Delovanje ter vse o EGR ventilu
Delovanje ter vse o EGR ventilu
Pozdravljeni,
ker se po forumu najde veliko postov o tako imenovanem EGR ventilu bi zelel odpreti temo, katera obravnava vse o EGR ventilu: delovanje, princip, diagnosticiranje, meritve skratka vse povezano s tem.
Zato vas pozivam, da prispevate cimvec.
Slika ponazoruje samo princip delovanja
ker se po forumu najde veliko postov o tako imenovanem EGR ventilu bi zelel odpreti temo, katera obravnava vse o EGR ventilu: delovanje, princip, diagnosticiranje, meritve skratka vse povezano s tem.
Zato vas pozivam, da prispevate cimvec.
Slika ponazoruje samo princip delovanja
Renault Avntime Privilege 2.2 dci
Nasel sem tudi nekaj glede senzorja, ki posilja informacije o koncentraciji izpusnih plinov v CPU, kako se da zadevo meriti.
slika je informativna in se nanasa na fordova vozila, katera imajo tudi BOSCH-evo elktroniko
Ce ima kdo kaj podobnega za renauldova vozila naj prosim da zadevo gor
slika je informativna in se nanasa na fordova vozila, katera imajo tudi BOSCH-evo elktroniko
Ce ima kdo kaj podobnega za renauldova vozila naj prosim da zadevo gor
Renault Avntime Privilege 2.2 dci
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
Dodatno kar sem odkril po spletu o delovanju EGR ventila je njegov rezim delovanja (tdi,dci..), saj deluje samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500-2700 pa se izklopi oz. zapre in ni vec recirkulacije izpusnih plinov. Dosti je debate o tem ali bi se ga lahko mehansko zaprlo ali pa ne. Glede tega sem ugotovil, da zaprt Egr ventil pri nizkih obratih pripomore k vecji onesnazenosti dodatno pa izboljsa odziv motorja glede navora, saj se turbina dosti prej zazene, ker ni recirkulacije in gredo vsi izpusni plini skozi njo ter zmanjsa porabo. Dodatne nevsecnosti so pa, da se cas ogrevanja motorja podvoji, poveca in pri nekaterih modelih pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo dimljenje.
Glede delovanja EGR-ja imam sedaj jasne pojme. Torej v obratih nekje do 2500-2700 odprt (je recirkulacija izpusnih plinov) nad 2500-2700 pa zaprt (ni recirkulacije izpusnih plinov). Zadevo se, da preveriti s tem, da merimo temperaturo cevi, katera gre iz bloka motorja na osisni kolektor kjer je namescen EGR. Pri zaprtem ventilu ima cev pri normalni temperaturi motorja nekje med 50 do 60 °C pri odprti pa zadeva naglo naraste nad omenjeno temperaturo. Ce se ventil pri nizkih obratih ne odpre pomeni, da je nekaj narobe s sistemom (zabit, umazan, pokvarjen ventil...).
Nisem pa siguren, ali se ventil 100% zapre, oziroma ne vem ali renault uporablja open/close varianto ali pa servo varianto (0 do 100%). Zadevo bom se pomeril in dodatno pojasnil.
Glede delovanja EGR-ja imam sedaj jasne pojme. Torej v obratih nekje do 2500-2700 odprt (je recirkulacija izpusnih plinov) nad 2500-2700 pa zaprt (ni recirkulacije izpusnih plinov). Zadevo se, da preveriti s tem, da merimo temperaturo cevi, katera gre iz bloka motorja na osisni kolektor kjer je namescen EGR. Pri zaprtem ventilu ima cev pri normalni temperaturi motorja nekje med 50 do 60 °C pri odprti pa zadeva naglo naraste nad omenjeno temperaturo. Ce se ventil pri nizkih obratih ne odpre pomeni, da je nekaj narobe s sistemom (zabit, umazan, pokvarjen ventil...).
Nisem pa siguren, ali se ventil 100% zapre, oziroma ne vem ali renault uporablja open/close varianto ali pa servo varianto (0 do 100%). Zadevo bom se pomeril in dodatno pojasnil.
