Delovanje ter vse o EGR ventilu

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Odgovori
Uporabniški avatar
drhouse
Prispevkov: 4046
Pridružen: 10 Mar 2005, 12:00
Kraj: Sežana (okolica)

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a drhouse »

Še enkrat preveri merilec pretoka zraka. Slabo delovanje ne pokaže na računalniku - pokaže le, če sploh ne dela. Očitno nekaj ni ok z njim in daje napačne informacije, zato računalnik fila več goriva. Se ti pojavlja mogoče črn dim? Zakaj pa si ju drugače menjal v osnovi?

Zaradi senzorja podtlaka bi ti prej izgubilo moč, kot pa več pilo ob istih zmogljivostih. EGR ne vpliva direktno na zeloooo povečano porabo, kot v tvojem primeru. Dimljenje, zamorjenost motorja..
jan45
Prispevkov: 5
Pridružen: 05 Avg 2011, 06:17

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a jan45 »

Zakaj pa se to ne dogaja na avtocesti.Poraba pri130m/h 5.5l.To je kar vredu,ali ne?
Merilec pretoka bi naj šel,ker naj ne bi bil pravočasno menjan zračni filter.Obenem bi naj crknil tudi senzor tlaka,tako da sem moral menjati oboje.Bil sem pri tem istem mehaniku,priklopil je na tester pa nič.Dal je predlog,da vlijem v poln rezervoar neko tekočino za čiščenje diz (20 €) in spraznim nekaj rezervoarjev pa da potem vidim razliko.
Lp.
Uporabniški avatar
dragan1
Prispevkov: 57
Pridružen: 10 Jun 2010, 19:04

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a dragan1 »

Živjo,

ne znam nemško, pa me zanima ali je je tole EGR za mojo Laguno: Laguna II Grandtour 1.9 dCi 1870 ccm, 96 KW, 130 PS, 2006 letnik

http://www.ebay.de/itm/AGR-VENTIL-RENAU ... 58ace2ecf7

če ni ta, katei je pravi?

Hvala!
Renault Laguna 1.9 dCi Initiale Paris
Uporabniški avatar
drhouse
Prispevkov: 4046
Pridružen: 10 Mar 2005, 12:00
Kraj: Sežana (okolica)

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a drhouse »

Glede na podatke v tabeli, bi moglo bit to - to.
Uporabniški avatar
dragan1
Prispevkov: 57
Pridružen: 10 Jun 2010, 19:04

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a dragan1 »

nisem bil siguren, ker se še nekaj prodaja pod EGR ventil, tole je pri nas pa 200 + EUR.... :roll:

kaj pa je potem tole: http://www.ebay.de/itm/VDO-AGR-Ventil-A ... 5d464a341e
Renault Laguna 1.9 dCi Initiale Paris
Uporabniški avatar
drhouse
Prispevkov: 4046
Pridružen: 10 Mar 2005, 12:00
Kraj: Sežana (okolica)

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a drhouse »

To je tudi egr, verjetni za 2.0dci. Za 1.9 je prejsnji link pravi. Verjemi, menjal sem ga 1x in ga nestetokrat jemal ven za ciscenje. Ga pa pri nas dobis tudi za 100€ ;)
Uporabniški avatar
dragan1
Prispevkov: 57
Pridružen: 10 Jun 2010, 19:04

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a dragan1 »

hmm...a maš ti 96 KW motor?...naj bi tale "tulc" bil za švohnejše modele...čeprav, prodajalec piše da paše tud na mojege...

moja 131 konjska naj bi imela pa ta dražji EGR .... :cry:
Renault Laguna 1.9 dCi Initiale Paris
Uporabniški avatar
Kvatro
Prispevkov: 38
Pridružen: 07 Dec 2008, 21:19
Kraj: Ljubljana

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a Kvatro »

