Postopek ciscenja ventila prostega teka za K4J motor

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Uporabniški avatar
Blueboy_RM
Prispevkov: 122
Pridružen: 14 Jan 2005, 19:55
Kraj: Posavje

Postopek ciscenja ventila prostega teka za K4J motor

Odgovor Napisal/-a Blueboy_RM »

Zadeva je dokaj enostavna za ocistit. Najprej se odklopi konektor ter odvijacijo 3 torx vijaki, ki drzijo ventil ter ohisje skupaj. Nato se potegne vse skupaj z ohisja zracnega filtra, pazit treba na gumijasti o ring, da se ne izgubi. Hkrati je potrebno pregledati to tesnilo, saj rado napoka in ga treba po potrebi menjati. Nazadnje odklopimo gumi cev za povratni tok plinov z samega ohisja kjer je ventil.

Slika
Slika
Slika

Ko imamo zadevo v roki se odvijacijo se dva krizna vijaka in se narahlo potegne sam motorcek z ohisja. Tudi tu je gumi tesnilo, tko da pozor.

Slika
Slika



Ocistimo konico ter ohisje kjer nalega ta vrh. Vse skupaj sestavimo po obratnem vrstnem redu. Ce slucajno premaknemo sam batek ali ga zavrtimo in noce nazaj v motorcek, je potebno najti utor (vrtimo dokler se ne usede nazaj in lahko ponovno porinemo batek v motor)

Resetiranje polozaja motorcka sledi:

Prizgemo motor in ga ugasnemo takoj zatem. cez 10 sekund znova prizgemo motor in ga pustimo teci v prostem teku nekaj casa. Ce se slucajno obrati ne spustijo na 750vrt v min potem ugasnemo pustimo minuto ter ponovno prizgemo. Po tem bi moralo delovati tko kot je potrebno.
Zadnjič spremenil Blueboy_RM, dne 11 Dec 2007, 16:47, skupaj popravljeno 2 krat.
RM
[Nism član j... ga:)]
Slika
Uporabniški avatar
killah bee
Prispevkov: 4094
Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a killah bee »

Podobno zgleda kot pod stevilko ena. Samo dvomim, poglej poleg lopute za zrak, zadaj pri pozarni steni. Gor pa ponavad pise VDO.
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

gor pise VDO ali pa Magnetti Marelli. Zgleda pa tko al pa malenkost drugace:
Slika
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Blueboy_RM
Prispevkov: 122
Pridružen: 14 Jan 2005, 19:55
Kraj: Posavje

Odgovor Napisal/-a Blueboy_RM »

Zgleda da je to pod 1 ker se mi zdi da ostalo sta le senzorja podtlaka ter potenciometer na loputi. Hecn mi je da je v prostoru ki je namenjen za zajem zraka. Verjetn odpira in zapira recirkulacijo bencinskih hlapov ker je gumi cev na njem za recirkulacijo plina. Vsaj tko sem dojel na slik oz motorju. A ima kdo se idejo. A je potrebn priklop na racunalnik ce ga vzamem dol in scistim? Neki mi nihajo obrati k hladnega uzgem sam nisem preprican da je to krivo. Ponavad k je hladn gredo obrati na 1500 in nihajo gor dol, k je pa topel je pa ok, zato sumim da je to krivo. Kaka ideja?
RM
[Nism član j... ga:)]
Slika
Uporabniški avatar
[KEKEC]
Prispevkov: 1217
Pridružen: 01 Apr 2007, 01:53
Kraj: Slovenska Bistrica

Odgovor Napisal/-a [KEKEC] »

Edn tip je siemens vdo kat. st: D95166
Drugi pa meat@doria kat. st; 84038

ta dva tipa tipa sta za ta motor!
madmitch
Prispevkov: 42
Pridružen: 09 Jul 2006, 11:08
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a madmitch »

Bo kar tistale 1 prava. Snemi vse dol, tudi loputo, ki je pod njem, vse skupaj dobro precisti pa bo.
Uporabniški avatar
miko 55
Prispevkov: 1088
Pridružen: 18 Mar 2007, 15:18
Kraj: L . J .

