2006 Renault Espace Facelift
Prihaja rahlo prenovljeni espace
Renault je za mednarodni avtomobilski salon v Zenevi pripravil rahlo prenovljenega espacea. Zanj bi lahko zapisali tudi, da so mu zgladili zunanjost in pozlahtnili notranjost.
Prvi z aktivnimi biksenonskimi zarometi
Na nosu vozila dajeta preoblikovana prednja zarometa skupaj s spremenjenima masko motorja in odbijacem vtis bolj zaobljenega in skladnega vozila kot doslej. Ob zarometih opozorimo se na dejstvo, da je postal espace s to prenovo prvi enoprostorec na trziscu, katerega doplacljiva biksenonska zarometa lahko vidita »okoli ovinka«.
Med manjsimi spremembami na zunanjosti pa omenimo samo se kromirane obrobe okoli prednjih meglenk, spremenjen izgled zadnjih luci, dva nova karoserijska laka ter na novo oblikovana 17- in 18-palcna platisca.
Po novem povsem ravno dno v kabini
V kabini so poskrbeli za izboljsano prilagodljivost, uporabnost in ze omenjeni dvig zlahtnosti. Sedezi v drugi in tretji vrsti so se vedno enostavno prilagodljivi in v celoti odstranljivi iz vozila, dno vozila pa je po novem tudi povsem ravno.
Tako kot na zunanjosti so tudi znotraj Renaultovi ljudje izbrali nove barvne kombinacije za espacea ter pripravili se rahlo daljsi spisek dodatne opreme.
Zadnja generacija sistema Carminat
Da se z njim ne boste izgubili, si boste lahko omislili zadnjo generacijo navigacijskega in komunikacijskega sistema Carminat,ki je zmozen prejemati voznikove ali sovoznikove glasovne ukaze, njegovi podatki pa se izpisujejo na 7-palcnem panoramskem zaslonu, ki je zmozen tudi tridimenzionalnega prikaza vase izbrane poti.
Na voljo kar deset motorizacij
Seveda pa niso pozabili niti na osvezitev motorne ponudbe. Medtem ko so bencinski motorji 2.0 16V, 2.0 Turbo in 3.5 V6 pridobili le nekaj konjskih moci, je turbodizelska ponudba dodatno obogatena in razsirjena. Po novem so na voljo stirje motorji dCi s prostorninami 1,9, 2, 2,2 in 3 litre, katerih moci pokrivajo podrocje od najmanj 115 KM do najvec 180 KM. Trije so rahlo izboljsani, povsem nov pa je seveda dvolitrski dCi, ki je na voljo v razlicici s 150 ali 173 konjskimi mocmi. Enako sta tudi 2,2- in trilitrski dizel na voljo z dvema razlicnima nazivnima podatkoma o moci motorja, kar da kupcu pri izbiri njemu najustreznejsega espacea moznost izbire med kar sedmimi razlicnimi motorji dCi. S tem pa izbiranje se ni koncano. Na voljo je se izbira med seststopenjskimi rocnimi menjalniki in (odvisno od motorja) pet- oziroma seststopenjsko avtomatiko.
Ponovno z naskokom pred konkurenco
Kar se na prvi pogled zdi le rahla pomladitev espacea, se pod crto izkaze kot dodobra izboljsano vozilo, ki so ga popravili in dodelali na tocno tistih mestih, kjer mu je manjkalo. S tem pa so mu Renaultovi inzenirji omogocili, da bo ohranil naziv vodilnega velikega enoprostorca na trziscu.
vir: www.mobisux.com
Renault je za mednarodni avtomobilski salon v Zenevi pripravil rahlo prenovljenega espacea. Zanj bi lahko zapisali tudi, da so mu zgladili zunanjost in pozlahtnili notranjost.
