Danes je 22 okt 2019, 22:40 | Natisni

Megane IV

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih

Moderator: Globalni moderatorji

OdgovorNapisal/-a zakumi » 28 maj 2019, 13:31

Žalostno. Bolše da vozim še naprej 3.

Poslano z mojega Pixel 2 XL z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
zakumi
 
Prispevkov: 1336
Pridružen: 29 sep 2012, 16:23
Kraj: Črnomelj



OdgovorNapisal/-a B1 16v » 28 maj 2019, 14:17

Dober povzetek njegovega pisanja, resnično si mu pomagal.

Morda obstaja upanje za lastnike 1.2 tce v smislu, da vsi dobijo nove motorje: https://siol.net/avtomoto/novice/skrita ... jev-498544
Uporabniški avatar
B1 16v
 
Prispevkov: 830
Pridružen: 14 jan 2004, 12:20

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 28 maj 2019, 21:04

amm ne, nobenih novih motorjev ne bo. to je itak objavila samo neka potrošniška agencija, ne pa Renault. Par mesecev nazaj je bla ista stvar okoli Fordovih 1.0 ecoboost motorjev, da se motorji razletajo in pregrevajo. Nobenega vpoklica.

Sicer pa članek govori o euro 5, ne euro 6 motorjih.
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 949
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a vojcj » 03 jun 2019, 13:07

Pri našemo so motor zamenjali, ampak slab mesec je bilo ok, danes pa spet na servisu, cukanje, ugotovili so, da avto res cuka. Sedaj p ačakam kaj bodo naumili.
vojcj
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 28 maj 2019, 12:31

OdgovorNapisal/-a B1 16v » 04 jun 2019, 07:09

Meni v M3 1.2 tce 132 ni cukal, sem pa pri nižjih hitrostih opažal sledeče: pri konstantnih obratih v 3,4 5 prestavi pri hitrostih od ca. 36 do 60 km/h so vrednosti trenutne porabe nenavadno nihale: večino časa 3,5 do 4 l/100 km, potem je sledil skok na 11 l/100 km, počasno padanje proti 4, čez 30 sekund ponovno skok na 11, itd. Najbolje sem lahko fenomen opazoval pri vožnji s tempomatom (ravna cesta).

Moja rešitev spet ne reši problema cukanja, a po pravici povedano se mi je odvalil velik kamen od srca, ko sem avto prodal (sicer šele dve leti in pol starega in z 20.000 kilometri)... Na servisu so itak trdili, da je vse OK, verjetno cesta ni bila ravna, netočen BC, bla bla bla. Avto je sicer imel še 1,5 leto garancije, a res nisem imel dobrega občutka glede dolgoročne zanesljivosti.
Uporabniški avatar
B1 16v
 
Prispevkov: 830
Pridružen: 14 jan 2004, 12:20

OdgovorNapisal/-a vojcj » 07 jun 2019, 07:34

Nadaljevnje sage Megane 4.
Servis ugotovi, njihov diagnostik, da avto cuka in ni v redu. Pokličejo svojega "vseznalca" inšpektorja, ki seveda dela v njihovo korist in strokovno ugotovi, da je avto v redu.
Sledila bo tožba, z neodvisnim izvedencem. Grem do konca.
vojcj
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 28 maj 2019, 12:31

OdgovorNapisal/-a Tce130 » 02 jul 2019, 19:26

Vojcj,
V začeku leta sem preživljal natančno isto agonijo kot jo opisuješ (imam Scenic IV 1.2 TCE 130KM). Po menjavi motorja je cukal ene par km, ko pa sva se vozila s predstavnikom iz tehnične podpore, pa je cukanje izginilo in ga po pol leta še nisem zaznal.
Vsa ta namigovanja na 100 oktanski bencin, LSPI olja ne pomagajo, ker gre za napako v seriji motorjev.
Upam, da boš uspel rešiti zadevo brez procesa na sodišču. Tudi jaz sem se tako kot ti, besen zakadil do odvetnika, ki pa mi je razložil, kako potekajo zadeve v teh primerih.
Sodišča in izvedenci bodo presojali o teži napake (ali si lahko avto uporabljal, ali te je samo nekaj motilo). Glede na to, da je bil avto vedno vozen je opravljal svojo nalogo. Ko si ga dal na servis, si dobil nadomestnega. Verjetno bi lahko dobil tožbo, ampak tam na koncu pa se pojavi še en haklc. Avto si vseeno uporabljal ves čas in zaradi tega je manj vredno. Zato si tudi ob dobljeni tožbi lahko dolžan prodajalcu poravnati nadomestilo za to obdobje, prodajalec pa ti mora vrniti celotno kupnino.
Pri Lidlu in Hoferju tega recimo nisem doživel.
Ko sem računal za svoj primer, je bila izguba vrednosti okoli 4 jurje. Prodajalec pa mi je dal točno toliko popusta za novo enakovredno vozilo, da bi moral zanj doplačati 4 jurje.
Nismo prisli skupaj, ker bi novega Scenica dal max 2 jurja doplačila. To prodajalci in uvozniki/zastopniki zelo dobro vedo.