Se opravičujem ker odpiram staro temo, pa vendar lahko nekomu, ki je kot jaz prebral 7 strani, ponudimo še nekaj informacij in povzetek:
EGR ventil skrbi za zmanjševanje izpustov škodljivih plinov v okolje, bil pa je pred tem že vgrajen zaradi kontrole temperature motorja; da se hitreje segreje na delovno temperaturo, plus okoljsko gledano motor pod 1300 in nekaj stopinjami proizvaja precej manj 'škodljivih' plinov).
Glede izkušenj forumašev, večina jih je mnenja, da avto ne samo da lahko deluje brez EGR oziroma s trajno zaprtim, temveč celo da avto dela bolje, ima manjšo porabo, manj kadi, bolj lepo vleče. Ti so svoje mnenje podkrepili z lastnimi izkušnjami.
Zagovorniki EGR ventila podkrepijo svoje trditve zgolj z ''je že z razlogom notri''. Tudi drugje na internetu ne zasledim, kaj poleg varstva okolja ter hitrejšega prehoda v delovno temperaturo EGR prinese.
Poanta: če imaš avto letnik 2001 (Laguna II 1.9dCi 88kW), ki ti sicer super dela in si z njim skrajno zadovolen, udobna varna vožnja od Berlina do Aten, in ga vzdržuješ redno, a skrajno optimalno (dele kupiš najceneje na internetu (srednje kvalitete, ne najnižje), potem ti ga prijateljev prijatelj štručko popoldne pošraufa v garaži brez table); zakaj bi dal (nekaj) sto!! evrov za del, BREZ katerega ogromno ljudi (forumašev na prejšnjih straneh) avto vozi lepše kot prej?? Argument, da tako pač mora bit in že vejo zakaj so ga notri vgradil, me ne prepriča, ne bolj kot številni zadovoljni ljudje BREZ ventila. Poleg tega avto uporabljam tudi poslovno, in reees ne bi rad, da mi kadi (kljub letniku je še vedno dostojen avto, s katerim te ni sram nikamor). Trenutno namreč ne kadi nič več kot 10 let nazaj.
Kako najbolje izklopit EGR ventil?
Pravilni izklop EGRa je preprogramiranje njegove mapce ................. da je od 1500rpm do 3500rpm zaprt + da je zaprt ko ima motor več kot 50 stopinj. Tako ne deluje, ostane zaprt v vseh vrtljajih in pri vseh temperaturah.
Če mi uspe si sposodit CAN klip, kaj točno naredim? Če nimam ravno pojma o tem, je verjetno bolje, da stopim do nekoga, ki ga ima? Ali lahko znanje informatike in zdrava logika zadostujeta, z dobrimi navodili? Morda kdo 'uradno' opravlja to storitev v okolici LJ?

Hvala za ves info ter povzetek temi :D
LagunaII 1.9dCi driver since 2009
Uporabniški avatar
dvihtelic
Prispevkov: 1040
Pridružen: 15 Feb 2011, 17:24
Kraj: Vrhnika

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a dvihtelic »

Imas servis ki je objavljen na forumu...mislim da je Astilba in jo hvalijo
Uporabniški avatar
Fan
Prispevkov: 1695
Pridružen: 04 Avg 2008, 01:54
Kraj: Ljubljana

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a Fan »

@Kvatro

EGR je prvotno mišljen da uravnava temperaturo motorne glave, prvič vgrajen L.1968 na vrstni 8 cil. motor. V poznih 80 letih se je odkrilo, da je posledično manj izpustov in so lahko tako dvignili standard motorja - posledično so tovarne pobrale okoljske subvencije :(

EGR krmiljen podtlačno:
Se med EGR in izpušno cevjo vgradi ploščica, zapre podtlačna cev in v motorni elektroniki nastavi pravilno mešanico gorivo/zrak

EGR krmiljen elektrićno:
Se med EGR in izpušno cevjo vgradi ploščica, v motorni elektroniki nastavi mešanica gorivo/zrak, ter spremeni parametre ( da ECU ne nadzira EGRa ).

EGR krmiljen električno in vodno hlajen:
Se med EGR in izpušno cevjo vgradi ploščica, v motorni elektroniki nastavi mešanica gorivo/zrak, ter spremeni parametre ( da ECU ne nadzira EGRa ). Spremeni se potek vode - torej se cevi veže na mešalni ventil in enostavno hladilnik EGRa spusti.

Kakor ste že sami ugotovili, tudi če pridete do KLIPA, je bolje pustiti delo nekomu, ki ve kaj dela! Merilno orodje je toliko dobro, koliko ga zna nekdo uporabljati!

