Danes je 12 nov 2019, 02:32 | Natisni

Megane IV

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih

Moderator: Globalni moderatorji

OdgovorNapisal/-a zakumi » 22 okt 2019, 09:43

Imajo novi motorji 1,3 tce 140 hp 2 turbine?

Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
zakumi
 
Prispevkov: 1342
Pridružen: 29 sep 2012, 16:23
Kraj: Črnomelj



OdgovorNapisal/-a B1 16v » 22 okt 2019, 11:05

Ne
Uporabniški avatar
B1 16v
 
Prispevkov: 842
Pridružen: 14 jan 2004, 12:20

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 22 okt 2019, 20:14

Ima enojno turbino in vsekakor priporočam motor, ker je bomba. Malo pije in zelo dobro gre. Prožnost boljša kot pri 1.5dci, pravtako uglajenost.
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 953
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a zakumi » 23 okt 2019, 21:58

Lahko poveš po domače glede prožnosti in uglajenosti?

Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
zakumi
 
Prispevkov: 1342
Pridružen: 29 sep 2012, 16:23
Kraj: Črnomelj

OdgovorNapisal/-a B1 16v » 24 okt 2019, 07:07

Po domače: svetlobna leta bolje kot 1.6 16v, precej bolje kot 1.2 tce. Če vsaj slednjega nisi peljal, bo verjetno prehod iz 1.6 NA na 1.3 Tce pravi mali šok v pozitivnem smislu. Je dovolj po domače napisano?
Uporabniški avatar
B1 16v
 
Prispevkov: 842
Pridružen: 14 jan 2004, 12:20

OdgovorNapisal/-a zakumi » 24 okt 2019, 18:36

Ni, prožnost, uglajenost.

Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
zakumi
 
Prispevkov: 1342
Pridružen: 29 sep 2012, 16:23
Kraj: Črnomelj

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 24 okt 2019, 19:54

Evo za primerjamo z 1.5 dci 110 megane 3, ki sem ga imel prej...

1.3 tce 140 je veliko bolj prožen v spodnjih vrtljajih in ima manjšo luknjo, veliko tišji, če si navajen dizla od začetka preverjaš po pritisku na gumb če je avto sploh vžgal :lol: Veliko lažje je prehitevat s tem motorjem, ker je na voljo več moči (navora ima skoraj identično kot 1.5 dci), avto je glede na 1.5 dci 115 cenejši za 300€. Edini minus je nepreverjen motor in cca 1L porabe več kot 1.5 dci 110. Pri moji vožnji 5.5L proti 6.2 - 6.5L na relaciji.

Vsekakor jaz ne bi 1.5 dci niti povohal več.
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 953
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a zakumi » 24 okt 2019, 21:11

Hvala.[emoji846]

Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
zakumi
 
Prispevkov: 1342
Pridružen: 29 sep 2012, 16:23
Kraj: Črnomelj

OdgovorNapisal/-a IcEm4n » 26 okt 2019, 12:10

Ker je pred mano bil omenjen dCi110 v prejšnji generaciji Megana. Sem par let nazaj imel testnega karavana s tem motorjem in je v primerjavi z novim (katerega si tudi lastim) vožnja opazno drugačna. Pri tistem je bila res opazna turbo luknja in potem bum efekt, pri novem pa precej majhna turbo luknja in bolj enakomerno pospeševanje - podobno kot je pri prvi generaciji teh dCi-jev (15 let nazaj).

Za 1.6 16V pa samo tole (kar se vožnje in zmogljivosti tiče): :lol: :lol:
Ni brzine brez turbine! :D

Slika
Uporabniški avatar
IcEm4n
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: 12 jul 2007, 17:45
Kraj: LJ kotel

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 26 okt 2019, 19:23

Res je, 1.5 dci euro 5 je veliko bolj len kot 1.5 dci euro 6, ampak vseeno proti 1.3 tce 140 so precej v zaostanku, ker ima isto navora ampak 25 oz. 30hp več.
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 953
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a stihl » 27 okt 2019, 05:09

Pozdrav! 1.3 tce je res super, čisto dovolj poskočn pri vsej hitrostih. Za moje pojme dizla ne rabiš več. Kadjar 1.3 tce 140 ima porabo na relaciji (300 km) od Vrhnike do smučišča Sveti trije kralji ( Areh) in nazaj 5,9 litra. Sem delal tam teden dni in sem prav meril.
Prej sem imel scenic lll 1.2 tce 115, pa sploh ni primerjave z 1.3 tce in še liter večja poraba je bila.Lp
Uporabniški avatar
stihl
 
Prispevkov: 19
Pridružen: 04 okt 2014, 21:28

OdgovorNapisal/-a IcEm4n » 29 okt 2019, 20:40

Je to tista težava z amortizerji?
https://www.youtube.com/watch?v=eKRzH0Sd6L4
Ni brzine brez turbine! :D

Slika
Uporabniški avatar
IcEm4n
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: 12 jul 2007, 17:45
Kraj: LJ kotel

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 31 okt 2019, 18:09

Pomojem da ja, ampak če so serijski Monroe zanič, bi jaz kupu aftermarket ta boljše Bilsteine, pa bo mir. Amortizerji so dost poceni, tako da se splača uzet dobre in je mir. Razn če je avto še v garanciji seveda.

https://www.autodoc.si/bilstein/12775677
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 953
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a matt79 » 01 nov 2019, 19:21

Nekako tako dela ja, moj je bil star 2,5 leti kadar so mi zamenjali in sem moral 50% plačati.

Cenovno bi se mi splačalo vzet neoriginal ampak ker sem imel še bon v dobrem zaradi ostalega sranja sem nazaj vzel original. Menjava pride 290€.

Je pa bila samo ena znamka na voljo in to bilstein. To govorimo o neoriginal amortizerjih. Jaz sem mogu vzet nazaj original.



Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
matt79
 
Prispevkov: 448
Pridružen: 18 feb 2008, 15:20

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 01 nov 2019, 22:23

Me prau zanima, če so te Bilstein kaj boljši kot original. Čeprav jaz poznam ene par meganov, ki so letnik 2016 in imajo cca 100k in ni niti duha ne sluha o slabih amortizerjih oz. škripanju. Meni se zdi da je Monroe nekj zajebau vmes in so ble slabe serije.
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 953
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Okvare in pomoč

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov