okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci projekt update
okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci projekt update
živjo!
danes je uporabnik @burnout k meni pripeljal avto na redni mali servis. Ko sem avto prižgal je bilo v spodnjem delu motorja zaznano majhno klopotanje(kot bi kdo tolker po karterju s kladivcem). ker uporabnik ni mehanik, tega še ni slišal.
avto je bil vseeno glasen, zato smo preverili ojnične ležaje.
rezultat:
slike nalagam informativno, da boste videli kako to izgleda.
sanacije: obnovitev gredi, po možnosti ojnic, drugi ležajo.
samo sreča je, da se je to že tako hitro odkrilo.
l.p.
danes je uporabnik @burnout k meni pripeljal avto na redni mali servis. Ko sem avto prižgal je bilo v spodnjem delu motorja zaznano majhno klopotanje(kot bi kdo tolker po karterju s kladivcem). ker uporabnik ni mehanik, tega še ni slišal.
avto je bil vseeno glasen, zato smo preverili ojnične ležaje.
rezultat:
slike nalagam informativno, da boste videli kako to izgleda.
sanacije: obnovitev gredi, po možnosti ojnic, drugi ležajo.
samo sreča je, da se je to že tako hitro odkrilo.
l.p.
Zadnjič spremenil ridder, dne 26 Apr 2012, 22:36, skupaj popravljeno 1 krat.
Polnjenje klime že od 30€!!!!!!!!!
Če se ti težava zdi nerešljiva pokliči nas = ASTILBA d.o.o. priporočena delavnica za vzdrževanje vozil s strani renault kluba.
pomoč, informacije na 040-171-052
Če se ti težava zdi nerešljiva pokliči nas = ASTILBA d.o.o. priporočena delavnica za vzdrževanje vozil s strani renault kluba.
pomoč, informacije na 040-171-052
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
Dobro da mate tak fajn ušesa Sem tudi jst majhno klopotanje slišal (ki je nehalo po cca 5-ih sekundah), samo nisem temu pripisoval takšne pomembnosti.
Glavno da se popravi, pa da bo pol spet laufalo. Bo pa malo dražje kakor je blo planirano...
Moram pripomnit, sem drugi lastnik, prejšnji lastnik je bil moj oče, z avtom se je lepo ravnalo in vedno servisiralo, vožen je bil normalno in se ga ni gonilo. Tako da, tudi z lepo vzdrževanim avtom niste imuni na tole zadevo.
Upajmo, da se bo avtek uspelo poštimat pred prvomajskimi prazniki...
@ridder: svaka čast, hvala za vse informacije, pa sva na vezi
P.S. Avto je 74kW, 2004 letnik, pa 120k km
LP Burnout
Glavno da se popravi, pa da bo pol spet laufalo. Bo pa malo dražje kakor je blo planirano...
Moram pripomnit, sem drugi lastnik, prejšnji lastnik je bil moj oče, z avtom se je lepo ravnalo in vedno servisiralo, vožen je bil normalno in se ga ni gonilo. Tako da, tudi z lepo vzdrževanim avtom niste imuni na tole zadevo.
Upajmo, da se bo avtek uspelo poštimat pred prvomajskimi prazniki...
@ridder: svaka čast, hvala za vse informacije, pa sva na vezi
P.S. Avto je 74kW, 2004 letnik, pa 120k km
LP Burnout
Zadnjič spremenil Burnout, dne 19 Apr 2012, 23:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
pozdravljen
koliko pa ima avto prevoženih, ker jaz ko sem imel mašino narazen, sem tudi preventivno menjal, pa so še bili stari kot novi, prevoženih 120k km.
lp
koliko pa ima avto prevoženih, ker jaz ko sem imel mašino narazen, sem tudi preventivno menjal, pa so še bili stari kot novi, prevoženih 120k km.
lp
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
Tle imam dve vprašanji:Burnout napisal/-a: P.S. Avto je 74kW, 2004 letnik, pa 120k km
LP Burnout
- a vztrajnik je ok?
- kako se da obnoviti gred, ki ni kovana?
lp,
Luka
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
To bo povedal ridder. Je avto pri njem na servisu, tako da ne morem podati odgovora.
Lp
Lp
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
Pred časom, ko sva se pogovarjala si rekel, da se ojničnih z očetom raje ne lotujeta. Sta se mal specializirala in lahko računam nate, če bo kaj? Ali iščem (neuspešno) koga drugega vsaj tako zanesljivega?
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
to ni moje področje, pa tudi mašin nimam. če gre za menjavo ležajev ni problema, če pa je treba red popravit je pa nekaj čisto drugega.
tukaj je potrebno motor vzeti vn, ter ga odpeljati h nekomu ki je res specializiran za to zadevo, ker je treba:
obnoviti gred, zamenjati ležaje, ter tudi pregledati ojnice in ostale sklope, če niso poškodovani, za kar pa zopet potrebuješ natančne "merilne" stroje. edino tako lahko nekako zagotoviš korektno popravljen motor, ne pa nekaj nahitro, kar lahko čez 10000 km spet ribne
l.p.
tukaj je potrebno motor vzeti vn, ter ga odpeljati h nekomu ki je res specializiran za to zadevo, ker je treba:
obnoviti gred, zamenjati ležaje, ter tudi pregledati ojnice in ostale sklope, če niso poškodovani, za kar pa zopet potrebuješ natančne "merilne" stroje. edino tako lahko nekako zagotoviš korektno popravljen motor, ne pa nekaj nahitro, kar lahko čez 10000 km spet ribne
l.p.
Polnjenje klime že od 30€!!!!!!!!!
Če se ti težava zdi nerešljiva pokliči nas = ASTILBA d.o.o. priporočena delavnica za vzdrževanje vozil s strani renault kluba.
pomoč, informacije na 040-171-052
Če se ti težava zdi nerešljiva pokliči nas = ASTILBA d.o.o. priporočena delavnica za vzdrževanje vozil s strani renault kluba.
pomoč, informacije na 040-171-052
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
Glede na to, da vama je uspelo slišati okvaro precej na začetku, imata verjetno kar nekaj izkušenj s tem. Pri koliko dCi-jih vama je že uspelo to slišat? Torej že precej pred hudim ropotom, ki ga niti lajik ne bi preslišal?
Vaš Scenic ima še originalne ali sta že menjala takrat s turbino? Glede ne to, kar se govori o teh ojničnih, me čudi, da imam jst sploh še karter gor pri 209k km Te pa psihira, če stalno vsi okrog tega nabijajo
Vaš Scenic ima še originalne ali sta že menjala takrat s turbino? Glede ne to, kar se govori o teh ojničnih, me čudi, da imam jst sploh še karter gor pri 209k km Te pa psihira, če stalno vsi okrog tega nabijajo
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
S temi ležaji je čista loterija. Pri zgoraj omenjenemu dci so fuč pri 120K km, kolega pa ima Kangooja s 270K km, pa so kot novi.
Zato se mi zdi zelo pomemben preventivni pregled. Na ležajih se vidi, ko jih začne požirat. Ko pa enkrat drsne plasti ni več, je konec precej blizu.
Več stvari vpliva na življensko dobo ležajev (oz. vse kar prekomerno obremenjuje in obrablja zgornje polovičke):
- pospeševanje iz niskih obratov (obremenitev)
- pokvarjen dvomasni vztrajnik (obremenitev)
- menjavanje olja na več kot 15 (20?) K km (obraba)
- nenatančno vbrizgavanje Delphijevih šob (obremenitev)
- ???
lp,
Luka
Zato se mi zdi zelo pomemben preventivni pregled. Na ležajih se vidi, ko jih začne požirat. Ko pa enkrat drsne plasti ni več, je konec precej blizu.
Več stvari vpliva na življensko dobo ležajev (oz. vse kar prekomerno obremenjuje in obrablja zgornje polovičke):
- pospeševanje iz niskih obratov (obremenitev)
- pokvarjen dvomasni vztrajnik (obremenitev)
- menjavanje olja na več kot 15 (20?) K km (obraba)
- nenatančno vbrizgavanje Delphijevih šob (obremenitev)
- ???
lp,
Luka
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
@ridder, kr lepo počasi, se sedaj ne mudi, na srečo je pr hiši še en "rezervni" avto, tako da ni panike glede prevoza, glavno je da se poštima kakor je treba. Še enkrat lahko samo rečem, svaka čast, da sta tako hitro našla napako.
@DonLuigi se strinjam da je čista loterija. Bi rekel tudi da je problem v tem kako so sami motorji obremenjeni, vsi deli v mašinah se mi pa zdi da niso čisto prirejeni obremenitvam, 100 konjska mašina ima sigurno drugačne obremenitve kakor recimo 80 konjska (ne vem koliko konjev ima Kango).
Vplivi so pa sigurno kakor si napisal, bi pa rad pripomnil:
- motor se ni gnalo ko je bil mrzel
- pospeševanja iz nizkih obratov praktično ni bilo (oče vozi normalno, jst ga pa tut nisem gnal - za gonjenje imam motor)
-glede dvomasnega vztrajnik bo povedal ridder koliko je ohranjen
-olje se je do 90k km menjavalo kakor je predpisano -na 30k km (oče je vozil avto na uradni servis, kakor je po knjižici), potem je bilo pri 105k km menjano olje, sedaj pri 120k km bo spet menjano
-edino kar se mi zdi sporno je mogoče da se ni preverilo pri 90k km kako je stanje ležajev (po pogovoru z očetom, sva nekako prišla do spoznanja, da se zelo verjetno takrat ni nič preverjalo tega)
- v končni fazi je pa lahko tudi kateri drugi vzrok, torej: ??????
Torej lastniki dci-jev toplo priporočam pregled ležajev, vsaj na 90k km. Da bo mogoče kak € prišparan pa kakšen živček manj skodran
P.S. To je samo moje razmišljanje kot laik, tako da v mnogočem se lahko motim ali pa narobe razmišljam.
