Danes je 18 avg 2019, 17:57 | Natisni

Megane IV

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih

Moderator: Globalni moderatorji

OdgovorNapisal/-a simpa » 27 jul 2019, 07:38

Pozdrav še enkrat, pol pa se ne bom več javljal, ker ne vidim smisla komentirati nekaterih izjav.

Nočem nikogar žaliti, ampak včasih imam občutek, da se na nekaterih forumih javljajo perfekcionisti brez vsakršnih napak. Pa ljudje božji, avte snujejo, ustvarjajo, proizvajajo ljudje s pomočjo strojev, ki jih spet delajo ljudje. In ljudje imamo vsi (no nekateri na tem, pa tudi drugih forumih so kot kaže brez najmanjših napak in slabosti, pa to zgleda zahtevajo tudi od ljudi okrog sebe, pa seveda stvari, kot so avti, telefoni itd.). Po svojih izkušnjah lahko rečem, da je s takimi tako službeno kot zasebno zelo težko shajati, in se takih raje izogibam v širokem krogu. Tako kot imamo vsi napake (izjeme že izključene v zgornjem stavku), tako jih imajo stvari okrog nas. Jih imam jaz, jih imajo moja žena, otroci, sorodniki, sodelavci itd. Kot oni shajajo z mano, jaz shajam z njimi in podobno je s stvarmi okrog nas. Razumem, da večje težave motijo, da bi se pa človek živciral za vsako malenkost, je pa življenje prekratko. Komur je pa avto smisel in ideal življenja, pa kakor komu paše.

Brez zamere in lep pozdrav,
Simpa
Uporabniški avatar
simpa
 
Prispevkov: 87
Pridružen: 18 nov 2011, 21:34



OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 27 jul 2019, 09:25

Se strinjam! Zelo dober post.

Pač danes ma veliko folka neko čudno verovanje v sebe, da je on najboljši brez napak in da nekj njegovo mnenje pomeni na tem svetu. In pol to kar misli o sebi, pričakuje tudi od drugih oseb oz. predmetov.

Jaz ko sem kupoval novi avto nisem pričakeval, da bo samo zato ker je nov avto delovau 5 let ene najmanjše napakice... Določen procent novih avtomobilov je skos delal takšne in drugačne probleme. Danes ko so pa avtomobili ratali tako fini in sofisticirani stroji je pa to še bolj pogosto.
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 940
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a matt79 » 27 jul 2019, 10:20

Ni ravno dobro da se zagovarja proizvajalce ki slabe izdelke prodajajo po zelo velikih cenah. Vsak proizvod se mora testirati preden pride na polico, v teh primerih se mi zdi da smo mi poskusni zajčki.
Tukaj tudi ne govorimo o vseh novitetah ki jih imajo avti. Da škripajo amortizerji?? Pa saj to imajo avti že 500 let, kaj so sedaj novega odkrili da so slabše kvalitete?? Da naredijo slab pedal sklopke (pedal, ne sklopko). Da ne znajo sestaviti skupaj karoserije da ne bi imelo luftov......

Rlink 2, kako ne more delovati, vsak telefon ki ga imamo po žepih, 100x pade po tleh in zadeva deluje. Če niso sposobni sami narediti naj dajo korejcem ali Kitajcem narediti.

Smo govorili da kako slabe so continental sportcontact gume. Naj dajo boljše gor oz. slabše če so v realnosti boljše.

Ljudje ne bi smeli zagovarjati slabih materialov, saj s tem dajemo vedeti proizvajalcu, da bomo sprejeli vse sranje ki ga bomo prejeli na krožniku.

Kadar kaj naročim iz kitajske se zavedam da bo verjetno zanič, ampak vem tudi da je cena temu primerna
Da pa se talisman, espace prodaja za 30k€+ in da ima LAHKO toliko napak ne vem če je to normalno.

Naj prodajajo avte za 10k€, povejo to je to za to ceno in je stvar zaključena.

Lp

Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
matt79
 
Prispevkov: 434
Pridružen: 18 feb 2008, 15:20

OdgovorNapisal/-a Hauba » 27 jul 2019, 10:47

Se iskreno zahvaljujem @matt79 za ta post, da ne bom spet "jaz edini, ki tako misli" in črna ovca tega foruma :)
1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Uporabniški avatar
Hauba
 
Prispevkov: 1152
Pridružen: 16 nov 2012, 20:20

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 27 jul 2019, 11:21

Jaz obema predlagam da si sploh ne lastite avta. Tako boste najsrečnejši.

Sicer pa ne vem katere znamke vidva zagovarjate in kakšne avtomobile vozite. Ampak jaz imam dva mehanika v familiji, vedno mi govorijo da je čisto vseeno kaj kupiš, samo ne kupi model v prvih ali celo treh letih proizvodnje.
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 940
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a matt79 » 27 jul 2019, 12:04

Prosim ne bit zdaj pokroviteljski, ker sem povedal moje mnenje, katero mislim da ni bilo nič napačno. Če jaz nekaj kupim mora delovati brez enega problema, drugače je garancija. V moje primeru če karkoli spremljaš moje probleme bi mi morali zamenjati avto ali pa vsaj odbiti par k€, ne pa par 100€ za kar sem dobil bone.

