Stran 3 od 9

Re: Megane IV

Objavljeno: 12 Jul 2019, 08:47
Napisal/-a B1 16v
Podpis pod tole.

Re: Megane IV

Objavljeno: 12 Jul 2019, 13:14
Napisal/-a matt79
Malo Off topic ampak mi je bilo rečeno tukaj da sem naredil napako ker sem kupil dizla, da bo cena padla itd. Sedaj vidim da še dobro da sem ga.
Vsaj ena dobra stvar na mojem avtu.

Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk

Re: Megane IV

Objavljeno: 16 Jul 2019, 17:52
Napisal/-a matej1406
Tce130 napisal/-a:Točno tako, kot je napisal uporabnik ClioOwner. Ne čipat tega zanič motorja in čimprej začet težit za uveljavljanje garancije (v kolikor je avto še v garanciji).
Oborožiti se boš moral z vztrajnostjo in ne popuščaj dokler ne odpravijo cukanja.
Najprej bodo menjal SW, računalnik vbrizga, nato pa sledi prvo razkopavanje, ko bodo odprli glavo in menjali samo ventile. Verjetno je že glava tudi hin in po menjavi ventilov ne bo nič boljše. Po vsem tem pa upaš, da ti Renault Slo odobri menjavo motorja, da lahko sledi drugo razkopavanje. Piši maile na Renault Slo in servis, ter jih kliči po telefonu.
Še dva nasveta:
1. Po vsakem posegu temeljito stestiraj avto na servisu in NE podpisuj prevzemnega zapisnika, če cukanja niso odpravili. Ne pristati na to, da boš doma testiral dva tedna, če cukanje izgine. Če cuka na servisu, zavrni prevzem in se odpelji z nadomestnim.
2. Tako zanič motorja, kot je 1.2TCE, jaz nikoli ne bi dajal na chip tuning. Velik delež novih motorjev že ne dela v redu, kaj bo šele pol.
Joj
ne vem ce imam zivce za tole. niti volje da bi hodil po servisih,...
tut ce pridem do tega da bi zamenjali motor. bo se vedno notri 1.2 tce :D

Re: Megane IV

Objavljeno: 22 Jul 2019, 19:57
Napisal/-a Janezek
Končno en koristen odgovor!, od Tce130

Kot si zapisal; tudi meni so sprva menjali računalnik, svečke,... potem pa je prišel tisti čudežni inženir, ki je povedal, da je vse v redu in vse se je ustavilo.

Bom poskušal še enkrat in bolj vztrajal.

Zanima me pa vseeno, a je res to napaka na motorju/ventilih? - oz. kaj bo s takim motorjem če 2-3 leta? Imam vseeno (pač laičen občutek) občutek, da je to neka napaka elektronike.

Re: Megane IV

Objavljeno: 22 Jul 2019, 20:02
Napisal/-a zakumi
Kolega vozi avto z tako mašino že eno leto in nobenih problemov. Tko, da mi nič jasno, ker vas velik joka.

Poslano z mojega SM-G955F z uporabo Tapatalk

Re: Megane IV

Objavljeno: 22 Jul 2019, 20:51
Napisal/-a Janezek
Moj kolega tudi vozi Megane III z 1.6 mašino, pa ni imel problemov z sedežem, z LED lučkami, senzorjem v ogledalu,...

Je pa res, da je bele barve!

Re: Megane IV

Objavljeno: 23 Jul 2019, 09:10
Napisal/-a Hauba
Kolega vozi avto z tako mašino že eno leto in nobenih problemov.
A to je nek ful dosežek, da se eno leto voziš z novim avtom brez problemov? :a2_1wtf

O čemerkoli drugemu se sploh ne bi smeli pogovarjat, kot o vožnji brez problemov pri novem avtu. Pa da ne bi kdo omenil kakšne "poporodne težave" ali kaj podobnega, ker trajajo že od leta 2016...

Re: Megane IV

Objavljeno: 23 Jul 2019, 09:59
Napisal/-a zakumi
Glede kar tukaj berem je to dosežek. Sam sem imel namen kupiti tak avto in ko sem probal sem se takoj odločil da nebo moj. Iz konja na magarca ne hvala.

Poslano z mojega SM-G955F z uporabo Tapatalk

Re: Megane IV

Objavljeno: 23 Jul 2019, 10:09
Napisal/-a Hauba
Točno tako, kot si rekel. "Glede na to kar tukaj berem je to dosežek". Se 100% strinjam. Ampak glede na to, da je verjetno največji razlog za nakup novega avta brezskrbna vožnja, je pa to totalni poraz. Pomoje sem imel jaz večje zaupanje v Avantime-a, kot pa lastniki novih Meganov/Talismanov. No... Mogoče pretiravam, ampak vzemimo v zakup, da je imel moj Avantime 13 let in 270000km za seboj, preden so se začeli problemi.

Re: Megane IV

Objavljeno: 26 Jul 2019, 11:06
Napisal/-a simpa
Pozdrav vsem.