Prvi z aktivnimi biksenonskimi zarometi
Na nosu vozila dajeta preoblikovana prednja zarometa skupaj s spremenjenima masko motorja in odbijacem vtis bolj zaobljenega in skladnega vozila kot doslej. Ob zarometih opozorimo se na dejstvo, da je postal espace s to prenovo prvi enoprostorec na trziscu, katerega doplacljiva biksenonska zarometa lahko vidita »okoli ovinka«.
Med manjsimi spremembami na zunanjosti pa omenimo samo se kromirane obrobe okoli prednjih meglenk, spremenjen izgled zadnjih luci, dva nova karoserijska laka ter na novo oblikovana 17- in 18-palcna platisca.
Po novem povsem ravno dno v kabini
V kabini so poskrbeli za izboljsano prilagodljivost, uporabnost in ze omenjeni dvig zlahtnosti. Sedezi v drugi in tretji vrsti so se vedno enostavno prilagodljivi in v celoti odstranljivi iz vozila, dno vozila pa je po novem tudi povsem ravno.
Tako kot na zunanjosti so tudi znotraj Renaultovi ljudje izbrali nove barvne kombinacije za espacea ter pripravili se rahlo daljsi spisek dodatne opreme.
Zadnja generacija sistema Carminat
Da se z njim ne boste izgubili, si boste lahko omislili zadnjo generacijo navigacijskega in komunikacijskega sistema Carminat,ki je zmozen prejemati voznikove ali sovoznikove glasovne ukaze, njegovi podatki pa se izpisujejo na 7-palcnem panoramskem zaslonu, ki je zmozen tudi tridimenzionalnega prikaza vase izbrane poti.
Na voljo kar deset motorizacij
Seveda pa niso pozabili niti na osvezitev motorne ponudbe. Medtem ko so bencinski motorji 2.0 16V, 2.0 Turbo in 3.5 V6 pridobili le nekaj konjskih moci, je turbodizelska ponudba dodatno obogatena in razsirjena. Po novem so na voljo stirje motorji dCi s prostorninami 1,9, 2, 2,2 in 3 litre, katerih moci pokrivajo podrocje od najmanj 115 KM do najvec 180 KM. Trije so rahlo izboljsani, povsem nov pa je seveda dvolitrski dCi, ki je na voljo v razlicici s 150 ali 173 konjskimi mocmi. Enako sta tudi 2,2- in trilitrski dizel na voljo z dvema razlicnima nazivnima podatkoma o moci motorja, kar da kupcu pri izbiri njemu najustreznejsega espacea moznost izbire med kar sedmimi razlicnimi motorji dCi. S tem pa izbiranje se ni koncano. Na voljo je se izbira med seststopenjskimi rocnimi menjalniki in (odvisno od motorja) pet- oziroma seststopenjsko avtomatiko.
Ponovno z naskokom pred konkurenco
Kar se na prvi pogled zdi le rahla pomladitev espacea, se pod crto izkaze kot dodobra izboljsano vozilo, ki so ga popravili in dodelali na tocno tistih mestih, kjer mu je manjkalo. S tem pa so mu Renaultovi inzenirji omogocili, da bo ohranil naziv vodilnega velikega enoprostorca na trziscu.
vir: www.mobisux.com
Lp RoZleht
Mislim da je ta, ki je pripravil prispevek o novem Espace v mobisux, omenjen clanek prepisal iz originala, ki ga je Renault objavil na svoji spletni strani v anglescini. Zato mi ni jasno, da bo imel novi Espace ravno dno vozila, mislim da je mislil ravno dno kabine ampak ravno dno potniske kabine ima ze sedanji Espace JK Ph1 (avtorja verjetno muci prevajanje iz anglescine).
Prav tako so vprasljive fotografije, ki so prilozene, samo na dveh (3 in 4) sta pravilna Espace-a Ph2 na vseh ostali pa je se trenutni Espace Ph1.
Pa brez zamere kritika ni namenjena RoZleht-u, ki je postal, ampak piscu clanka v mobisux-u, doloceni pac smatrjao da obladajo vse a dolocenega avomobila niso videli niti od blizu, kaj sele da bi v njem sedeli ali pa ga vozili.