Recimo zdaj mi pri 35k km cvilijo amortizerji, me je sram.... Na reno sem postavil vprašanje če si oni predstavljajo da bomo po novem poleg servisa olja na 30k km zamenjali vsakič tudi amortizerje. In pa če mi zagotovijo da bodo novi amortizerji boljsi kot so obstoječi.

In čudež..... odgovor je bil tako neumen in diplomatski da odgovora ni bilo v celem dopisu.

Lahko sem občutljiv, ampak take napake lahko pričakujem ko kupim 10 let stara jajca, ne pa NOV avto.

Vedno smo imeli renoje v družini že od leta 79 z prvo katrco. Ampak kot kaže se to izteka.

In pa se da odgovorim da je bil moj megane 4 'ljubezen na prvi pogled' ko sva ga z ženo videla pred Obijem sva šla takoj na reno in takrat je stekel nakup.

Danes pa lahko recem da zagovarjam korejske in pa japonske znamke,....... imam pa tudi jaz mehanika v družini kateri je tudi leta nazaj delal na renoju[emoji6]

Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
matt79
 
Prispevkov: 434
Pridružen: 18 feb 2008, 15:20

OdgovorNapisal/-a Janezek » 27 jul 2019, 12:49

ClioOwner in simpa; očitno sta zaposlena v Renaultu al pa imata res srečo v življenju in še nista izkusila težav z kupljenimi izdelki kot so avto, toplotna črpalka, tv, računalnik, telefon,....

In take izjave kot dajeta, da smo občutljivi, pretiravamo,.... pa dajte no. Če kupim nov avto, za 17k pričakujem, da bo brezhiben. Pa četudi je Renault. Me pa res zanima, kako bi vidva korenjaka reagirala, če bi kupila tako kanto od avta. Pa kakorkoli; vse bi še nekako pozabil (pokanje podvozja, nedelovanje R linka, vrata zijajo kot pri stari k..., vrata prljažnika so zaradi "podrsavanja" že naredile črto na odbijaču, vetrobransko steklo je skoraj nemogoče očistiti nad 50 km/h,....). A ker avto konstantno cuka in to vedno bolj (star je tri leta), me upravičeno skrbi, da bo mašina zaribala. Seveda bo to dan ali dva po izteku garancije.
Poleg vsega sem napako oz. cukanje opazil že prvi dan po odhodu iz salona. Seveda sem drug dan šel nazaj in glavni mehanik se je po vožnji z mojim avtom strinjal, da res nekaj ni v redu (ker sem bil očitno prvi s to napako). Ko napake niso znali odpraviti, pa je moral ob prihodu inženirja iz Renaulta spremeniti svoje mnenje in mi v oči povedati, da je z avtom vse OK. :roll:

Pa ne zdaj, da nimamo potrpljenja. Sam sem trgovec in se vsak dan srečujem z reklamacijami - tudi priznanih znamk. in seveda te reklamacije rešimo in odpravimo pomanjkljivosti. Avtomobilska industrija pa je v Evropi tako zavarovana, da praktično nič ne moreš, če oni rečejo da je to "stanje tehnike".

Me zanima kako bi vidva reagirala, če bi npr. kupila toplotno črpalko za ogrevanje za 5, 8 ali 10+k, pa pač v zimi tu in tam ne bi delala. Včasih bi delala samo s polovico moči, vsak drugi dan ne bi bilo tople sanitarne vode,.... po podani reklamaciji pa bi vama prijazno razložili, da je to "stanje tehnike" in da malo potrpita, saj bo za kak dan že normalno delala,.... seveda, bi vidva samo mirno počakala na bolj toplo vreme.

In še nekaj; do zdaj smo imeli ker nekaj Cliotov, 2x Megana II, Laguno; in z vsemi skupaj nismo imeli toliko težav kot s tem Meganom.
Zadnjič spremenil Janezek, dne 27 jul 2019, 13:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Janezek
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 04 maj 2014, 19:34

OdgovorNapisal/-a matt79 » 27 jul 2019, 12:58

Janezek ne vem kje si ti mene našel v tej zgodbi? Verjetno si malo pomešal osebe katere grajajo in hvalijo??

Če si prebral moje poste vidiš lahko da imam tudi jaz precej sranja z mojim meganom za 21k€.

Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
matt79
 
Prispevkov: 434
Pridružen: 18 feb 2008, 15:20

OdgovorNapisal/-a Janezek » 27 jul 2019, 13:18

MAtt79, se opravičujem za napako..... Že popravljam - mislil sem uporabnika simpa.
Uporabniški avatar
Janezek
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 04 maj 2014, 19:34

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 27 jul 2019, 13:31

Ne nisem zaposlen pri Renoju, delam pa pri firmi ki dela za raznorazne komponente za prvo vgradnjo v Reno, VW, Audi, Mercedes itd itd. Tako da dobro vem kako funkcionira ta del proizvodnje avtomobila. Pač proizvajalci bi radi prvoklasno robo za 0 oz. skoraj 0 denarja.

In imamo pri podjetju en kup različnih službenih vozil od novih meganov, octavij, berlingotov, kangoojev itd itd. Pri vsakem avtu so neke napakice. Od čričkov, lučk motorne elektronike, menjanih šob in turbotov na 30k km, cviljenje ventilatorja kabine, žvižganja na avto cesti itd itd.

Moj point je samo to da je odvisno od sreče in ne od znamke. Pač eni so ful zadovoljni, drugi malo manj ene pa sploh ne. Tako je pri Applu in Samsungu, ne samo pri avtomobilih
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 940
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a matt79 » 27 jul 2019, 13:55

Vsekakor je zelo odvisno od sreče in to pri vsaki zadevi. Jaz nimam 100% sreče že od leta 2009 do takrat pa sem imel lahko rečem stare in dobre avte predvsem pa zanesljive.

Sam delam tudi z ljudmi in pri nas raje ustrezemo stranki kot da imamo vsi probleme. Vsak malo požre in stvar je rešena. Vsekakor pa mora biti stvar rešena na tak ali drug način. Pri renoju pa lahko rečem da se delajo norca iz ljudi (verjamem da je pri ostalih znamkah isto). Tukaj je enostavno, če en Kekec od kvazi inženirja reče da stvar deluje pač deluje.

Saj do tovarniške garancije recimo da se je stvar vsaj resevala brezplačno, (ce pustimo vse poti, čas in sive lase). Sedaj pa ne glede da ima avto še vedno poporodne probleme sem pač v tretjem letu lastništva finančno tudi sam udeležen in to drago udeležen

Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
matt79
 
Prispevkov: 434
Pridružen: 18 feb 2008, 15:20

OdgovorNapisal/-a simpa » 28 jul 2019, 14:53

Spoštovani uporabnik Janezek.

Verjetno si mene s kom zamenjal. Moj post ni bil namenjen tebi, se s tabo popolnoma strinjam. Ne strinjam pa se s tem, da če je recimo baterija daljinca po pol leta iztrošena, da je to predmet reklamacije in podobne bedarije. In ne delam na Renoju, niti ne delam v avto industriji. Sem samo svoje mnenje povedal, da kdor pričakuje, kot sem napisal zgoraj, ima prevelika in nerealna pričakovanja, pa najsi gre za avto, telefon, tv itd.
In mislim tudi, da neka kriva obtoževanja na forum ne sodijo. Zato se ne mislim več oglašati na tem forumu, so še drugi, kjer pa do tega ne prihaja.

Vsem lep pozdrav,
Simpa
Uporabniški avatar
simpa
 
Prispevkov: 87
Pridružen: 18 nov 2011, 21:34

OdgovorNapisal/-a Petrol » 31 jul 2019, 12:19

simpa napisal/-a:Pozdrav vsem.

Jaz vozim Talisman Grandtour 1.6 dci Iconic od 3.2.2018, naredil do zdaj 84k km in edino, kar je bilo, so mi šobe za vetrobransko steklo menjali kar sami od sebe preventivno in zaradi ne najboljše tekočine za stekla od Petrola so mi 1x odmaševali cev za mokrenje zadnjega stekla.


Spoštovani,

Vitrex je priznan in uveljavljen izdelek, ki se prodaja na naših bencinskih servisih. Na trgu je že zelo dolgo in v vseh letih nismo zabeležili niti enega primera, da bi zaradi uporabe tega proizvoda kdo moral menjati šobe. Lahko, da je v vašem primeru res šlo za nečistoče v sistemu ali celo konstrukcijsko napako na šobi, vendar za to zagotovo ni bila kriva uporaba tekočine Vitrex. Da je krivda na strani Vitrexa pa je lahko tudi nekoliko neposrečen izgovor serviserja, ki je napako na šobi pripisal tekočini za pranje šip.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

S spoštovanjem,

Silvan Simčič
Področje tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana
Uporabniški avatar
Petrol
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 06 jul 2011, 10:28

OdgovorNapisal/-a IcEm4n » 31 jul 2019, 14:22

g. Simčič, dopovejte to mojstrom na pooblaščenem servisu, za katere je samo vitreks z renaultovim logotipom dober.
Ni brzine brez turbine! :D

Slika
Uporabniški avatar
IcEm4n
 
Prispevkov: 1752
Pridružen: 12 jul 2007, 17:45
Kraj: LJ kotel

Prejšnja

Vrni se na Okvare in pomoč

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov