Malo pozen odgovor, pa vseeno... Trenutno imam že svojega tretjega Trafica zato bom delil nekaj mojih izkušenj
1. 2003 (1.9dci, 100KM) - Trenutno 600.000 kilometrov, dela kot urca. Servisiram redno z vmesnimi servisi na 15K (olje in filter). Seveda sem vmes tudi že kaj zamenjal, ampak to je potrebno vzeti v zakup. Da je pri 400K potrebno zamenjati sklopko je pač razumljivo. Nekajkrat sem moral očistiti EGR ventil.
2. 2010 (2.0dci, 115KM, Avt.) - Prodal po enem letu in pol (oz. zamenjal staro za novo), ker sem zaradi menjalnika v tem času štirikrat ostal na cesti (narejeno 145K km). Resnično odsvetujem ta menjalnik! Predvsem če se kdo odloča za nakup rabljenega, novega avtomatika tako ni več mogoče kupiti...
3. 2012 (2.0dci, 115KM) - preveč nov da bi znal kaj pametnega povedati. Novi modeli imajo verigo namesto jermena, kar je prednost. Na relaciji LJ-Munchen (hitrost 120-130km/h) je poraba 6.8 - 7.0... Mestna vožnje nekje okrog 7.5. Všeč mi je velik, 90 litrski rezervoar. Če ne vozite ekstremno težke robe se mi zdi ta motor zadovoljivo močan. Vožnja se mi zdi kar udobna in mi ni težko v enem šusu voziti tudi po 9 ur (mal si pomagam s tempomatom).
Nisem ekstremni ljubitelj Renault-ov, sem pa pred vsakim nakupon šel tudi do drugih ponudnikov (VW, Mercedes...) in za denar ki sem ga dal za avtomatika (+ klima, navigacija Carminat, tempomat, naslon za roke, usnjen volan, obložen tovorni prostor ) nebi dobil niti osnovni model Transporterja. To me vsakič sproti prepriča da vzamem prav trafica. Imam vedno furgon verzije, ki pa ga vseeno lahko uporabljaš kot osebnega (gre v vse podzemne garaže), nekakšna dvoživka