Prav tako so vprasljive fotografije, ki so prilozene, samo na dveh (3 in 4) sta pravilna Espace-a Ph2 na vseh ostali pa je se trenutni Espace Ph1.
Pa brez zamere kritika ni namenjena RoZleht-u, ki je postal, ampak piscu clanka v mobisux-u, doloceni pac smatrjao da obladajo vse a dolocenega avomobila niso videli niti od blizu, kaj sele da bi v njem sedeli ali pa ga vozili.
Biv?°i lastnik Renault Espace Privilège 2,2 dCi (10/2005)
Za vse, ki bi ga radi imeli v svoji garazi pa se nekaj cen osnovnih modelov za nemsko trzisce.
Bencinski motorji
2.0 (136 KM) - od 25.900 do 27.550
2.0 Turbo (170 KM) - od 29.700 do 40.150
3.5 V6 (241 KM) samo avtomatski menjalnik - 47.300
Diesel motorji
1.9 (120 KM) - od 28.050 do 29.700
2.0 (150 KM) - od 32.550 do 43.000
2.0 (173 KM) - od 35.350 do 44.100
2.2 (139 KM) samo avtomatski menjalnik - od 34150 do 44.600
3.0 (181 KM) samo avtomatski menjalnik 48.900
Doplacilo za Grand Espace 1500.
Vse cene so seveda v EUR, poimenovanje nivoja opreme pa je standardno kot za vse Renault-e torej Authentique, Expression, Dynamique, Privilege in Initiale. Ce se kateri odloci za nakup v predprodaji (prodaja stece sele po prvem aprilu) lahko racuna z do 5000 EUR popusta.
Pa naj se kdo rece da Renault ne da nic za svoje kupce.
Bencinski motorji
2.0 (136 KM) - od 25.900 do 27.550
2.0 Turbo (170 KM) - od 29.700 do 40.150
3.5 V6 (241 KM) samo avtomatski menjalnik - 47.300
Diesel motorji
1.9 (120 KM) - od 28.050 do 29.700
2.0 (150 KM) - od 32.550 do 43.000
2.0 (173 KM) - od 35.350 do 44.100
2.2 (139 KM) samo avtomatski menjalnik - od 34150 do 44.600
3.0 (181 KM) samo avtomatski menjalnik 48.900
Doplacilo za Grand Espace 1500.
Vse cene so seveda v EUR, poimenovanje nivoja opreme pa je standardno kot za vse Renault-e torej Authentique, Expression, Dynamique, Privilege in Initiale. Ce se kateri odloci za nakup v predprodaji (prodaja stece sele po prvem aprilu) lahko racuna z do 5000 EUR popusta.
Pa naj se kdo rece da Renault ne da nic za svoje kupce.
Biv?°i lastnik Renault Espace Privilège 2,2 dCi (10/2005)
- Sport Driver
- Prispevkov: 740
- Pridružen: 28 Dec 2011, 10:28
Re: 2006 Renault Espace Facelift
Po več kot 6 letih je čas da obudimo to temo.Ker se Espaca kot kaže še niso naveličali prenavljati,bo dobil novi Renaultov obraz:
Ko sem videl sliko sem mislil ,da je imel kdo preveč časa in se je zaje***** v Photoshopu ampak je slika resnična
Po pravici povedano bi raje videl če te prenove ne bi bilo .
Ko sem videl sliko sem mislil ,da je imel kdo preveč časa in se je zaje***** v Photoshopu ampak je slika resnična
Po pravici povedano bi raje videl če te prenove ne bi bilo .
Re: 2006 Renault Espace Facelift
pa saj ne zgleda grd
....sploh ne vem kaj je drugače od zdajšnjega
....sploh ne vem kaj je drugače od zdajšnjega
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: 2006 Renault Espace Facelift
vidit je cel steklen..
Re: 2006 Renault Espace Facelift
tole je pa grozno ... mislim ok mal je čudn slikan in niti ni cel na sliki tak da ... pa vseen