tresenje ko se bremza
-
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 10 Maj 2012, 11:56
tresenje ko se bremza
Pozdravljeni
Kot novi član te strani vas vse skupi lepo pozdravljam
Imam Renault Laguno Grandtour 1.9dci.Mam pa en problemček zadnje čase sem opazil,ko začne bremzat mi pomalem trese volan in tako čuden zvok je.Če se peljem in pribremzam bolj hitro,ga tud začne bolj teresti volan .Kakšna napaka bi lahko bila to.Kajti volan trese samo pri bremzanju.
Lep pozdrav
Kot novi član te strani vas vse skupi lepo pozdravljam
Imam Renault Laguno Grandtour 1.9dci.Mam pa en problemček zadnje čase sem opazil,ko začne bremzat mi pomalem trese volan in tako čuden zvok je.Če se peljem in pribremzam bolj hitro,ga tud začne bolj teresti volan .Kakšna napaka bi lahko bila to.Kajti volan trese samo pri bremzanju.
Lep pozdrav
Re: tresenje ko se bremza
pri meni trese,ko imam zimske gume na scenicu,ko pa imam letne gume pa ne.vran22 napisal/-a:mozno da so diski kej zviti..
to pa mislim,da nima povezave z diski.
za disk lahko preveriš,da ga dvigneš,kolo dol,avto vžgeš in daš v prvo prestavo,nekaj nasloniš na disk(palico,držalo izvijača) in boš videl,če ti roka hodi naprej in nazaj. tak sem jaz preveril
Renault Laguna Monaco GP 2.0t-NAPRODAJ-FOR SALE
Renault Megane Coupe 2.0 16V L96 - SOLD
clio 1.4 RT letnik 95 BUHTL - SOLD
Renault Megane Coupe 2.0 16V L96 - SOLD
clio 1.4 RT letnik 95 BUHTL - SOLD
Re: tresenje ko se bremza
Pozdravljeni
Potrebno bo vozilo dvigniti, sneti platišče in fizično preveriti vzrok napake. Je pa to pametno urediti, namreč to tresenje uničuje končnike...............
Najpogostejše okvare so:
- obrabljeni, pregreti zavorni diski / menjava
- v koliko se je kaj delalo okoli kolesnega ležaja in snemalo zavorni disk, je lahko med nabo in zav. diskom prišla rja / ščistiti in pravilno vgraditi nazaj zav. disk
- blokira ( ena ali obe ) zavorna ploščica v vodilu / čiščenje, po potrebi menjava ploščic
- rahlo blokira vodilo zavornega cilindra / čiščenje in menjava tesnila na vodilu
- rahlo blokira zavorni batek - ga postavlja postrani / čiščenje, mazanje in menjava protiprašne gumice
- kakšne specialne zavorne ploščice ( Kitajska ) - izgublja se torni učinek / menjava
Naštete so samo možnosti, ni pa rečeno da je to tudi pri vas. Potreben je fizični pregled.
Lep pozdrav
Potrebno bo vozilo dvigniti, sneti platišče in fizično preveriti vzrok napake. Je pa to pametno urediti, namreč to tresenje uničuje končnike...............
Najpogostejše okvare so:
- obrabljeni, pregreti zavorni diski / menjava
- v koliko se je kaj delalo okoli kolesnega ležaja in snemalo zavorni disk, je lahko med nabo in zav. diskom prišla rja / ščistiti in pravilno vgraditi nazaj zav. disk
- blokira ( ena ali obe ) zavorna ploščica v vodilu / čiščenje, po potrebi menjava ploščic
- rahlo blokira vodilo zavornega cilindra / čiščenje in menjava tesnila na vodilu
- rahlo blokira zavorni batek - ga postavlja postrani / čiščenje, mazanje in menjava protiprašne gumice
- kakšne specialne zavorne ploščice ( Kitajska ) - izgublja se torni učinek / menjava
Naštete so samo možnosti, ni pa rečeno da je to tudi pri vas. Potreben je fizični pregled.
Lep pozdrav
Ker imam prepoved zasebnih sporočil, mi lahko vaša vprašanje pošljete na: [email protected]
https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
- bostjan.ambrozic
- Prispevkov: 447
- Pridružen: 18 Okt 2009, 20:32
- Kraj: Gorenjska
Re: tresenje ko se bremza
Zamenjaj diske in ploščice pa bo vse v redu.
