Scenic IV?
Re: Scenic IV?
kakšno foro pa potem imajo?
Re: Scenic IV?
Ravno gledam uradni cenik. Očitno je res tako poceni. 22290 - 500 popusta + kovinska barva.
Mene bolj skrbijo porodne težave, tako da počakam do prvega FL čez 2-3 leta...
Kaj dobiš pri VW za ta denar? Verjetno golega VW turbana 1.6 tdi
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Mene bolj skrbijo porodne težave, tako da počakam do prvega FL čez 2-3 leta...
Kaj dobiš pri VW za ta denar? Verjetno golega VW turbana 1.6 tdi
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Re: Scenic IV?
Gledam My revision za 1.5 dci: brez EDC je 1186 eur, z pa 1327 eur. Očitno so prišli k pameti in je teh 140 eur 1x menjava olja v menjalniku.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Re: Scenic IV?
sem jo opisal kot izkušnjo ob nakupu Kadjarja...tehnoland napisal/-a:kakšno foro pa potem imajo?
Skromnost je lepa čednost. Pozabite jo. Čimprej.
Re: Scenic IV?
Link?
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Re: Scenic IV?
Ah, Carminata iz Cliota in R-link2 pa res ne gre primerjattehnoland napisal/-a: moram iti preverit ob priliki če je r-link tudi tako bolj švoh odziven na dotik kot carminat v cliotu.
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: Scenic IV?
Avto kot avto je dokaj dober, kot enoprostorec (tudi samo kompakten) je pa bolj ...
Sicer odvisno od potreb posameznika, ampak za sopotnike zadaj prostora (in prilagodljivosti) ni ravno v izobilju. Za piko na i pri prostoru pa še tiste ogromne mizice zadaj na sprednjih sedežih (pri višjih stopnjah opreme), za katere bi dejansko bilo bolje, da jih ne bi bilo.
Škoda ...
Vozi se dobro, ta 20" kolesa niso moteča. Ne bi pa bilo nič narobe, če bi bilo podvozje v osnovi malo mehkejše (takšno bi lahko bilo pa za neko sport/gt line doplačilo). Stvar okusa ...
Kvaliteta izdelave/sestave ni slaba (vsaj na trenutnih). Zaenkrat opazil samo letvico nad pokrovom motorja pri enemu malo iz linije.
Izgled ... spet stvar okusa, meni je všeč, še bolj pa mi bi bil, če bi nudil več prostora.
Pa rumena v senci ni tako všečna kot na soncu
LP, Primož
Sicer odvisno od potreb posameznika, ampak za sopotnike zadaj prostora (in prilagodljivosti) ni ravno v izobilju. Za piko na i pri prostoru pa še tiste ogromne mizice zadaj na sprednjih sedežih (pri višjih stopnjah opreme), za katere bi dejansko bilo bolje, da jih ne bi bilo.
Škoda ...
Vozi se dobro, ta 20" kolesa niso moteča. Ne bi pa bilo nič narobe, če bi bilo podvozje v osnovi malo mehkejše (takšno bi lahko bilo pa za neko sport/gt line doplačilo). Stvar okusa ...
Kvaliteta izdelave/sestave ni slaba (vsaj na trenutnih). Zaenkrat opazil samo letvico nad pokrovom motorja pri enemu malo iz linije.
Izgled ... spet stvar okusa, meni je všeč, še bolj pa mi bi bil, če bi nudil več prostora.
Pa rumena v senci ni tako všečna kot na soncu
LP, Primož
Avtoslalom? Več na www.amd-sempeter.si
Re: Scenic IV?
Sem si ga tudi sam včeraj res na hitro ogledal. Kolesa so v živo res ogromna (sploh če je zraven kakšen drug avto), fino da že v osnovi dobr izgleda, položaj za volanom mi je perfekten, ker je položaj precej podoben avtu, ki ga imam trenutno. Zanimivo mi je, da je tipka za predal pred sovoznikom na elektriko (kot je za prtljažna vrata). Kvalieta izdelave se tudi meni ni zdela slaba.
Se pa strinjam, da ko se vsedeš zadaj, da nekaj ni OK. Če sem prav gledal, imata Scenic in Megane Grandtour teoretično pri nogah skoraj enako prostora, ampak se meni to ni zdelo - kolena sem imel pri mizici, ne vem mogoče je problem v poziciji sedežev? Aja, pa kaj je fora, da je pod sedeži tako malo prostora za noge (čevlje dobesedno zarineš pod sedež) - enako sem opazil že pri Meganu.
Kar se cene tiče, je pa več kot očitno, da ciljajo na 2 vrsti kupcev - tisti, ki bi imel avto z osnovno opremo (osnova je kar ugodna) in tisti, ki bi imeli praktično polno opremljen avto.
Se pa strinjam, da ko se vsedeš zadaj, da nekaj ni OK. Če sem prav gledal, imata Scenic in Megane Grandtour teoretično pri nogah skoraj enako prostora, ampak se meni to ni zdelo - kolena sem imel pri mizici, ne vem mogoče je problem v poziciji sedežev? Aja, pa kaj je fora, da je pod sedeži tako malo prostora za noge (čevlje dobesedno zarineš pod sedež) - enako sem opazil že pri Meganu.
Kar se cene tiče, je pa več kot očitno, da ciljajo na 2 vrsti kupcev - tisti, ki bi imel avto z osnovno opremo (osnova je kar ugodna) in tisti, ki bi imeli praktično polno opremljen avto.
Re: Scenic IV?
Še bolj hecno pa je, da odrasli nad 170 cm zadaj ne morejo sedeti, ne toliko zaradi pomanjkanja prostora za kolena, stopala in premalo dvignjenih sedežev, ampak predvsem zato, ker se glava zadeva ob rob strehe. Glavo le malo nagneš in že zadaneš streho, tako čudno blizu gre linija strehe... Težko opisat, ampak je po mojem razumljivo.
Kaj ti pomaga super lep avto, če je pa neuporaben.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Kaj ti pomaga super lep avto, če je pa neuporaben.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Re: Scenic IV?
Sem se malo poigral s konfiguratorjem in prišel do zanimivih cen. Primerjava paketov Zen, Intens in Edition One z motorjem dCi 110 in dvobarvno kombinacijo rumena-črna. Razen pri Zen-u (kjer sem dodal samo paket navigacije in sredinske premične konzole, ker mi brez teh dveh stvari zgleda čuden) nisem pri drugih dveh paketih dodajal nič.
Cene?
Zen: 21.320€
Intens: 21.580€
Edition One: 21.720€
Huda dilema, kaj izbrati
Cene?
Zen: 21.320€
Intens: 21.580€
Edition One: 21.720€
Huda dilema, kaj izbrati
Re: Scenic IV?
Za ta avto imam slab občutek glede prodaje... Ima dve katastrofalni napaki:
-idiotsko prevelike mizice zadaj pomenijo da so zadnji sedeži bolj kot ne primerni samo za otroke. Kaj je bilo narobe z mizicami, kot so bile do sedaj? Zavzele so 3x manj prostora! Teh par elelastik za tablico nikakor ne more opravičiti, da so toliko ''poredili'' te mizice.
-Zadaj sedeži 1/3 / 2/3 namesto 3 posameznih sedežev. Bolje bi bilo, da bi bil avto 500€ dražji in imel zadaj 3 sedeže...
Ostalo je sicer vrhunsko, cena je zelo ugodna, vendar te bedaste napake....
-idiotsko prevelike mizice zadaj pomenijo da so zadnji sedeži bolj kot ne primerni samo za otroke. Kaj je bilo narobe z mizicami, kot so bile do sedaj? Zavzele so 3x manj prostora! Teh par elelastik za tablico nikakor ne more opravičiti, da so toliko ''poredili'' te mizice.
-Zadaj sedeži 1/3 / 2/3 namesto 3 posameznih sedežev. Bolje bi bilo, da bi bil avto 500€ dražji in imel zadaj 3 sedeže...
Ostalo je sicer vrhunsko, cena je zelo ugodna, vendar te bedaste napake....
The only thing constant in life is change.
Francois de la Rochefoucauld
Renault Laguna Coupe Monaco GP
Francois de la Rochefoucauld
Renault Laguna Coupe Monaco GP
Re: Scenic IV?
Jaz bi vzel ZEN, ker zadaj nima tistih trapastih mizicIcEm4n napisal/-a:Sem se malo poigral s konfiguratorjem in prišel do zanimivih cen. Primerjava paketov Zen, Intens in Edition One z motorjem dCi 110 in dvobarvno kombinacijo rumena-črna. Razen pri Zen-u (kjer sem dodal samo paket navigacije in sredinske premične konzole, ker mi brez teh dveh stvari zgleda čuden) nisem pri drugih dveh paketih dodajal nič.
Cene?
Zen: 21.320€
Intens: 21.580€
Edition One: 21.720€
Huda dilema, kaj izbrati
Je pa res, da potem nimaš LED luči in boljših vzglavnikov, ki jih dobiš pri Edition One...
The only thing constant in life is change.
Francois de la Rochefoucauld
Renault Laguna Coupe Monaco GP
Francois de la Rochefoucauld
Renault Laguna Coupe Monaco GP
Re: Scenic IV?
Zanimivo da je v Avstriji cena od 21k naprej za ZEN, ki je identičen našemu life. Avstrijski Intens pa je v 99% enak našemu Zen.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Re: Scenic IV?
Se pravi da je naš vstopni model bolje opremljen... oz. so pri bas bolje opremljeni. Ali pa imajo še en model pozicioniran.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Skromnost je lepa čednost. Pozabite jo. Čimprej.
Re: Scenic IV?
mizice odšraufaš in jih prodaš na črnem trgubenfr1 napisal/-a:Jaz bi vzel ZEN, ker zadaj nima tistih trapastih mizicIcEm4n napisal/-a:Sem se malo poigral s konfiguratorjem in prišel do zanimivih cen. Primerjava paketov Zen, Intens in Edition One z motorjem dCi 110 in dvobarvno kombinacijo rumena-črna. Razen pri Zen-u (kjer sem dodal samo paket navigacije in sredinske premične konzole, ker mi brez teh dveh stvari zgleda čuden) nisem pri drugih dveh paketih dodajal nič.
Cene?
Zen: 21.320€
Intens: 21.580€
Edition One: 21.720€
Huda dilema, kaj izbrati
Je pa res, da potem nimaš LED luči in boljših vzglavnikov, ki jih dobiš pri Edition One...
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC