2006 Renault Espace Facelift

Novice iz sveta Renault
metallic
Prispevkov: 684
Pridružen: 12 Apr 2003, 14:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a metallic »

Not. 3.0 je mel dozdaj 350Nm, 2.0 ma pa 360. ;) Zdej so ga dal pri V6 na 400. Pac, V6 je vl prestizen, ampak prou velik jih pa niso prodal.
SlikaSlika
Uporabniški avatar
RoZleht
Prispevkov: 1071
Pridružen: 25 Okt 2004, 11:28
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a RoZleht »

Prihaja rahlo prenovljeni espace

Renault je za mednarodni avtomobilski salon v Zenevi pripravil rahlo prenovljenega espacea. Zanj bi lahko zapisali tudi, da so mu zgladili zunanjost in pozlahtnili notranjost.

Prvi z aktivnimi biksenonskimi zarometi

Na nosu vozila dajeta preoblikovana prednja zarometa skupaj s spremenjenima masko motorja in odbijacem vtis bolj zaobljenega in skladnega vozila kot doslej. Ob zarometih opozorimo se na dejstvo, da je postal espace s to prenovo prvi enoprostorec na trziscu, katerega doplacljiva biksenonska zarometa lahko vidita »okoli ovinka«.

Med manjsimi spremembami na zunanjosti pa omenimo samo se kromirane obrobe okoli prednjih meglenk, spremenjen izgled zadnjih luci, dva nova karoserijska laka ter na novo oblikovana 17- in 18-palcna platisca.

Po novem povsem ravno dno v kabini

V kabini so poskrbeli za izboljsano prilagodljivost, uporabnost in ze omenjeni dvig zlahtnosti. Sedezi v drugi in tretji vrsti so se vedno enostavno prilagodljivi in v celoti odstranljivi iz vozila, dno vozila pa je po novem tudi povsem ravno.

Tako kot na zunanjosti so tudi znotraj Renaultovi ljudje izbrali nove barvne kombinacije za espacea ter pripravili se rahlo daljsi spisek dodatne opreme.

Zadnja generacija sistema Carminat

Da se z njim ne boste izgubili, si boste lahko omislili zadnjo generacijo navigacijskega in komunikacijskega sistema Carminat,ki je zmozen prejemati voznikove ali sovoznikove glasovne ukaze, njegovi podatki pa se izpisujejo na 7-palcnem panoramskem zaslonu, ki je zmozen tudi tridimenzionalnega prikaza vase izbrane poti.

Na voljo kar deset motorizacij

Seveda pa niso pozabili niti na osvezitev motorne ponudbe. Medtem ko so bencinski motorji 2.0 16V, 2.0 Turbo in 3.5 V6 pridobili le nekaj konjskih moci, je turbodizelska ponudba dodatno obogatena in razsirjena. Po novem so na voljo stirje motorji dCi s prostorninami 1,9, 2, 2,2 in 3 litre, katerih moci pokrivajo podrocje od najmanj 115 KM do najvec 180 KM. Trije so rahlo izboljsani, povsem nov pa je seveda dvolitrski dCi, ki je na voljo v razlicici s 150 ali 173 konjskimi mocmi. Enako sta tudi 2,2- in trilitrski dizel na voljo z dvema razlicnima nazivnima podatkoma o moci motorja, kar da kupcu pri izbiri njemu najustreznejsega espacea moznost izbire med kar sedmimi razlicnimi motorji dCi. S tem pa izbiranje se ni koncano. Na voljo je se izbira med seststopenjskimi rocnimi menjalniki in (odvisno od motorja) pet- oziroma seststopenjsko avtomatiko.

Ponovno z naskokom pred konkurenco

Kar se na prvi pogled zdi le rahla pomladitev espacea, se pod crto izkaze kot dodobra izboljsano vozilo, ki so ga popravili in dodelali na tocno tistih mestih, kjer mu je manjkalo. S tem pa so mu Renaultovi inzenirji omogocili, da bo ohranil naziv vodilnega velikega enoprostorca na trziscu.

Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika

vir: www.mobisux.com
Lp RoZleht
metallic
Prispevkov: 684
Pridružen: 12 Apr 2003, 14:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a metallic »

Ne stekam, zakaj je tolk razlicnih dizlov, pa vsi majo enako moc... :shock: :?
SlikaSlika
Uporabniški avatar
Espace
Prispevkov: 75
Pridružen: 09 Jan 2006, 00:10
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Espace »

Mislim da je ta, ki je pripravil prispevek o novem Espace v mobisux, omenjen clanek prepisal iz originala, ki ga je Renault objavil na svoji spletni strani v anglescini. Zato mi ni jasno, da bo imel novi Espace ravno dno vozila, mislim da je mislil ravno dno kabine ampak ravno dno potniske kabine ima ze sedanji Espace JK Ph1 (avtorja verjetno muci prevajanje iz anglescine).
Prav tako so vprasljive fotografije, ki so prilozene, samo na dveh (3 in 4) sta pravilna Espace-a Ph2 na vseh ostali pa je se trenutni Espace Ph1.

