Renault Latitude

Novice iz sveta Renault
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

@Shusuglao prvo hvala. ti nimaš pojma o èem jst govorim. zakaj potem te tradicije ni izkoristu in delal naprej, to kar naj bi mel? pa še to...tradacija pomeni, da se nekaj nadaljuje, kar pa reno ni naredu in nisem nikol reku da je latitude sekret od avta! sploh bereš, oz zastopiš kaj hoèem povedat? pa pustmo zdej vw in osnovno opremo, ampka je treba priznat da je iz delavskega avta nastala dobra znamka, katera slovi po zanesljivosti. sm že povedal da mi gre vw na *****? ampak vseeno priznam, da jim je ratal paè. eni enostavno ne vidte dle od 2m in gledate striktno naravnost in ste zagledani v svojo, eno znamko!
ej svaka čast vwju da je iz mesarskega avta brez opreme naredil mesarski avto brez opreme ki velja za prestižnega (dobro zadnja generacija ni več mesarska in brez opreme), ne razumem kdo je to kupoval ko še niso bili na današnjem nivoju
glede zanesljivosti; po njej bolj slovijo, sicer je več kot spodobna, samo sloves je pa tak kot da se ne pokvari nič nikoli in tudi če se, to v resnici ni okvara ampak samo deli motorja počivajo :D

ČE bi se audi in vw držala tistega kar "znata" in nebi delala novih korakov v katerokoli smer že nebi bilo ne quattra ne R8 ne veyrona

kot sem napisal, renault zna delati prestižne avtomobile, ne vem zakaj ti milsiš da jih ne?
da še 1x povem point mojih postov. hoèem samo povedat, da bi bilo bolje, da se renault drži tistih avtomobilov, kateri se prodajajo in tržijo, oz masovno kupujejo in pametno bi bilo, da s tem delajo dobièek
tu ti nečesa ne razumeš
renault to počne že lep čas, predolgo
če imaš ti v ponudbi znamke samo male low budget avtomobile za rajo, jih moraš prodajati po nizki ceni in si vedno v riti, kajti nikoli ne bojo toliko cenejši da in ali boljši da konkurenca nebi mogla prodati vsaj pol toliko za pol višjo ceno
če imaš v ponudbi športne avtomobile in avtomobile višjih razredov, se tudi malim avtučkom avtomatično zvišujeta ugled in cena
in tako lahko več vlagaš v razvoj in delaš boljše avtomobile, ki imajo boljši sloves, imaš več dobička in lahko plačuješ več delavcev ko vidim da se ti že gre za to....in tako naprej
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
dci
Prispevkov: 625
Pridružen: 23 Okt 2010, 23:38

Odgovor Napisal/-a dci »

Vedno sem govoru, Renoja ne bom mel nikol....(ker je sosed popoldan iz dveh renojev sestavu tatretga..)..pa sm mel bad filing, da so vsi taki..."rableni", do sedaj sem vozil Hyundai.

Izhodišče, ki sem ga imel za nakup avta je bil dober dizel motor.

PSA1.6HD in večja kubatura pr vseh znamkah so mi avtomatsko odpadli, ker sem potegnil črto, tle je meja.
Nekako si moreš postavit okvir kaj rabiš in kaj/kje boš izbiral. Zame je bila osnova srce avta, šele potem vse ostalo. Ker to je razlog da se pelješ.

Sm gledu:
-Opel 1.3 CDTI
-Fiat 1.3 JTD
-Škoda 1.4 TDI
-VW (tega avta se enostavno za moj žep, kupit ne splača)
-Japonce&Korejce&Amerikance sem zrediral iz seznama... ...zarat kač!

-1.3 se mi zdijo že v osnovi preobremenjeni "tak filing mam.."
-Šwaba 1.4TDI mi pa cenovno ni potegnilo kupt avta- le zakaj....
-In prišel sem do Renoja, 1.5dci najvišjo kubaturo pa najšvohnej izvedba, sm si mislu, ..to bo dolgo zdržalo.