Renault Laguna II, 1.6 16V, 109KM
Re: tresenje ko se bremza
Verjetno zviti diski.
ŠIK Vulkanizerstvo, vgradnja avtoplina, protikorozijska zaščita, AVTOVLEKA 24H
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
Re: tresenje ko se bremza
Diski se NE zvijejo, to trabunjajo branjevke na trgu pa otroci v vrtcu.
Zaradi nepravilnega 'utekanja' in (lokalnega) pregrevanja diskov se nanje neenakomerno nalaga material zavornih ploščic, kar povzroči neenakomerno trenje med diskom in ploščico, to pa povzroči še večje lokalno pregrevanje materiala diska in spremembo njegove kemične in kristalne strukture. Vse skup je nepovraten proces, ki je lahko tudi zelo hiter. Če je stvar še zelo na začetku obstaja možost ponovnega brušenja diskov s čemer se odstrani te lokalne nepravilnosti v materialu diska. Pogosteje je pa ceneje in zanesljiveje vse skup zamenjat - diske in ploščice.
Nov zavorni komplet je pa potrebno ustrezno 'ulafuat', da se hitro propadanje ne ponovi - išči brake conditioning.
Zaradi nepravilnega 'utekanja' in (lokalnega) pregrevanja diskov se nanje neenakomerno nalaga material zavornih ploščic, kar povzroči neenakomerno trenje med diskom in ploščico, to pa povzroči še večje lokalno pregrevanje materiala diska in spremembo njegove kemične in kristalne strukture. Vse skup je nepovraten proces, ki je lahko tudi zelo hiter. Če je stvar še zelo na začetku obstaja možost ponovnega brušenja diskov s čemer se odstrani te lokalne nepravilnosti v materialu diska. Pogosteje je pa ceneje in zanesljiveje vse skup zamenjat - diske in ploščice.
Nov zavorni komplet je pa potrebno ustrezno 'ulafuat', da se hitro propadanje ne ponovi - išči brake conditioning.
Laguna Coupe GT dci 180
Re: tresenje ko se bremza
Pozdravljeni
To je šele: trabunjajo branjevke na trgu pa otroci v vrtcu
Zavorni diski se zvijejo!!
Kar se tiče utekanja:
- nov komplet ni potrebno utekati - so pa raznorazna navodila na netu, kako se zavorni sistem uniči/pregreje v 5 minutah.
Uteka se v naslednjem primeru:
- vgrajene nove zavorne ploščice/obloge na stare zavorne diske/bobne
Utekanje naj bi bilo:
- prvih 300 prevoženih kilometrov se je potrebno izogibati obremenjevanju zavor, ker nove zavorne ploščice, ki so bile vgrajene na stare zavorne diske ne delujejo po celi površini, temveč samo točkovno - vsako preveliko pregrevanje te točke pregreje in skrajša zavornemu elementu življensko dobo, kakor tudi zavorni učinek.
V koliko so na vozilo vgrajene nove zavorne ploščice/obloge in novi zavorni diski/bobni - utekanje ni potrebno!!
Vsa ostala natolcevanja kako se mora vse skupaj pregreti, raznorazno dimljenje iz zavor, močno zaviranje in ostala sranja...................pa so recept kako narediti lastniku vozila škodo................in hvala bogu, veliko lastnikom vozil je tehnika znana in tega ne počnejo!
Lep pozdrav
To je šele: trabunjajo branjevke na trgu pa otroci v vrtcu
Zavorni diski se zvijejo!!
Kar se tiče utekanja:
- nov komplet ni potrebno utekati - so pa raznorazna navodila na netu, kako se zavorni sistem uniči/pregreje v 5 minutah.
Uteka se v naslednjem primeru:
- vgrajene nove zavorne ploščice/obloge na stare zavorne diske/bobne
Utekanje naj bi bilo:
- prvih 300 prevoženih kilometrov se je potrebno izogibati obremenjevanju zavor, ker nove zavorne ploščice, ki so bile vgrajene na stare zavorne diske ne delujejo po celi površini, temveč samo točkovno - vsako preveliko pregrevanje te točke pregreje in skrajša zavornemu elementu življensko dobo, kakor tudi zavorni učinek.
