Renault Espace V 2014

Novice iz sveta Renault
Odgovori
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

No, da povem še svoje mnenje... Espace Zen, 160KM EDC.
- vzglavnik je obupen; uporabljam ga zelo redko, ampak ko sem naslonil glavo sem mislil da mam dilo zadaj
- avto se lepo pelje, 4control mi je zelo všeč, po občutku gre nekako isto kot Grand Scenic 2.0 150KM, s tem da je menjalnik tukaj veliko boljši
- masažni voznik sedež ni slab, imaš 3 različne programe + še nekaj dodatnih opcij za štelat
- zvočniki bi lahko bili boljši (niso BOSE) - edit: no ja, saj niso tako slabi, ko daš musko iz USB :)
- plastika na sredinski konzoli (okrog naslona, ne tista svetleča) - fuck, a sem v Clio 2?! Jutri se v salonu vsedem še v Initiale, upam da je tam kaj drugače
- HeadUp display je meni malo moteč, bi se moral navadit. Seveda ga lahko tudi ugasneš in skriješ :) Bi pa raje imel manjšega
- sedenje v tretji vrsti - zame (180+cm) samo do prve gostilne, gospodična z okrog 160cm bi pa že malo lažje preživela, ob predpostavki, da so sedeži v drugi pomaknjeni (skoraj) povsem naprej. Potem pa že tam zmanjka prostora (zame), razen če sta voznik in sovoznik malo manjša oz. skromna z prostornostjo
- samodejno parkiranje deluje super, pritisneš gumb, daš smernik kamor želiš parkirati in ti najde prostor (izbereš vrsto parkiranja; bočno, postrani, normalno, ..) potem imaš pa samo še z menjalnikom in malo gasa dela :)
- s klimo tudi ne vidim nobenih problemov, kot je nekdo prej omenjal (daš avtomatsko in soft pa je)
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Uporabniški avatar
Nejko
Prispevkov: 684
Pridružen: 04 Apr 2005, 10:01

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a Nejko »

Še mojih nekaj vrstic o novem Espaceu...