In ja, z blindiranim EGRom vsako vozilo bolj kadi, kot pa z pravilno delojočim!!!!!!
Ker imam prepoved zasebnih sporočil, mi lahko vaša vprašanje pošljete na: [email protected]

https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
matej_m
Prispevkov: 117
Pridružen: 04 Apr 2009, 14:37

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a matej_m »

Se da kje dobiti rezervne dele za EGR ventile? Konkretno me zanimajo plastnična kolešča z zobniki znotraj EGR ventila. Sem danes odprl in je not vse polomljeno. Skoraj identično kot na tem ruskem forumu (nekje na sredini strani so slike): http://suzuki-club.ru/threads/49346/page-71" onclick="window.open(this.href);return false;

lep pozdrav
renault_dti
Prispevkov: 10
Pridružen: 10 Maj 2011, 16:54

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a renault_dti »

Pozdrav,
Imam Trafica 1.9 dci. Bil je pred časom že na testerju, ki je javil EGR in tudi opažam, da avtvo nima prave moči, saj pelje se, vendar potegne kot bi imel naloženo 1 tono v njem (seveda je prazen) Je to znak okvare?
Vidim, da cene so različne od 50 EUR do 300 EUR. Kaj naj vzamem? Če vzamem kopijo a bo uredu? 300 eur za original in 14 let star avto je veliko !! :roll:
Uporabniški avatar
drhouse
Prispevkov: 4046
Pridružen: 10 Mar 2005, 12:00
Kraj: Sežana (okolica)

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a drhouse »

Ne jemlji originala, autodoc ga ima za 60€ + ptt. Le pri vsakem servisu ga jemlji ven in sčisti ali uporabi namenske spreje za čiščenje brez odstranitve (Winns, če ga dobiš ipd..).
Uporabniški avatar
sinko
Prispevkov: 1336
Pridružen: 16 Jul 2008, 13:50

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a sinko »

Pozdravljeni. Očitno je čas da tudi mene začne ta kanta od lagune počasi drkat. U glavnem očitno je zabasan EGR, saj napake na računalniku ne pokaže nobene, motor dela OK, edino kar je nima moči, ne vleče, cevi intercollerja so cele, senzor pretoka zraka je OK in tudi un jeben eletro magnetni ventil dela. Ostane še samo EGR. Gre se za 2.2dci in 102kw G9T A6 motor.
Spodaj bom priložil sliko, zanima pa me sledeče, a je že kdo razdriral tak EGR na tem tipu motorja, malo gledam, berem in pri tem dobivam zelo velike oči. Ta EGR, ki ga premore moja "kraljica" bi naj bil vodno hlajen. A je to cela znanost razdret, ker predvidevam, da ni glih neka klasika kot pri vseh ostalih. Če ma kdo kako informacijo je dobrodošla. Cena novega je 260€. Iskal sem tudi po youtubu, če je že kdo tak tip razdiral pa nič
Slika
Laguna II 2.2dCi INITIALE PARIS
Uporabniški avatar
Sebastijan
Prispevkov: 524
Pridružen: 17 Jun 2008, 22:06
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Delovanje ter vse o EGR ventilu

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

Tole je obični izmenjevalnik toplote med dimnimi plini in vodo. Dokler je motor še hladen hitreje segreje vodo, posledično prej začne greti v kabini.

Ima moj C5 2.0 Hdi nekaj podobnega nameščenega. Jaz sem imel na njem dodobra zapacan povratni vod plinov. Sicer sam EGR ventil in takšen grelec niti nista bila preveč zadelana. Garež se mi je nabral predvsem v sesalnem kolektorju in v sesalnih kanalih v glavi. Da se mi je tam zadelalo niti nisem vedel, saj je avto šel normalno in nekega pomanjkanja moči ni bilo zaznati. Da sem naletel na zadelane kanale, je bil vzrok poraba vode. Na začetku sem mogel naliti vodo mogoče enkrat na mesec, proti koncu pa je bilo potrebno doliti vodo že po kakšnih 20km vzpona. Pri tem sploh ni bilo zaslediti kakšnega belega dima iz izpuha. Ker kaj druga več ni moglo biti sem snel glavo in naletel na zabasane kanale. No po menjavi tesnila na glavi, ter seveda temeljito čiščenje tega gareža, je sedaj avto malo bolj poskočen.

Imaš kakšno vakuum cevko speljano na EGR ventil in turbino. Pri meni je bila vakumska cev na EGR-u spokana in zato sumim, da se ni do konca odpiral. Obe cevki sem zamenjal.

Sicer pa orodje v roke in snami tole dol ter očisti. Slabši tako ne more biti.
Renault ZOE 2014
Citroen c5 2.0 hdi 2003
Renault megane 1.9 dti letnik 1999 - že davno šel počivati
Odgovori