Ker je pomagala zamenjava motorja (prej so menjal tudi ventile), sem se zadovoljil s 3-letnim jamstvom, ki mi ga je dal Renault Slovenija (cca 800€ vrednosti). Dosegel sem tudi zamenjavo vseh vratnih kljuk, ki obstajajo v izboljšani verziji, da delajo tudi pozimi (v to je servis prepričal sam predstavnik Renault Slovenija). Zamenjali so mi tudi akumulator, stabilizatorje na sprednjih kolesih, ohišje rlinka, ki je škripalo (po parih tednih spet škripa). Vrata prtljažnika raje nisem dal nastavljati, imam raje da se normalno zapirajo in tesnijo, kot pa da so poravnani spoji.
Med menjavo motorja so mi:
-razbili sprednje steklo in mi uturili tak avto, kar sem opazil šele doma, ko sem odprl pokrov motorja. Po malce njihovega sprenevedanja sem dobil novo steklo, ki pa so ga tako šlampasto zmontirali, da je bilo razmaka na vrhu pri strehi za cel prst. Zdej je notri tretje steklo.
-polomili nosilce cevi nad motorjem in mi šele po mojem ponovnem vztrajanju to zamenjali z novim.

Skratka, do sedaj sem imel samo rabljena vozila, pri prvem nakupu novega sem pa v dobrem letu dozivel vso možno sranje. Sem zelo razočaran nad stanjem avtoindustrije, pooblaščenih servisov (nesposobnost in nezainteresiranost za popravila v garancijski dobi) in pravnega varstva potrošnikov.
Pa so se včasih iz Zastave delali norca:"kakva meni plata, takva tebi vrata".
Tce130
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 30 jan 2019, 19:59

OdgovorNapisal/-a matej1406 » 07 jul 2019, 12:50

Pozdravljeni,
v petek sm se odlocu da peljem svojega megana tce 130 (12/2016) na valje da bi ga cipal. Tankan je bil z 95ko.
In ko sem mislil da bomo to hitro zrihtali je nastal problem,.
Avto je cukal in ga je dusilo, kar se je videlo tudi na grafu, ampak,.. nikakor nismo dosegli tisto magicno stevilko 130Km. Prisli smo komaj do reci pisi 115 konjev. :angel: Se mi je ze prej zdelo da avto ni tak kot je bil naprimer testni megane z enakim motorjem
Tako da smo se dogovorili da tankamo od zdaj naprej 100ko in bomo potem ponovno poizkusili na valjih. je res mozno da je samo bencin problem?
Naj se prej ustavim se na servisu in jim omenim situacijo? Kregal se res nebi ker vem da brez odvetnikov ne bom prisel dalec.
Je lahko se kaj drugega razlog za to? mogoce kaksni filtri, olje, in ostalo sranje ki se lahko zamenja...

lp,
Matej
matej1406
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 17 feb 2019, 23:02

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 07 jul 2019, 13:47

Čaki, kdaj je avto začel cukati? Po tuningu al pred tuningom?
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 949
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a matej1406 » 07 jul 2019, 13:56

Avto cuka kot ponavadi pri vseh okol 50-55kmh. Normaln voznja se cuti cukanje
Avta sploh nismo cipali, samo na valje smo ga dal. Ampak so bli rezultati porazni
matej1406
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 17 feb 2019, 23:02

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 07 jul 2019, 17:18

Verjetno so že ventili dobili svoje in ne dihtajo več. Tipični problem 1.2 tce.
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 949
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a matej1406 » 07 jul 2019, 19:03

to mislis za cukanje ali na to, da je avto nekje izgubil 15Km
matej1406
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 17 feb 2019, 23:02

OdgovorNapisal/-a ClioOwner » 07 jul 2019, 19:54

Konji, cukanje je pri večini skupno koliko vidim? Koliko kilometrov imaš?
Uporabniški avatar
ClioOwner
 
Prispevkov: 949
Pridružen: 20 sep 2007, 18:27

OdgovorNapisal/-a matej1406 » 07 jul 2019, 20:09

47000
matej1406
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 17 feb 2019, 23:02

OdgovorNapisal/-a Tce130 » 11 jul 2019, 16:13

Točno tako, kot je napisal uporabnik ClioOwner. Ne čipat tega zanič motorja in čimprej začet težit za uveljavljanje garancije (v kolikor je avto še v garanciji).
Oborožiti se boš moral z vztrajnostjo in ne popuščaj dokler ne odpravijo cukanja.
Najprej bodo menjal SW, računalnik vbrizga, nato pa sledi prvo razkopavanje, ko bodo odprli glavo in menjali samo ventile. Verjetno je že glava tudi hin in po menjavi ventilov ne bo nič boljše. Po vsem tem pa upaš, da ti Renault Slo odobri menjavo motorja, da lahko sledi drugo razkopavanje. Piši maile na Renault Slo in servis, ter jih kliči po telefonu.
Še dva nasveta:
1. Po vsakem posegu temeljito stestiraj avto na servisu in NE podpisuj prevzemnega zapisnika, če cukanja niso odpravili. Ne pristati na to, da boš doma testiral dva tedna, če cukanje izgine. Če cuka na servisu, zavrni prevzem in se odpelji z nadomestnim.
2. Tako zanič motorja, kot je 1.2TCE, jaz nikoli ne bi dajal na chip tuning. Velik delež novih motorjev že ne dela v redu, kaj bo šele pol.
Tce130
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 30 jan 2019, 19:59

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Okvare in pomoč

Kdo je na strani

Po forumu brska: mihavog in 7 gostov