Pa brez zamere kritika ni namenjena RoZleht-u, ki je postal, ampak piscu clanka v mobisux-u, doloceni pac smatrjao da obladajo vse a dolocenega avomobila niso videli niti od blizu, kaj sele da bi v njem sedeli ali pa ga vozili.
Biv?°i lastnik Renault Espace Privilège 2,2 dCi (10/2005)
metallic
Prispevkov: 684
Pridružen: 12 Apr 2003, 14:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a metallic »

Ja sej glih ravno dno je tezava espaca (in scenica). Pol majo pa odrasli uzad pogrizena kolena... :roll:
OK, mal pretiravam, ampak dejstvo je, da so kolena prevec skrcena za udobno vozno.
Pomoje bi blo bols, da bi mel v drugi vrsti odrezan dol za noge.
SlikaSlika
metallic
Prispevkov: 684
Pridružen: 12 Apr 2003, 14:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a metallic »

Slika
Slika
Slika
Slika
SlikaSlika
Uporabniški avatar
Espace
Prispevkov: 75
Pridružen: 09 Jan 2006, 00:10
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Espace »

Za vse, ki bi ga radi imeli v svoji garazi pa se nekaj cen osnovnih modelov za nemsko trzisce.
Bencinski motorji
2.0 (136 KM) - od 25.900 do 27.550
2.0 Turbo (170 KM) - od 29.700 do 40.150
3.5 V6 (241 KM) samo avtomatski menjalnik - 47.300

Diesel motorji
1.9 (120 KM) - od 28.050 do 29.700
2.0 (150 KM) - od 32.550 do 43.000
2.0 (173 KM) - od 35.350 do 44.100
2.2 (139 KM) samo avtomatski menjalnik - od 34150 do 44.600
3.0 (181 KM) samo avtomatski menjalnik 48.900
Doplacilo za Grand Espace 1500.

Vse cene so seveda v EUR, poimenovanje nivoja opreme pa je standardno kot za vse Renault-e torej Authentique, Expression, Dynamique, Privilege in Initiale. Ce se kateri odloci za nakup v predprodaji (prodaja stece sele po prvem aprilu) lahko racuna z do 5000 EUR popusta.

Pa naj se kdo rece da Renault ne da nic za svoje kupce.
Biv?°i lastnik Renault Espace Privilège 2,2 dCi (10/2005)
metallic
Prispevkov: 684
Pridružen: 12 Apr 2003, 14:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a metallic »

Skor 1M cnej kot v slo? Blagor se svabom. :P
SlikaSlika
Uporabniški avatar
Bojci
Prispevkov: 2471
Pridružen: 05 Maj 2003, 08:58
Kraj: Maribor & skrajni severovzhod Prekmurja

Odgovor Napisal/-a Bojci »

Hja, na nemskem trziscu se morajo dokazati, ker nemci niso ne vem kaj navduseni nad francoskimi avtomobili...
Slika
metallic
Prispevkov: 684
Pridružen: 12 Apr 2003, 14:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a metallic »

To ze, sam standard je pa tut ene 2× bolsi kot pri nas ne... :P
SlikaSlika
Uporabniški avatar
Espace
Prispevkov: 75
Pridružen: 09 Jan 2006, 00:10
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Espace »

Za vse ljubitelje Espace imate tukaj se en link do uradne predstavitve na slovenskem trziscu. Seveda je predstavljen Espace Ph2.

Stran je vredna ogleda.
Biv?°i lastnik Renault Espace Privilège 2,2 dCi (10/2005)
Uporabniški avatar
Sport Driver
Prispevkov: 740
Pridružen: 28 Dec 2011, 10:28

Re: 2006 Renault Espace Facelift

Odgovor Napisal/-a Sport Driver »

Po več kot 6 letih je čas da obudimo to temo.Ker se Espaca kot kaže še niso naveličali prenavljati,bo dobil novi Renaultov obraz:
Slika

Ko sem videl sliko sem mislil ,da je imel kdo preveč časa in se je zaje***** v Photoshopu ampak je slika resnična :shock:
Po pravici povedano bi raje videl če te prenove ne bi bilo :wink: .
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Re: 2006 Renault Espace Facelift

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

pa saj ne zgleda grd
....sploh ne vem kaj je drugače od zdajšnjega :D
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
dvihtelic
Prispevkov: 1040
Pridružen: 15 Feb 2011, 17:24
Kraj: Vrhnika

Re: 2006 Renault Espace Facelift

Odgovor Napisal/-a dvihtelic »

vidit je cel steklen..
Uporabniški avatar
Kyrius
Prispevkov: 472
Pridružen: 14 Avg 2010, 14:00
Kraj: Wolfsberg

Re: 2006 Renault Espace Facelift

Odgovor Napisal/-a Kyrius »

tole je pa grozno ... mislim ok mal je čudn slikan in niti ni cel na sliki tak da ... pa vseen :roll:
Odgovori