Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Uporabniški avatar
clio1200
Prispevkov: 53
Pridružen: 09 Jul 2016, 20:45

Re: Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Odgovor Napisal/-a clio1200 »

Tudi jas sem pred kratkim očistil loputo na d7f. Ko sem zaverglal in mi je avto tekel na 2000Rpm (od oka). Pomagalo je, da sem večkrat dal kontakt, da se je motorček prostega teka nastavil. Pred tem sem pustil laufat okoli 5min in se obrati niso spustili. Toliko za info, če bi kdo imel enak problem. Lp
alien12
Prispevkov: 2
Pridružen: 28 Nov 2015, 18:01

Re: Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Odgovor Napisal/-a alien12 »

Pozdravljeni!

Žena ima twingeca, l.2000, 43kw z D7F motorjem. Ker ji je to zimo začel nagajati prosti tek, smo vzeli loputo ven, jo sčistili in vgradili nazaj. Že takrat je padel sum na motorček prostega teka, sedaj pa se spet počasi kažejo težave. Ta tip motorja ima motorček prešan v ohišje lopute in če ga želiš zamenjati, moraš zamenjati celo loputo (nova pa stane okoli 130 €). Obstaja pa tudi različica lopute, kjer je motorček privijačen. Ker bi vzel rabljeno loputo me zanima ali je možno vgraditi loputo, ki ima motorček privijačen? Sta ti dve loputi zamenljivi med seboj?
Hvala za odgovore in mnenja!
alien12
Prispevkov: 2
Pridružen: 28 Nov 2015, 18:01

Re: Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Odgovor Napisal/-a alien12 »

No, bom kar sam sebi odgovoril - mogoče pa še komu pomaga. Loputi sta medsebojno zamenljivi. Pri loputi s privijačenim motorčkom prostega teka je le potrebno izvrtati dve dodatni luknji za vodila ali pa odrezati vodila na sesalnem kolektorju. Menjava je poceni in če motorček spet začne delati probleme, se ga lahko brez težav zamenja.
Uporabniški avatar
kezman
Prispevkov: 30
Pridružen: 05 Maj 2012, 16:45

Re: Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Odgovor Napisal/-a kezman »

Si bom kar tole temo sposodil. Pred dnevi sem menjal motorček prostega teka na Cliu, E7J. najprej dam kontakt za 10s in ugasnem. Nato prižgem in avto dela na 4000rpm po določenem času pa začne pumpati, motorček se noče stabilizirati.

Kako nastavim nov IAC? Kakšen je vrstni red?
Uporabniški avatar
Sebastijan
Prispevkov: 524
Pridružen: 17 Jun 2008, 22:06
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

Poizkusi tako, da daš kontakt, nato pa odklopiš klemo z akumulatorja. Tako pusti par minut, nato pa vzami ključ iz ključavnice ter daj klemo nazaj. Nato daj spet kontakt in počakaj pol minute. Nato odvzami kontakt, ter prižgi motor.
Renault ZOE 2014
Citroen c5 2.0 hdi 2003
Renault megane 1.9 dti letnik 1999 - že davno šel počivati
Uporabniški avatar
kezman
Prispevkov: 30
Pridružen: 05 Maj 2012, 16:45

Re: Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Odgovor Napisal/-a kezman »

Sebastijan napisal/-a:Poizkusi tako, da daš kontakt, nato pa odklopiš klemo z akumulatorja. Tako pusti par minut, nato pa vzami ključ iz ključavnice ter daj klemo nazaj. Nato daj spet kontakt in počakaj pol minute. Nato odvzami kontakt, ter prižgi motor.
Hvala, bom probal. MIsliš - klemo?
Uporabniški avatar
Sebastijan
Prispevkov: 524
Pridružen: 17 Jun 2008, 22:06
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

Ja minus klemo.
Renault ZOE 2014
Citroen c5 2.0 hdi 2003
Renault megane 1.9 dti letnik 1999 - že davno šel počivati
Uporabniški avatar
kezman
Prispevkov: 30
Pridružen: 05 Maj 2012, 16:45

Re: Ciscenje lopute za zrak, D7F (pazi, slike!)

Odgovor Napisal/-a kezman »

Sebastijan napisal/-a:Ja minus klemo.
Hvala. Zdaj motorček deluje normalno. Sedaj imam na sumu da je še nekaj drugega, ker vedno ko prižgem avto laufa nekaj minut na 1000-1200rpm potem pa pade na 750rpm. Včasih gre tudi pod to mejo in se že muči. Nikoli pa mi ni crknil.
Ima senzor vžiga kaj veze s tem ali pa senzor položaja dušilne lopute?
Odgovori