Odgovor Napisal/-a miko 55 »

kaj pa pri k7m mogoce falu megane 96/ 1.6 e
Uporabniški avatar
Blueboy_RM
Prispevkov: 122
Pridružen: 14 Jan 2005, 19:55
Kraj: Posavje

Odgovor Napisal/-a Blueboy_RM »

Hec je da pr men na motorju tam ko je loputa zgleda da je sam potenciometer, ventil za prepuscanje zraka prostega teka pa mislim da je v komori tam k je zracni filter, saj gre gumijasta cev preko njega it sesalnega kolektorja. Tko da mislim da nima klasicnega motorcka prostega teka ta motor ampak samo ventil za prepuscat zrak. Hec je da nisem siguren v to, pa ne bi rad razdiral vsega skupaj in ugotavljal kaj je krivo. Gre se za K4j motor 750 mislim da je se oznaka.
RM
[Nism član j... ga:)]
Slika
Uporabniški avatar
Blueboy_RM
Prispevkov: 122
Pridružen: 14 Jan 2005, 19:55
Kraj: Posavje

Odgovor Napisal/-a Blueboy_RM »

Tko napisal sem zgoraj kako se cisti zadeva, upam da komu koristi. LP!
RM
[Nism član j... ga:)]
Slika
Danilo
Prispevkov: 62
Pridružen: 30 Nov 2005, 22:10

Odgovor Napisal/-a Danilo »

Pri K7M motorju ki 1,6 98 letnik ima ta motorcek za prosti tek. Sam mene zanima, ce je mozno da imam jst motorcek od znamke Philipsa ?
Ker sem vprasal na servisu in so rekli da niso nikoli dajali notri philipsa ?
Kje bi dobil novo tesnilo ki je pri uplinjacu. Jst sem jo kar naredil iz ovitka od zvezka .
Ker ko sem cistil te motorcke seveda sem poskodoval to tesnilo.
Uporabniški avatar
natko
Prispevkov: 17
Pridružen: 31 Jul 2006, 22:34
Kraj: Semič - Bela krajina

Odgovor Napisal/-a natko »

Jaz (moj avto- megane 1.4/16V 2001L) imam tudi probleme s prostim tekom. Noce jih spustiti izpod 1200 obr/min. Ce mu na hitro dodam malo gasa in spustim, jih za trenutek spusti izpod 1000, nato pa vrne na 1200-1500.

Danes sem zamenjal ventil za prosti tek a se ni nic spremenilo. Snel sem tudi akumulator za par minut, da bi resetiral racunalnik in ni nic drugace.

Kaj bi lahko bilo narobe?
Uporabniški avatar
noltva
Prispevkov: 23
Pridružen: 10 Maj 2006, 19:20

Odgovor Napisal/-a noltva »

Mam podobne tezave na tem linku http://www.renault-klub.si/forum/viewtopic.php?t=15623

jaz sem danes kupo VDO (Siemensov) za megana 1.6e letnik 97 in mislim, da motorcek uravnava pretok zraka, ki gre mimo lopute za zrak! Se pravi, da opravlja tudi funkcije coka (choke). bolj se motorcek zapre vec zraka stece mimo lopute skoz luknjico, kjer je konjica VDO-ja.
Uporabniški avatar
natko
Prispevkov: 17
Pridružen: 31 Jul 2006, 22:34
Kraj: Semič - Bela krajina

Odgovor Napisal/-a natko »

Z mojim je vse vredu razen obrati pri prostem teku so previsoki. Vziga lepo in brez problemov, neglede na zunanjo temperaturo.
Uporabniški avatar
NejcZ
Prispevkov: 501
Pridružen: 19 Apr 2009, 11:18
Kraj: Mozirje

Odgovor Napisal/-a NejcZ »

Lahko avtor popravi slike?
Uporabniški avatar
andreiro
Prispevkov: 12
Pridružen: 18 Feb 2010, 18:54
Kraj: Dravograd

Odgovor Napisal/-a andreiro »

tudi jaz imam težave z tem ventilčkom ( pri meni so se obrati sukali med 1500-3000 rpm v prostem teku) danes sem kupil novega ga vgradil in stvar je ista oz najvišji obrati v prostem teku so se ustavili pri 2500 obratov najnizji pa tam nekje 1500, potem sem pa sčistil starega in vse ostalo, ga dal nazaj in stvar deluje obrati na 750 in teče mirno kot urica. Kaj naj sedaj naredim z tem ko sem ga danes kupil in zanga dal 90€ ali ga lahko vrnem in zahtevam denar nazaj?
andreiro
Odgovori