LP Burnout
@DonLuigi se strinjam da je čista loterija. Bi rekel tudi da je problem v tem kako so sami motorji obremenjeni, vsi deli v mašinah se mi pa zdi da niso čisto prirejeni obremenitvam, 100 konjska mašina ima sigurno drugačne obremenitve kakor recimo 80 konjska (ne vem koliko konjev ima Kango).
Vplivi so pa sigurno kakor si napisal, bi pa rad pripomnil:
- motor se ni gnalo ko je bil mrzel
- pospeševanja iz nizkih obratov praktično ni bilo (oče vozi normalno, jst ga pa tut nisem gnal - za gonjenje imam motor)
-glede dvomasnega vztrajnik bo povedal ridder koliko je ohranjen
-olje se je do 90k km menjavalo kakor je predpisano -na 30k km (oče je vozil avto na uradni servis, kakor je po knjižici), potem je bilo pri 105k km menjano olje, sedaj pri 120k km bo spet menjano
-edino kar se mi zdi sporno je mogoče da se ni preverilo pri 90k km kako je stanje ležajev (po pogovoru z očetom, sva nekako prišla do spoznanja, da se zelo verjetno takrat ni nič preverjalo tega)
- v končni fazi je pa lahko tudi kateri drugi vzrok, torej: ??????
Torej lastniki dci-jev toplo priporočam pregled ležajev, vsaj na 90k km. Da bo mogoče kak € prišparan pa kakšen živček manj skodran
P.S. To je samo moje razmišljanje kot laik, tako da v mnogočem se lahko motim ali pa narobe razmišljam.
LP Burnout
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
ko sm se že mal umiril s tem pride spet ena taka tema
koliko časa se porabi da se preveri te ležaje? kaj vse je treba razstavit?
js ko se avto zagreje pospešujem iz nizkih obratov, sam ne pretiravam neki...mam pa 106KM.
LP
koliko časa se porabi da se preveri te ležaje? kaj vse je treba razstavit?
js ko se avto zagreje pospešujem iz nizkih obratov, sam ne pretiravam neki...mam pa 106KM.
LP
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
dr house. ta je že drugi v enem letu. prvi je bil scenic isto pršu na servis z rahlim ropotom, smo lastnika opozoril, je pršu pogledat ležaji uničeni. Hvala bogu je blo še tok hmal, pa ni blo treba use zamenat.
takrat ko je pri našem scenicu šla turbina smo preventivno menjal ležaje.
jah te ležaji so kr loterija ja. samo je pa potrebno ko enkrat zaruži čim prej menjat. ker več kot tolče, več je škode
l.p.
takrat ko je pri našem scenicu šla turbina smo preventivno menjal ležaje.
jah te ležaji so kr loterija ja. samo je pa potrebno ko enkrat zaruži čim prej menjat. ker več kot tolče, več je škode
l.p.
Polnjenje klime že od 30€!!!!!!!!!
Če se ti težava zdi nerešljiva pokliči nas = ASTILBA d.o.o. priporočena delavnica za vzdrževanje vozil s strani renault kluba.
pomoč, informacije na 040-171-052
Če se ti težava zdi nerešljiva pokliči nas = ASTILBA d.o.o. priporočena delavnica za vzdrževanje vozil s strani renault kluba.
pomoč, informacije na 040-171-052
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
Kakšni pa so zgledali pri Scenic-u? Če sem očeta prav razumel, je imel ob menjavi turbine cca 300k km?
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
ja res je.drhouse napisal/-a:Kakšni pa so zgledali pri Scenic-u? Če sem očeta prav razumel, je imel ob menjavi turbine cca 300k km?
zgledal so lepi, ampak zihr je zihr
rajš razkiraš 100€ pa je pol mir (to v primeru, da gre v iberture)
l.p.
Polnjenje klime že od 30€!!!!!!!!!
Če se ti težava zdi nerešljiva pokliči nas = ASTILBA d.o.o. priporočena delavnica za vzdrževanje vozil s strani renault kluba.
pomoč, informacije na 040-171-052
Če se ti težava zdi nerešljiva pokliči nas = ASTILBA d.o.o. priporočena delavnica za vzdrževanje vozil s strani renault kluba.
pomoč, informacije na 040-171-052
Re: okvarjeni ojnični ležaji 1.5 dci
No, samo to me je zanimalo - ker glede na besede po forumu "ni" variante, da ojnični preživijo več kot 150k km
Ker mi je bilo že čudno: ali sem jst tako čuden, da ne opazim, da bi bilo kaj narobe pri Lagunci, ali so mogoče pač še vedno ok. Strašljivo
No, če ne prej (trkaaaam), mi bosta konec poletja ob menjavi jermenov pogledala še to
Ker mi je bilo že čudno: ali sem jst tako čuden, da ne opazim, da bi bilo kaj narobe pri Lagunci, ali so mogoče pač še vedno ok. Strašljivo
No, če ne prej (trkaaaam), mi bosta konec poletja ob menjavi jermenov pogledala še to
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!