Pozdravljeni!
Imam megana 1.6. 16v letnik 2002 predelanega na plin. Že dalj časa se mi pojavljajo težave ob vžigu motorja, ko je le ta hladen. Avto sicer "vergla" vendar vžge šele po 10 sekundnem verglanju. Ko pa prvič vžge, po 5sekundah ugasne. Naslednjič ko obrnem ključ vžhe dokaj hitro, vendar moram počakati enih 30 sekund prede speljem, ker mi v nasprotnem primeru ko dodam gas, motor želi zadušiti . Po približno 30 sekundah pa motor deluje bp. Naj še omenim, da ko avto vžge, se zunaj pri izpuhu voha zelo močna koncentrirana mešanica bencina .Ko pa vžgem motor direkt na plin, se ti problemi ne pojavljajo. Kaj menite, kaj bi lahko bil razlog za to?
Moj mehanik sumi, da so problematični ventili? Da naj bi se znucal zaradi uporabe plina.
problemi pri vžigu
Re: problemi pri vžigu
A res nima nobeden pojma, kaj bi lahko bil vzrok za moje težave?
lp
lp
Re: problemi pri vžigu
priklopi na tester pa poglej če ti kateri cilinder izklapla-če ga pa zamenjaj dve vžigalni tuljavi med sabo pa še enkrat sprobat če izklapla drug cilinder ali še vedno enega in istega.
Re: problemi pri vžigu
Če sumi ventile, naj izmeri kompresijo. Mogoče bi zadostovalo čiščenje senzorja mrtve točke. Prav tako je potrebno preveriti vžig (najbolje s testerjem) po cilindrih.
ŠIK Vulkanizerstvo, vgradnja avtoplina, protikorozijska zaščita, AVTOVLEKA 24H
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
Re: problemi pri vžigu
Zdravo, vozim scenica 2.0 16v (letnik 2006) naknadno predelanega na plin.
Najprej vprašanje in komentar: kakšno je to vžiganje direktno na plin, saj v tem primeru lahko v cilinder zaide plin v tekočem stanju = NEVARNOST POŽARA.
Zdaj pa moja rešitev za težavo, ko je motor zelo težko vžgal na bencin, čeprav sta bili obe mapi (bencinska in plinska) pravilno nastavljeni.
Pred vžigom pohodim stopalko plina in ko motor vedno takoj steče, jo tudi takoj sprostim.
Razlaga je v različnih oktanskih vrednostih bencina in plina in računalnik avtomobila se stalno prilagaja trenutnim pogojem. In v momentu vžiga na bencin (vedno pri novejših sistemih, kasneje sam preklopi na plin ob pogoju dosežene nastavljene temperature hladilne tekočine) računalnik motorju daje "navodila" po lastnostih plina in traja nekaj časa, da se korigira na pogoje bencina.
Torej z pomočjo pritiska stopalke za plin "pomagam" ustvariti pogoje za nemoten vžig.
Upam, da bo nasvet deloval tudi pri motorju 1,6 16v.
Najprej vprašanje in komentar: kakšno je to vžiganje direktno na plin, saj v tem primeru lahko v cilinder zaide plin v tekočem stanju = NEVARNOST POŽARA.
Zdaj pa moja rešitev za težavo, ko je motor zelo težko vžgal na bencin, čeprav sta bili obe mapi (bencinska in plinska) pravilno nastavljeni.
Pred vžigom pohodim stopalko plina in ko motor vedno takoj steče, jo tudi takoj sprostim.
Razlaga je v različnih oktanskih vrednostih bencina in plina in računalnik avtomobila se stalno prilagaja trenutnim pogojem. In v momentu vžiga na bencin (vedno pri novejših sistemih, kasneje sam preklopi na plin ob pogoju dosežene nastavljene temperature hladilne tekočine) računalnik motorju daje "navodila" po lastnostih plina in traja nekaj časa, da se korigira na pogoje bencina.
Torej z pomočjo pritiska stopalke za plin "pomagam" ustvariti pogoje za nemoten vžig.
Upam, da bo nasvet deloval tudi pri motorju 1,6 16v.
Re: problemi pri vžigu
Aja, še nekaj. Če na plin dela OK, potem je lahko težava v bencinski pumpi. Še nasploh če se voziš vedno na rezervi.
ŠIK Vulkanizerstvo, vgradnja avtoplina, protikorozijska zaščita, AVTOVLEKA 24H
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG