Menjava turbine in ojničnega ležaja v Beja servisu

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Odgovori
gostia
Prispevkov: 102
Pridružen: 20 Sep 2008, 21:07
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a gostia »

Tudi sam imam ravnokar Laguno na servisu kjer mi menjavajo ojnične ležaje (vse) + turbino. Vse skupaj menjavam preventivno, ker mi skozi turbino že pošteno "teče" olje, glede ojničnih ležajev pa zaradi več postov na tej strani in dejstva, da je kolegu pred cca 14 dnevi zaribal motor ravno zaradi ojničnih ležajev.

Ojnični ležaji so ob pregledu (razen enega) bili brezhibni - na enem pa je bila opažena ena manjša raza nekje do polovice ležaja - kot kaže zaradi kakšnega trdega delca od bogve kje.

Turbino sem nabavil na turbina.si kjer mi je možakar posebej velel, naj ob menjavi očistim vse vode, interkuler, itd... in posebej naj preverim še filter povratnih oljnih hlapov. Tu naj bi se skozi čas začela nabirati svinjarija (olje + ostalo), ki se s časom tvori v precej trde kroglice. V kolikor se od tu kaj odlušči in zaide naprej v motor, lahko stvar zariba v zelo kratkem času. Turbino sem sicer nameraval menjati sam, ampak sem se nato odločil, da dam vseeno na servis. Kolk bo pršlo pa še javim...

V tvojem primeru je bila menjava delana že po zaribanju turbine in v tem primeru je čiščenje vsega možnega (vseh vodov, interkulerja, omenjenega filtra, karterja, oljne črpalke, ...) še toliko bolj pomembno. Kako je to izvedeno - ali strokovno ali zgolj na način "čim prej skupaj in pelji" - pa je odvisno od resnosti serviserja/mehankarja.
Uporabniški avatar
mali
Prispevkov: 424
Pridružen: 22 Apr 2008, 10:52
Kraj: Dobova

Odgovor Napisal/-a mali »

Samo na kratko kaj se tiče servisiranje turbin. Za mene v Sloveniji pravega serviserja NI! Vsi so sami pametnjakoviči in nategovalci. Gre se jim samo za zaslužek.
Zato sem turbino dal predelat v Srbijo. Zelo cenovno ugodno in strokovno narejeno. Pa še garancijo sem dobil, kajti pri nas jo nisem dobil. Pa naj bo to Beja ali pa kateri drugi. Res ena velika žalost.

Pa še link iz Srbije..... http://www.turboservis.co.rs/
bluerunner
Prispevkov: 367
Pridružen: 20 Jan 2006, 20:20

Odgovor Napisal/-a bluerunner »

Iz lastnih izkušenj lahko povem, da ko sem kupil svojo laguno, 2006 letnik, sem dal preventivno pregledat turbino na Beja servis. Za pregled, čiščenje in centriranje sem plačal 140€. Ko sem prišel iskat turbino sem tudi zahteval podatke o cenriranju. Koliko je os nihala prej in po centriranju. Dobil sem le en miljonkrat kopiran papir na katerem je bil graf o centriranju. Pogledam datum centriranja in je bil iz pred parih mesecev. Vprašam tetko za pultom od katerega avta je ta graf, pa pravi da od mojega?!
Ugotovitev je v glavnem bila, da so mi računali vse kar se je dalo v resnici pa so le očistili turbino in mi vse skupaj lepo računali... :x :roll:
Renault Sport fan-Laguna dCI, 96kw dynamic lux
gostia
Prispevkov: 102
Pridružen: 20 Sep 2008, 21:07
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a gostia »

mali napisal/-a:Samo na kratko kaj se tiče servisiranje turbin. Za mene v Sloveniji pravega serviserja NI! Vsi so sami pametnjakoviči in nategovalci. Gre se jim samo za zaslužek.
Zato sem turbino dal predelat v Srbijo. Zelo cenovno ugodno in strokovno narejeno. Pa še garancijo sem dobil, kajti pri nas jo nisem dobil. Pa naj bo to Beja ali pa kateri drugi. Res ena velika žalost.

Pa še link iz Srbije..... http://www.turboservis.co.rs/
Kolk so pa kaj računal v Srbiji in kaj so vse naredili s turbino? Tudi kakšno čiščenje vodov, intercooler-ja,... ob menjavi?
Uporabniški avatar
mali
Prispevkov: 424
Pridružen: 22 Apr 2008, 10:52
Kraj: Dobova

Odgovor Napisal/-a mali »

Meni so zamenjali kompresorski del, osovino in ležaje in postružili ohišje (zaradi večjih kompresorskih lopatic). Cena je bila 300€ in eno leto garancije.
Čistili mi niso nič, ker sem peljal samo turbino. Pa tudi sam nisem nič čistil, ker je avto imel 7000km.
gostia
Prispevkov: 102
Pridružen: 20 Sep 2008, 21:07
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a gostia »

Ravnokar sem pripeljal domov Laguno 1.9 DCI, ki je bila na zamenjavi turbine in ojničnih ležajev. Ob pogledu ojničnih ležajev, oziroma te medeninaste puše v obliki "pollunce", lahko povem, da so bili večinoma vsi že precej obrabljeni. Obraba ni oblike klasične obrabe (kot zdrsano...) ampak so na spodnji strani na praktično vseh (na enem pa še posebej izrazito!) prisotne manjše luknjice (na enem dobesedno luknja velikosti 10mm do polovice materiala puše...) oziroma nekako kot da bi bila puša erodirana. Sicer težko razložim - imam pa kose pri sebi in lahko pošljem kakšno sliko komu, če ga zanima - ne znam pripet tu gor... :oops: Glavna gred naj bi bila še popolnoma OK, diagnoza mehankarja pa je bila "zadnji čas..."

Avto je imel 150k km in popolnoma nobenih znakov, da bi bilo karkoli narobe (vse tiho, brez ropotanja, tresenja, ali karkoli drugega...).

Iz tega toplo priporočam to zamenjavo, ker je očitno zadeva zelo skrita in tudi ob klasičnem servisu tega ne bodo nikjer opazili (moje mnenje...) dokler ne bo prepozno. Sam sem se odločil za to zamenjavo zaradi zaribanja motorja pri kolegu - razlog zaribana gred zaradi obrabe ojničnih ležajev...[/img]
bobo89
Prispevkov: 112
Pridružen: 10 Jun 2009, 12:18
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a bobo89 »

gostia kolk pa je prišlo vse skupaj? delo, materjal? in kje si to delal (ljubljana, celje, maribor, kranj,...)?
ko berem vse to...bi ob bodoči menjavi olja pri svojemu mehaniku naročil še da odpre karter, zamenjajo spodnjo tesnilo, in pa malo pogledajo kako je z ojničnimi ležaji...moja laguna 1.9dci ima namreč 160k km...preventiva ni odveč kaj? :D
gostia
Prispevkov: 102
Pridružen: 20 Sep 2008, 21:07
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a gostia »

Jaz sem to zamenjal pri 150k km in sem prepričan, da naslednjih 10k ne bi dočakal - lahko pošljem slike od teh ojničnih ležajev in potem nalima tle gor - tako bi vsak lahko videl v kakšnem stanju so lahko le-ti, pa še vedno ni nobenega sledu, da bi bilo karkoli narobe.

Zamenjal sem na Renault servis Logatec. Prišlo pa je naslednje :

zamenjava 4x ležajne blazinice ojnic ... 90,43€
ležaj (1 kompl = 8 kom) ... 54,62€
Elf Evolution SXR 5W40 ... 68,48€ (5,5l...)
filter olja ... 11,34€
podložka bakrena 0,38€
čistilo ... 12,66€
SKUPAJ ... 237,91€ + 20%DDV
rslove
Prispevkov: 75
Pridružen: 21 Mar 2010, 21:08
Kraj: Odpad renojev ;)

Re: Menjava turbine in ojničnega ležaja v Beja servisu

Odgovor Napisal/-a rslove »

colek napisal/-a:POzdravljeni

...Drugače sem v ta jajca v zadnje pol leta zmetal že 2.500 € za popravila in bi rad šel tud na dopust, ne pa vse zmetal v avto...
No jst sem v zadnjem mesecu v ta podobna jaca zmetal že 4000€.
Najprej avto (scenic 2004, 1,9dci, 208kkm) začne kadit kupil aditiv (po priporočilu reno servisa). Nič ne pomaga avto še vedno kadi in cuka. Potem pa le ugotovimo, ko jaz spraznem 2 tanka, da ima mašina čuden zvok in lej ga zlomka ojnica zlizana pri 4. batu, ležakja skoraj, da ni več. Popravilo predrago - nabavim mašino z malo (beri 40kkm) kilometrov. Zamenjajo mašino in ugotovijo, da je turbina hin, da spušča olje in da boljš da še njo zamenjam. No naredim vse to in sedaj po cca 500km še avto vedno kadi in cuka. Odgovor avtomehanika je, da se je v tem času nabralo v izpušnem sistemu veliko olja in da se mora očistit. Čeprav sem nivo olja redno pregledoval in ni vidno upadal. Avto je prejšnji lastnik servisiral po priporočilih, jaz pa sem ga sedaj imel za cca 10kkm, se pravi, da bi bil čez 5 naredil servis olja. Ob nakupu pa sem itak naredil velik servis. Sedaj samo še čakam, da bo crkanlo še kaj. Če kdo ve kaj še lahko crkne, le naj napiše, da bo v prihodnosti pripravljen. :shock:
Pošteno povedano si nisem mislil, da je Reno naredil taka jajca od mašine. Zmerom bolj se nagibam k VW, katerega mašine so znane po vzdržljivosti, popravilo pleha pa ni tko drago.
kajjak33
Prispevkov: 17
Pridružen: 30 Dec 2007, 09:37
Kraj: ptuj

Re: Menjava turbine in ojničnega ležaja v Beja servisu

Odgovor Napisal/-a kajjak33 »

Pozdravljeni
Malo sem po dolgem času prebiral forum, pa me je k odgovoru navedlo predvsem to, da za okvare na ležajih na glavni gredi Renaultovi serviserji nič ne vedo.
Tudi meni je pred dvema letoma šel 1.9 dci rakom žvižgat. Kot veliki večini ostalih so šli ležajo na glavni gredi pa je bil spodnji del motorja fuč. Pa tudi meni so se na servisu čudili kot " kura glisti" kako je to mogoče in, da se to na renaultih pač ne dogaja.
Ne vem kako se lahko tako sprenevedajo, ko pa že ptički čivkajo kako je s to stvarjo. To je edini razlog, zakaj sem presedlal na drugo znamko. Pa ne da mi renoji niso všeč, ampak ko sem reševal problem s svojim avtom sem uvidel, da je to praktično serijska napaka, le da se praktično skoraj pri vseh pojavi po izteku garancije in si s tem lepo umijejo roke.
Mi kupci se pa naj znajdemo kako kateri.
lp
predator
Prispevkov: 53
Pridružen: 29 Sep 2012, 20:20

Re: Menjava turbine in ojničnega ležaja v Beja servisu

Odgovor Napisal/-a predator »

to pa je kar čudno, namreč vidim da si iz Ptuja, tukaj v okolici Ptuja in iz enega servisa v bližini Rogaške slatine sem dobil odgovor da je dobro menjat te ležaje, in sem jih seveda tudi sam preventivno menjal z novimi originalnimi. Sicer so originalni ležaji bili v dobrem stanju, ampak ko je motor spodaj odprt sem jih kar menjal...Drugače ima avto 180 000, gori original turbina(zgleda da še prva), notri so bili tudi original prvi ležaji in dela trenutno bp. Kar se pa tiče omenjenih okvar, ni se kaj za čudit, avti so bili servisirani po intervalih 30 000km, marsikdo še malo zamudi pa smo tam pri 40 000 km, napram kaki nemški znamki ki pri normalnem vzdrževanju (15000 do 20000km) motor odpove pod 100000km. (golf 5, seat leon, altea, razni audiji) vsi omenjeni z 1.9 tdi motorji, da se o 2.0 tdi sploh ne pogovarjamo naj bo vw al pa audi, katastrofa od motorjev. Je pa tudi res da je renaultov ogromno, ogromno različnih lastnikov itd.velik dejavnik je pa tudi cena ene znamke ali pa druge...

pa brez zamire, napisal sem le svoje skromno mnenje.
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Re: Menjava turbine in ojničnega ležaja v Beja servisu

Odgovor Napisal/-a joztom »

Ta isti motor v milijon kombijih (Opel Vivaro, Renault Traffic, Nissan) na slovenskih cestah ne dela težav, ker ima navaden vztrajnik in sklopko. Tudi menjava ojničnih ležajev je eno najbolj strokovnih opravil pri remontih. Običajno so se tuširali z modro barvo in preverjali naleganje in upasovali, še bolje merili ovalnost in polirali z usnjenim naoljenim jermenom. Tako pač jaz mislim, ker sem star vosu.
Odgovori