V koliko so na vozilo vgrajene nove zavorne ploščice/obloge in novi zavorni diski/bobni - utekanje ni potrebno!!
Vsa ostala natolcevanja kako se mora vse skupaj pregreti, raznorazno dimljenje iz zavor, močno zaviranje in ostala sranja...................pa so recept kako narediti lastniku vozila škodo................in hvala bogu, veliko lastnikom vozil je tehnika znana in tega ne počnejo!
Lep pozdrav
Ker imam prepoved zasebnih sporočil, mi lahko vaša vprašanje pošljete na: [email protected]
https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: tresenje ko se bremza
OK, prav. Ti mojih zavor ne boš šraufal.
The "Warped" Brake Disc and Other Myths of the Braking System:
http://www.stoptech.com/technical-suppo ... ther-myths
The "Warped" Brake Disc and Other Myths of the Braking System:
http://www.stoptech.com/technical-suppo ... ther-myths
Laguna Coupe GT dci 180
Re: tresenje ko se bremza
No se moja izkusnja...jaz sem "zvil" diske ko sem avto parkiral bo dolgem napornem spustu. Tam kjer je bil disk obdan s ploscicami se ni ohlajal enako, kot kjer je bil prost...struktura se je spremenila in od takrat trese... Vseeno mislim da bi to odpravil SAMO Z MENJAVO DISKOV-ne ploscic(kaj naj bi se zgodilo s ploscicami?)
Tadahalan Clio? NO WAY:)))
Re: tresenje ko se bremza
Da, tresenje je zarad diskov, zdelane ploščice pojejo, švoh primejo al jih pa ni več.
Laguna Coupe GT dci 180
-
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 10 Maj 2012, 11:56
Re: tresenje ko se bremza
Evo dons sem vzel kolo dol in pogledal diske.In vidim katastrofo diski nevem če še imajo 5mm debeline in ogromen rob na zunanji strani,disk ploščice pa so skoraj požrte cca 3mm profila gor.Tako da gre komplet diski z ploščicami v menjavo.Kašne so kaj cene tega materiala,diskov in ploščic?Kajti če bi dal na original servis me verjetno kr fejst po dnarnici počijo
Hvala in lep pozdrav
Hvala in lep pozdrav
- bostjan.ambrozic
- Prispevkov: 447
- Pridružen: 18 Okt 2009, 20:32
- Kraj: Gorenjska
Re: tresenje ko se bremza
Brez veze dajati to popravljat na uradni servis, kupi material v Anetu ali Taposu pa boš prišel za pol cene skozi ali manj, cena ploščic je okoli 55€ v Taposu, za diske pa ne vem, imaš pa spodaj link za primerjavo:
http://www.herkules.si/index.php?productID=21828" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.herkules.si/index.php?productID=21828" onclick="window.open(this.href);return false;
Renault Laguna II, 1.6 16V, 109KM
Re: tresenje ko se bremza
lep pozdrav
de nebom odpiral nove teme bom fprašal, kar tu. Imam tutu težave z tresenjem avta ob zaviranju, samo pri meni se to opazi takrat ko se žee skoraj avto ustavi.
Gre pa za laguno 1,9dci 2003
de nebom odpiral nove teme bom fprašal, kar tu. Imam tutu težave z tresenjem avta ob zaviranju, samo pri meni se to opazi takrat ko se žee skoraj avto ustavi.
Gre pa za laguno 1,9dci 2003
Re: tresenje ko se bremza
Če je tresenje prisotno samo pri zaviranju potem so lahko zviti diski oz. nekaj na zavorah, če je vedno pristotno je lahko slabo centrirana guma, poškodovano platišče, poškodovana guma (kakšne bule ali kaj prilepljeno na gumo),... pregledat je treba tudi zračnost podvozja itd.
ŠIK Vulkanizerstvo, vgradnja avtoplina, protikorozijska zaščita, AVTOVLEKA 24H
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG
Megane Coupe 1.4 16V l.99 ph-2 LPG
BMW E39 530i LPG