Renault Avntime Privilege 2.2 dci
Imam en velik problem!!!
jutri gremo na morje in se mi je vceraj ("spet") prizgala luska za EGR ventil.ve mogoce kdo ce se je zdravo peljat na morje in nazaj kaksne so lahko posledice, ker za popravilo nimam casa.prosim za cim prejsni odgovor nekoga ki se res spozna na to.
p.s. avto dela brez hibno poraba ista vse !!!
hvala za odgovor
lp
jutri gremo na morje in se mi je vceraj ("spet") prizgala luska za EGR ventil.ve mogoce kdo ce se je zdravo peljat na morje in nazaj kaksne so lahko posledice, ker za popravilo nimam casa.prosim za cim prejsni odgovor nekoga ki se res spozna na to.
p.s. avto dela brez hibno poraba ista vse !!!
hvala za odgovor
lp
Zadeva je taka, da ti je verjetno ventil zastekal alarm pa daje zato, ker ima verjetno tvoj EGR ventil dajalnik pozicije (odprt/zaprt). Avtu oz motorju nima kaj biti. Ce ti je ventil ostal odprt potem ti bo verjetno avto slabse vlekel pri nizkih in poraba ti se bo povecala nekje za cca 0.8 l na 100 km, ce pa je ostal zaprt bo bilo nasprotno od zgoraj navedenega. Skratka nima se kaj zgoditi razen, ce ti ne racunalnik to napako tolmaci kot napako, ki vrze delovanje vozila v servis mode (max 2000rpm).
Renault Avntime Privilege 2.2 dci
Jaz imam pa Espace 3.0 dci. Sedaj se mi ze nekaj casa dogaja, da avto ko je topel vzgem in mi gre v zasilni program (izklopi turbino...). Ce avto vgasnem, pocakam minuto, prizgem nazaj, je vse OK. Diagnostika je pokazala, da naj bi bil EGR ventil. Cena seveda 450 EUR, pa pri ESPACU je potrebno se skoraj celo masino podret, da se zamenja. Lahko kdo napise, kako ceneje do resitve oz. kako je mozno ocistiti EGR ventil, brez da bi podrl pol avta?
Imam Espace 2.2 dci l.11/2003, 100.000 km
Snel sem kpl. enoto na kateri je pritrjen EGR ventil. Zadeva je bila tako zapacana da EGR ventil sploh ni mogel delati, bil je totalno zabit z sajami, kakor tudi cela enota. Okoli loputice za zrak je bilo toliko saj, da se loputica ni mogla niti odpreti niti zapreti, bila je nekje vmes.
Sedaj ko sem zadevo spucal, pa se mi pojavi drug problem, avto mi je zacel bolj kaditi, se posebno ob mocnejsem pospesevnju.
A ima kdo podobne izkusnje, in resitev?
Snel sem kpl. enoto na kateri je pritrjen EGR ventil. Zadeva je bila tako zapacana da EGR ventil sploh ni mogel delati, bil je totalno zabit z sajami, kakor tudi cela enota. Okoli loputice za zrak je bilo toliko saj, da se loputica ni mogla niti odpreti niti zapreti, bila je nekje vmes.
Sedaj ko sem zadevo spucal, pa se mi pojavi drug problem, avto mi je zacel bolj kaditi, se posebno ob mocnejsem pospesevnju.
A ima kdo podobne izkusnje, in resitev?
Ja meni so pa zamenjali EGR, pa se en senzor odprtosti vakumskega ventila ali kaj (pri turbini). Sedaj racunalnik ne zazna vec napake, avto pa kadi kot zmesan, da mi je ze kar malo nerodno, ko pohodim. Mogoce kdo ve, kaj se da pri tem storiri?
Sicer sem pa na servisu dobil stari EGR in vso saro, pa zadeva sploh ni bila zapacana, kot vsi omenjate. Lahko tudi, da je bil ze kdaj v preteklosti menjan.
Stupo:
Kako pa si racunalnik nagovoril, da ne uposteva, da je EGR odklopljen? Ce ne dela, je avto namrec v zasilnem programu, pa potem turbina ne dela.
Sicer sem pa na servisu dobil stari EGR in vso saro, pa zadeva sploh ni bila zapacana, kot vsi omenjate. Lahko tudi, da je bil ze kdaj v preteklosti menjan.
Stupo:
Kako pa si racunalnik nagovoril, da ne uposteva, da je EGR odklopljen? Ce ne dela, je avto namrec v zasilnem programu, pa potem turbina ne dela.
EGR ventil... lahko se zabije in mehanizem zasteka. Lahko je pa tudi elektronika notr fuc. Namrec CLIP bo napisal to kot napako pod DEF in ce je razlog "blokirana komponenta" se s tem EGRjem nima vec kej praskat, je samo se za v smeti.
Pravis da ti ornk kadi... hmmm za to mas lahko miljon razlogov... bi bilo pa dobro vse cevi do turbine in ICja spucat
Stupo, da pa z odklopljenim EGrjem poraba pade je pa tezko verjetno
Pravis da ti ornk kadi... hmmm za to mas lahko miljon razlogov... bi bilo pa dobro vse cevi do turbine in ICja spucat
Stupo, da pa z odklopljenim EGrjem poraba pade je pa tezko verjetno