Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebere ;

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Fantocci
Prispevkov: 164
Pridružen: 05 Dec 2007, 17:51

Re: Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebe

Odgovor Napisal/-a Fantocci »

Drmo napisal/-a:Mi turbine jemljemo pri Turbo Medja. Nove sredice ali pa cele turbine.
in?

Lahko zatrdiš, da je komu po vgraditvi obnovljene avto delal še vsaj 50.000km? Tak podatek rabim(o).
Uporabniški avatar
Drmo.JR
Prispevkov: 337
Pridružen: 23 Apr 2006, 09:17
Kraj: ljubljana

Re: Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebe

Odgovor Napisal/-a Drmo.JR »

Jih ne obnavljamo ampak kupujemo NOVE sredice ali celotne turbine, ker imamo z obnovljenimi slabe izkusnje.
Slika http://www.enigma-motorsport.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Fan
Prispevkov: 1695
Pridružen: 04 Avg 2008, 01:54
Kraj: Ljubljana

Re: Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebe

Odgovor Napisal/-a Fan »

Fantocci napisal/-a:
Drmo napisal/-a:Mi turbine jemljemo pri Turbo Medja. Nove sredice ali pa cele turbine.
in?

Lahko zatrdiš, da je komu po vgraditvi obnovljene avto delal še vsaj 50.000km? Tak podatek rabim(o).
Lahko, pa ne samo 50 tisoč......................
Ni problem v sami turbini, če je obnovljena s kvalitetnimi materiali .................. bo delovala še mnogo let. Seveda, da je bila pravilno vgrajena, med delovanjem dobi kakšno kapljo normalnega olja, ni mrzla pognana do 150 tisoč rpm.
Največ napak se naredi že na začetku, pogovor mehanik/stranka:
- na začetku je potrebno stranki povedati, da se ob menjavi turbine menjajo tudi tesnila, cev za dotok olja in ščisti hladilnik z cevmi. V motor se da novo olje + novi oljni čistilec ( vseeno, če je bil olje menjano pred 1000 km ). Takšna menjava pa podraži končni strošek ................... dolgoročna pa poceni.
Pri rednem letnev vzdrževanju se motorju privošči normalno olje in kvalitetni čistilci ............................
Ja, v takih pogojih pa obnovljena turbina lahko deluje čez 200 tisoč km.
Ker imam prepoved zasebnih sporočil, mi lahko vaša vprašanje pošljete na: [email protected]

https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
bfranc
Prispevkov: 358
Pridružen: 11 Sep 2008, 09:42
Kraj: Dobrepolje/Kompolje

Re: Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebe

Odgovor Napisal/-a bfranc »

Fan oprosti, ampak prosim nehaj...preberi kaj sem napisal, ko sem nesel turbino, da mi jo scentrira.Kakšni kvalitetni deli, če pa jih kupujejo na veliko preko Ebaya in pol imajo neke ekstra dele.
Jaz nisem ob menjavi tesnil v turbini menjal olja, nisem jo scentriral, nisem menjal dovodne cevi za olje, nisem je peskal, da je bila videt ko nova, nisem pucal itercoolerja... pa ne boš verjel, še zdaj po enem letu dela b.p..
Kaj ste vsi mehaniki taki nateguni z takimi rečmi...če ne boš menjal olja pa ti ne bo veljala garancija...in pol ko crkne, pa čeprav se je menjalo olje in ostalo kar si napisal, ti pa reče, da si jo gonil mrzlo in vržeš še enkrat stran 450 eur.
Uporabniški avatar
Fan
Prispevkov: 1695
Pridružen: 04 Avg 2008, 01:54
Kraj: Ljubljana

Re: Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebe

Odgovor Napisal/-a Fan »

@bfranc
Sem prebral poste, preden sem odgovoril.
Napisal sem samo svojo izkušnjo, pri nas se pač tako menja, sedaj ali je to vse potrebno ali ne...................
V tem poklicu sem od 80 leta, pri nas se še ni zgodilo, da ne bi upoštevali reklamacije ................ ali še slabše, da bi poskušali okvaro obesiti stranki.
Ker imam prepoved zasebnih sporočil, mi lahko vaša vprašanje pošljete na: [email protected]

https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Re: Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebe

Odgovor Napisal/-a joztom »

Govora je predvsem o gareži v dovodni cevi za olje, ki takoj okvari tudi nove ležaje, zato se menja. Zamenjava tesnil in cevi in še kaj je sakramensko draga, žal je tako pri Renaultu. Pri zagonu je treba namazati vsaj s 30mL olja direkt v dovod, nato praznega verglat, da pride sveže olje čez. Zamenjava ležajev ali celotne sredice CHRA za cca 150€ v lastni režiji je enostavna za mojstre, ostali stop. Centriranje pri označenih in nepodrsanih vetrnicah ni najbolj nujno, kako jih pa boš sčistil, ne vem. Za to je ultrazvok itd. Vsekakor je turbina predmet precizne obravnave in kar nekaj znanja. Obnovljene turbine so po 350, nove original Garret ali Mitsubishi so po 550, obnovljene na servisu pa po 1100. Ne komentiram.
Uporabniški avatar
mauricex5
Prispevkov: 5
Pridružen: 02 Apr 2016, 15:37

Re: Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebe

Odgovor Napisal/-a mauricex5 »

Meni je sla turbina pri malce manj kot 20 tisoč kilometrih.
Scenic III 1.6 dci 130 KM
Zamenjali v garanciji in menjali tudi olje in filter. Ravno par dni pred rednim servisom. Prvi servis sem naredil pri 5000 kilometrih.
Uporabniški avatar
a_sist
Moderator
Prispevkov: 916
Pridružen: 24 Maj 2009, 20:21
Kraj: NM-Tolmin

Re: Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebe

Odgovor Napisal/-a a_sist »

Kaj ima veze količina goriva na delovanje turbine?
Squealing tire is a happy tire :)
Odgovori