Stari Espace se je iz naše garaže po kratkotrajnem lastništvu že leta nazaj odpeljal, občutek o tem, da je to Avto, vse ostalo pa zgolj približki, pa je ostal. Zato sem še bolj z radovednostjo pričakoval prihod novega, boljšega, še bolj praktičnega. Možnosti izboljšave so bile, stari Espace IV pa je kljub pregovorno zanič motorjem 2,2 dci in 3,0 dci in težavam z zanesljivostjo, držal lestvico enoprostorske uporabnosti zelo visoko tudi po prihodu novega dvojčka Sharan/Alhambra, ki sta prinesla sicer veliko praktičnosti, ampak prednost pa le v drsnih vratih. V koncernu PSA, pa so verjetno tako ali tako obupali, saj se je zgodba z 807/C8 izpela.
Novi Espace pa prinaša obliko, za katero se večina obrne in nad katero ostane le malokdo ravnodušen. Vesel sem bil povabila Renault-Nissan Slovenija na malo daljšo tesno vožnjo, sploh pa sem od avtomobila veliko pričakoval. Avto so dostavili točno, od dogovorjeni uri… šok pa je sledil, saj sem operaterju s katerim sva usklajevala termin, izrecno povedal, da smo netipična družina, ki ima štiri otroke, oni mi pa pripeljejo avto zgolj z petimi sedeži…, pa ravno tretja vrsta, me je zanimala. Pri dvojčku Sharan/Alhambra so jo odlično skonstruirali in namestili tudi ISOFIX priključke. »Ampak bo že« si mislim… za osnovno spoznavanje bo tudi to dovolj. Ob predaji mi prijazna referentka sicer razlaga bolj ali manj pomembne stvari glede vozila in nastavitev le tega, na koncu pa ponudi, da se zapeljeva še do pisarne in pogledava enega s tretjo vrsto sedežev, ki pa mi ga žal ne more dati, ker je rezerviran… . No, ko vidim to tretjo vrsto, je razočaranje veliko…zasilni sedeži, brez ISOFIX priključkov in malo prostora za noge, ker je tik pred sedeži dno vozila nerodno – konstrukcijsko dvignjeno. Otroških sedežev sicer nisem tlačil notri, vendar kaj veliko več prostora kot v našem trenutnem pet let starem Grand Scenicu ni. Škoda!
Voznik se, verjetno za razliko od tistih v zadnji vrsti, kjer mimogrede tudi ni prezračevanja, počuti odlično. 1,6 dci motor s 160 konji je super, avto pa se, tudi zaradi krmiljena 4control, ceste drži kot ICS tračnic. Dvosklopnična avtomatika pa prestavlja izjemno lepo in tekoče. Poleg naštetega voznika razvaja še udobje sedeža, dobra bočna opora in vrsta masaž. Zanimiv je tudi Head-up display na katerem so najpomembnejši podatki vključno z osnovno navigacijo, dejansko so lahko oči ves čas na cesti, če te slučajno ne premami igranje z nastavitvami avtomobila po zaslonu na dotik, ki zavzema večino sredinske konzole. Nastavitve so tri osnovne: comfort, eco in sport, med katerimi pa ob normalni – pretežno mestno-avtocestni vožnji, nisem zaznal neke bistvene razlike. Je pa dejstvo, da je ob katerikoli nastavitvi prečkanje hitrostnih ovir ob hitrosti, ki je predpisana, zelo neugledno, neudobno in glasno. Verjetno tudi na račun 19-palčnih platišč…nočem razmišljat kakšen strošek je ko je potrebno kupit zimske pnevmatike in letne zamenjat! Bolj kot sem avtomobil vozil, bolj sem ugotavljal, da je veliko bolj kot predhodnik, osredotočen na voznika, kot na potnike. Ostali se ne počutijo slabo (z izjemo onih v zadnji vrsti), ravno nasprotno, ampak z osrednjo konzolo, in infozabavnim sistemom res daje občutek, da je napravljen za tistega, ki je za volanom. Verjetno pa tega upravičeno zmoti močenje prednjega in zadnjega stekla, ki je pri avtomobilu za slabih štirideset tisočakov, enako kot v štirikrat cenejšem cliu….na ogromno sprednje vetrobransko steklo brizgajo zgolj štirje tanki curki, 10 let starejši predhodnik je imel to bolje rešeno z razpršitvijo curkov po celotnem vetrobranskem steklu. Da ne omenjam zadnjega stekla, preko katerega se počasi cedi tekočina za pranje in preden priteče do brisalca le ta »v prazno« drgne po steklu – površnost? ,varčevanje? …skratka škoda – Twingo letnik 2001 (če ostanem pri Renaultu) je imel to rešeno s šobo v zadnjem brisalcu. Prtljažniku, ki je zelo majhen in ne vem, če še se da vanj zložit voziček za golf in palice, kar po novem, takemu avtomobilu očitno pritiče, namesto otroškega vozička, katerega si v starega Grand Espacea lahko zapeljal, ne da bi ga zložil. In še to, zopet se vračam 10 let nazaj – do danes in na prehodu iz IV. v V. generacijo so očitno pri Renaultu pozabili kako se skonstruira in vgradi ločeno odpiranje zadnjega stekla.
Cel paket avtomobila je izjemno lep, udoben, lepo se pelje – kjer je.č cesta brez hitrostnih ovir, avtomatika je super, in ovinki…škoda da nisem imel časa, da bi se zapeljal na kakšno gorsko vijugasto cesto, pa čeprav avtomobil ni namenjen divjanju skozi zavoje, se v zavojih drži in pelje kot prilepljen, največ po zaslugi že omenjenega 4contorl-a, ki pa izjemno pripomore tudi pri mestni okretnosti. Mogoče je potrebno omeniti še parkirno avtomatiko, ki avto super parkira, je pa res, da potrebuje nekoliko večji parkirni prostor, da ga zazna. Sam sem ga uspel stlačiti v luknjo, ki je avtomatika ni zaznala…je pa fenci, ko je mularija na zadnji klopi gledala, kako sem roke dvignil, avto pa se je sam odpeljal na parkirno mesto.
Vendar pa je od Espace-a ostal zgolj E, space (kot prostornost pa se je nekam izgubil). Razumem tržnike, ki so sodelovali pri razvoju, in razumem tudi da moja familija ni tipična familija, pač imamo veliko otrok, ampak v smislu prostora na kar nakazuje ime, pa novi Espace ni dostojen naslednik starega, ki je bil šik, prostoren in praktičen.
BMW 323i (1983)
Grand Scenic 1,4TCE LPG (2010)
Uporabniški avatar
tehnoland
Prispevkov: 223
Pridružen: 17 Jan 2015, 01:39

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a tehnoland »

skopusnik: si se že usedel v initiale? je kaj bolje ali je razlika v udobju? tisti napisi initiale me ne zanimajo, zanima me ali je udobje in občutek boljši.

itak ga (še) ne bom kupil ampak me zanima dokler ne grem še sam v živo probat (ne morem pa delati primejave s prejšnjim)
Uporabniški avatar
alkor
Prispevkov: 5
Pridružen: 06 Mar 2008, 12:04

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a alkor »

Pozdravljeni,

Se nekaj mojih vtisov iz 24 urnega testnega obdobja 1.6 dci Initiale....

Na prvi pogled avto super! V živo, vsaj meni, zelo všečen. 19 colske gume so ogromne, vozi se super, sam ga brez 4control ne bi vzel. Sicer nisem sprobal verzije brez, ampak tale je res super. Manevriranje noben problem, parkiranje tudi ne; 360 stopinjski senzorji, kamera, ambientalna osvetlitev je v redu, zunanje luči so super, udobnost v vožnji je super, kot voznik sem se počutil zelo v redu, pozicija za volanom, preglednost..vse OK...
Osrednji zaslon deluje BP, na vse se hipoma navadis brez kakrsnih koli navodil. Povezljivost s telefonom hipoma in zopet BP.
Motor: 3 osebe, od tega en otrok. Po obcutkih je cisto dovolj močan. Avtomatski menjalnik lepo zvezno deluje. Prestavljanje je tekoče. Pospeški OK.

Kar me je zelo zmotilo;
kartica Renault (ključ), sicer lična, ampak zelo lahka in plastična... Zdi se kot, da je iz cenene kitajske plastike...to pa sledi tudi v notranjosti avtomobila, kjer se vidi, da je Renault ostal Renault :(. Res škoda!!
Trda in groba plastika v notranjosti, da ne omenjam zelo ostrih robov pri nekaterih delih. Poleg tega so ročke za vklop smernikov, luči, brisalcev, radia, itd...skoraj enake kot iz Cliota, ki smo ga imeli 15 let nazaj. Tu je še gumb za odpiranje strešnega okna, prav tako majav in enak kot v prejsnji generaciji.
Kar me je še zmotilo, je nezmožnost odpiranja stekel in prižiganja radia, brez prižganega motorja.

Res škoda, da je Renault tukaj šparal in se ni bolj posvetil natančnosti in kakovosti izdelave, ker drugače bi avto takoj kupili. Morda so za nekatere to malenkosti, zame pa ne. Poleg tega se bojim še porodnih težav novega modela. (Da ne bo nesporazuma- enako je pri vseh proizvajalcih :) )

Mislim, da bi bilo fino počakati še cca pol leta ali več, da se pokažejo morebitne začetne težave. Morda bodo pa do takrat tudi del problemov s plastiko rešil.

To je na hitro kar se trenutno spomnim. Če bo še kaj bom dodal.

LP,a
Uporabniški avatar
Cefizelj
Prispevkov: 1156
Pridružen: 08 Mar 2010, 11:47

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a Cefizelj »

Kar me je še zmotilo, je nezmožnost odpiranja stekel in prižiganja radia, brez prižganega motorja.
Verjetno je tako kot pri ostalih s prostoročno kartico. Stisneš Start gumb brez da bi držal kuplengo/bremzo, in se vzpostavi kontakt, kot prva stopnja pri ključu in pol vse dela, da ni treba vžigat avta.
Slika
Uporabniški avatar
alkor
Prispevkov: 5
Pridružen: 06 Mar 2008, 12:04

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a alkor »

Verjetno....

Skoda ker ni nobeden prej to omenil....
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

Nobeden ni vprašal :)
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

Pa ne smeš imeti v leru oz verjetno v N pri avtomatiku, saj bo avto sicer vžgal. Vsaj pri scenicu 3 recimo ni več potrebno pritisniti bremze za vžig.
Uporabniški avatar
Sport Driver
Prispevkov: 740
Pridružen: 28 Dec 2011, 10:28

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a Sport Driver »

B1 16v napisal/-a:Pa ne smeš imeti v leru oz verjetno v N pri avtomatiku, saj bo avto sicer vžgal. Vsaj pri scenicu 3 recimo ni več potrebno pritisniti bremze za vžig.
Če ne boš stisnil sklopke ne bo vžgal.
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

Ne velja za megane /scenic 3. Dovolj je, da je avto v leru. Pri dvojkah pa je tako kot si napisal.
Uporabniški avatar
tehnoland
Prispevkov: 223
Pridružen: 17 Jan 2015, 01:39

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a tehnoland »

danes ga videl v živo. belega testnega. ko sem čez ene par minut šel nazaj ga ni bilo več pred bifejem da bi se ustavil in ga šel mal pobliže pogledat :(
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

https://youtu.be/zfJw5668nqI" onclick="window.open(this.href);return false;

Renault kvaliteta izdelave notranjosti pri avtu za 45.000 EUR. Upam da so taki kiksi samo pri predprodukcijskih avtih.
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

ja to je samo še za na odpad, niti ne moreš popravit, na dinos v prešo, pa po audija v salon, tam znajo tapeto prilimat, majo tamočen neostik, renaultu ga je slučajno zmanjkalo, in so prilepili s čigumijem, baje da v naslednjem mesecu dobijo močnejše žvečilne, z več sladkorja, tako da se takšne stvari nebi smele več dogajati
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

:)) točno, pri allmighty audiju uporabljajo hubabuba, renault pa ga serje z orbit brez sladkorja. Rezultati so vidni.
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Renault Espace V 2014

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

V SLO je v ponudbi tudi 1.6 Tce 200 EDC motor (novemberski cenik). Me veseli da ne bodo sami smrdljivci na cesti.

Poraba v RL je cca. 9 l/100km: http://www.autozeitung.de/auto-einzelte ... c?page=0,1" onclick="window.open(this.href);return false;

To je sicer 3 l več kot v prospektu, vendar za velikost in maso avta povsem sprejemljivo.
Odgovori