaj si lastim capturja 09 tce nobenih težav,,vibracij? hrupa??razdalje pa so ostale iste
Uporabniški avatar
Bonzii
Prispevkov: 8
Pridružen: 23 Nov 2015, 11:56

Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a Bonzii »

Tašča se je odločila za 1.2 16V preverjen motor, start-stop sistema itak ne rabi, za pospeške ji je pa vseeno in tudi tistih par deci več, itak ji avto kuri že zdaj 10,5 zaradi kratkih tur. :) Bo pa vzela paket look in pa nalepko za streho in ogledala za ceno v razlikimotorja ter notranje oblazinjenje.
Uporabniški avatar
QBR
Prispevkov: 1
Pridružen: 15 Okt 2016, 04:56

Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a QBR »

Vzemite 0,9Tce.
Poraba je manjša, avto je živahnejši.
Kar pa je zelo pomembno, TCE nima zobatega jermena, temveč, verigo. Kar pomeni, ni velikega servisa.

In nikar ne skrbi za turbino in kratke razdalje. To ni dizel.

Nekdo je omenil hrup in vibracije? Ta zraven Tce niti stal ni, kaj šele da bi ga vozil :roll:
Uporabniški avatar
Spula
Prispevkov: 1389
Pridružen: 07 Nov 2012, 17:54
Kraj: LJ okolica

Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a Spula »

QBR napisal/-a:Vzemite 0,9Tce.
Poraba je manjša, avto je živahnejši.
Kar pa je zelo pomembno, TCE nima zobatega jermena, temveč, verigo. Kar pomeni, ni velikega servisa.

In nikar ne skrbi za turbino in kratke razdalje. To ni dizel.

Nekdo je omenil hrup in vibracije? Ta zraven Tce niti stal ni, kaj šele da bi ga vozil :roll:
Če je govora o 0.9 Tce H4B motor (nissanov) potem ja so vibracije 3 cilindraša, ki jih v cliotu, twingotu še posebej čutiš in slišiš. Jaz osebno vsekakor 1.2 16V, kar se tiče "tamalih" motorjev.
In ja ni dizel, turbo ima pa vseeno zaradi katerih pa zaenkrat ŠE ni nekih velikih težav.

Sem pa peljal več Tcejev kot pa si ti zraven njih stal :D :wink: ker se dnevno z njimi (avti nasploh) ukvarjam...
RenaultSport
Uporabniški avatar
Hauba
Prispevkov: 1191
Pridružen: 16 Nov 2012, 21:20

Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a Hauba »

In nikar ne skrbi za turbino in kratke razdalje. To ni dizel.
Kaj pa turbina ve, a fila bencinsk al dizelski motor...
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Uporabniški avatar
Bonzii
Prispevkov: 8
Pridružen: 23 Nov 2015, 11:56

Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a Bonzii »

Točno to je odločilo za nakupa navadnega atmosferca. Za razliko ga bomo malo popedenali.
Kratke razdalje in nova tehnologija. Turbina je turbina in fino je da ima neko delovno temparaturo, kar pa se na parih kilometrih dnevno ne zgodi, plus tega, da tašča vozi nežno, zelo nežno.
V torek ga naročimo.

Clio 1.2 16V Intens

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
crni
Prispevkov: 27
Pridružen: 10 Dec 2009, 17:31

Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a crni »

imam eno vprasanje od tistih,ki imate oz vozite taksna motorja in sicer koliko se giblje poraba 1.2 16v ter 0,9tce po avtocesti pri priblizno 130-140km/h in ali ti motorji imajo tudi eko nacin voznjo za po mestu
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Clio 2017 1.2 16V ali 0.9 TCe

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

KSZ: Veriga je pri 0,9 tce lifetime. Ko je tega lifetime konec, je strošek menjave z delom vred 1000 EUR plus. :)

Na netu ni malo informacij o 1.4 tce motorjih, ki so med 80.000 in 150.000 potrebovali menjavo verige. Google it! 1.2 in 0.9 tce so še premladi, vendar zagotovo to še pride...

Dobra odločitev za 1.2 16v! Meni bi bil sicer za clia idealen motor 1.4 16v (1.2 je nepremičnina), škoda ker ga že leta ni več v ponudbi. V cliu 2 (še posebej pred FL, brez ETM) je bil prava raketa, 220 km/h po vrhniškem kancu navzdol, 200 kadarkoli po ravnini, ampak je bilo že od 140 naprej potrebno volan pošteno držat, da je šel avto naravnost. Nostalgija mode off. :) :) :)
Odgovori