Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Pozdravljeni!
Že nekaj časa avto, predvsem ob konstantni vožnji npr. na avtocesti občasno "pocuka", kot da bi izgubil moč za hip, nato deluje spet vse OK ...
Pred kratkim pa je po cca 150 km dolgi vožji javil napako motorja in totalno izgubil moč, da sem se moral ustaviti..
Kot, da bi začel delati samo s 3 cilindri... Danes sem ga priključil na tester in javil mi je tole:
P0201 - Powertrain Injector Circuit - Cylinder 1
Test report:
------------------
MID:$21 TID:$86
- Catalyst Monitor Bank 1
Max: 30 Min: 0
Test result value: 63
FAIL
----
MID:$21 TID:$87
- Catalyst Monitor Bank 1
Max: 255 Min: 0
Test result value: 0
PASS
----
MID:$31 TID:$81
- EGR Monitor Bank 1
Max: 2 Min: 0,9
Test result value: 1
PASS
----
MID:$31 TID:$82
- EGR Monitor Bank 1
Max: 5% Min: -5%
Test result value: -0,1%
PASS
----
End of report.
Kaj bi lahko bilo narobe? Injektor šel v maloro?
Trenutno, kljub napaki, avto laufa na mestu normalno. Na armaturi ne sveti trenutno nobena lučka za napako...
Avto je letnik 2011, ima prevoženih nekaj čez 60.000 km, prvi lastnik, redno servisiran.
Hvala za pomoč!
LP
Že nekaj časa avto, predvsem ob konstantni vožnji npr. na avtocesti občasno "pocuka", kot da bi izgubil moč za hip, nato deluje spet vse OK ...
Pred kratkim pa je po cca 150 km dolgi vožji javil napako motorja in totalno izgubil moč, da sem se moral ustaviti..
Kot, da bi začel delati samo s 3 cilindri... Danes sem ga priključil na tester in javil mi je tole:
P0201 - Powertrain Injector Circuit - Cylinder 1
Test report:
------------------
MID:$21 TID:$86
- Catalyst Monitor Bank 1
Max: 30 Min: 0
Test result value: 63
FAIL
----
MID:$21 TID:$87
- Catalyst Monitor Bank 1
Max: 255 Min: 0
Test result value: 0
PASS
----
MID:$31 TID:$81
- EGR Monitor Bank 1
Max: 2 Min: 0,9
Test result value: 1
PASS
----
MID:$31 TID:$82
- EGR Monitor Bank 1
Max: 5% Min: -5%
Test result value: -0,1%
PASS
----
End of report.
Kaj bi lahko bilo narobe? Injektor šel v maloro?
Trenutno, kljub napaki, avto laufa na mestu normalno. Na armaturi ne sveti trenutno nobena lučka za napako...
Avto je letnik 2011, ima prevoženih nekaj čez 60.000 km, prvi lastnik, redno servisiran.
Hvala za pomoč!
LP
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Čim manj vozit takoj na avtovleko in nekomu ki ve kaj dela. Da ne bo jok in stok ko bo stopilo bat...
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Kot ti je napisal saso24 premalo nafte na enem cilindru povzroča prevroče eksplozije, ki prevrtajo bat, kompresija pride v karter in olje zmeče ven, tudi v sesalni kolektor in avta ni možno ustaviti na ključ, ker gre sam v iberture. Čez minuto pogleda blajerca pri strani ven. Dizo pregledati, popraviti ali zamenjati. Če bo šla čez čas še ena, je krivda na ležaju HP črpalke, ker se kruši hardkrom. To je posledica pomanjkanja mazanja, premalo nafte, voda v nafti ali zrak v vodih, nepravilno sestavljen filter nafte itd.
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Hvala za odgovore!
Ta napaka se je pojavila enkrat pred pol leta. Po tem, ko se je avto malo ohladil, je delal bp cca 4000 km. Zadnjič pa spet ista štorija.
Trenutno tudi dela brez težav, vse normalno... V torek sem zmenjen na servisu, pa da vidimo, kaj bodo zrihtali.
Hvala!
LP
Ta napaka se je pojavila enkrat pred pol leta. Po tem, ko se je avto malo ohladil, je delal bp cca 4000 km. Zadnjič pa spet ista štorija.
Trenutno tudi dela brez težav, vse normalno... V torek sem zmenjen na servisu, pa da vidimo, kaj bodo zrihtali.
Hvala!
LP
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Ekola, šoba stestirana, vse bp, napake ni možno odkrit. Serviser sumi, da je na električnem delu in bi jo dal obnovit - obnova bi stala cca 300 eur, ampak ne garantira, da je zihr to to in da bi bilo potem OK.
Kaj je za naredit v takem primeru?
LP
Kaj je za naredit v takem primeru?
LP
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
cca. 300 € stane nova.
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Obnovljene na Ebay so po 100€, nova pa 200?
http://www.ebay.de/itm/RENAULT-DACIA-1- ... g:uWIAAOSw" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.de/itm/RENAULT-DACIA-1- ... g:uWIAAOSw" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Stestirali ste samo 1 šobo? Tisto pri zob jermenu ali pri menjalniku? Problem je lahko tudi v inštalaciji...stilus napisal/-a:Ekola, šoba stestirana, vse bp, napake ni možno odkrit. Serviser sumi, da je na električnem delu in bi jo dal obnovit - obnova bi stala cca 300 eur, ampak ne garantira, da je zihr to to in da bi bilo potem OK.
Kaj je za naredit v takem primeru?
LP
RenaultSport
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Pri zobatem jermenu? Pri menjalniku?