Jaz vozim Talisman Grandtour 1.6 dci Iconic od 3.2.2018, naredil do zdaj 84k km in edino, kar je bilo, so mi šobe za vetrobransko steklo menjali kar sami od sebe preventivno in zaradi ne najboljše tekočine za stekla od Petrola so mi 1x odmaševali cev za mokrenje zadnjega stekla. Ostalih problemov nimam, dvakrat je bila menjana še baterija na daljincu, ker je javljalo, da je slaba. Ostalo pa redni servisi olja, filtri, na 60k km menjane prednje zavorne ploščice.
Enkrat so mi tudi popravljali zaradi priletelega kamenčka poškodovano vetrobransko steklo na Carglass, to priporočam.
Enkrat so mi tudi menjali zaradi priletelega kamna počeno vetrobransko steklo na Carglass, to pa ne priporočam, ker mi niso uspeli skalibrirati kamere in pol ni dobro delala asistenca za pasove in preklapljanje dolgih/kratkih luči in branje prometnih znakov. Pazi to, ko niso uspeli skalibrirati na Carglassu, so mi rekli, da na kalibracijo naj pa grem na Renaultov servis in naj Renault pošlje račun na Carglass. Pa čeprav sem jih pred menjavo vsaj 3x vprašal, če naj raje grem na Renalut servis na menjavo, ko sem prišel preveriti, če se da le s popravilom rešiti. No Renaultov servis je ugotovil, da steklo menjano na Carglassu ni tako kot bi moralo biti in sem se 2 meseca zezal s Carglassom, ki vztrajajo, da je steklo tipi topi. No, zdaj se je zadeva rešila drugače. Prejšnji teden mi je nepreviden voznik pri vzvratni vožnji na glavno cesto odvzel prednost in razbit odbijač, desni blatni, desna luč, motorni pokrov in počena šipa in zdaj bodo to vse popravili na Renault servisu, vključno z menjavo stekla. Tako da menjavo stekla na carglass ne priporočam.
Kar se kvalitete avtov tiče. Sem vozil pol leta Golfa Variant 1.6 dci 5 prestav, ki je bil takrat star pol leta. Zadaj pri brisalcu je ob vsakem dežju teklo not, zadnji park senzorji so delali-niso delali. Enkrat se je skujala tudi armaturna plošča in potem spet začela delati sama od sebe.
Trenutno vozim nadomestni avto Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ATC staro 2 meseca. Nekje pod volanom pogosto nadležno škripa plastika, pa ne morem ugotoviti kje. Ker avta ne bom dolgo imel, pa tudi ni moj, se mi ne da s tem ubadati, me pa moti. Podobnih problemov kot z Golfom ali Škodo, do zdaj nisem imel z Renaulti. Tak da jaz definitivno raje ostanem pri Renaultu kot pa VW ali Škoda.

Lep pozdrav,
S

Re: Megane IV

Objavljeno: 26 Jul 2019, 11:22
Napisal/-a zakumi
Lepo si se razpisal, vendar z temo nima nič skupnega.

Poslano z mojega SM-G955F z uporabo Tapatalk

Re: Megane IV

Objavljeno: 26 Jul 2019, 11:49
Napisal/-a Hauba
Torej, avto voziš leto in pol... Dvakrat so ti že morali baterijo na daljincu menjat, neko cev so odmaševali, šobe za pranje stekla so morali menjat (je vseeno ali jih sami od sebe menjajo, ali pa jim ti poveš, da so zanič in jih potem menjajo), pa pol stvari ti ni delalo, ko so ti menjali sprednjo šajbo... In ti si ful zadovoljen, ker si imel SAMO te probleme, pri leto in pol starem avtu.

Re: Megane IV

Objavljeno: 26 Jul 2019, 14:24
Napisal/-a mohimm
Jah, ker ostali proizvajalci tega ne delajo (~hint hint~, ko ti bodo ob menjavi olja posodobili software na računalniku [pri svojem priljubljenem proizvajalcu], se prosim razpiši kak problem je to, da dajejo polizdelke na trg... :) Osebno bil priča ko je sodelavec v novem citroenu uspešno zabrikal celoten infotainment sistem, 2 dni po tem ko mu ročna ni hotela spustit... Pač nek procent je defektov...

Kar se tiče baterij -> na vsake toliko časa se kartico ob daljši vožnji porine v režo, naj bi baterijo dopolnjevalo.
Edini problem ki ga vidim v zgornjem opisu je nesposobnost carglassa.

Malenkost bolj "ontopic":
1.2 tce; obstaja več zadovoljnih uporabnikov, ki enostavno niso glasni in nabirajo kilometre. Tisti ki imajo probleme pa več pišejo in so glasni; in imajo tudi prav, sploh ker določeni serviserij v SLO ne postopajo kot je potrebno...

Tisti ki imate osebne izkušnje s problemi z 1.2 tce in 1.3 tce -> je kdo zaznal kakršnokoli podobno obnašanje na 1.3?

Re: Megane IV

Objavljeno: 26 Jul 2019, 21:38
Napisal/-a ClioOwner
Ne, 1.3 tce dela vrhunsko. Sam ga imam in tudi poznam 2 osebka. jaz imam 4k, eden 15k, eden 25k. Vsi brez problema, ne pijejo olja, vode, ne cukajo, grejo ko strela in malo pijejo.

Re: Megane IV

Objavljeno: 27 Jul 2019, 07:48
Napisal/-a Sport Driver
Hauba napisal/-a:Torej, avto voziš leto in pol... Dvakrat so ti že morali baterijo na daljincu menjat, neko cev so odmaševali, šobe za pranje stekla so morali menjat (je vseeno ali jih sami od sebe menjajo, ali pa jim ti poveš, da so zanič in jih potem menjajo), pa pol stvari ti ni delalo, ko so ti menjali sprednjo šajbo... In ti si ful zadovoljen, ker si imel SAMO te probleme, pri leto in pol starem avtu.
Se ti delaš neumnega ali kaj? Edina stvar, ki je bila narobe z avtomobilim so bile šobe, ki so bike starejša varjanta in so jih menjali. Resno, baterija v kartici je problem, to magar lahko sam zamenjaš. Ta Keyless pač porabi več ker mora ves čas oddajati, ni to navaden ključ.
Za šipo je pa kriv Carglass ker niso vsega skalibrirali, ista stvar je povsod pri vseh avtomobilih, no pri tvojem ne, ker itak nimaš teh sistemov.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk