Popravilo/menjava termostata Renault Espace 2008

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Odgovori
Uporabniški avatar
demokedes
Prispevkov: 16
Pridružen: 30 Sep 2012, 13:50

Popravilo/menjava termostata Renault Espace 2008

Odgovor Napisal/-a demokedes »

Pozdravljeni,
Odkar so bolj mrzli dnevi sem začel opažati, da moj Espace dci ne greje, kot bi pričakoval. Tudi po pol ure vožnje ne greje na polno. Najprej sem mislil, da je kaj narobe s samim gretjem, vendar pa sem zadnje dni malo bolj pozoen in vidim, da indikator toplote vode sploh en pride na polovico, kot bi moral. Sumim, da termostat vode ne opravlja svoje funkcije več kot bi jo moral.
Ali lahko termostat popravim/zamnjam sam, ali je zato potreben serviser?
Na tem mestu bi tudi vprašal, če mi lahko kdo svetuje kakšnega dobrega "popoldanskega" Renault serviserja na območju LJ.
Hvala
Uporabniški avatar
Spula
Prispevkov: 1389
Pridružen: 07 Nov 2012, 17:54
Kraj: LJ okolica

Re: Popravilo/menjava termostata Renault Espace 2008

Odgovor Napisal/-a Spula »

demokedes napisal/-a:Pozdravljeni,
Odkar so bolj mrzli dnevi sem začel opažati, da moj Espace dci ne greje, kot bi pričakoval. Tudi po pol ure vožnje ne greje na polno. Najprej sem mislil, da je kaj narobe s samim gretjem, vendar pa sem zadnje dni malo bolj pozoen in vidim, da indikator toplote vode sploh en pride na polovico, kot bi moral. Sumim, da termostat vode ne opravlja svoje funkcije več kot bi jo moral.
Ali lahko termostat popravim/zamnjam sam, ali je zato potreben serviser?
Na tem mestu bi tudi vprašal, če mi lahko kdo svetuje kakšnega dobrega "popoldanskega" Renault serviserja na območju LJ.
Hvala
Verjetno 2.0dci? Lahko zamenjate sami ampak je težko do njega pridt, je nekaj za "podret" pa potem je treba hladilni sistem prezračit po menjavi.
RenaultSport
Uporabniški avatar
demokedes
Prispevkov: 16
Pridružen: 30 Sep 2012, 13:50

Re: Popravilo/menjava termostata Renault Espace 2008

Odgovor Napisal/-a demokedes »

Aha ok...
Mi lahko kdo svetuje kakšnega ok mojstra v Ljubljani in okolici?
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Re: Popravilo/menjava termostata Renault Espace 2008

Odgovor Napisal/-a joztom »

Jaz bi vzel Vernet TH7069.83J, ki edini odpira pri 83°C, ostali kot Facet ali Behr pa vsi pri 89. Espace ima relativno vroč motorni prostor, pa je bolje če odpira prej. Zato so tudi vsi dizeljni 3.0 crkavali in enako je problem z vodno hlajenim alternatorjem. Menja se ohišje s senzorjem vred, na njem je tudi dihtunga. Ker ni možno objaviti slike, ni druge, kot da sam pogledaš. Je pri strani in je po moje treba akumulator vzeti ven, odmakniti ohišje varovalk. Je kar štorasto, ker ko sem menjal štarter sem bil pod avto več ur in še ves opraskan. Če je zadosti antifriza in če odpreš gretje na max, se sistem sam prezrači. Sem šel gledat v Dialogys, ima pa termostat na vrhu odzračevalni vijak. Ker je plastičen ga zlahka polomiš, če ga preveč zategneš, kot ventil kapica na kolesu. Če je pa mehanik kaj vreden, pa ima vakum sistem, izsesa zrak, da so gumijaste čeve čisto stisnjene in iz kangle potem not potegne v vse smeri tekočino, kot v tovarni. Ker kako bi pa tam motorje sestavljali, greli, da se termostat odpre itd.
Uporabniški avatar
Spula
Prispevkov: 1389
Pridružen: 07 Nov 2012, 17:54
Kraj: LJ okolica

Re: Popravilo/menjava termostata Renault Espace 2008

Odgovor Napisal/-a Spula »

joztom napisal/-a:Jaz bi vzel Vernet TH7069.83J, ki edini odpira pri 83°C, ostali kot Facet ali Behr pa vsi pri 89. Espace ima relativno vroč motorni prostor, pa je bolje če odpira prej. Zato so tudi vsi dizeljni 3.0 crkavali in enako je problem z vodno hlajenim alternatorjem. Menja se ohišje s senzorjem vred, na njem je tudi dihtunga. Ker ni možno objaviti slike, ni druge, kot da sam pogledaš. Je pri strani in je po moje treba akumulator vzeti ven, odmakniti ohišje varovalk. Je kar štorasto, ker ko sem menjal štarter sem bil pod avto več ur in še ves opraskan. Če je zadosti antifriza in če odpreš gretje na max, se sistem sam prezrači. Sem šel gledat v Dialogys, ima pa termostat na vrhu odzračevalni vijak. Ker je plastičen ga zlahka polomiš, če ga preveč zategneš, kot ventil kapica na kolesu. Če je pa mehanik kaj vreden, pa ima vakum sistem, izsesa zrak, da so gumijaste čeve čisto stisnjene in iz kangle potem not potegne v vse smeri tekočino, kot v tovarni. Ker kako bi pa tam motorje sestavljali, greli, da se termostat odpre itd.
Glede prezračevanja sistema ni čisto tako. Pri starejših vozilih z manj kompliciranimi motorji in pritiklinami je šlo pri novejših pa se ta tehnika ne obnese v večini primerih in je potrebno odzračit na mestih kjer so te prezračevalni vijaki. Velikokrat tudi javi napako(samo v testerju) na el. črpalki (katero imajo nekateri avti) ker ni dobro odzračeno. Vakum sistem pa uporablja zelo malo pooblaščenih servisov(čeprav je specialno orodje) kaj šele popoldancev in drugih servisov, večina se poslužuje prezračevanja čez te vijake, kolikor jih pač ima avto in segrevanje avta na del. temperaturo.
RenaultSport
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Re: Popravilo/menjava termostata Renault Espace 2008

Odgovor Napisal/-a joztom »

Me prav zanima, kako se doseže odzračevalne vijake, ko je akumulator noter in motor laufa. So pač uspeli naresti zaguzeno do amena.
Uporabniški avatar
Spula
Prispevkov: 1389
Pridružen: 07 Nov 2012, 17:54
Kraj: LJ okolica

Re: Popravilo/menjava termostata Renault Espace 2008

Odgovor Napisal/-a Spula »

joztom napisal/-a:Me prav zanima, kako se doseže odzračevalne vijake, ko je akumulator noter in motor laufa. So pač uspeli naresti zaguzeno do amena.
Gre, sicer zaj... konkretno ampak se da. Pri 1.6dci so pa malo bolj razmišljali in ga dali na majhno cev spredaj, ker tam je pa problem z roko do termostata.
RenaultSport
Uporabniški avatar
janezsko
Prispevkov: 201
Pridružen: 19 Sep 2008, 21:53
Kraj: celje

Re: Popravilo/menjava termostata Renault Espace 2008

Odgovor Napisal/-a janezsko »

pri mojem 2.0 dci sem prezračil sistem na samem hladilniku vode kjer je zgoraj prezračevalni vijak,,glede na to da gre zrak gor je tudi to najvišja točka hladilnega sistema..si ni treba jebat z vijaki spodaj...avto je pa treba ogret da se termostat odpre...
Odgovori