:!:
Uporabniški avatar
rok46
Prispevkov: 404
Pridružen: 24 Apr 2006, 13:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a rok46 »

@speedie razumem jst, samo kaj je bilo včasih danes ni pomembno, ker živiš od sedanjosti. če je bla včasih kava 100 sit, danes pa 1 evro nimaš kej. treba je gledat kaj maš zdej ( če si pa picajzl pa gledaš kaj je pripeljalo do tega da je zdej še 1x višja ).

prihajamo vse bližje skupej. res je da brez razvoja ni ničesar, samo omenil si eksote, če odvzamemo cliota. to se je zmeraj prodajalo in se zmeraj bo, kar se pa tiče napredka v dizajnu in oblikovalske strategije audija pa ta očitno laufa, ker nekateremu je všeč suha ženska in ima rad samo suhe, so pa tud taki k bi radi debelo probal :lol: ljudje smo si drugačni. da bo pa kdorkoli povozu Audija in bmw-ja pa močno dvomim, ker uživata veliko podporo tudi na trgih kjer francozov sploh ni.

@Shusuglao se strinujam glede VW-ja, ratalo jim je in to z golfom6, ko so vsi kritiziral neizvirnost pri oblikovanju itd. kolikor so jih prodali samo letos, oz golfov te generacije, dvomim da jim bo še kaj podobnega ratalo. ampak zaradi tega, se bo naslednja generacija (7) spet dobro prodajala, ker so postavil nek standard in to je tisto kar renoju manjka. ljudje ne bodo pozabili na grenak priokus, ki ga je pustil Vel satis. nažalost!

kar se tiče R8, to je samo galardo v drugi školjki, pa še pol cenejši je, tako da bi bili ekstremno neumni, da kej tazga nebi naredil. avto je lepota, moč, POJEM na kolesih. bugati res da spada pod VW, ampak poglej ozadje kakšno je. to je naslednjik modela eb10, kateri je bil takrat nekaj takega kot veyron danes.

se pravi, vsi so imeli pred sabo dostojne predhodnike, ki so ljudi prepričal s svojo ponudbo, ceno, mogoče eksluzivnostjo. in to bo zjebalo latituda, oz vel satis (ki mi je mimogrede še zmerej hud avto!)
.::TEAM SPIRIT::.
Uporabniški avatar
Speedie
Prispevkov: 1279
Pridružen: 18 Sep 2006, 20:39
Kraj: za ovinkom.

Odgovor Napisal/-a Speedie »

vse kar si reku je res samo z nečem se ne strinjam, sicer to da zgodovina ni važna. če zgodovine ne poznaš se le ta ponovi in še vedno se je.


tale primerjava z kavo je dost ustrezna. sam namest da bi kavo za 1 euro pil na prešercu bom šu 500 metrov stran in jo pil za 80 centov oz našel bom cenejšo. ljudem dopizdi ena in ista stvar sploh če jo morajo krepko plačati, res da rabimo ljudje čas da nekaj razumemo. ljudje se naveličamo stvari prej ko slej, žalostno je da je tako ampak tako pač je. in zato ker citroen ponuja nove možnosti tako z oblikovnega stališča kot z tehnološkega jst mislim da bo citroen bolj konkurenčen mercedesu in ostali druščini. le čas mu je treba dati :)
Slika
"There is no plan B, only another plan A."
Ritchey Watanabe

Group B rally driver...the ballsiest creature alive!

