Lepo, da se napaka ne ponavlja.
Glede masti bi raje res litijevo, ampak jaz se izogibam vsem mastem na pinih oz. kovinskih delih konektorjev (pozneje pri odpravi napak je nerodno, ko si ves masten, ni kontakta na merilnem inštrumentu, skratka nerodna stvar). Če že, potem "zaprem" samo plastiko konektorja, se pravi, da nanesem mast na zunanjo gumico konektorja, če pa gumice ni, pa na obod konektorja, da zatesni. Pri tem pač uporabiš malo več masti ali pa kakšno bolj gosto.
Za res izpostavljene konektorje in kovinske pine pa uporabljam specialno "lepljivo in visokotemperaturno" mast, ki je drugače v uporabi za orodja (modeli za brizganje plastike), ki jo nanesem v zelo tankem sloju na pin, da se niti ne vidi, da je namazana.
lp
R 2.0t ECU napake - računalnik vbrizga goriva - rešeno
Re: R 2.0t ECU napake - računalnik vbrizga goriva - rešeno
mislis da če torej zaščitim zunanjo stran konektorjev, da potem ne bo vdora vlage in pini ne rabijo biti namazani? Kaj pa oksidacija?
Re: R 2.0t ECU napake - računalnik vbrizga goriva - rešeno
Ja, do zdaj sem vedno zatesnil vse konektorje na tak način. Za to je uporabna katerakoli mast. Najprej sem očistil pine z alkoholom, ali pa sprejem za čiščenje zavornih diskov pred montažo, nato pa previdno namazal moški del konektorja po gumici ali zunanji strani plastike.
Do zdaj nikoli ni bilo problemov (to delam že 20 let).
Samo na porabnikih, ki trošijo velike tokove in so izpostavljeni vlagi ali celo v najslabšem primeru vodi (nekateri kabinski ventilatorji) pa sem uporabil mast direktno na pinih.
Držim se preprostega načela: če so pini ali konektorji samo merilnega ali preklopnega značaja (signalni) velja 1. način, če pa so uporabniški oz. napajalni pa 2. način.
To ne velja samo za Renaulte, ampak za vse modele in znamke...
Do zdaj nikoli ni bilo problemov (to delam že 20 let).
Samo na porabnikih, ki trošijo velike tokove in so izpostavljeni vlagi ali celo v najslabšem primeru vodi (nekateri kabinski ventilatorji) pa sem uporabil mast direktno na pinih.
Držim se preprostega načela: če so pini ali konektorji samo merilnega ali preklopnega značaja (signalni) velja 1. način, če pa so uporabniški oz. napajalni pa 2. način.
To ne velja samo za Renaulte, ampak za vse modele in znamke...
Re: R 2.0t ECU napake - računalnik vbrizga goriva - rešeno
ja bom naredil kot si omenil... zadnjo stran konektorjev zafilal z vodoodporno mastjo, in okoli gumic...
same pine so mi pa svetovali, da jih naj namažem z vazelinom...tak delajo električarji v navtiki
Tu so predvsem kombinacija signalih in napajalnih pinov, tak da so oboji
same pine so mi pa svetovali, da jih naj namažem z vazelinom...tak delajo električarji v navtiki
Tu so predvsem kombinacija signalih in napajalnih pinov, tak da so oboji