Kolikor vem je injektor v vsakem cilindru eden. Računalnik je javil napako na injektorju cilindra št.1. Mehanik je injektor odmontiral in BAJE dal na test (nisem bil zraven, upam, da me ni "namočil"), na katerem niso ugotovili nobene napake na MEHANSKEM delu injektorja.
Električnega dela se baje ne da tako zlahka stestirati, sploh ne zdaj, ko dela spet vse bp.
Par dni nazaj sem z avtom naredil cca 250 km, med vožnjo je nekajkrat (cca 10x) random "pocukal", sploh na avtocesti. Napake ni javil niti ni zabeležil ...
Kolikor vem je injektor v vsakem cilindru eden. Računalnik je javil napako na injektorju cilindra št.1. Mehanik je injektor odmontiral in BAJE dal na test (nisem bil zraven, upam, da me ni "namočil"), na katerem niso ugotovili nobene napake na MEHANSKEM delu injektorja.
Električnega dela se baje ne da tako zlahka stestirati, sploh ne zdaj, ko dela spet vse bp.
Par dni nazaj sem z avtom naredil cca 250 km, med vožnjo je nekajkrat (cca 10x) random "pocukal", sploh na avtocesti. Napake ni javil niti ni zabeležil ...
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Ja je na vsakem cilindru en. Ni pa pri vsakem avtu cilinder 1. na desni strani pri zob. jermenu pri nekaterih je obratno. Zato sem napisal kateri injektor ste demontirali.stilus napisal/-a:Pri zobatem jermenu? Pri menjalniku?
Kolikor vem je injektor v vsakem cilindru eden. Računalnik je javil napako na injektorju cilindra št.1. Mehanik je injektor odmontiral in BAJE dal na test (nisem bil zraven, upam, da me ni "namočil"), na katerem niso ugotovili nobene napake na MEHANSKEM delu injektorja.
Električnega dela se baje ne da tako zlahka stestirati, sploh ne zdaj, ko dela spet vse bp.
Par dni nazaj sem z avtom naredil cca 250 km, med vožnjo je nekajkrat (cca 10x) random "pocukal", sploh na avtocesti. Napake ni javil niti ni zabeležil ...
RenaultSport
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
AAAA.... ok, ne vem, katerega je odmontiral, ker sem avto pustil tam cel dan.
Se opravičujem za nesporazum
Se opravičujem za nesporazum
Spula napisal/-a:Ja je na vsakem cilindru en. Ni pa pri vsakem avtu cilinder 1. na desni strani pri zob. jermenu pri nekaterih je obratno. Zato sem napisal kateri injektor ste demontirali.stilus napisal/-a:Pri zobatem jermenu? Pri menjalniku?
Kolikor vem je injektor v vsakem cilindru eden. Računalnik je javil napako na injektorju cilindra št.1. Mehanik je injektor odmontiral in BAJE dal na test (nisem bil zraven, upam, da me ni "namočil"), na katerem niso ugotovili nobene napake na MEHANSKEM delu injektorja.
Električnega dela se baje ne da tako zlahka stestirati, sploh ne zdaj, ko dela spet vse bp.
Par dni nazaj sem z avtom naredil cca 250 km, med vožnjo je nekajkrat (cca 10x) random "pocukal", sploh na avtocesti. Napake ni javil niti ni zabeležil ...
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Saj ti že v napaki piše, da je problem Powertrain in ne nujno injector.
Torej je lahko napaka tudi v povezavah. Še posebej, če se je napaka občasno pojavila, bi bil lahko samo kakšen slab stik.
Torej je lahko napaka tudi v povezavah. Še posebej, če se je napaka občasno pojavila, bi bil lahko samo kakšen slab stik.
Re: Megane III 1.5 dCi 110 in napaka na injektorju?
Tale 1.5 dCi 110 je res motor za kravžljati živce kar se elektronike tiče. Naš že od novega dela neke težave, predvsem ko je bil v uporabi tempomat je rad zmetal ven kup napak tipa check anti pollution, check ESP,... nekje na vsakih 40.000 km. No letošnja nova fora pa je Engine failure hazard in izklapljanje enega bata. Prvič se je zgodilo na poti na dopust, k sreči ravno malo pred bencinsko in sem se samo spustil do tja. Ugasnili motor, malo gledali okrog njega, če bi kje kaj bilo, poskusili še enkrat vžgati, motor teče normalno, čez par sekund so ugasnile tudi kričeče rdeče lučke STOP in ključ. Občasno sem še opazil, da je tu in tam motor pocukal a se je tudi to kasneje umirilo. Sedaj nekje 3000 KM kasneje spet ista zgodba vendar sedaj na parkirišču. Na parkirišče smo se pripeljali normalno, ko smo čez kake pol ure želeli naprej pa spet cel lightshow na armaturki ob prižigu motorja in delovanje na treh cilindrih. Sedaj po nekaj minutah pavze avto spet gre normalno vendar sedaj ključ ni ugasnil. Ko smo šli na dopust smo imeli napako P0204, torej četrti cilinder in bila je v statusu pending fault ter sama izginila. Danes imamo napako P0201 in status se je iz pending fault spremenil v current fault, predvidevam, da zato tudi sveti ključ, obenem pa na armaturki sveti še Check ESP.
Tisti, ki ste se s tem že srečali, kaj vse ste menjali? Da ne bojo na servisu menjali pol motorja in elektronike preden bomo ugotovili kaj je sploh narobe, glede na to, da avto drugače normalno deluje.
Hvala za odgovore.
Tisti, ki ste se s tem že srečali, kaj vse ste menjali? Da ne bojo na servisu menjali pol motorja in elektronike preden bomo ugotovili kaj je sploh narobe, glede na to, da avto drugače normalno deluje.
Hvala za odgovore.