Ojnični ležaji!
- kangoo_oasis
- Prispevkov: 16
- Pridružen: 20 Feb 2013, 20:29
- Kraj: Slovenske Konjice
Re: Ojnični ležaji!
Pri normalni obrabi avtomobila bi morali ležaji zdržati vso življenjsko dobo vozila. Ne govorim na pamet, moj dci ima preko 350.000 s tovarniškimi ležaji. verjetno bo vse drugo crknilo prej kot to...
Re: Ojnični ležaji!
Res je ampak pri dci je velikokrat problem v spodnjem delu motorja in me je veliko ceneje prišlo, če sem jih zamenjal preventivno kot pa da brusim še gred pa kakšno ojnico kupim novo če bi slučajno zaribalo. Saj stari ne zgledajo tako bogi smo videli že veliko slabše ampka vsaj "mirno spim"kangoo_oasis napisal/-a:Pri normalni obrabi avtomobila bi morali ležaji zdržati vso življenjsko dobo vozila. Ne govorim na pamet, moj dci ima preko 350.000 s tovarniškimi ležaji. verjetno bo vse drugo crknilo prej kot to...
P.S Lepi kilometri. Veliko ljudi misli da reno konča pri cca. 200kkm
RenaultSport
Re: Ojnični ležaji!
Neee, pri 200k km se komaj začne veselje
Komaj čakam 250 in potem 300
Komaj čakam 250 in potem 300
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: Ojnični ležaji!
Ne komaj ampak upaš da bo prilezlo do teh številkdrhouse napisal/-a:Neee, pri 200k km se komaj začne veselje
Komaj čakam 250 in potem 300
RenaultSport
Re: Ojnični ležaji!
No, jaz sem prilezel do 190k 1.5 dci 60kw - ojnični ležaji, itak ...
Re: Ojnični ležaji!
Si jih preventivno menjal ali so se sami odločili? Sam sem jih menjal na 157kkmDonLuigi napisal/-a:No, jaz sem prilezel do 190k 1.5 dci 60kw - ojnični ležaji, itak ...
RenaultSport
Re: Ojnični ležaji!
Jst sem trenutno pri 245k, ojnični in vse ostalo - prvo.
Sem pa zadnjič srečal bivšo Majino sodelavko in njenega moža. Imata praktično identično Lagunco - kupljena pri istem dilerju, isti letnik, 2 meseca razlike, karavan, barva, isto 1.9dCi, je edino manj opremljena. 180k km, servisirana na 30k km. Ojnični ropotajo že 10k km in sploh "ni" opazil, da je kaj narobe
V glavnem: dokaz, kaj dela servis na 15k km
Sem pa zadnjič srečal bivšo Majino sodelavko in njenega moža. Imata praktično identično Lagunco - kupljena pri istem dilerju, isti letnik, 2 meseca razlike, karavan, barva, isto 1.9dCi, je edino manj opremljena. 180k km, servisirana na 30k km. Ojnični ropotajo že 10k km in sploh "ni" opazil, da je kaj narobe
V glavnem: dokaz, kaj dela servis na 15k km
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Re: Ojnični ležaji!
Mehanik me je opozoril na problem. Ko sva odprla, je bil en že čisto zdrajsan do ohišja in gred popisana. Morda bi naredil še 5k - 10k km.Spula napisal/-a:Si jih preventivno menjal ali so se sami odločili? Sam sem jih menjal na 157kkmDonLuigi napisal/-a:No, jaz sem prilezel do 190k 1.5 dci 60kw - ojnični ležaji, itak ...
lp,
Luka
Re: Ojnični ležaji!
275.000 na meganu 2 1.5 dci 106KM prvi ležaji and stil running dihtungo na karterju sm zamenju drugač pa prede motor k mucka. Delam pa relacije 140km dnevno pa servisi na 20.000
..:: Renault MEGANE II 1.5 dCi 106KM ph2 2006 ::..
Re: Ojnični ležaji!
Delam pa relacije 140km dnevno pa servisi na 20.000.........
in to ga ohranja pri zdravju kar tako naprej. Jaz se še zdaj sprašujem kaj je bilo z mojim da so ležaji šli pri realnih 134k km. in redno servisiran na 20k vožen kot mora bit, čuvan skratka vse.
naj ti še dolgo služi, ker je drugače bil fajn tale motorček. poraba majhna in za megana še kar vredu konjenica.
lp
in to ga ohranja pri zdravju kar tako naprej. Jaz se še zdaj sprašujem kaj je bilo z mojim da so ležaji šli pri realnih 134k km. in redno servisiran na 20k vožen kot mora bit, čuvan skratka vse.
naj ti še dolgo služi, ker je drugače bil fajn tale motorček. poraba majhna in za megana še kar vredu konjenica.
lp
Re: Ojnični ležaji!
Jaz vem, kaj je uničilo moj ojnični ležaj navkljub servisnim intervalom na 15K: usrana Delphi šoba. Narejene so na Kitajskem iz slabih materijalov in se jim karakteristika s časom spremija. Že kot nova je vsaka različna, zato pa je na njej kalibracijska koda, ki jo je potrebno vnesti v motorni računalnik, da kompenzira razlike. Karakteristika se s časom spreminja, in če se npr. čas odpiranja na eni nekoliko podaljša, to vpliva na nekoliko drugačen zvok motorja in obremenitve na ojnične ležaje ob nepravem času.DonLuigi napisal/-a:Mehanik me je opozoril na problem. Ko sva odprla, je bil en že čisto zdrajsan do ohišja in gred popisana. Morda bi naredil še 5k - 10k km.Spula napisal/-a:Si jih preventivno menjal ali so se sami odločili? Sam sem jih menjal na 157kkmDonLuigi napisal/-a:No, jaz sem prilezel do 190k 1.5 dci 60kw - ojnični ležaji, itak ...
lp,
Luka
Sicer sem opazil, da se je zvok motorja nekoliko spremenil pri ene 120K, ampak temu nisem posvečal večjega pomena. Gre pa za 1.5 dci 60kw z Delphijevim sistemom vbrizga. 78kw ima npr. Siemensov.
lp,
Luka
Re: Ojnični ležaji!
A je kak simpl način da pogruntaš kaj maš vgrajeno?
Recimo, dvigneš havbo in pogledaš nekam kaj tam piše?
Recimo, dvigneš havbo in pogledaš nekam kaj tam piše?
Laguna Coupe GT dci 180
Re: Ojnični ležaji!
Dvigneš haubo snameš plastiko ki je ,a motorju samo nataknjena in prebereš na šobi kaj ti piše blizu konektorjaWarpedOne napisal/-a:A je kak simpl način da pogruntaš kaj maš vgrajeno?
Recimo, dvigneš havbo in pogledaš nekam kaj tam piše?
RenaultSport
Re: Ojnični ležaji!
nova originalna gred za 1.5 dci pride 170 e..pa še za kak popust se da zmenit...če imaš motor narazen samo novo gred..ležaje ter oljno črpalko..če pa še batne obočke menjaš pa glavo predihtaš maš pa itak nov motor....
Re: Ojnični ležaji!
Laguna 1.5 dci letnik 2011 prevoženih 105000 km. Naj bolj se med pospeševanjem in sicer med 2000 do 2500 sliši kovinski zvok, ki se spreminja z višanjem obratov. Pod dva tisoč obrati brez pospeševanja se ne sliši nič. Nad 3000 obrati pa tudi skoraj nič. Zadnjih 5000 km se zvok ne spreminja. Ali je to lahko zvok obrabljenega ojničnega ležaja?