Group B rally spectator.....the craziest creature alive!
dci
Prispevkov: 625
Pridružen: 23 Okt 2010, 23:38

Odgovor Napisal/-a dci »

Moje mnenje = renault je sedaj na pravi poti glede dizajna, vendar se mi zdi, da je naveza renault-nissan-samsung tako močna, da se bo dizajn še korenito spremenil. Ali pa bo isto kot ma VW, en koncern, vsaka znamka pa svoj dizajn. isto mata KIa in hyundai. Renault ma zdej neko celostno podobo, in to bi morali imeti že prejšno generacijo, sm tolk so v zamudi.

za latitude ste omenjali armaturo, da je različna, ja je, ker se lepo vidi kakšna je armatura podobna kot pri laguni oz.meganu taka bo bila renault latitude, tista druga armatura, ki je v latitude, bo pa za vzhodni in za ruski trg oz. bo avto delan pod znamko samsung oz. model Latitude izhaja iz Samsung, mal so dizajn osvežili in je ratal Latitude.

to sem bral letos med dopustom v senci, in mi je bilo zelo zanimivo, ker dejansko so pri Renoju za ta segment samo malo osvežili dizajn, kar pomeni poceni avto. Ker drugo varjanto, ki bi pripeljalo do višje cene "ves razvoj itd.." se renoju ne splača delat.., pa tudi nekdo je že omenil, veliko so investirali v druga področja predusem elektro...pa kakor koli že, razvoj je gonilo napredka, zato ne komentirat zaničevalno, da je elektro smer brezveze, nekako treba začet, pa da se investicije povrnejo, brez prodaje ne bo napredka.
Uporabniški avatar
clio open
Prispevkov: 3124
Pridružen: 13 Nov 2007, 10:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a clio open »

Pa ti opaziš, da sam sebi v zelje hodiš? Nihče pač ne bo podrl imidža VAG koncerna. Oni pa so iz mesarskega avta naredili luksuz... Če je njim uspelo, zakaj ne bi drugim? Če je njim uspel preboj iz ljudskega v smetano, zakaj ne bi drugim? Če malo zasukamo zadeve - padel je svetovni gigant, Toyota - misliš, da še žanje ugled, ki ga je 3 leta nazaj?

Se strinjam s speedijem, če si ob pravem času na pravem mestu oborožen z znanjem, ni težav (recimo apple, aja s speedijem o E30 itd.). Kot drugo, obstaja paket opreme initiale paris, pa tudi ne mešati slovenskih žgancev s francoskimi kraki - ker naša oprema je 0 proti njihovi. Moj exception (2008) ima proti francoskemu manj, torej nima: litk, el. zadnjih šip, radia z blouetooth-om, senzorja za dež in tempomata. Sledita še privilage in initiale. Megane initiale ima od highline golfa manj edino vzvratno kamero.

To da je lanski golf prihodnji megane pa tudi ne drži. Kdo le je pobral eno izmed prvih 4-control lagun, pa čeprav gre za prastaro pogruntavščino? Koga je Porsche kopiral s sledljivimi žarometi (ne renoja)? Ko sem že tu - veliko nas je bilo prepričanih, da bo panamera potop, ker pač to ne spada v njihovo ideologijo, kot tud cayenne ni...

Hočem reči le, da VAG ni toliko boljši, kot govoriš, ker enostavno ni. Kaj ima audi več, quattro? ACC? Tle se pa počas neha...

Zakaj zmer izpostavljam opremo pri renoju? R5 baccara, clio baccara, laguna baccara (el. sedeži, el. vsa okna, tempomat, čeprav je bil gas na zajlo, ABS, avto klima, govorna naprava - leta '95), kaka je bila takrat konkurenca? To manjka renoju, latitudu konkretno ACC, hlajeni sedeži (pa sej ne vem, če jih clo ma), park assist in pa masaža še na kakem drugem zicu k voznikovem. Infinitijev 3.5 motor (s popravki na porabi) in kak velik dizel pa je. Če je že platforma D, naj bo pa še njen pogon.

Glede krize - je ne vidim ne pri Helli, ne pri Rauchu, ne pri Boehringerju, v končni fazi tud v Topu ne (bivši Global), pa ne bom več našteval. Ne prihajajte mi s primeri kot je Vegrad, ker ga ni pokopala kriza. Pri nas je bilo ogromno podjetji pod pretvezo krize prodano na jug. To pač naši direktorji znajo, prodat pod ceno, pobasat denar in se spravt na nasledn podjetje.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Uporabniški avatar
Drejchi
Prispevkov: 1620
Pridružen: 02 Sep 2009, 21:54
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

Saj bi pa se mi ne da. Kdor želi kupiti Audija/BMW/MB naj ga, saj je njegov denar, samo ne mi pa srat, da prodajam buče.

Kaj pa fali usnju, xenonu, ogrevanim zicem...? Je glavno, da se kupi avto "prestižnega" slovesa, pa tudi če je pod pokrovom kavni mlinček, in od opreme klopca pa volan? Seveda, saj sosed ne vidi notri, važn, da se zuni vid kdo ma dolzga! :roll:
Eh... slovenska foušija...
Uporabniški avatar
Nos
Prispevkov: 3656
Pridružen: 25 Mar 2010, 19:04
Kraj: Šentjernej-Kranj

Odgovor Napisal/-a Nos »

če mene kdo praša je vsaka lagunca bolj udobna od audija, passata ali drugih limuzin. da o tel ladji sploh ne govorimo :wink:
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
Uporabniški avatar
Drejchi
Prispevkov: 1620
Pridružen: 02 Sep 2009, 21:54
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

Ekola... res, butasti smo pa same neumnosti izbral od dodatne opreme... :roll:

Slika

In za primerjavo... Avantime Privilege 3.0 v6
SlikaSlikaSlika
Uporabniški avatar
Speedie
Prispevkov: 1279
Pridružen: 18 Sep 2006, 20:39
Kraj: za ovinkom.

Odgovor Napisal/-a Speedie »

pa sej tuki ni debate da renault ni cenejši al pa da ni bl udoben. debata je zakaj se latitude ne bo prodajal. dejte prebrat preden kaj napišete.
Slika
"There is no plan B, only another plan A."
Ritchey Watanabe

Group B rally driver...the ballsiest creature alive!

Group B rally spectator.....the craziest creature alive!
Uporabniški avatar
Fuego 85
Prispevkov: 825
Pridružen: 20 Feb 2005, 15:23

Odgovor Napisal/-a Fuego 85 »

Okej...


Kar se opreme tice se vedno mislim da je nek spodoben audi nima obcutno vec kot velsatis. Treba je pa locit opremo in tehniko, oprema je zame v notranjosti vozila kar se tice potnikov in njihovega pocutja. Motorizacija in pogon pa so tehnicne lastnosti, katere vplivajo na zmogljivosti vozila. Za slednje je pa jasno kot beli dan, da VelSatis 3.0 dci nima za 5dag zenfa proti Audi A6 3.0 tdi quatrro.

Pa pustimo to, ne vem zakaj se je razvnela taka vroca tema, konec koncev je govora samo o korejskem avtu v francoski preobleki :wink: . Se je morda cesa za bati? Nisem nikdar rekel da bodo znjim porazili nemce, je pa dovolj zanimiv za "prestiznih limuzin" potrebne Renaultovce.

Vse kar smo dognali je, da Renault v prestiznih krogih pac ni imel nikoli nekih blestecih prodajnih stevilk, ali pac kdaj davno tega, ne vem priznam... Zatorej nasprotnega niti ni za procakovati pri Latitude in verjamem da tudi ne ciljajo na to. Oni pac zadovoljijo svoje zveste stranke, imajo te avtomobile v paleti in skusajo ustrect cimvecjemu radiju kupcev. Vem pa, da prodaji navlkjub renault zna delati velike limuzine in tisti ki smo jih imeli priloznost okustiti, lahko to le potrdimo.

Pocasi bi se sedaj lahko nehale borbe nemci vs francozi, menim da ste za to na napacnem forumu. Jaz sem pac zaljubljen v svojo znamko avtomobilov in me drugi ne ganejo. Zaenkrat delajo tako kot bi delal sam, ce bodo kdaj sli po gobe bom pa obnavljal in vozil starejse modele. Kot se je ze veckrat dokazalo v sportu, je morda tudi v avtomobilizmu pomembno srce in ne le imidz, ter kaj sosed vidi.

Pa naj se kdo rece da sem ozkogled, da gledam le 2m naprej... Koga briga, vazno da sem srecen ko se usedem v svojega Renaulta :wink: .

Pa se nekaj besed o krizi... Mocnejsi prezivijo. Vem kaj govorim, nimam nic s pahorjem... Imam pa prevoznisko podjetje in me je "kriza" pribila naravnost na dno, zato ker smo samo jokali in jamrali kako se nam slabo godi. Hvala bogu sem se pravi cas prebudil, poiskal nove partnerje in glej ga zlomka, life goes on... Treba se je borit, zato pravim da je kriza samo za tiste ki tako mislijo in vrzejo pustko v koruzo. Se enkrat, mocnejsi prezivijo, krizni primerki odletijo :wink: ...

Aja pa se nekaj o poslovnezih in njihovih avtomobilih... Vec kot vozilo velja njegov odnos, dejanja in beseda.

Stem se poslavljam od te debate, pa srecno LATITUDE!!


Lp


Edit:
Mal sm ti popravu post ker noèem da bo kdo jezen in da zamere letijo okol po nepotrebnem ;)
Speedie
bluerunner
Prispevkov: 367
Pridružen: 20 Jan 2006, 20:20

Odgovor Napisal/-a bluerunner »

Tut jaz bi se vklopil v to debato z svojim pogledom na to vag grupo :roll: pa japonske rižotarje in ostalo, ampak mi bo tipkovnica hvaležna če se ne. Je pa moje mnenje tako, da je zame Latitude lep in če bi imel solato bi ga kupil. Kupil ga bo tudi nekdo, ki ve kaj je Renault, kaj je zgodovina...

Meni osebno ne trzne oko, ko vidim sosedovega A6 3.0 tdi, mi pa zaigra ko se vsedem v svojo Laguno al pa vidim lepega Espacea. In ko bom v živo videl prvega Latitude-a si ga bom zihr pobližje pogledal..

Zaljubljen v Renaulta? Sem ja, pa veste zakaj? Laguna je moj ta sedmi Renault, vseh sedem je imelo dušo pa tut eden (1!) me še ni pustil na cesti.. :wink:
Renault Sport fan-Laguna dCI, 96kw dynamic lux
Uporabniški avatar
Andyr26
Prispevkov: 232
Pridružen: 29 Maj 2009, 14:34

Odgovor Napisal/-a Andyr26 »

Renault Laguna II Initiale Paris 2.0dci 127kW l.2007
Uporabniški avatar
gasperg
Prispevkov: 160
Pridružen: 19 Avg 2008, 19:09

Odgovor Napisal/-a gasperg »

Ko vidim kaj takega mi postane slabo...

http://www.autosport.hr/auto-vijesti/no ... nim-znakom
Uporabniški avatar
clio open
Prispevkov: 3124
Pridružen: 13 Nov 2007, 10:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a clio open »

Renault Nissan Slovenija napisal/-a:Na slovenskem tržišču ga pričakujemo spomladi 2011 (predvidoma 1.4.). Ponudba bo obsegala tri nivoje opreme in 4 različice motorjev. Na začetni osnovni verziji Expression bo na voljo 2,0 literski bencinski motor s 140 konjskimi močmi in pa motor 2,0 dCi 150, na drugem nivoju opreme (Business) bo na voljo motor dCi 175 z avtomatskim ali ročnim šest-stopenjskim menjalnikom, na najvišjem nivoju opreme (Initial) pa bo pod pokrovom motorja dizelski V6 motor z 240 konjskimi močmi. Latitude bo približno 2000€ dražji od Lagune s primerljivo opremo, začetna cena pa bo okrog 22000€.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Odgovori