(NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
- kangoo_oasis
- Prispevkov: 16
- Pridružen: 20 Feb 2013, 20:29
- Kraj: Slovenske Konjice
(NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
zakaj v Sloveniji niso ali sploh niso priljubljene limuzine srednjega razreda s 4 -imi vrati?
sam sem v 25 letih imel večje število limuzin - Lada Riva, Fiat Croma 1, Alfa 166, Opel Omega, Renault 19 Chamade... in sedaj npr. renault Fluence... vmes sicer nekaj karavanov... vendar... ni primerjave z udobjem vožnje v limuzini 4 vrata... zakaj tovrstne avtomobile kupujejo večinoma Turki in drugi....
sam sem v 25 letih imel večje število limuzin - Lada Riva, Fiat Croma 1, Alfa 166, Opel Omega, Renault 19 Chamade... in sedaj npr. renault Fluence... vmes sicer nekaj karavanov... vendar... ni primerjave z udobjem vožnje v limuzini 4 vrata... zakaj tovrstne avtomobile kupujejo večinoma Turki in drugi....
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
Ulrich, is that you?
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
- kangoo_oasis
- Prispevkov: 16
- Pridružen: 20 Feb 2013, 20:29
- Kraj: Slovenske Konjice
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
no... it is I, LeClerc...
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
Ne razumem kakšno je večje udobje v vožnji med 4 vratno limuzino in karavanom. In zgleda velika večina kupcev tudi ne.
Squealing tire is a happy tire
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
ima tale objava kakšno bistvo mogoče? in kaj ima veze udobje z številom vrat?
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
Pa Sebastian, Quercus, Shrek itd na enem drugem forumu. Al so v žlahti in imajo podobne visoke misli ali pa je ena oseba.B1 16v napisal/-a:Ulrich, is that you?
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
za udobje ne vem, zvok nekako drugače potuje po karavanu, morda zaradi večjega prostora, pa tak občutek je kot bi sedel v skladišču, ne zvočno ampak ambientalno, kar mene najbolj moti je pogled nazaj, ko pogledam v ogledalo ali pri vzvratni vožnji vidim tisti dooolg tunel do zadnje šipe, imam občutek da sem v življenju nekje narobe zavil in da bi bilo lahko boljea_sist napisal/-a:Ne razumem kakšno je večje udobje v vožnji med 4 vratno limuzino in karavanom. In zgleda velika večina kupcev tudi ne.
med 4 in 5 vratno limuzino pa je en velik problem in to so zadnja 5. vrata. ko sedim v avtu in kdo zapre prtljažnik začnem škripati z zobmi, nepopisno na živce mi gre zvok in tisti kup zraka ki ti prileti mimo ušes, pa pozimi leden vihar v avtu ko se odpre prtljažnik, poleti pekel pride notri ko je vroče....same nadloge
citroen je to na xm-u lepo rešil z dvojno zadnjo šipo
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
- kangoo_oasis
- Prispevkov: 16
- Pridružen: 20 Feb 2013, 20:29
- Kraj: Slovenske Konjice
priljubljenost 4-vratnih limuzin
No... kot lastnik Fluenca lahko rečem, da se precej bolje pelje kot Megane karavan (govorim izključno o udobju in hrupu).
sicer sta na enaki platformi, vendar ima Fluence zadnjo premo od Nissana Sentre, mogoče je to razlog?
sicer sta na enaki platformi, vendar ima Fluence zadnjo premo od Nissana Sentre, mogoče je to razlog?
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
karavani imajo ponavadi trše zadnje vzmetenje ker so namenjeni vožnji drv in cementa, mogoče je to
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
Ko boste kakega potomca nabrizgali, se vam bodo argumenti ala hladen piš vetra oz. zvok zdeli smešni . Ni bolšega kot nepospravljen voziček dat v prtljažnik, oz ko punca rikverca, vidi da je konec riti tam kjer je šipa.. Psa lahko vozim v prtljažniku, ne na zadnjem zicu... Bili so včasih škatlasti in grdi. Zdej se pa zdi da delajo lepši dizajn kot pri limuzinah..
Squealing tire is a happy tire
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
ko bo avto ves pokozlan bom najbrž res hvaležen za kakšen piš svežega zraka
to da vidiš zadnje steklo je precej slaba tolažba, saj je dva kilometra stran in rabiš hubblov teleskop da vidiš do konca prtljažnika, šipa je pa tako majhna da ima še ninđa iz tanka boljši razgled... a v teh časih sploh še dobiš avto brez vzvratne kamere ali senzorjev?
praktičnosti ne oporekam, tudi meni bi kdaj pasalo da vržem kolo, paleto opek, ali skrinjo v prtljažnik in jo zapeljem en krog po ljubljani, ampak mi ne odtehta za tiste nevšečnosti ki sem jih naštel + ni mi všeč, večina ljudi pa ga res ne potrebuje ampak samo misli da ga kdaj mogoče bo
zložljivi vozički so pa zložljivi zato da se jih zloži
tu pridemo do druge neumnosti ki se je zasidrala v glave ljudi, potreba po enoprostorcu, pa nujno ga je kupiti takoj ko žena izve da je prvič noseča, da ne bo slučajno prepozno, tudi tu je ponavadi izgovor da ko bo pet otrok pri hiši v navaden avto ne moreš spraviti toliko plenic in nezloženih vozičkov. v resnici do takrat ko je toliko otrok že trikrat menja avto in dvakrat ženo
se opravičujem za čustveni izbruh
to da vidiš zadnje steklo je precej slaba tolažba, saj je dva kilometra stran in rabiš hubblov teleskop da vidiš do konca prtljažnika, šipa je pa tako majhna da ima še ninđa iz tanka boljši razgled... a v teh časih sploh še dobiš avto brez vzvratne kamere ali senzorjev?
praktičnosti ne oporekam, tudi meni bi kdaj pasalo da vržem kolo, paleto opek, ali skrinjo v prtljažnik in jo zapeljem en krog po ljubljani, ampak mi ne odtehta za tiste nevšečnosti ki sem jih naštel + ni mi všeč, večina ljudi pa ga res ne potrebuje ampak samo misli da ga kdaj mogoče bo
zložljivi vozički so pa zložljivi zato da se jih zloži
tu pridemo do druge neumnosti ki se je zasidrala v glave ljudi, potreba po enoprostorcu, pa nujno ga je kupiti takoj ko žena izve da je prvič noseča, da ne bo slučajno prepozno, tudi tu je ponavadi izgovor da ko bo pet otrok pri hiši v navaden avto ne moreš spraviti toliko plenic in nezloženih vozičkov. v resnici do takrat ko je toliko otrok že trikrat menja avto in dvakrat ženo
se opravičujem za čustveni izbruh
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
Očitno je folk tako razvajen, a karavan tudi ni več tisto kar je bil
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
No jaz sem pa en tistih, ki ne bi imel limuzine, sploh pa ne 4-vratne, kot bi se verjetno vsak fotr strinjal. Ajd s 5-vratno bi še lahko nekako živel ampak s 4-imi vrati pa ni šans.
Glede udobja: Seveda imajo karavani trše zadnje vzmetenje. To sem videl tudi sam, ko sem šel na testno vožnjo s C5 V6 HDi limuzina. Je pač še bolj udoben, čeprav je že pri karavanu "magic carpet ride" (govorim za hidravliko). Je pa logično trše vzmetenje, ker pač lahko veliko več in težjih stvari pelješ. V mojem sem peljal že voziček s športnim delom, košaro za voziček (ki se jo seveda ne da zložit), prenosno posteljico in pa robe za 4 ljudi za en teden počitnic. Ali pa dva pograda, jogi 140x200, ali pa recimo 5 folka v avtu plus 4 gume v prtljažniku. Sam si pač res ne predstavljam, da bi imel limuzino. Kaj a naj za vsako malo večjo stvar prevoz naročam?
Glede videza: Vsake oči imajo svojga malarja ampak v 90% primerov so men karavani lepši (Volvo V90 mi je trenutno top). Razen recimo pri Mercedesu še nisem vidu lepga karavana.
Glede zvoka: Nevem, nimam pojma. Verjetno pa oblikovalec ful gleda na to, kako zvok potuje po prostoru, ko oblikuje praktičen avto. Otročje je, da ti je en avto zaradi akustičnosti bolj všeč kot pa tadrugi. Raje kupš boljšo opremo in maš neglede na obliko avta boljši zvok, kot en drug slabše opremljen. Lep primer je moj C5 Exclusive al pa od staršev C5 e-HDi Tendance. Jaz mam komplet JBL ozvočenje pa woofer v prtljažniku, onadva pa imata od Clariona neke povprečje zvočnike pa predal tam, kjer je pri meni woofer.
Glede "žena takoj hoče enoprostorca, ko zve da je noseča": Ne rabš enoprostorca drugač bi jaz vzel tastarga C4 Granda, ko sem Avantime-a prodal. Ne rabš, če maš samo enga otroka, niti karavana. Rabš pa definitivno 5 vrat. Bolj praktičen je recimo Clio s 5 vrati ko pa C5 limuzina s 4 vrati, ko je treba neko stvar nerodne oblike not spraut.
Razni argumenti, kot so, da so karavani za cement vozt itd. so pa totalno nedorasli.
Glede udobja: Seveda imajo karavani trše zadnje vzmetenje. To sem videl tudi sam, ko sem šel na testno vožnjo s C5 V6 HDi limuzina. Je pač še bolj udoben, čeprav je že pri karavanu "magic carpet ride" (govorim za hidravliko). Je pa logično trše vzmetenje, ker pač lahko veliko več in težjih stvari pelješ. V mojem sem peljal že voziček s športnim delom, košaro za voziček (ki se jo seveda ne da zložit), prenosno posteljico in pa robe za 4 ljudi za en teden počitnic. Ali pa dva pograda, jogi 140x200, ali pa recimo 5 folka v avtu plus 4 gume v prtljažniku. Sam si pač res ne predstavljam, da bi imel limuzino. Kaj a naj za vsako malo večjo stvar prevoz naročam?
Glede videza: Vsake oči imajo svojga malarja ampak v 90% primerov so men karavani lepši (Volvo V90 mi je trenutno top). Razen recimo pri Mercedesu še nisem vidu lepga karavana.
Glede zvoka: Nevem, nimam pojma. Verjetno pa oblikovalec ful gleda na to, kako zvok potuje po prostoru, ko oblikuje praktičen avto. Otročje je, da ti je en avto zaradi akustičnosti bolj všeč kot pa tadrugi. Raje kupš boljšo opremo in maš neglede na obliko avta boljši zvok, kot en drug slabše opremljen. Lep primer je moj C5 Exclusive al pa od staršev C5 e-HDi Tendance. Jaz mam komplet JBL ozvočenje pa woofer v prtljažniku, onadva pa imata od Clariona neke povprečje zvočnike pa predal tam, kjer je pri meni woofer.
Glede "žena takoj hoče enoprostorca, ko zve da je noseča": Ne rabš enoprostorca drugač bi jaz vzel tastarga C4 Granda, ko sem Avantime-a prodal. Ne rabš, če maš samo enga otroka, niti karavana. Rabš pa definitivno 5 vrat. Bolj praktičen je recimo Clio s 5 vrati ko pa C5 limuzina s 4 vrati, ko je treba neko stvar nerodne oblike not spraut.
Razni argumenti, kot so, da so karavani za cement vozt itd. so pa totalno nedorasli.
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
saj so, ampak bolj kot argumenti so to slikovite prispodobe, tako kot naprimer s hondo civic v resnici ne boš šel trave kosit in od vw ne boš takoj dobil raka in poškodb v hrbtu ampak čez časRazni argumenti, kot so, da so karavani za cement vozt itd. so pa totalno nedorasli.
navadno otroci niso tako nerodnih oblik da jih nebi mogel stlačit v prtljažnik limuzine, tudi odrasel moški debelih oblik gre notri, preizkušeno. sicer pa so eni in drugi bolj veseli če se peljejo na sedežihNe rabš, če maš samo enga otroka, niti karavana. Rabš pa definitivno 5 vrat. Bolj praktičen je recimo Clio s 5 vrati ko pa C5 limuzina s 4 vrati, ko je treba neko stvar nerodne oblike not spraut.
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: (NE) priljubljenost 4-vratnih limuzin
Ja sam aveš truplo je laži dat zadi
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive